Rosita's

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Tony H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Op zoek naar de smaak van het vroegere Roses Cantina uit Amsterdam, kwamen wij dit restaurant tegen. Het is best groot voor een mexicaan en achteraf gezien begrijpelijk daar het om 19.00 al helemaal vol was! De guacemole was echt geweldig lekker en zeer vers. Een ruim portie voor een goede prijs. Nachos was ook erg goed. Wij hadden de variant met gehakt er op. Als hoofdgerecht had ik de kip burrito. Die was gewoonweg hemels lekker. Zelfs de rijst erbij smaakte zoals vroeger. Voor dit restaurant rij ik graag van Zeist naar Almere. Ga zo door.
Esmeralda A.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij Mexicaans restaurant Rosita. De guacamole wordt zelf gemaakt en lik je je vingers bij af. We hadden geen voorgerecht genomen omdat we als hoofdgerecht een T-Bonesteak hadden. De steak was voortreffelijk bereid. En de sangria en de cocktails waren ook overheerlijk. De sfeer is gezellig en de bediening is top. Weg gaan zeker nog een keer eten daar.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Tweede keer gegeten bij Rosita's. En 1x dat we er stonden en konden we er echt niet meer bij!
Is meestal stampvol en dat is niet voor niets. Het eten is goed en prima prijs/kwaliteitsverhouding. Bediening niet perfect maar enthousiast en erg aardig. Leuk om een tafeltje bij de keuken te hebben want daar wordt hard gewerkt. Fagitas wordt opgediend met verschillende bakjes. Lekker. Taco's zijn taco's. En een karaf water als je er om vraagt is helemaal ok.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gisterenavond gegeten met vrienden.Wij vonden het een heel gezellig Mexicaans restaurant met een gemoedelijke sfeer. We dronken een heerlijke Sauvignon Blanc. Als voorgerecht hadden we diverse hapjes waaronder gevulde jalapeno pepers met roomkaas, tortillachips uit de oven gegratineerd met kaas en quacamole, Taquitos gefrituurde rolletjes van mais gevuld met rundvlees.
Als hoofdgerecht hadden we een T Bone steak, Gamba's gebakken in de knoflook met gepofte aardappel en verse knapperige groente, gegrilde ossehaasfilet en op de huid gebakken zalm met limoen koriandersaus. Als nagerecht hadden wij de crêpas con caramelo
Heerlijk flensje gevuld met walnotenijs caramelsaus en slagroom. We hebben daarna nog heerlijke speciale koffie's gedronken Café Espanol en Café Mexicano.
Je krijgt echt waar voor je geld. Porties zijn best groot. We hebben een heerlijke avond gehad. Het was zo gezellig dat we na de koffie nog zijn gebleven en later nog een heerlijke cocktail hebben gedronken.
Super restaurant, gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.
IB69 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Voorgerechten (mix en nachos) waren lekker. De fajitas waren goed, alleen de combi was niet lekker; leek wel opgewarmd in de magnetron; taco was taai ipv knapperig en teveel kaas over enchilada en burrito, bonen uitgedroogd.
Muziek vonden wij te hard en werd weinig aan gedaan toen we dit meldden.
Decor is schitterend en service van serveerster goed.
Voor herhaling vatbaar maar ver weg van muziekboxen!
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Helaas was dit bezoek niet zo geslaagd als ons vorige bezoek. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Bij binnen komst vroeg ze meteen of we wat te knabbelen wouden dus namen we de tortilla chips. Als voor gerecht namen we de plate voor 2 pers van diverse voorgerechten, was lekker alleen jammer dat hier weer tortilla chips bij zat dit vooral omdat we net al een bakje ophadden was leuker geweest als daar iets anders voor in de plaats was geweest. Maar het hoofdgerecht was echt bedroevend niks word vers gemaakt alle hoofdgerechten worden op bord gekwakt en in de oven met bord en al opgewarmd. Dit was duidelijk te zien omdat ze een open keuken hebben Ik had zelf taco's kreeg eerst de verkeerde maar toen ik uiteindelijk na 10 minuten de goeie kreeg waren ze inplaats van lekker hard en knapperig zacht en sompig geworden door het opwarmen.
Beste sjoerd
Wij vinden het jammer dat het bezoek aan ons restaurant niet naar wens was, maar een ding kan ik verzekeren en dat is dat alles dagelijks vers bereid wordt. Onze koks beginnen elke dag om twee uur om alles vers te bereiden. Erg jammer dat u deze manier kiest om deze niet terechte recensie op iens te plaatsen en niet de moeite heeft genomen om dit persoonlijk aan ons kenbaar te maken. Vriendelijke groet Rosita's
Hien L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Wij komen hier regelmatig het eten waren goed en lekker. Bediening wel vriendelijk maar het kan nog beter we hebben toch geen haast en gezellig sfeer wij komen zeker terug .....
Connie F.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Eten is goed en ruim genoeg. Bediening is vriendelijk maar weten niet echt waar ze mee bezig zijn, ondanks dat er genoeg rondlopen is het lastig in contact met hen te komen.
Famverwij .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gister gegeten en moet zeggen wij waren erg verrast. En wat een sfeer!!!! Vriendelijk personeel en top eten! We hadden de tournedos super mals en heerlijke smaak!

