Rosita's

Rozengracht 9 1016 LP Amsterdam Nederland Kaart
31-203312847

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Rosita's

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

6,9
6,7
7,2

Jouw recensie over het restaurant Rosita's

Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
De bediening was heel vriendelijk. Eten was matig, ossenhaas was geen ossenhaas en de boontjes koud. Wat met name stoorde was dat het er vies was. Tafel en vloer plakte heel erg. Verder was het erg donker en niet heel sfeervol ingericht.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
De spareribs was heerlijk mals en de patat lekker knapperig. Heerlijk knus gegeten met gezellige muziek. En dat allemaal voor een betaalbare prijs.
R.H. B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten, snelle bediening.
Boris H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Men serveert gerechten met een Argentijnse naam, en de wijn komt uit Argentinië, maar daar is dan ook alles mee gezegd. De bediening was ongeïnteresseerd en afstandelijk. De gerechten waren snel koud omdat ze geserveerd werden op ijskoude borden. De gerechten waren matig.
Daan L.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Ik snap niet dat Groupon afspraken maakt met een restaurant met deze afschuwelijke kwaliteit. Bij aankomst word je een menukaart toegesmeten en alle glazen met drinken worden ingeschonken uitgeserveerd, het is dus geen echte Fanta of Sprite terwijl je wel 3,50 betaalt voor een glas van ongeveer 30cl. De carpaccio bestaat uit twee velletjes karig vlees, gespannen over een bedje van oude droge sla. Het garlic bread was behoorlijk aan de prijs met 5,- voor een kleine pizzabodem met een snippertje kaas en knoflook. Bij het hoofdgerecht zat er een haar in de friet en werd er 1,80 gevraagd voor een bodempje champignonsaus wat overduidelijk in de magnetron was opgewarmd, met velletje en al. De Tres Carne had 3 ‘verschillende’ smakeloze stukken vlees met allemaal dezelfde slappe textuur. Nadat dit met veel moeite verwerkt was hebben we een goed halfuur moeten wachten voordat onze tafel werd uitgehaald, omdat de ober druk was met bellen. De dame blanche was prima te doen, maar dit heeft meer te maken met het feit dat je vanilleroomijs, slagroom en chocoladesaus niet echt kunt verpesten. Ik heb nog nooit in een restaurant gegeten wat zo slecht was qua service en kwaliteit van eten en ik voel me bijna opgelicht voor het bedrag dat ik heb uitgegeven voor een maaltijd die zo matig was als deze. Deze ‘deal’ was alsnog ver boven de waarde die het eten had.
Ronald A.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Bij binnenkomst werden we zeer vriendelijk ontvangen. Wij zijn hier wezen eten met Social Deal. De gerechten waren prima. Daar valt weinig op aan te merken. Echter....er waren wel wat behoorlijke kanttekeningen:
1- er waren twee gasten aan een tafel die een tafel bbq bestelden. Deze bbq rookte dermate hevig dat de zaak in minder dan 5 minuten blauw stond van de rook
2- het door mijn vrouw bestelde gerecht werd per abuis aan een tafel naast ons geserveerd. Wij zagen dat de andere tafel wel van de patat at maar direct de bediening riep en vertelde dat zij het verkeerde gerecht geserveerd gekregen hebben. Dat bleek dus ons gerecht te zijn. Daarop werd het bord direct van tafel gehaald en bij mijn vrouw neergezet. Maar er was al van gegeten en dat gaven wij aan. Het bord werd meegenomen naar de keuken en kregen het "opnieuw correct geserveerd". Maar wij zagen al direct dat het bord voor de schijn meegenomen was naar de keuken want het zag er exact hetzelfde uit als dat het op de andere tafel werd geserveerd.
3- De dranken zijn er vreselijk duur. Voor een gewone cola betaal je € 3,50 (!!!) en voor een Belgisch bier (Duvel in dit geval) € 5,00. Toen wij de rekening kregen is de Duvel 2x gerekend terwijl ik er maar één besteld had. Dan krijg je toch sterk de indruk dat er met de dranken op de rekening gesjoemeld wordt omdat daar vreselijk veel aan verdiend wordt.

