Over het restaurant Ross Lovell aan de Waal

Ross Lovell in Zuid-Hollandse Rijsoord waar mooie, zinnenprikkelende gerechten centraal staan. Er wordt gewerkt met pure en verse ingrediënten, die biologisch en duurzaam verkregen zijn.

Mooie, zinnenprikkelende gerechten creëren de passie van het team van restaurant Ross Lovell. Stijl, aandacht voor detail en balans vormen de rode draad binnen de culinaire aspiraties, waarbij het bereiken van geraffineerde wijn- en spijscombinaties centraal staan. Het restaurant heeft een stijlvol interieur in een prachtig pand.

Daarnaast leveren ze luxe gastronomie voor een betaalbare prijs en dat maakt de totaal ervaring buitengewoon aangenaam. Klinkt dit je goed in de oren? Reserveer dan snel bij Ross Lovell in Rijsoord!

Glas champagne

Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Ross Lovell aan de Waal

Conny V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Het verrassingsmenu was inderdaad verrassend. Voorgerecht was lekker (serranoham met tempura asperges), Hoofdgerecht succadelapje met een aardappeltaartje (was niet bijzonder lekker), Dessert: mango-ijs op een bedje van zoete rijstepap en rondom gegarneerd met stukjes fruit (ananas, aardbei, bosbes) met een vleugje exotische saus.
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten! We hebben ons laten verrassen met het 4 gangen menu met wijn arrangement, top! Gastvrij & vriendelijk personeel! We hadden een verjaardag te vieren en daar hebben ze heel leuk op ingespeeld! Kortom een echte aanrader!
Koos B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Aandacht voor het eten drinken en de persoon.
Prachtige locatie en inrichting.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Vooraf makreel besteld, lag wel inktvis maar geen makreel gezien of geproefd, smaken van de groenten hierbij zijn verrassend. Het pand is oud, maar onderhoud is slecht, de ramen zijn op zeker (we zaten aan de voorkant achter een glas in lood raam), al 2 jaar niet gewassen met spinnenpoep dik op de ramen, het gras al weken niet gemaaid, de tuin buiten niet gesnoeid, jammer want dat geeft nou net weer hoe men zijn zaken regelt.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Geweldige setting, ondergaande zon aan de rivier. Vriendelijk personeel met attente verrassing voor jubileum. Zeker een aanrader!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Uitstekende gerechten in een prettige ambiance
InekeJongeneelen J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
4 gangengen verassingsmenu. Zag er allemaal mooi uit. Qua smaak was het niet verrassend. De voorgerechten vond ik erg veel vocht bij zitten zodat het moeilijk was het geheel met mes en vork op te eten. Het dessert geruild voor een kaasplankje. Vreemd dat je daar 5 euro voor moet bijbetalen terwijl ik de kazen niet erg bijzonder vond. Conclusie best goed maar niet bijzonder.
John S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben een barbecue voor 40 personen georganiseerd op het terras en zijn daarbij uitstekend begeleid door de eigenaar. De hoge kwaliteit van het eten, de uitstekende bediening en de gemoedelijke sfeer hebben gezorgd voor een onvergetelijke avond. De aansluitende boottocht op de Waal is een aanrader!
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Eten was erg lekker
Rui André A.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Muito bom
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
De bediening kan alerter. Waarom moet ik moeite doen om na de koffie contact te hebben voor de rekening, komt helaas veel voor in de horeca. Eten was overigens prima.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Ik had een 4-gangen verrassing menu. Ik begon met een over heerlijke amuse: parelcouscous met tomatensalsa, kerriemayonaise en Hollandse garnalen de smaken combinatie was heel goed. Daarna kreeg ik mijn voorgerecht: kerrierisotto met kabeljauw, vinaigrette en wat venkel er bovenop. Toen kreeg ik mijn tussengerecht: geroosterde kreeft met mango chutney en gefrituurde groene asperges en saus van kreeft. Het hoofd gerecht was sukade met aubergine en saus van rode wijn en paddenstoelen. En als dessert: een witte chocolade parfait met ananas en schuim van rooibos. De bediening legde alles goed uit en was heel enthousiast. Dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar en raad het zeker aan.
