Rosetta's Kitchen

Bilderdijkstraat 141 1053 KN Amsterdam Nederland Kaart
31-207522550

Over het restaurant Rosetta's Kitchen

Nieuwe spot in Amsterdam West

Dit restaurant is geopend in november 2015, in het steeds populairder wordende Amsterdam West. Van een lekker stuk vlees of een fijne kaas- of vleesplank, je kunt bij deze culinaire familie goed terecht. Ze noemen zich zelf de 'food loving family' en zo voelt het ook als je binnenkomt; een warm familie bad vol lekker eten.

Meer informatie over restaurant Rosetta's Kitchen

Dinsdag t/m Zondag - Diner 17:30 - 22:00

Wiebe P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Geweldig gegeten. Alles goed bereid met verse ingrediënten en bijzonder smakelijk. Kom zeker nog een keer om andere gerechten van de kaart te proberen
Ger R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Klein restaurant met en beperkt aantal plaatsen en een zeer persoonlijke bediening. Voor mensen met hoorproblemen (zoals mijn vrouw en ik) is de rumoerige omgeving storend: het bemoeilijkte de communicatie met de, slechts Engels- en Italiaanssprekende kellner en leidde tot een enkel misverstand dat op een zeer prettige wijze werd opgelost.
De kleine kaart biedt voldoende keuze, de gerechten en wijnen zijn kwalitatief zeer goed en ook nog prettig geprijsd. Wij komen graag weer terug.
Elvira S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Echt heel erg lekker. Heel vriendelijk ontvangen. Je voelt je echt welkom. Sfeer is heel relaxed. Wachttijd is wat langer, maar als je echt de tijd neemt voor lekker eten is dat juist wel fijn. Wij zaten echter wat in tijdnood, omdat we er nog een film achteraan gepland hadden, maar toen we dat melden kregen we supersnel de toetjes en lukte het om het net op tijd af te ronden. Zeker voor herhaling vatbaar en er dan gewoon de tijd voor nemen: alleen eten zonder film :).
Eelkje N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gisteravond hier gegeten met de Iens AH actie. Geen vast menu gewoon à la carte, wel zo fijn.

Heerlijk gegeten, alles was even lekker. De crostinis, de gemengde voorgerechtjes, de entrecote en de pasta met wild. Als ook de citroentaart en tiramisu. Absoluut een aanrader om hier te gaan eten!

De service is top de wijnen heerlijk, wat wil een mens nog meer!?
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Met de AH actie gegeten, we konden alles bestellen van de kaart wat ik sympathiek vond. Het eten vonden we erg goed, iedere gang was heerlijk klaargemaakt. Hoewel het niet druk was duurde het wel behoorlijk lang voordat de gerechten werden geserveerd. Italiaanse muziek op de achtergrond een leuk gebaar maar vond ik vaak wat te druk en opdringerig.
Jammer dat u de tijd tussen de gerechten lang vind, echter worden alle gerechten vers bereid, zonder gebruik van magnetron. wij vinden kwaliteit erg belangrijk.
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We kwamen net terug uit Rome. We beleefde de Italiaanse keuken zoals we hem daar beleefd hadden. De serveerster en de Italiaanse gastheer uit Sicilië zijn heel aardig en weten hun gasten op een leuke manier te ontvangen en te serveren. Het brood met plakjes worst als aperitief was oké. Het voorgerecht en gerechten waren zeer smakelijk. Jammer dat de menukeuze niet heel ruim is. Zeker een aanrader.
Beste Thomas,

