Rosetta's Kitchen

Bilderdijkstraat 141 1053 KN Amsterdam Nederland Kaart
31-207522550

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Rosetta's Kitchen

Nieuwe spot in Amsterdam West

Dit restaurant is geopend in november 2015, in het steeds populairder wordende Amsterdam West. Van een lekker stuk vlees of een fijne kaas- of vleesplank, je kunt bij deze culinaire familie goed terecht. Ze noemen zich zelf de 'food loving family' en zo voelt het ook als je binnenkomt; een warm familie bad vol lekker eten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rosetta's Kitchen

Dinsdag t/m Zondag - Diner 17:30 - 22:00

Harriet A.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heel hartelijk ontvangen, we voelden ons echt in de watten gelegd. De Salade Caprese en de Spaghetti Vongole zijn aanraders!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Hier vind je kwalitatief, zeer goed Italiaans eten en een gaaf interieur.
Was zelf nog nooit binnen geweest maar door de ah restaurant actie, fijn 'kennis te kunnen hebben maken'. Wij zijn bediend door een erg attente vrouw, zeker een plek om snel weer naar toe terug te gaan.
Enige 'minpuntje' is de wat langere wachttijd waarover we ons verbaasde. We waren de enige in het restaurant, maar wegens bestellingen (die ze ook leveren), werd ons geduld wel wat op de proef gesteld.
albert E.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Ossobuco altijd heerlijk. Scropino ook. Bediening altijd erg aardig. En nu nog wat letters om dat rare Iens voorschrift van 120 tekens te halen
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gezellige en kundige bediening, heerlijke antipasto, pasta's goed & heerlijke wijn. Jammer dat die wijn voor €35 p/fles wordt verkocht, terwijl 'ie in de winkel €8 kost. Forel wat flets. RK is een tent die je makkelijk voorbij fietst, maar dat is zonde. Al 7 jaren een begrip in A'dam.
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
lekker eten, goede wijn in een gezellige sfeer, prima gastvrouw, kortom aanrader. We komen zeker terug om het mascarpone ijs te proberen
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
heerlijke tent met de gezelligheid van Joke!! lekker eten en drinken, een aanrader! de scroppino, lamskoteletten,ossobuco, zeeduivel, spaghetti carbonara, lasagne en de desserts alles was perfect.
cees S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
In een woord voortreffelijk. Vlotte bediening. Deskundig advies. Heerlijke gerechten. Bovendien met AHrestaurant-bonnen extra voordelig. Wat wil een mens nog meer.
Lenie M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Ontzettend vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg m.b.t. de AH actie. Kleine kaart met heel lekkere, verse gerechten. De vitello tonato was heerlijk, evenal de lamskarbonades. In verband met diabetes kon een van ons geen dessert nemen, waarna de oplossing werd gesuggereerd om twee voorafjes te nemen en daarna het hoofdgerecht.
De sgroppino, aan tafel bereid, was heel erg lekker!
kofiko .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekker eten gemaakt van verse producten! Aardig personeel, jammer dat ze geen een echte terras hebben.
Misschien moet gemeente Amsterdam de hele straat aanpakken!
Yvonn V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Onze voorkeur voor de Italiaanse keuken werd dubbel en dwars beloond! Attente gastvrouw de gehele avond. Niet alleen voor ons, maar voor alle tafels. Uitgebreide uitleg van de gerechten, alle tijd in alle rust werd hier aandacht aan besteed. Oprechte aandacht. De keuken was voortreffelijk, zeker een aanrader.
Goede sfeer van het begin tot ons vertrek.
Wij komen heel graag terug.
Wim-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Slechte prijs/kwaliteits- en ook kwantiteitsverhouding. Daarop worden aangesproken, wordt door personeel arrogant afgedaan. Teleurstellend.
Beste heer Kolpa,
Wat vervelend dat een avond uiteten niet aan uw verwachting heeft voldaan. Uiteraard vinden wij dit vervelend voor u. Helaas heeft uw klacht op de betreffende avond ons te laat bereikt om nog vanuit de keuken hierop te kunnen anticiperen. Binnen ons team is uw klacht besproken zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren. Waar het fout is gegaan is nu niet meer te achterhalen maar graag zouden wij u willen aanbieden om nogmaals te komen dineren. In een persoonlijk bericht zal ik u een kortingscode toesturen waar u gebruik van kunt maken.
Gijsje1961 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Gisterenavond heerlijk gegeten bij Rosetta's kitchen met de Ah-kaart. Een uitstekende Italiaanse keuken met eerlijke, verse ingrediënten. Gestart met een schaal mortadella met brood en olijven, daarna salade gambini, vervolgens voor mijn man een tongstrelende ossobucco en voor mij gebakken zeewolf. Als toetje een hemelse citroentaart. We mochten a la carte kiezen. Rosetta's kitchen is een heel gezellig zaakje met vriendelijke, vlotte bediening. Helemaal top!
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heel vriendelijk geholpen. Er werd goed rekening met ons gehouden, dat we aansluitend nog naar een voorstelling gingen.
Miss B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Vooral de sorbet die aan tafel klaar word gemaakt was erg lekker. We komen zeker terug met of zonder AH aktie.
Carol S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Rosetta's Kitchen is zeer populair bij de afhaaldiensten, maar ter plaatse eten is ook heel fijn! We werden zeer vriendelijk ontvangen, kregen uitgebreid uitleg en mochten de tijd nemen om het menu te bestuderen - het is klein maar authentiek, en daardoor is het ook moeilijk kiezen. We zijn begonnen met de involtini, zeer smakelijk en precies de goede hoeveelheid kaas. Daarna nam ik de pasta cinghiale en mijn tafelgenoten de pasta met venkelworstjes. Het is precies wat je verwacht van een Italiaan, simpel en gewoon heel goed. Echt een aanrader.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Fantastisch gegeten: simpel, subtiel en erg smaakvol (in combinatie met een goede wijn). Een klein nadeel is dat de tafeltjes erg dicht bij elkaar staan en je buren mee kunnen luisteren. Maar laat je daar niet door weerhouden!
Rowin A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten is perfect! Heerlijk gegeten, prachtige smaken bij elk gerecht. Bediening geweldig, aardig en behulpzaam, en ook uitleggend welke sauzen het beste bij het eten te gebruiken.

Tafeltjes soms dicht op elkaar, houd hier rekening mee. En soms rond 19:30 even langer wachten op je eten, ivm de afhaalgerechten die tegelijk gemaakt worden.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de tweede maal in dit kleine restaurantje gegeten en wederom zeer de moeite waard. Hier wordt met liefde gekookt! De ontvangst en bediening is zeer vriendelijk, de wijnen zijn uitstekend en veelal per glas te verkrijgen. De gastvrije kokkin komt regelmatig zelf uitserveren. Wij hebben onder andere genoten van de ossobuco en de zeebaarsfilet, geserveerd met heerlijke aardappeltjes uit de oven en gegrilde groenten. En, zie je ook niet vaak op de kaart, zabaglione- een bijzonder nagerecht gemaakt van verse eidooiers, suiker en marsala, verrukkelijk.
karinkesting .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gereserveerd met de AH kortingsactie. We mochten gewoon van de kaart kiezen. 3 gangen met goedkoopste gerecht gratis. Lekker puur eten en vriendelijke bediening!
JBoele .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Onverwachts een zeer prettig restaurant. Prettige bediening en mooie gerechten. Zeker om nog eens terug te komen zonder AH-korting. Een pareltje in de Bilderdijkstraat!