Rose's Lounge Restaurant

• Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras
6,5
Jaapsieta .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gisteren met 6 man geprobeerd om hier te gaan eten. De eerste bestelling van drinken ging goed. Bij het tweede rondje waren 2 van de 5 ( 1 hoefde niet) verkeerd. Daarna kwam het eten. We hadden voor 6 personen besteld, maar 2 kregen helemaal niets. Een van de mensen die wel wat kreeg, had gevraagd om de vis uit de salade te laten en de dressing apart. Maar helaas, alles zat er in. Bij navraag waar de resterende maaltijden bleven, bleek dat ze die gewoon vergeten waren. We kregen als compensatie een gratis drankje ......Wij komen hier nooit meer.
HarmkeWeima .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Samen met echtgenoot spareribs gegeten. Zijn wij normaliter gek op, deze echter erg slecht, vast restant van het weekend.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Het interieur van Roses is trendy en kleurrijk, gezellige sfeer. Het uitzicht vanaf het terras is top en ook het Roses Beach (het nagebootste strand beneden bij de kade|) in de zomer maanden is smaakvol en populair. Al met al een prima plek om te chillen.

Nadeel is wel dat de kaart naar mijn mening niet echt op een lunch is ingericht. Het bestaat eigenlijk enkel uit tapashapjes die an sich niets met een lunch te maken hebben. Een mooi broodje of plate service is er niet bij. Frietjes bestellen kan wel maar pas bij afname van 2 verschillende soorten tapas p.p. Dit is voor de gemiddelde persoon teveel als lunch. Lunchen kan dus beter elders.
Maar kom je voor een drankje met een klein hapje, dan zit je hier prima

Katherine S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
We hadden geluk dat we op deze mooie warme avond nog een tafeltje konden krijgen aan de kade. Heerlijk genoten van het uitzicht en een cocktail voor we begonnen aan de fish platter. Het eten was prima, niks bijzonders maar ook niet slecht. Allemaal een beetje standaard niveau, de garnalenkroketjes iets te lang in de frituur, de garnalen saai, de sashimi gewoontjes - maar goed te doen hoor. Je zit er toch vooral voor de beleving en het uitzicht en wat minder voor echt een culinair hoogstandje. De bediening viel me enorm mee, na eerdere ervaringen van mezelf en na het lezen van de recensies. Wel 8 man aan tafel gehad, maar het ging best vlot en heel vriendelijk.
HaagseSmullers .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Leuke bar met ligstoelen zowel op de rijnkade als beneden met een heus sandstrand op de kade aan de Rijn. Vlotte leuke opgewekte bediening. Wij zijn gek op rosé maar Rose's verkoopt naar 1 rosé over die teleurstelling stapten we echter makkelijk heen gezien de leuke sfeer. Prima long island ice tea en lekkere moesel wijn waren ons alternatief. Hier komen we graag weer.
Leonie-87 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Super bar met een eigen stijl (Ooster).
Het is wel echt bedoeld als lounge bar. De borrelkaart is uitgebreid. Echter de dinnerkaart niet zo. De kwaliteit van het eten is erg goed!
Roses in niet heel rolstoeltoegankelijk. Er zitten drempels voor. Wel ruim binnen. Het personeel was bereid te helpen(ik kan met hulp een aantal stappen lopen).
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Dat was een ervaring. Helaas geen goede.

Na binnenkomst duurde het lang voordat de bestelling werd opgenomen. Wat interessant was, omdat we door de jongen bij de deur vagelijk een tafeltje toegewezen kregen en het hele etablissement zo goed als leeg was. Wel waren minstens vier personeelsleden aanwezig op de vloer. (Kaarsjes aansteken in de lege ruimte en kletsen achter de bar was kennelijk belangrijker dan de paar gasten die er zijn goede service te bieden).

De crostinis deden er erg ook lang over, (zeker gezien de drukte) en waren matig.... Nauwelijks garnering en er was weinig aandacht aan besteed om het iets bijzonders te maken. Maar wij waren hongerig en de rosé was prima - dus vooruit....

Na het loungen besloten we Rose en haar bijzonder ruime hoeveelheid bedienend personeel een tweede kans te geven.
Ten onrechte, helaas. De wilde eendenborst kon gelukkig ook met de garnituren van de steak geserveerd worden.
Helaas was de eendenborst doorbakken (ondanks het expliciete verzoek om medium/rood) en de (gegrilde?) gnocchi van mijn tafelgenote smaakte naar poffertjes. De ervaring was zo slecht dat we besloten te klagen, het eten was gewoon écht niet lekker.
De eendenborst ging terug en een andere dame kwam vertellen dat we als compensatie een drankje van het huis kregen. Onduidelijk bleef op dat moment of er wel een goed gegaarde eendenborst zou komen.
Die kwam uiteindelijk wel, maar dan zonder de groenten en gevraagde aardappelgarnituur. Wel werd een bakje groenten op tafel gezet, maar was of dit voor bij de gnocchi, of bij de eend?...

