Rosetta's Kitchen

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Rosetta's Kitchen

Nieuwe spot in Amsterdam West

Dit restaurant is geopend in november 2015, in het steeds populairder wordende Amsterdam West. Van een lekker stuk vlees of een fijne kaas- of vleesplank, je kunt bij deze culinaire familie goed terecht. Ze noemen zich zelf de 'food loving family' en zo voelt het ook als je binnenkomt; een warm familie bad vol lekker eten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rosetta's Kitchen

Dinsdag t/m Zondag - Diner 17:30 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Rosetta's Kitchen

harm H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
In dit knusse en sfeervol ingericht restaurant word gekookt zoals in Italie, De fritto misto is vers en dun door de bloem gehaald, niet met een dikke korst van beslag zoals je in veel restaurants tegenkomt. erg lekker is de flinter dunne courgette en wortel die mee gefrituurd wordt. De pasta vongole is tongstrelend, op advies van de eigenaresse hebben we daarbij de Pecorino wijn gedronken. Als dessert hebben we gekozen voor de espresso Martini met huisgemaakte chocolade truffel. Kortom Rosettas kitchen is een echte aanrader
wilma.schoeman.hut S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Intiem en modern restaurant, vriendelijke bediening, mooie kaart (ook) met bekende klassiekers die ook in halve porties kunnen worden besteld. De crostini’s met verse spinazie en inktvis was verrassend heerlijk evenals die met ingelegde paprika’s. Al met al een zeer prettige kennismaking!
beaschuijlenburg .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, voldoende tijd tussen de diverse gangen, veel keuzevrijheid mbt het samenstellen van het menu. Beetje donkere entourage, prettige sfeer , fijne achtergrondmuziek, relaxt eten.
Heidi L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Top Restaurant. Genieten van ieder gerecht. Het is gezellig. Ik genoot van iedere minuut.
Antipasta als voorgerecht was heerlijk. De keuze van het menu is ruim voldoende. Ik kom er snel weer.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig klein restaurantje. Het eten was lekker en de bediening had in een positieve zin veel geduld. Erg leuke avond en zou hier zeker terug komen.
Martha T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Top,top, top. We hebben genoten, in één woord geweldig zowel de ambiance als de gerechten! Een absolute aanrader en kom beslist nog een keer terug.
SCdAA .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Bijzonder vriendelijke gastvrouw, hartelijk ontvangen, goed verzorgd (hoewel ze zich zelf kwam verontschuldigen dat het zo lang duurde, hadden wij niks van gemerkt), echt een compliment waard. Het eten was lekker, hoewel ik het net wat aan de dure kant vind (maar dat heb ik vaker bij Italiaanse restaurants). Mijn voorgerecht (gefrituurde mix van vis) viel niet zo goed, maar dat komt denk ik eerder door mijn maag. Hoewel het restaurant geen kraanwater serveert (ook vaak een minpunt bij Italiaanse restaurants) kreeg ik wel een glas water, omdat ik mij echt niet lekker voelde, zeer vriendelijk! De vitello tonato van mijn vriendin was erg smakelijk, niet zoals ik vaker meemaak helemaal ondergedompeld in tonijnsaus waardoor je het kalfsvlees geeneens meer proeft. Mijn pasta met wild zwijn ragout was lekker, had voor mij iets meer pit mogen hebben, maar zeer positief vond ik dat je echt stukjes vlees tegenkwam ipv geheel vermalen. Mijn vriendin wilde graag de dorade maar die hadden ze niet meer. Ze bestellen daar telkens maar twee van (het is een klein restaurantje) omdat ze het belangrijk vinden om vis zo vers mogelijk te serveren en ze niet van het weggooien van eten houden. Jammer voor mijn vriendin natuurlijk maar ik vind dat wel een pluspunt. Uiteindelijk nam ze de konijnenbout met daarbij aardappeltjes uit de oven. Minpunt is dat je de aardappeltjes apart moet bestellen (terwijl de portie konijn ook niet erg groot is), dat maakt het