Over het restaurant Ross Lovell aan de Waal

Als je een stapje verder wilt dan ‘gewoon’ culinair genieten, is dit een restaurant waar je helemaal op je plek bent. Gastronomische verwennerij klinkt natuurlijk net ietsje chiquer en verleidelijker! En daar heeft het hier wel veel van weg. Prachtige gerechten, gemaakt van pure ingrediënten maar altijd herkenbaar. Alles om de gast een topgastronomische beleving mee te geven zodat ze met een glimlach weer vertrekken. Wel om nog een keer terug te komen natuurlijk!

Glas champagne

Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Ross Lovell aan de Waal

Joke B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Ross lovell prima restarant, vriendelijke vlotte bediening, en eten van goede kwaliteit. De inrichting ziet er gezellige en verzorgd uit.
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Fantastisch georganiseerd diner op zolder.
Carpaccio of tonijn als voorgerecht, kabeljauw of kalfsvlees als tussengerecht, zalm of entrecote als hoofdgerecht en allemaal heerlijk en mooi gepresenteerd.
Als hoogtepunt een dessert buffet met stoofpeertjes, parfait en ijstaart, leuk gepresenteerd met vuurwerk fonteintjes.
Sfeervol restaurant met mogelijkheid tot Private Dining op zolder met een open haard en prachtig uitzicht op de Waal.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Kerstdiner
Het restaurant ziet er gezellig en verzorgd uit. Het kerstdiner is qua Prijs kwaliteit verhouding slecht. Smaken niet goed op elkaar afgestemd risotto en vis te ver doorgegaard, gerechten zijn of te vlak of te overheersend. Met uizonderingen kunnen ze niet om gaan. Dit werd bij iedere gang vergeten en kon het bord terug naar de keuken. Bij iedere gang moest dit weer gezegd worden. Er zat een Lange haar in een bord met eten. Er werd 1keer langs gegaan om te vragen wat te drinken en kwam een besteld biertje 20 minuten later. Dat de drank in eigen beheer wordt gehouden is prima maar vraag even bij iedere gang of iemand nog wat wil wanneer er een leeg glas staat. op Nu waren de kelen droog. Moet er iedere keer weer om drinken gevraagd worden etc etc. onderling hebben we het heel gezellig gehad met de familie. Maar qua menu smaak en prijs vinden we het een aanfluiting en zullen wij dit restaurant niet meer bezoeken.
Jeanette K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Goede en sfeervolle uitstraling. Correcte en prettige bediening. Attent bij de ontvangst en het vertrek. Wijnarangement was goed gekozen bij de gerechten.
Rien En Arna D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vanavond om 18.30 tafel gereserveerd. Was hoop herrie want een bruiloft. Zelf maar jassen opgehangen want er was niemand. Aan tafel moeten wachten voor een drankje. Eten besteld. Kregen lekkere amuse maar pas om 20.30 uur ons voorafje. Inmiddels konden wij elkaar al niet meer verstaan door de harde muziek van de bruiloft dus andere tafel gevraagd. Daar iets minder herrie. Hoofdgerecht tegen 21.30, daar hadden we wat frietjes bij besteld en na nog eens navragen kwamen de frietjes pas toen hoofdgerecht op was. En een bruiloft en restaurantgastrn kunnen zij dus niet aan. Echt schandalig. Eten was goed maar de rest beneden alle pijl. Wij gaan daar dus echt nooit meer eten en raden het iedereen ten sterkste af. Echt verteld wat er van vonden. Ze vonden het vervelend maar deden er niets aan
Annieke V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gisteravond hier opnieuw gegeten na al een aantal keer een heerlijke avond te hebben gehad. Het eten en de wijn was voortreffelijk, zoals we gewend zijn. Ik kan me deels vinden in de recensie hierboven: er was een bruiloft gaande, waar we erg veel geluidsoverlast van hadden (met zeer matige coverband...). Dit was niet bij de reservering vermeldt. Op verzoek kregen we een ander tafeltje, waarna we een stuk minder last hadden van de herrie. Wel gemerkt dat de service minder snel en persoonlijk was dan we gewend waren en de wachttijd een stuk langer doordat men ook druk was met de bruiloft.
