Rosita

Meer informatie over restaurant Rosita

6,4
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vanavond roti kipfilet van Rosita gegeten. Ik had twee kleine porties genomen en kroepoek. Dat is meer dan voldoende voor twee personen. De roti is hier gewoon altijd ontzettend lekker, je likt je vingers er bij af. Misschien probeer ik binnenkort eens een van de andere gerechten.
Mirjamvs69 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Heerlijke roti kipfilet!!! Mijn vriend had een gerecht met bruine bonen en vond het ook heerlijk!
Erg drukke zaak, maar de aankleding van de zaak zorgde ervoor het eten mee naar huis te nemen.

Reina C.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Jammer vanavond eten gehaald en viel echt tegen , nasi moksi meti vlees zeer taai geen eens kouseband of groenten erbij. ook roti kipfilet besteld was geen kipfilet maar stukken gekookte kip met veel vet. smaak van de nasi viel ook tegen. Kortom zonde van het geld en gaan maar weer naar een ander restaurant in overvecht.
Gonny S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Wat een teleurstelling om op positieve recensies af te gaan en dan eend bestellen, die 2 uur onderweg is en als ie aankomt alleen maar botjes te proeven geeft. Je gaat bijna denken dat je de verkeerde producten hebt gekregen(afval). Als compensatie voor het laat bezorgen kregen we kroepoek erbij. De andere gerechten waren qua smaak gelukkig wel lekker.
Er kan altijd iets misgaan, het blijft mensenwerk tenslotte.
Moosey .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Vaak bij Rosita's geweest , prima eten. ECHTER het zou handig zijn als de OPENINGSTIJDEN/DAGEN nu eens een keer op de site of alle afgeleide sites zouden worden vermeld. Want Rosita's is niet op standaarddagen geopend.
Dirkjan01 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
beste rotie van midden nederland
al ruim 30 jaar dat zegt alles
ik kom zeker vaker terug.
De geroosterde kip is ook hemels.
Samosa01 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Gisteren weer eens een bezoek gebracht bij eethuis Rosita
Mensen dit moeten jullie echt zelf ervaren. Ik heb echt maar dan ook echt
Lekker gegeten. Oké als je binnenkomt dan ziet het een beetje sober ( maar erg schoon)uit, maar dat is volgens mij echt iets Surinaams.
Het eten is voortreffelijk.
Alleen jammer dat ze 5 weken dicht gaan. :(
Edwinvanooijen .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Wie hier binnenkomt proeft meteen de relaxte sfeer van een authentiek surinaams eethuisje. De eigenaar is een amimabel persoon door wie je vriendelijk en vlot geholpen wordt.

Wij hadden roti kipfilet besteld. Het eten was warm en de (grote) portie voldoende voor 2 personen. Jammer, dat er geen kouseband maar sperziebonen zijn gebruikt.

Predikaat best surinaams (hindoestaans) eethuisje vind ik heel erg persoonlijk. Is een kwestie van smaak en voorkeur.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2013
Beste surinamer in Utrecht! OMG! Super lekker, hands down.
Grappige eigenaar die een ster is in hoofdrekenen mbt wisselgeld
Asdfasdfasdf .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
geweldig afhaalrestaurant, goede service, lekker eten, warme maaltijden thuis. concluderend: ik ga hier vaker roti halen!
Sjors G.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2013
Hoe verhullend kunnen recensies zijn. Ik kwam na een late dag werken bij Rosita aan. Bestelde, kreeg binnen twee minuten mijn magnetronmaaltijd, kwam thuis, ontdekte dat ik het verkeerde gerecht had ontvangen. Tot zover niet echt een drama...

De kwaliteit van deze prefab maaltijd was echter bedroevend. Gebakken rijst met doperwten en maïs - maximale winst voor alles. De kippenpoten (filet besteld, maar soit). Vettig, nauwelijks gegaard in de marinade.

En als ik dan in een andere recensie moet lezen dat dit eethuis door een vrouwenblaadje uitgeroepen is tot een van de beste Surinaamse eethuisjes van Nederland kan ik alleen maar schamper lachen. Rosita is een schatje, maar liefde voor het eten heeft ze niet.
Anitabr .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Door het decor (tyisch Surinaams eethuisje) moet je zekers weten niet laten afschrikken. Onlangs hebben ze de 3e prijs gewonnen...beste Surinaams eten van Nederland. Wij waren er voor het eerst en hebben heerlijk gegeten en komen zekers terug.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Superlekker eten gehaald. Nu eens geen roti (die ook geweldig is), maar petjil, rijst met bonen en bakkeljauw, bami, barra en meer. We waren met een grote groep, dus diverse gerechten genomen zodat we veel konden proeven. Alles had een eigen smaak en was supergoed gemaakt.