wel een duur gerecht. Als toetje een lekkere aan tafel gemaakte sgroppino en een tiramisu die op zich lekker was maar uit de vriezer leek te komen aangezien mijn vriendin af en toe een stukje ijs/bevroren tiramisu tegenkwam, wat de smaak uiteraard niet echt ten goede kwam. Uiteindelijk namen we nog een muntthee, terwijl iedereen al weg was en onze gastvrouw alles had schoongemaakt en opgeruimd. Toch heeft ze ons geen enkele keer het gevoel gegeven dat we op moesten schieten. Ze nam zelf nog een lekkere koffie en zelfs na betaling hadden we nog mogen blijven zitten. Met een cadeaubon voor een gratis tweede drie-gangen menu in beider onze zakken gingen mijn vriendin en ik met een tevreden gevoel de deur uit.
R R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Genoeg keuze uit gerechten. Primi te bestellen als klein of groot. Prettige bediening. Doggy bag geven ze graag mee. Het was ons een genoegen!
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Rosetta's Kitchen is een klein restaurant met een intieme sfeer en heerlijk eten. De bediening is snel en vriendelijk. We hebben genoten van de Italiaanse klassiekers.
B A.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Uitstekende klassiek Italiaanse keuken, goede bijpassende wijnen, kleinschalig restaurant waar je elkaar goed kunt verstaan.
Pascal E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Eerlijk, puur italiaans eten. Uitblinkend in simpelheid met hoge kwaliteit ingredienten. Wijnkaart kan iets uitgebreider.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Een prima restaurant 20 plaatsen. Voor zowel een intiem etentje als met vrienden. De eigenaars zijn vriendelijk en kunnen prima over het eten en de wijnen adviseren. Een feest voor de smaak.
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij hebben hier met z’n tweeën via de AH restaurantactie gegeten.
Mochten kiezen uit de gehele menu kaart, vriendelijke ontvangst c.q. bediening.
Jammer dat wij de gehele tijd de enige gasten waren, wel werd er diverse keren “afgehaald”.
Ben benieuwd hoe lang dit financieel stand houd.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Super lekker gegeten en de bediening was ook erg vriendelijk. Alles was lekker, tot aan de olijfolie toe. Glutenvrije opties zijn er ook.
henk K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Typisch Italiaanse kleinschalige goed verzorgde ambiance, goede sfeer en sympathieke bediening. Smaakvolle gerechten met de juiste portiegrootte en variëteit. Aanrader! Henk.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Bij Roseetta's Kitchen weet je weer waarom het leuk is om buiten de deur te eten: heerlijke gerechten én zowel vakkundige als persoonlijke bediening!
coby.bouman .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten van het driegangenmenu met grote keuze, van malse lamsvleesspiesjes tot smakelijke zeewolf. De bediening door de dochter des huizes zeer vriendelijk met persoonlijke aandacht. Wij komen graag nog eens terug.
Inez T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Wel was het erg teleurstellend dat er geen kraanwater werd geschonken. Dat vind ik echt niet meer kunnen. Jammer, want verder een leuk tentje waar de kok met zorg de maaltijd bereidt en de gastvrouw attent en vriendelijk voor de ontvangst zorgt.
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
opnieuw een restaurant, dat de moeite waard is, op loopafstand van mijn huis ontdekt. Met mijn Belgische inslag zou ik zeggen dat het hier een klein, proper en rustig restaurant betreft met een interessante kaart: de gerechten zijn smakelijk en bovendien ruim voldoende. De bediening is adequaat en vriendelijk.
Jonathan L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Service: was goed.

Eten: ik ben een grote liefhebber van truffel. Het voorgerecht van truffelpasta smaakte echter niet echt naar truffel. Verder ook niet heel bijzonder (ook niet slecht). De parmigiana die melanzane was lekker. Gegrilde groenten en Aubergine chips ook lekker.