Rosetta's Kitchen

Bilderdijkstraat 141 1053 KN Amsterdam Nederland Kaart
31-207522550

Over het restaurant Rosetta's Kitchen

Nieuwe spot in Amsterdam West

Dit restaurant is geopend in november 2015, in het steeds populairder wordende Amsterdam West. Van een lekker stuk vlees of een fijne kaas- of vleesplank, je kunt bij deze culinaire familie goed terecht. Ze noemen zich zelf de 'food loving family' en zo voelt het ook als je binnenkomt; een warm familie bad vol lekker eten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rosetta's Kitchen

Dinsdag t/m Zondag - Diner 17:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Rosetta's Kitchen

Pascal E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Eerlijk, puur italiaans eten. Uitblinkend in simpelheid met hoge kwaliteit ingredienten. Wijnkaart kan iets uitgebreider.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Een prima restaurant 20 plaatsen. Voor zowel een intiem etentje als met vrienden. De eigenaars zijn vriendelijk en kunnen prima over het eten en de wijnen adviseren. Een feest voor de smaak.
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij hebben hier met z’n tweeën via de AH restaurantactie gegeten.
Mochten kiezen uit de gehele menu kaart, vriendelijke ontvangst c.q. bediening.
Jammer dat wij de gehele tijd de enige gasten waren, wel werd er diverse keren “afgehaald”.
Ben benieuwd hoe lang dit financieel stand houd.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Super lekker gegeten en de bediening was ook erg vriendelijk. Alles was lekker, tot aan de olijfolie toe. Glutenvrije opties zijn er ook.
henk K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Typisch Italiaanse kleinschalige goed verzorgde ambiance, goede sfeer en sympathieke bediening. Smaakvolle gerechten met de juiste portiegrootte en variëteit. Aanrader! Henk.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Bij Roseetta's Kitchen weet je weer waarom het leuk is om buiten de deur te eten: heerlijke gerechten én zowel vakkundige als persoonlijke bediening!
coby.bouman .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten van het driegangenmenu met grote keuze, van malse lamsvleesspiesjes tot smakelijke zeewolf. De bediening door de dochter des huizes zeer vriendelijk met persoonlijke aandacht. Wij komen graag nog eens terug.
Inez T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Wel was het erg teleurstellend dat er geen kraanwater werd geschonken. Dat vind ik echt niet meer kunnen. Jammer, want verder een leuk tentje waar de kok met zorg de maaltijd bereidt en de gastvrouw attent en vriendelijk voor de ontvangst zorgt.
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
opnieuw een restaurant, dat de moeite waard is, op loopafstand van mijn huis ontdekt. Met mijn Belgische inslag zou ik zeggen dat het hier een klein, proper en rustig restaurant betreft met een interessante kaart: de gerechten zijn smakelijk en bovendien ruim voldoende. De bediening is adequaat en vriendelijk.
Jonathan L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Service: was goed.

Eten: ik ben een grote liefhebber van truffel. Het voorgerecht van truffelpasta smaakte echter niet echt naar truffel. Verder ook niet heel bijzonder (ook niet slecht). De parmigiana die melanzane was lekker. Gegrilde groenten en Aubergine chips ook lekker.
Heidi L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ik ben een fan van Rosetta's Kitchen. Het eten is super lekker. De bediening...... te gek! Kan alleen zeggen, tot heel snel !!!! Bedankt !!!!
sopberg .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heel knus fijn restaurant met heel fijne bediening die de gerechten goed heeft uitgelegd. Het eten was heerlijk, zeer mooie producten worden er gebruikt.We waren hier met de Ah actie en we mochten van heel de kaart kiezen wat wel heel fijn was en ik kom zeker nog een keer terug!Echt een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heel persoonlijke bediening en lekker eten! Kwamen met de AH restaurant zegel actie, was goed verzorgd. Konden alles van de kaart kiezen en kregen ook duidelijke uitleg. We komen vaker terug!
kleinrob .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Volgens mij is elk restaurant verplicht om kraanwater te schenken en aangezien ze dat in dit restaurant niet doen hebben we er wat van gezegd.
Ze hebben het goed gemaakt door bij een fles wijn en fles mineraalwater weg te geven. Goed idee!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Erg fijn restaurantje. Heerlijk eten en erg prettige bediening, ondanks de drukte (de zaak zat helemaal vol) nog steeds supervriendelijk en attent.
Elizabeth M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Echt een heel leuk tentje. Enthousiaste bediening, eten was goed. keuken en bediening werken echt samen om je een fijne avond te bezorgen. Leuk dat de chefkok ook even kwam kijken of haar cheesecake in de smaak viel.. En dat deed ie!
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Rosetta's is geen pizzeria maar het eten is traditioneel Italiaans bereid. Bijzonder vriendelijke, amicale bediening....
Dallas B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Ik bestel regelmatig eten bij Rosetta's Kitchen als ik laat thuiskom van mijn werk en geen zin meer heb om te koken. En dat bevalt me uitstekend. Het eten is altijd erg goed en soms doen ze er iets extra's bij, zoals overheerlijke auberginefrietjes (die helaas niet op de onlinekaart staan). Ik heb een paar keer zelf in het restaurant gegeten, en dat is me ook altijd prima bevallen. Leuke sfeer, aardige bediening, en heerlijk eten. Maar nu weer terug naar het bestellen. Eergisteren liet Foodora het afweten en goed ook. Een lief meisje met helm van Rosetta's Kitchen heeft er persoonlijk voor gezorgd dat ik toch nog mijn bestelling ontving! Dank nog daarvoor!!
Magda D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vanwege de AH-restaurantbonnen bij dit restaurant gereserveerd. Een intiem restaurantje met vriendelijke jonge mensen in de bediening en in de keuken. Een leuke een smakelijke menukaart waar we uit konden kiezen. We hebben gezellig en lekker gegeten. Misschien waren de lamscoteletjes wat aan de vette kant en de courgette-friet wat vet, maar dat mocht de pret niet drukken , want het was smakelijk.
Aanrader.
Marien D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het hoofdgerecht was een combinatie van te zout, te weinig smaak en vet. Teleurstellende combinatie. En bovendien moesten we behoorlijk lang wachten.