jokevand .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Zes gangen afgesproken en er maar 5 gekregen, tempo hoog, zodat je moet vragen of het iets langzamer kan. Bestek vaak gekregen als het eten er al staat. Niet wat we gewent zijn.
Joop T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Iedereen had het kennelijk te druk om ons bij aankomst te ontvangen. Uiteindelijk vonden we iemand van het bedienend personeel die ons naar onze tafel bracht. Bij ons 4gangen verrassingsmenu werd twee keer hetzelfde voorgerecht uitgeserveerd. Op ons aangeven werd dat gecorrigeerd. Het was allemaal plateservice, kleine porties. Ook bij het hoofdgerecht werd niets extra geserveerd. Het restaurant ligt op een mooie locatie, aan het water, dat is een pluspunt. Een aantal andere zaken moet nog duidelijk worden verbeterd.
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Was een tijdje geleden dat we hier waren geweest besloten om vanavond weer een keer naar Ross Lovel te gaan. Op mooie zomer avond buiten op het terras plaats genomen met uitzicht op de Waal. Vanaf de amuse tot de laatste gang alles was goed en lekker. Mooie combinaties met bijpassende wijnen bij elke gang. Was een fijne avond en komen zeker weer terug.
Olaf P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wij zaten buiten op het terras met prachtig uitzicht over de Waal. Prijs-kwaliteit kan beter.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
ik was samen met mijn dochter, we zaten heerlijk buiten op het terras. Het 3 gangen menu was lekker en goede porties,kortom een gezellig samenzijn zo op de donderdag avond. Het personeel is vriendelijk en op gepaste afstand.
Reiny B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben geluncht.
Ze hadden wateroverlast gehad waardoor de entree + aansluitend gedeelte ontruimd en met schade was.
Ze hadden veel bezoekers op het terras en maar 2 mensen die bedienden. Daardoor werden we niet ontvangen in tegenstelling tot een eerdere keer. We moesten personeel zoeken om ons onze gereserveerde tafel te wijzen. Tussen de gangen door moesten we ook lang wachten, maar voor ons maakte dat eigenlijk niet uit, we hadden tijd genoeg en wel plezierig als je veel gangen hebt. We konden op het terras mooi afgeschermd zitten van de andere bezoekers en dat is heeeeel plezierig: geen last van de gesprekken van je buren. Niet lawaaiig ondanks vele bezoek: heel plezierig. We hebben genoeglijke middag gehad met heerlijk klaargemaakte gangen.
Ridder12 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het tapijt / de tegels zijn binnen van de vloer verdwenen. Je komt binnen op een kale vloer en vervolgens duurde het 5 min. alvorens er iemand kwam. Nadat we onze tafel ontvangen hadden kwam de vraag : wilt u een aperitief gebruiken . Ja dat willen we wel, en weg was het meisje . Even later stonden er vier glazen prosecco op tafel, terwijl ons niet eens gevraagd was wat we wilden drinken. De verbazing werd nog groter toen we later 4 x €8,50 huisaperitief op de rekening zagen staan . Het eten was goed maar de prijzen zijn erg fors t.o.v. wat je krijgt . Zeker het dessert , waar je 9.50 voor moet betalen en de kwaliteit zeer matig was. Kortom niet wat we er van verwacht hadden. Er lopen allemaal jonge meisjes rond die erg vriendelijk zijn maar geen ervaring hebben .dat was dus ook duidelijk bij het aperitief ..
Loek G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
het beviel heel goed, alleen duurde het veel te lang tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht. Bleek een fout in de planning, o.a. door te weinig personeel. Dit laatste hebben veel meer zaken last van