Voor ons geen reden om niet meer terug te komen, maar wel reden om bij iedere volgende reservering te checken of er een partij gepland staat. Onze avondjes samen zijn zeer spaarzaam en dan willen we er wel zeker van zijn dat alles 100% in orde is!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Fantastische avond gehad, nette en verzorgde tent, correct personeel, we kozen voor een 6 gangen verrassingsmenu I.c.m wijn arangement, echt een aanrader, we komen zeker terug.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijke gerechten, lekkere wijnen en goede bediening. Gerechten goed afgestemd op het seizoen (wild). Zeker voor herhaling vatbaar.
Mike D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Leuke avond gehad, gerechten keurig samengesteld qua smaak, opstelling en seizoens gericht. We komen zeker weer terug.........................
michel V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De aankomst is indrukwkkend. Locatie aan de waal is prachtig. Eenmaal binnen wordt je culinair verwent. Heerlijke gerechten en bijzondere bijpassende wijnen. Al met al een plek om vaker te komen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Uitstekend gegeten, vriendelijke bediening, de tijd tussen hoofdgerecht en nagerecht was wat lang maar verder prima, reden om terug te komen.
Van hien L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Leuk en rustig restaurant mooie inrichting oog voor details. Gerechten niet heel verrassend maar zeer goed van smaak en kwaliteit prima in orde. Bediening mag wel een cursus hospitality gebruiken de een loop naast zijn schoenen van verwaandheid en de ander is zo lomp en onverzorgd. Zou niet mogen voor zo'n restaurant.
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Mooie gelegenheid. Vriendelijk persoonlijk dat (gelukkig) niet zo stijf is. Vinden we leuk. De borden zijn geweldig mooi ongemaakt en smaken erg goed. Sommige gangen iets beter dan andere maar het niveau is altijd voldoende tot goed. Tussen gang 1 en 2 en tussen gang 2 en 3 moesten we redelijk lang wachten. Maar we hebben van de avond genoten.
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig met een vriendin gebruik gemaakt van de Lady lunch heerlijk gegeten en prima bediening en mooie ambiance. wij hebben prima gegeten.
Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Prima zaak. Verrassend eten, smaakvol,prettige bediening.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben ons beperkt tot de kleine lunchkaart. Deze is niet heel uitgebreid, maar de zaken die er op staan waren met veel smaak klaargemaakt. Mooie inrichting, lekkere gerechten, naar onze mening verdient Ross Lovell een grotere klantenkring tijdens de lunch.
leo P.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Het blijft een toptent! Heerlijk eten, een gezellige bediening, originele wijnadviezen. Zelfs op maandagavond prettige bezet, dát zegt toch óók wel iets!
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het verrassingsmenu was echt overheerlijk. Er werd goed rekening gehouden met de verschillende wensen van ons gezelschap.
Ook het wijn arrangement was zeer de moeite waard. Fijn dat dit ook in halve glazen wordt aangeboden.
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten, echt al onze keuzes waren verrukkelijk. De porties waren goed van formaat. De wijn was prima.
Wij boften want dankzij het mooie weer hebben we heel de avond op t terras gezeten op de het beste plekje met schitterend uitzicht over t water
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Na een spontane nieuwsbrief nieuwsgierig geworden, anderhalf uur voor gereden. Bij aankomst viel het erg tegen, foto's deden mooier vermoeden dan het was. Het verrassingsmenu was ook teleurstellend, we aten beide Vega en zowel het voor- als hoofdgerecht was kerrie geïnspireerd. Daarnaast verwachtte ik meer drankjes, we hebben alleen een aperitief gehad, fles water en een glas wijn/glas fris. De bediening bleek niet goed afgestemd met de keuken, waardoor we lang moesten wachten op nagerecht. Al met al zijn we van een koude kermis thuis gekomen.