Rosetta's Kitchen

Bilderdijkstraat 141 1053 KN Amsterdam Nederland Kaart
31-207522550

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Rosetta's Kitchen

Nieuwe spot in Amsterdam West

Dit restaurant is geopend in november 2015, in het steeds populairder wordende Amsterdam West. Van een lekker stuk vlees of een fijne kaas- of vleesplank, je kunt bij deze culinaire familie goed terecht. Ze noemen zich zelf de 'food loving family' en zo voelt het ook als je binnenkomt; een warm familie bad vol lekker eten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Rosetta's Kitchen

Dinsdag t/m Zondag - Diner 17:30 - 22:00

Peter K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Erg fijn restaurantje. Heerlijk eten en erg prettige bediening, ondanks de drukte (de zaak zat helemaal vol) nog steeds supervriendelijk en attent.
Elizabeth M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Echt een heel leuk tentje. Enthousiaste bediening, eten was goed. keuken en bediening werken echt samen om je een fijne avond te bezorgen. Leuk dat de chefkok ook even kwam kijken of haar cheesecake in de smaak viel.. En dat deed ie!
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Rosetta's is geen pizzeria maar het eten is traditioneel Italiaans bereid. Bijzonder vriendelijke, amicale bediening....
Dallas B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Ik bestel regelmatig eten bij Rosetta's Kitchen als ik laat thuiskom van mijn werk en geen zin meer heb om te koken. En dat bevalt me uitstekend. Het eten is altijd erg goed en soms doen ze er iets extra's bij, zoals overheerlijke auberginefrietjes (die helaas niet op de onlinekaart staan). Ik heb een paar keer zelf in het restaurant gegeten, en dat is me ook altijd prima bevallen. Leuke sfeer, aardige bediening, en heerlijk eten. Maar nu weer terug naar het bestellen. Eergisteren liet Foodora het afweten en goed ook. Een lief meisje met helm van Rosetta's Kitchen heeft er persoonlijk voor gezorgd dat ik toch nog mijn bestelling ontving! Dank nog daarvoor!!
Magda D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vanwege de AH-restaurantbonnen bij dit restaurant gereserveerd. Een intiem restaurantje met vriendelijke jonge mensen in de bediening en in de keuken. Een leuke een smakelijke menukaart waar we uit konden kiezen. We hebben gezellig en lekker gegeten. Misschien waren de lamscoteletjes wat aan de vette kant en de courgette-friet wat vet, maar dat mocht de pret niet drukken , want het was smakelijk.
Aanrader.
Marien D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het hoofdgerecht was een combinatie van te zout, te weinig smaak en vet. Teleurstellende combinatie. En bovendien moesten we behoorlijk lang wachten.
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Pijpenla met comfortabele stoelen/banken en zeer vriendelijke, informele, bediening. Kleine, overzichtelijk menu- en wijnkaarten. Bijzonder: ze schenken geen kraanwater maar je krijgt een gratis fles mineraalwater bij een fles wijn. Geen brood of iets anders van het huis. Primi in klein en normaal formaat, dat is plezierig. Alle gerechten goed van smaak en mooi mooi opgediend. De gefrituurde aubergines en aardappelen waren wel zeer vet. Limoncello van het huis als digestief. Sympathiek adres.
Mientje R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Er werd goede wijn bij geschonken. Gezellige gelegenheid met veel persoonlijke aandacht voor de gasten. Een aanrader!!
brouwerbetty .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben hier na een dagje Amsterdam met een heerlijk Italiaans etentje de dag afgesloten.
We begonnen op t terras met een wijntje en voorafje en daarna binnen verder met het hoofdgerecht en dessert.
De hele familie helpt mee in dit gezellige kleine restaurantje .
Je voelt je hier erg welkom en thuis , zo enthousiast zijn moeder en dochters, top!
Zeker aan te raden.
Giulia A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en kunnen dit restaurant van harte aanbevelen. Rustige plek en vriendelijk personeel. De pasta gerechten zijn echt gemaakt op de Italiaanse manier.
Jeffino .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Met goede gastheer en vrouw. Keuken is zeer goed! Hier ga ik absoluut terugkomen en anderen mensen aanraden die van echt Italiaans eten houden.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Super lekker gegeten, top bediening heel vriendelijk en gastvrij
Frances B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Werden opgebeld omdat we hadden aangegeven dat we naar de schouwburg gingen. Daar werd rekening mee gehouden. Fantastisch eten, goed gastheerschap.
Jinke S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Goed gegeten en vriendelijke bediening, duidelijk hart voor de zaak.
Zeker een lokatie om terug te komen.
Enkel was de wachttijd voor het hoofdgerecht aan de lange kant
Liz W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
We hebben genoten van een heerlijke avond. Goed eten, heerlijke wijn en lieve bediening. Echt een aanrader!
Leuke plek om buiten te kunnen zitten ook. Maar bovenal het eten, super goed
Miss B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten. .Antipasta van kaas en vlees wat ter plekke wordt afgesneden. Aubergine in een zalige tomatensaus uit de oven. Pasta met vongole en Ossobuco als hoofdgerecht. Verfrissend toetje van sorbetijs wodka en proseco wat aan tafel wordt bereid. Super vriendelijke bediening. Een aanrader.
Luis M. C.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het was levendig want we zaten buiten op terras. Supervriendelijk personeel en heerlijke gerechten. Ik ben pas een paar dagen terug van vakantie in Rome en Florence, waar ik fantastisch heb gegeten. Gisteravond kon ik het gevoel van die dagen terugpakken ook via het eten!!
En de kok... die dame is geweldig, zorgzaam en kundig. Chapeau, mevrouw!! ????????????
Harriet A.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heel hartelijk ontvangen, we voelden ons echt in de watten gelegd. De Salade Caprese en de Spaghetti Vongole zijn aanraders!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Hier vind je kwalitatief, zeer goed Italiaans eten en een gaaf interieur.
Was zelf nog nooit binnen geweest maar door de ah restaurant actie, fijn 'kennis te kunnen hebben maken'. Wij zijn bediend door een erg attente vrouw, zeker een plek om snel weer naar toe terug te gaan.
Enige 'minpuntje' is de wat langere wachttijd waarover we ons verbaasde. We waren de enige in het restaurant, maar wegens bestellingen (die ze ook leveren), werd ons geduld wel wat op de proef gesteld.
albert E.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Ossobuco altijd heerlijk. Scropino ook. Bediening altijd erg aardig. En nu nog wat letters om dat rare Iens voorschrift van 120 tekens te halen