Conclusie: inrichting goed, eten goed wat betreft de kwaliteit maar de service en inrichting ver beneden maat. Let op de rekening!!!!!!
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heel irritant personeel. We kregen het gevoel alsof ze ons op elk gebied probeerden op te lichten.

Bij het telefonisch reserveren deden ze al heel moeilijk dat het heel vol zou zijn, kwamen we aan was het zowat leeg op 2 tafels na.

We hadden de voucher voor de drie gangen menu gekocht, maar daar bleek de menu kaart ingekort te zijn.

We mochten bijvoorbeeld uit het dessert maar uit 2 dingen kiezen, terwijl je online wel uit circa 6 verschillende desserts kon kiezen.

Het eten was wel oke.
Heel jammer, want we gingen er heen met hoge verwachtingen
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Met een Groupon bij Rosita's gegeten. Het is een smal zaakje met veel roodtinten waardoor het er gezellig uitzag. We werden vriendelijk ontvangen. We kozen beiden voor een warm voorgerecht met garnalen. We kregen er een warm broodje bij en het smaakte prima. Als hoofdgerecht hadden we gekozen voor tres carnes, met een toeslag van €4,00 p.p.. Het vlees was iets te ver gegrild en niet rare zoals we gevraagd hadden, maar smaakte verder prima. De patat was lekker knapperig. Een sausje moet je apart bij bestellen! Als nagerecht hadden we voor tiramisu gekozen. We kregen een stuk schnitt [met mokka?], een zigzag chocoladesaus over het bord en wat slagroom. Dit had helemaal niets met tiramisu te maken.
Bij het afrekenen bleek er een eenheidsprijs voor de drankjes gevraagd te worden. €3,50 voor zowel cola light, jenever en een glas rode wijn. Voor cola light is dat aardig aan de prijs!
Na verschillende pogingen om met pin te betalen hebben we uiteindelijk cash betaald.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Hier op zondagavond met een Groupon gegeten. Het restaurant valt niet meteen op naast het schreeuwerig aandoend Argentijns restaurant ernaast. Rosita's is een smal pandje met beperkte ruimte. De gastheer was de hele avond vriendelijk en deed zijn best om grappig te zijn. Hij had zeker de vorige recensie gelezen ;-). De deal bestond uit een 3-gangen keuzemenu. We kozen eerst de carpaccio. Deze smaakte redelijk met de sla en pesto eroverheen. Alleen was de presentatie een beetje vreemd: het leek wel of we een tennisbal op een bord kregen, maar het was toch écht carpaccio. De gastheer kwam allervriendelijkst vragen of we broodjes erbij wilden. Eigenlijk moest dan meteen een lichtje gaan branden, maar dat gebeurde helaas niet, want de broodjes moesten apart betaald worden. Net als de royaal aangeboden sausjes bij het hoofdgerecht. Ik vind dat een beetje sneaky zakendoen op deze manier. Het hoofdgerecht was één keer de spareribs en één keer de vleesspies. Beide gerechten waren smakelijk. Het vlees was lekker mals en de patatjes erbij waren heerlijk knapperig (voor mijn tafelgenoot iets te droog). Het toetje was een bananensplit. Dat viel weer tegen t.o.v. de afbeelding op de menukaart. Sowieso wordt bij een bananensplit de banaan gesplit in 2 helften (vandaar de naam, tóch?), maar we kregen een hele banaan op het bord met een klodder slagroom en een beetje ijs erbij. Oh ja, de chocoladesausflacon was zeker bijna leeg. Samengevat, het hoofdgerecht was goed, het voorgerecht en nagerecht maximaal middelmatig. De bediening is vriendelijk maar dat had dus blijkbaar een reden...
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Ervaring was teleurstellend omdat eigenaar de 50% korting die ik had geboekt aanvankelijk niet wilde geven. Ik kreeg allerlei onterechte verwijten. Dit drukte een enorm stempel op de hele avond.