Bedankt voor de recensie. In januari gaan we het menu aanpassen en uitbreiden.
Udje H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Lekker gegeten met een oude vriend, we konden rustig wat bijpraten en werden goed bediend. Ik kom nog een keer terug met iemand anders !
Shila C.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gisteren met de AH-actie gegeten. Prettig dat je van de hele kaart kunt kiezen. Alles was lekker, vooraf Mortadella en Corstini, hoofdgerechten allemaal pasta. Mooie sauzen en goed beetgare pasta. Als kroon op de maaltijd de Tiramisu. Prima allemaal. Zeker een aanrader.
dominiovintage .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Super Ristorante. Aardige mensen en goed gegeten. De Mortadella met brood en olijven voor euro 8 p/p was veel te duur en ook heb ik altijd moeite met een fles water voor euro 5,25. Behalve dat een aanrader en ik kom ook zeker terug.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Op zondagavond een hapje eten bij dit kleine restaurant. Het eten was eenvoudig en smakelijk. Crostini en antipasto waren aardig, pasta met wildzwijn en zeebaars waren prima (hoewel de korst van de laatste knapperig had gemogen). De Tiramisu was lekker wolkig.
Reneetje85 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Door de goede beoordelingen hadden wij hoge verwachtingen van ons etentje hier. Helaas viel het erg tegen.
Het voorgerecht van de chef, diverse kleine hapjes, waren redelijk flauw van smaak en erg simpel. Het hoofdgerecht, de zwaardvis was gewoon niet lekker. Er was werkelijk waar geen vis te proeven door de bijzonder heftige grill-smaak. Het vlees van mijn partner was te ver doorbakken en behoorlijk taai. Het dessert was erg simpel, tiramisu die niet op tijd uit de vriezer was gehaald en een stuk ietwat droge chocolade taart.... De kwaliteit van het eten in de ingredienten is teleurstellend. Enige lichtpuntje hier is de vriendelijke en snelle service. Helaas zelfs met de AH bon hebben wij ruim E50 pp moeten aftikken (dit was wel met mortadella en brood vooraf en een wijntje bij het eten...) Niet voor herhaling vatbaar.
Roos H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten was fantastisch en met verse producten!!!
Service was niet transparant en schoot daardoor tekort. Ober bood bij binnenkomst een speciaal voorgerecht aan om mee te starten en wilde dit zonder dat wij akkoord waren ook serveren. Na checken of het dan van het huis was bleek dit niet zo te zijn en konden we het op tijd annuleren. Het stond uiteindelijk wel op de rekening.
Beste Roos,
Fijn dat je lekker gegeten hebt, wat vervelend van het voorgerecht wat wel op de rekening stond. Dit is nooit de bedoeling geweest. Waarschijnlijk heeft dit te maken met de taalbarrière van onze ober. Hieraan wordt gewerkt en zeker besproken. Jammer dat je niet meteen ter plekke hebt gereageerd en een gevraagd naar de bedrijfsleiding. We hadden dit dan meteen kunnen oplossen. Mocht je in de buurt zijn kom dan even langs dan kunnen we dit alsnog rechtzetten.
M C.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
93 euro voor een bordje pasta, een mager stukje vis en een ijsbolletje??? PER PERSOON.
Met de AH-bon wilden we eens een keer echt fijn uit en lekker eten. Dat het niet goedkoop zou zijn wisten we: 4 eurotekesn. De ober sprak alleen Engels, heel storend en weinig informatief, dus vroegen we de Nederlands sprekende vrouw in de keuken om uitleg met de bon. We konden vrij kiezen uit drie gangen en moesten extra's betalen. We hadden meteen al een prosecco aangeboden gekregen en een paar plakjes mortadella met brood. Dom van ons natuurlijk om te denken dat dat een welkomstdrankje en een amuse waren. Want wat gebeurde er? De starter van 8 euro werd als gang berekend waardoor het duurste hoofdgerecht 2 x op de rekening kwam. De Nederlandse eigenaresse heeft er nog wel wat van afgehaald, van 93 naar 84,25. We voelen ons bijzonder sluw misleid. De volle rekening zou 186 zijn geweest. Prijs/kwalitietverhouding is totaal zoek. Zelf komen wij met de prijzen op de kaart voor de 3 gangen op een bedrag van 51,25 wel iets anders dan 84,25. De eigenaresse wilde verder niets doen.
Prijzen volgens de kaart.
primo 18,5 pasta vongole
secondo 22,5 branzino
dulce 5,25 affogato
vino 5

totaal 51,25

prosecco 5,75
mortadella 8
We waarschuwen inmiddels onze vrienden en gebruiken nooit meer een AH restaurantbon
ruth B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gisteren heerlijk gegeten. Aanrader is verrassing van de chef als voorgerecht. Het leuke is dat de kok zelf het gerecht komt brengen.
We hadden als hoofd twee vleesgerechten. Mooi mals vlees. Lekkere fles wijn erbij. Een aanrader.
Ferry K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Om te beginnen het verhaal van Rosetta. Inspirerend. De locatie, niet te groot en intiem. M.a.w. Een heerlijke sfeer om een avond te blijven hangen en je door de kok te laten verwennen. Het eten was heerlijk. Mooie anti pasta, crostini's etc. De hoofdgerechten waren mooi verzorgd en smaakten zoals je in Italië gewend bent. Mooie pasta Congolese, konijn, gemarineerde lamskoteletjes. Als afsluiting torte en koffie. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Op vrijdag 2 december 2016 hebben we bij Rosetta's kitchen gegeten. We waren hier al eens geweest en dit tot volle tevredenheid. Ook nu hebben we heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Het eten bestond uit antipasto dello chef, Lamsvlees/papardelle tartufata en als dolce tirramisu (lekker) en citroen meringue (deze smaakte ook goed). Kortom, leuke ambiance om nog eens naar terug te keren.
Mary P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad. Geweldig dat je uit alle gerechten kunt kiezen en zelfs een keuze maken uit voor-, tussen- en hoofdgerechten als je niet dol bent op desserts. We hebben geen enkel minpuntje kunnen ontdekken en zijn nog steeds opgetogen. Bij elk gerecht wist de gastvrouw een geschikte wijn te serveren. Daar hoefden we zelf dus niet over te "puzzelen". Enorm leuk om dit, voor ons nieuwe, restaurant te ontdekken. We komen hier zeker terug.
Sharon R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Warm ontvangst, duidelijke uitleg over het eten en de wijnen van de chef. Heerlijk gegeten! Vooral de antipasti (verassing van de chef) was erg goed! Knus restaurant, goede bediening, prima prijs-kwaliteitsverhouding. Een aanrader!
Marlet K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten! We hebben met de AH actie hier gegeten, maar het is zeker voor herhaling vatbaar ook zonder de AH bonnen. Keurige service, super smaakvol eten, en een gezellig avond!
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een aanrader voor goede Italiaanse gerechten en een avond lekker te tafelen. De keuken ligt graag de gerechten uitgebreid toe en staat open voor persoonlijke wensen. Restaurant met een fijne sfeer.