Rosetta's Kitchen

Bilderdijkstraat 141 1053 KN Amsterdam Nederland Kaart
31-207522550

Over restaurant Rosetta's Kitchen

Nieuwe spot in Amsterdam West

Dit restaurant is geopend in november 2015, in het steeds populairder wordende Amsterdam West. Van een lekker stuk vlees of een fijne kaas- of vleesplank, je kunt bij deze culinaire familie goed terecht. Ze noemen zich zelf de 'food loving family' en zo voelt het ook als je binnenkomt; een warm familie bad vol lekker eten.

Meer informatie over restaurant Rosetta's Kitchen

Dinsdag t/m Zondag - Diner 17:30 - 22:00

Marypauw .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad. Geweldig dat je uit alle gerechten kunt kiezen en zelfs een keuze maken uit voor-, tussen- en hoofdgerechten als je niet dol bent op desserts. We hebben geen enkel minpuntje kunnen ontdekken en zijn nog steeds opgetogen. Bij elk gerecht wist de gastvrouw een geschikte wijn te serveren. Daar hoefden we zelf dus niet over te "puzzelen". Enorm leuk om dit, voor ons nieuwe, restaurant te ontdekken. We komen hier zeker terug.
Sharon R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Warm ontvangst, duidelijke uitleg over het eten en de wijnen van de chef. Heerlijk gegeten! Vooral de antipasti (verassing van de chef) was erg goed! Knus restaurant, goede bediening, prima prijs-kwaliteitsverhouding. Een aanrader!
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een aanrader voor goede Italiaanse gerechten en een avond lekker te tafelen. De keuken ligt graag de gerechten uitgebreid toe en staat open voor persoonlijke wensen. Restaurant met een fijne sfeer.
Marlet K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten! We hebben met de AH actie hier gegeten, maar het is zeker voor herhaling vatbaar ook zonder de AH bonnen. Keurige service, super smaakvol eten, en een gezellig avond!
Mirte V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Voorgerecht een verrassing uit de keuken, en dit was ook echt heerlijk! Als hoofgerecht kozen wij voor de pizza met truffel en de pizza met gorgonzola. Toppings waren erg lekker maar wel een beetje karig; wat extra toppings zouden de pizza af maken. Bodem vond ik lijken op de bodem van een diepvriespizza, niet heel speciaal dus. Citroencake vond ik echt veel te zoet en te machtig als afsluiter.
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Meerdere malen hier gegeten en altijd tot volle tevredenheid.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij werden heel enthousiast ontvangen. Ook de bediening was uitstekend. Bovendien hadden wij het voorrecht een gezellig jonger viertal naast ons aan tafel te treffen, hetgeen een heel plezierige avond tot gevolg had. De hoofd en voorgerechten waren uitstekend. Puur, gezond en prima klaar gemaakt. Bijzonder waren de koffiekruimels in de honing bij de Antipasta. Verder proefden mijn tafelgenote en ik de Insalata di Spinaci, de Pasta Vongole, de Pasta Salciccia Fresco, de Parmigiana di Melanzane en de Ossobuco. Allemaal uitstekend. De nagerechten, een zelfgemaakte chocoladetaart, die veel weg had van een brownie en een citroentaart, vonden wij ook lekker, maar niet van het hoge niveau van de eerdere gerechten. Bij binnenkomst dronken wij een lekker Italiaans biertje, Birra Moretti. Bij de gerechten een Chianti Poggia Casone Toscane en een Primitivo Terriloggio Puglia waarover wij zeer tevreden waren. Bij het nagerecht een Amoretto en een heerlijke zelfgemaakte Limoncello. Rosetta's Kitchen heeft ons voor het eerst ontvangen, maar zeker niet voor het laatst. Wij komen terug!
Happyvoice .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De gerechten zijn smakelijk en met verse ingrediënten gemaakt. Door een eerdere lovende recensie over het citroentaartje hebben wij deze besteld. Ons citroentaartje viel erg tegen. Het was veel te koud geserveerd en ontzettend veel suiker gebruikt. Deze heb ik niet opgegeten. Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Erg prettig bij ontvangst dat ze onze naam wist.
Bob_1011 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het was volle bak afgelopen vrijdag maar het eten werd goed klaargemaakt en de bediening was vriendelijk. Een mooi gevarieerd menu waarbij de ossobuco heerlijk mals en de saus goed op smaak was. Een toppertje
Mhoff11 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gastvrouwschap is een kunst die de Rostta vrouwen beheersen. Het 3 gangen menu is smakelijk en verzorgd. De inrichting (oa 'lege' spijkers ad muur) bekoort niet, de attente vriendelijke service wel.
