Over het restaurant Ross Lovell aan de Waal

Als je een stapje verder wilt dan ‘gewoon’ culinair genieten, is dit een restaurant waar je helemaal op je plek bent. Gastronomische verwennerij klinkt natuurlijk net ietsje chiquer en verleidelijker! En daar heeft het hier wel veel van weg. Prachtige gerechten, gemaakt van pure ingrediënten maar altijd herkenbaar. Alles om de gast een topgastronomische beleving mee te geven zodat ze met een glimlach weer vertrekken. Wel om nog een keer terug te komen natuurlijk!

Glas champagne

Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Ross Lovell aan de Waal

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Uitstekend gegeten, vriendelijke bediening, de tijd tussen hoofdgerecht en nagerecht was wat lang maar verder prima, reden om terug te komen.
Van hien L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Leuk en rustig restaurant mooie inrichting oog voor details. Gerechten niet heel verrassend maar zeer goed van smaak en kwaliteit prima in orde. Bediening mag wel een cursus hospitality gebruiken de een loop naast zijn schoenen van verwaandheid en de ander is zo lomp en onverzorgd. Zou niet mogen voor zo'n restaurant.
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Mooie gelegenheid. Vriendelijk persoonlijk dat (gelukkig) niet zo stijf is. Vinden we leuk. De borden zijn geweldig mooi ongemaakt en smaken erg goed. Sommige gangen iets beter dan andere maar het niveau is altijd voldoende tot goed. Tussen gang 1 en 2 en tussen gang 2 en 3 moesten we redelijk lang wachten. Maar we hebben van de avond genoten.
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig met een vriendin gebruik gemaakt van de Lady lunch heerlijk gegeten en prima bediening en mooie ambiance. wij hebben prima gegeten.
Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Prima zaak. Verrassend eten, smaakvol,prettige bediening.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben ons beperkt tot de kleine lunchkaart. Deze is niet heel uitgebreid, maar de zaken die er op staan waren met veel smaak klaargemaakt. Mooie inrichting, lekkere gerechten, naar onze mening verdient Ross Lovell een grotere klantenkring tijdens de lunch.
leo P.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Het blijft een toptent! Heerlijk eten, een gezellige bediening, originele wijnadviezen. Zelfs op maandagavond prettige bezet, dát zegt toch óók wel iets!
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het verrassingsmenu was echt overheerlijk. Er werd goed rekening gehouden met de verschillende wensen van ons gezelschap.
Ook het wijn arrangement was zeer de moeite waard. Fijn dat dit ook in halve glazen wordt aangeboden.
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten, echt al onze keuzes waren verrukkelijk. De porties waren goed van formaat. De wijn was prima.
Wij boften want dankzij het mooie weer hebben we heel de avond op t terras gezeten op de het beste plekje met schitterend uitzicht over t water
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Na een spontane nieuwsbrief nieuwsgierig geworden, anderhalf uur voor gereden. Bij aankomst viel het erg tegen, foto's deden mooier vermoeden dan het was. Het verrassingsmenu was ook teleurstellend, we aten beide Vega en zowel het voor- als hoofdgerecht was kerrie geïnspireerd. Daarnaast verwachtte ik meer drankjes, we hebben alleen een aperitief gehad, fles water en een glas wijn/glas fris. De bediening bleek niet goed afgestemd met de keuken, waardoor we lang moesten wachten op nagerecht. Al met al zijn we van een koude kermis thuis gekomen.
Jenny K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Bijzonder eten, niet alleen lekker maar ook erg mooi geserveerd in mooi serviesgoed. We komen zeker terug om nog meer gerechten uit te proberen!
mmpm .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
schilderijtjes, goed uitgebalanceerd qua smaak, begeleid door goede wijnen, top bediening, fraai pand, redenen om terug te komen
Erikedel E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Eten was goed en lekker. Goed wijnarrangement. Enig puntje van kritiek was het feit dat er helemaal geen rekening werd gehouden met glutenallergie. Dit was en bij de reservering en bij het begin van de avond gemeld.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
De gerechten waren zeer smakelijk en de borden waren zeer mooi opgemaakt.
De dame in de bediening was zeer vriendelijk.
Echter, de eigenaresse c.q. sommelier kan nog wel iets doen aan klantvriendelijkheid en gastvrijheid!
Hely V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gezellig, lekker en onze gasten waren heel erg tevreden. Dank je wel medewerkers van Ross' Lovell
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
lekker gegeten, vriendelijke bediening maar helaas met aantal zaken die misgingen. voor ons was het lazy summer diner iets minder lazy en compleet.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben onze vrienden kunnen verassen en laten genieten van de kunsten van Chef Gijs, tel daar bij op de uitstekende bediening, en de avond is een succes.
Dank voor de mooie smaken!
Janice N.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Fantastisch voorgerecht met garnalen! De bediening zet zich in voor een sfeervolle avond.
We hebben heerlijk op het terras gezeten en genoten van al het lekkers en het uitzicht op 't Waaltje.
Roberto S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Genoten van rustige omgeving en het heerlijke eten.
cvanderheyden .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Super lekker gegeten. Hadden 5 gangen lsd arrangement. Enige tip, bij hoofdgerecht iets van aardappel (maakt niet uit in welke vorm) serveren. Voor grote eters zoals wij is dit 5 gangen arrangement maar net voldoende, had iets meer mogen zijn.