Over het restaurant Ross Lovell aan de Waal

Ross Lovell in Zuid-Hollandse Rijsoord waar mooie, zinnenprikkelende gerechten centraal staan. Er wordt gewerkt met pure en verse ingrediënten, die biologisch en duurzaam verkregen zijn.

Mooie, zinnenprikkelende gerechten creëren de passie van het team van restaurant Ross Lovell. Stijl, aandacht voor detail en balans vormen de rode draad binnen de culinaire aspiraties, waarbij het bereiken van geraffineerde wijn- en spijscombinaties centraal staan. Het restaurant heeft een stijlvol interieur in een prachtig pand.

Daarnaast leveren ze luxe gastronomie voor een betaalbare prijs en dat maakt de totaal ervaring buitengewoon aangenaam. Klinkt dit je goed in de oren? Reserveer dan snel bij Ross Lovell in Rijsoord!

Glas champagne

Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Ross Lovell aan de Waal

Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Prima restaurant. Kom er vaker en altijd is eten van goede kwaliteit.
V.d.Linden V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Allemaal prima, heerlijk geslaagde gerechten en prima ambiance.
Tot ziens
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Heerlijk genoten van de wild gerechten. Mooie combinatie van smaken. Het geheel goed begeleid met passende wijnen. Rustige atmosfeer en zodoende mooie avond.
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
we hebben genoten van het menu de service en de gezelligheid in het restaurant echt aan te bevelen
Mees H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het eten is uitstekend, gerechten zijn erg goed opgemaakt. Keuken is top. Bediening is nadrukkelijk minder. Echt zonde voor zo’n topkeuken.
martin V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
het was weer geweldig het Maar dit zijn we gewend.Ieder gerecht had een fijne smaak.

de gerechten waren weer mooi opgemaakt
Ernst Jan D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Bediening prima, maar zorg wel dat er iemand is als je binnen komt en je niet zelf je jassen hoeft op te hangen. We zagen pas voor het eerst iemand van het personeel toen we het restaurant binnen liepen.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten. Het hoofdgerecht was iets aan de droge kant maar de overige gerechten weer fantastisch en de huiswijn is een aanrader.
Annieke V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Bij Ross Lovell hoef ik maar twee keuzes te maken: 4,5 of 6 gangen Sense menu. En doen we hele of halve glazen van het bijpassende wijnarrangement. Er is wel een menukaart, maar die heb ik nog nooit gezien :-) Daarna is het volop genieten van het heerlijke eten en drinken. Tijdens de avond is er nog ruimte om het menu aan te passen aan onze wensen (en wordt er goed rekening gehouden met allergieën en onze eetwensen). Zo hebben we voor het nagerecht nog een heerlijke kaasplank gedeeld, met een goeie port erbij. Bediening is goed en de kennis van het geserveerde eten en drinken is goed. Het was heerlijk rustig deze maandagavond en dus hebben mijn vrouw en ik kunnen genieten van een heerlijk avondje quality time samen.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Het was prima, we vonden alleen in de ruimte wat te koud. Verwarming reageerde niet op de regelaar. Eten was prima en entourage ook.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
prima 3 gangen (verassings) menu genuttigd, steak tartare, hoender en ananas. alle 3 goed op smaak. paar kleine details: muziek kan best iets zachter, borden op tafel terwijl het bestek er nog niet is, en niet onbelangrijk, als je de borden voor het hoofdgerecht uitserveert en de glazen zijn leeg, loop dan niet weg, maar vraag of de gasten nog bijgetankt willen worden. en zeker als je van die heerlijke Valpolicella schenkt......verder prima adres, oud pand met wat kuren en charme...
Michele V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
De ontvangst was slecht meisje had er niet echt zin, bediening straalde geen plezier uit! Vier gangen verrassingsmenu besteld de eerste 2 gerechten leken erg op elkaar allebei vis en warm. Er werd geen wijnkaart aangeboden we kregen gewoon de huiswijn. We waren vroeg, zaten als eerste in het restaurant, een uur later kwamen 3 dames werden pal achter ons geplaatst zet iedereen dan een beetje verspreid dan heeft iedereen zijn privacy (begrijp als de zaakvol dat het niet anders kan) maar dat was niet aan de orde! Eten was matig! De inrichting en locatie is mooi!
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Het verrassingsmenu was inderdaad verrassend. Voorgerecht was lekker (serranoham met tempura asperges), Hoofdgerecht succadelapje met een aardappeltaartje (was niet bijzonder lekker), Dessert: mango-ijs op een bedje van zoete rijstepap en rondom gegarneerd met stukjes fruit (ananas, aardbei, bosbes) met een vleugje exotische saus.
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten! We hebben ons laten verrassen met het 4 gangen menu met wijn arrangement, top! Gastvrij & vriendelijk personeel! We hadden een verjaardag te vieren en daar hebben ze heel leuk op ingespeeld! Kortom een echte aanrader!
Koos B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Aandacht voor het eten drinken en de persoon.
Prachtige locatie en inrichting.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Vooraf makreel besteld, lag wel inktvis maar geen makreel gezien of geproefd, smaken van de groenten hierbij zijn verrassend. Het pand is oud, maar onderhoud is slecht, de ramen zijn op zeker (we zaten aan de voorkant achter een glas in lood raam), al 2 jaar niet gewassen met spinnenpoep dik op de ramen, het gras al weken niet gemaaid, de tuin buiten niet gesnoeid, jammer want dat geeft nou net weer hoe men zijn zaken regelt.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Geweldige setting, ondergaande zon aan de rivier. Vriendelijk personeel met attente verrassing voor jubileum. Zeker een aanrader!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Uitstekende gerechten in een prettige ambiance
InekeJongeneelen J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
4 gangengen verassingsmenu. Zag er allemaal mooi uit. Qua smaak was het niet verrassend. De voorgerechten vond ik erg veel vocht bij zitten zodat het moeilijk was het geheel met mes en vork op te eten. Het dessert geruild voor een kaasplankje. Vreemd dat je daar 5 euro voor moet bijbetalen terwijl ik de kazen niet erg bijzonder vond. Conclusie best goed maar niet bijzonder.
John S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben een barbecue voor 40 personen georganiseerd op het terras en zijn daarbij uitstekend begeleid door de eigenaar. De hoge kwaliteit van het eten, de uitstekende bediening en de gemoedelijke sfeer hebben gezorgd voor een onvergetelijke avond. De aansluitende boottocht op de Waal is een aanrader!