Zeker een aanrader voor andere!!!

Tot de volgende keer!

Ga zo door!????
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Na alle geweldige verhalen hier met de familie gaan eten.
Het eten was redelijk, niet wat we verwacht hadden. De ober wist niet wat hij kwam serveren.
Het vlees was droog. De glazen wijn waren wel heel matigjes gevuld.
Ik zal hier niet gauw nog een keer naar toe gaan.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Heerlijk gegeten. Combi van voorgerechten was erg lekker. En we hadden ook combi van hoofdgerechten was ook super goed. Dessert was helaas wat minder bananenboot beetje karig en chocolade dessert was duidelijk kant en klaar(Otelli of zo iets) en niet zelf gemaakt op zig erg jammer maar overal erg goed en komen zeker terug.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Centraal in centrum van Almere op een door de weekse avond gegeten. Zowel mensen buiten als binnen waren aanwezig. Leuke, diverse kaart in de rund, kip en groenten variant was er volop keuze.
Vriendelijke gastvrouw, nette ontvangst. Het eerste drankje ging snel. De porties zijn zeker voor niet zo heel grote eters, groot. We hielden het dan ook bij een hoofdgerecht. In goed tempo ontvangen. Het was heerlijk! Krokant mijn variant en en niet te vet. Niet alles door elkaar heen op het bord geplaatst gelukkig, daardoor was het proeven nog goed mogelijk van de losse salsa, bonnen en bijvoorbeeld quacamole.
Personeel was er voldoende, later verslapte de aandacht wel, dat zien we vaker als er misschien teveel personeel is. Uiteindelijk was het goedkoop.. goed en lekker. Een aanrader.
Malmere .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Gezellig restaurant met een prettige sfeer en gezellig interieur.
De bediening vriendelijk en attent.
Ossenhaas een fajitas echt een aanrader
Heidi61 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Dit was een waar feestje.
Wij kwamen zonder reservering op prime-time binnen. Alles werd in het werk gesteld om ons toch een fijne avond te bezorgen.
Gamba's; voortreffelijk. Spare-ribs; geweldig.
Een gratis cappuccino aan de bar omdat wij 'maar' ruim een uur hadden voordat de daadwerkelijk gereserveerde gasten keamen.

Rosita's? Respect!!!
Tot heel snel.

Kevin Z.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Op de bonnefooi met zijn drieen komen eten. Was gelukkig nog een plekje. Voor een mexicaans restaurant/steakhouse echt goed gegeten, mixed grill was lekker en al het vlees mals, op smaak en goed gebakken. De bediening kan nog wel veel. Gelukkig maakt de vrolijke gastvrouw dit ruimschoots goed.