Info513 K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
ontvangen door fantastische gastvrouw. Genoten van heerlijken gerechten en ambiance.
prijs km salubrité prima ook wat betreft de wijnkaart.
Wij komen hier zeker terug!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op 5 november met 4 personen bij dit restaurant gegeten. Leuke ontvangst heerlijk Italiaans eten. Verse produkten. Vooraf een antipasto dello chef, vervolgens pasta tartufata en als dessert tiramisu.
De kok kwam uitleg geven van alle gerechtjes. Ondanks dat we een AH bon handen konden we kiezen wat we wilden, dus geen vaststaand menu. We hebben een heerlijke avond gehad. We komen gauw terug, een aanrader!
Ellermep .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Gewoon de keuze uit de complete menukaart. Het is een klein restaurant, maar de sfeer is goed en de gerechten zijn super lekker, echt italiaans eten! We zouden hier zeker nog een keertje terug gaan
Natída A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Bekende italiaanse gerechten. Wij aten bijvoorbeeld: Crostinis, involtini van aubergine, pasta vongole en een salade, met een scroppino toe. Met de AHbon waar we die avond de helft mee betaalden, was het een prima deal. De rekening bedraagde 80euro. Zonder de bon had ik de gerechten té duur gevonden voor de kwaliteit. Wel lekker, maar ook vrij eenvoudig en daarmee jammer. De bediening was aandoenlijk (tikkeltje nerveus) maar zeer vriendelijk en hardwerkend! Chef maakte ons dessertje af aan de tafel, leuk detail. Ambiance is leuk: heel klein (dus ook heel stil..) maar met fijne huiskamersfeer waar je je al snel thuis voelt. Ligging is zeer centraal in het bruisende Amsterdam West, handig als je nog andere leuke dingen gaat doen!
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Boven verwachting heel erg lekker gegeten. De chef speelde leuk in op ons verzoek tot een verrassingsdiner en na een heerlijke olijfboomhouten antipasto plank met kleine smaakvolle gerechtjes met veel groente hapjes, een tussengerecht van pasta met gorgonzola en als hoofd zwaardvisfilet met groene asperges en tomaatjes. Mijn tafelgenoot koos nog voor een nagerechtje met ijs en amaretto. Bij de gerechten werden heerlijke wijnen geschonken a 4,75 per glas. Door de AH actie voor een hele leuke prijs erg lekker gegeten en een hele gezellige avond gehad. Enige minpuntje was dat de onervaren serveerster ons iets meer welkom had mogen heten, maar dit werd ruimschoots goed gemaakt door de chef die zelf het eten bracht en de wijn aanraadde.
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Een restaurant waar je makkelijk aan voorbij loopt maar zeer de moeite waard is om naar binnen te gaan. Prima eten en een heel hartelijke bediening.
Sjoerd C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Van het welkom heten tot de service gedurende het servies en tot het moment dat je de deur uit loopt zorgen ze er hier voor dat je een fijne avond hebt. Het eten is goed maar het is voor de grote eter misschien wat weinig. Ik was hier samen met mijn moeder en porties konden aangepast worden naar haar wens aangezien ze geen grote eter is. Ze hebben heerlijke wijnen. Toch vind ik voor de prijs de porties net wat klein en het eten net wat basic. Maar ik kom hier zeker nog eens terug! Bedankt voor de leuke avond!!
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Via AHactie dit restaurantje bezocht, en dat was een genoegen. Uitstekend gegeten, zeer smakelijk.
Wij gaan zeker terugkomen. Vooraf hadden we een voorgerecht met 6 verschillende hapjes van de chef, supervers en lekker. Als hoofdgerecht beiden gekozen voor de Ossobuco geserveerd met aardappels en geroosterde groenten uit de oven, zalig. En toe een citroentaart en Tiramisu, heerlijk. En zeer mooie wijnen per glas, en gewoon een karaf water erbij zonder gedoe, vriendelijke ontvangst en bediening. aanrader!
WielR01 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Een erg leuk restaurant. Eigenlijk een soort huiskamer, waar je in een zeer ontspannen sfeer goed kunt eten. De bediening was zeer informeel en dus passend bij de ambiance. We maakten gebruik van een AH-bon en waren met z'n vieren. We komen zeker (ook zonder AH-bon) nog eens eten.
Smetsol .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een gezellig kleinschalig italiaans restaureant. Lekker eten met zorg klaar bereid. Het enige minpuntje zijn de tolietten. Die zouden wel een pimp kunnen gebruiken.