Een geweldige prijs-kwaliteit verhouding.
Lisa O.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Eten was super lekker maar de bediening ontzettend slecht. Bij gerechten werden vergeten, tafel werd zomaar afgeruimd terwijl een persoon nog aan het eten was en dankzij de trage service hebben wij geen dessert besteld. Verder leuk en goed restaurant maar de bediening heeft nog aardig wat training nodig.
Kristof E.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Leuk Mexicaans restaurant. Inrichting is een beetje zoals te verwachten is maar een leuke extra is dat er tafeltjes voor twee zijn waar je knus naast elkaar kunt zitten op een hoekbank, eerder dan tegenover elkaar. Aanrader als je op een date bent.

Voor de rest was het eten prima en was de bediening heel vriendelijk.
Paulkuijper .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Uitstekend restaurant, heerlijk eten voor een goede prijs. Erg gezellig tentje waar je echt lekkere mexicaanse gerechten kunt eten. De spareribs zijn supermals, en de taco's helemaal top!
mardeb .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
na alle positieve verhalen hier gaan eten. We hadden gereserveerd, en gevraagd om een plek niet naast een deur of koude airco, maar toen we aankwamen moesten ze deze nog even zoeken. Ze deden net alsof het heel erg druk was, maar gedurende de avond bleven er een groot aantal tafels leeg.
We werden naar een tafel midden in het restaurant geleid, met een koude airco in mijn nek. Voelde niet fijn, zelfs met mn jas aan was het fris daar. Gevraagd of we ergens anders een tafel konden krijgen.
Was erg lastig, maar uiteindelijk kregen we een tafeltje helemaal achterin het restaurant, waarvan 1 kant een ingebouwd bankje was wat te klein was voor samen te zitten. Een persoon zag dus niets behalve de tafelgenoot.
Vooraf een cocktail besteld, strawberry daiqirie en classic margarita.
Deze strawberry, was met crushed ice, een tegenvaller zeker omdat dit er niet bij stond!! Dit kon niet anders door de verse aardbei??
Bij het eten sangria besteld, maar die smaakte eerder naar limonade dan naar wijn met vruchten, zo licht smaakte hij. De andere cocktails proefden ook alsof ze al in grote hoeveelheden klaargemaakt waren en er erg weinig alcohol in zat.
En dat terwijl het geen virgin cocktails waren.
( na 2 cocktails en 1/2 karaf sangria voelde ik helemaal niets, terwijl ik normaal van 2 wijn al licht in het hooft wordt.) Vooraf GUACAMOLE & SALSA ROJA, was lekker.
hoofgerecht COMBINACION ROSITA’S, viel wat tegen. Hebben vaak mexicaans gegeten, maar dit was niet heel mexicaans.
De sfeer in het restaurant was niet heel gezellig, ze hebben hun best gedaan het er mexicaans uit te laten zien, maar je ziet dat het voorheen een discotheek geweest is. Veel beton, en buizen langs het plafond. Al met al redelijk gegeten, maar gaan niet nog een keer.
Bediening was vriendelijk, maar werkten langs elkaar heen. Had de een net de bestelling opgenomen, kwam de ander hem weer opnemen.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Afgelopen weekeinde wederom bij Rosita's gegeten. Mijn vriendin is altijd helemaal blij als we hierheen gaan, ikzelf een stuk minder. Decor is prima, zeker voor Almeerse begrippen. De mensen in de bediening zijn aardig en staan gelukkig niet elke 2 minuten aan je tafel. Vooral de tafels met bankjes in een hoekvorm zitten prettig en geven je de kans om gezellig met elkaar te kletsen.
Als voorgerecht Nachos met kaas en gehakt, prima! Niets mis mee, goede portie en lekker op smaak. Qua hoofdgerechten ben ik niet zo'n fan. Ik had dit keer een Chimichanga met kip, een soort loempia van dik deeg met beetje vulling en weinig smaak. Enorme berg rijst en fantasieloze sla hadden voor mij niet gehoeven. Bonen en guacemole smaakten overigens prima. Mijn vriendin had de fajitas. Niets mis mee hoorde ik, ruime sortering aan ingredienten, veel vlees/kip.

Niets mis mee, aardige mensen enzo, maar ik heb ondanks meerdere pogingen mijn draai qua eten hier nog niet echt gevonden.