De bediening wist t ook niet en toverde vlug wat extra groenten bij de smakeloze poffertjes-gnocchi. ( stonden die groenten toevallig voor een andere tafel op de pas?) En vooruit, de eend was nu redelijk.

Bij afrekenen bleken de gratis drankjes toch op de bon te staan. Na aanpassen door de (vijfde/ zesde..?) betrokken serveerster was de rekening plots hoger. Dat wij hierom uit verbazing moesten lachen, viel slecht.
Fijn dat de bediening in elk geval baalt van de hele situatie, maar wij lachten om de 'falty towers achtige' klucht waar we in beland waren.

Het decor is erg leuk gedaan, echt een heel uitnodigend geheel. Maar dat is het dan ook wel. Zelfs voor een drankje in de geinige setting lopen we Rose en consorten voortaan voorbij.
Herwin1995 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Super, super, super! prachtige sfeer! heel relaxed en heerlijk eten!
gave details in de inrichting en knusse hoekjes maken dit tot 1 van mijn favoriete restaurants
Piloo .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Weer eens bij Roses geweest super mooi interieur helaas slecht personeel wat hoofdzakelijk met zichzelf bij de bar bezig was geen groet bij binnenkomst te weinig wijn in het glas en geen groet bij weggaan. Bedrijfsleider heeft dit schijnbaar niet onder controle jammer, jammer want het interieur is super nu nog het personeel op hetzelfde niveau!
Marijnschuitert .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Mooi weer maakt veel goed. De locatie van het terrasje buiten is dan ook prima. De bediening was klunzig en slordig. Om te beginnen, de vraag of alles naar wens is, terwijl we net zitten. Onze persoonlijke ober was wel prima en informatief, maar het voorgerecht (saaie tortillachips met standaard salsa wat smaakte alsof het uit een potje kwam) kwam tegelijk met het hoofdgerecht.
De gepekelde burger en de biefstuk was oké, maar niet meer dan dat.
Een tweede drankje moesten we 2x bestellen voor we het kregen, na lang wachten. Er werd tussendoor nog een tweede hoofdgerecht afgeleverd, terwijl die natuurlijk voor iemand anders was. De bon stonden dan ook weer meer gerechten op dan we besteld hadden.

Al met al matig gegeten, met slechte bediening. Degene die onze tafel deed was voor mijn gevoel wel oké, maar ik had het idee dat het vooral van binnenuit een zooi was. De setting is wel prachtig langs het water
Sjors F.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Prima frietjes, maar daar is ook alles mee gezegd. Nooit eerder at ik zo'n smerige hamburger. De burger zag er heerlijk uit en was goed belegd, maar het vlees smaakte vies en had de textuur van rubber. Het plakje vlees had veel weg van een diepvriesburger. Volgens de bediening was het wel degelijk Black Angus rundvlees, maar dan gepekeld en gerookt. Dat stond overigens niet op de kaart. Het andere hoofdgerecht was koud en flauw van smaak.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Prijs kwaliteitverhouding was redelijk ... Bediening onervaren verlegen jong. Sneuvelend serviesgoed ....meest trieste was de behandeling door een arrogant jong ventje ... Na het eten wilden we een kopje koffie drinken in de gemakkelijke stoelen... Bleken we in een ruimte te zitten waar geen bediening was.... Ik hoefde ook geen bediening want wilde koffie wel meenemen ... Komt dat arrogante kereltje achter bar uit gerend en zegt dat we niets meer krijgen... Dan Nasr afrekenen ... Komt ie weer aangeven dat we niet in die ruimte konden zitten.. Ik zei naar en boos we rekenen af en komen nooit meer terug. Hij riep prima het meisje dat erbij stond was compleet perplex en gaf aan dit gedrag nog nooit eerder meegemaakt te hebben... Ballentent .... Nooit meer heen!!!
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
8 april is al weer even geleden, dus ik kan me alleen de hoofdzaken nog herinneren: We hadden afgesproken met een gezelschap en konden voor het eten nog een glaasje drinken op het terras, omdat het een zonnige middag was. Binnen stond de gereserveerde tafel voor ons gereed. Ik stond even vreemd te kijken bij de inrichting van de zaak: hoog en donker en paars licht, een fikse overgang na het zonnige terras.
De muziek stond zo hard dat ik vreesde het niet vol te kunnen houden gedurende een compleet diner. Mijn oren (60 jaar oud) konden de bassen niet aan en het effect was een rafelende monotonie. Gelukkig zette iemand van de bediening de bassen wat lager (op mijn verzoek) en toen werd een gesprek met tafelgenoten mogelijk.
Aanvankelijk werd voor het hele gezelschap één A4 uitgedeeld met daarop het menu, maar dat werden er na enige tijd wat meer, zodat het kiezen vlotter kon verlopen.
Mijn voorgerecht was zalm. Viel eigenlijk tegen, een opmaak en schotel die ik thuis ook zou kunnen maken, en daar ga je niet voor uit eten.
Het hoofdgerecht kan ik me in het geheel niet meer herinneren, heeft kennelijk geen indruk gemaakt. Ook mijn vrouw weet niet meer wat ze heeft gegeten.
Het nagerecht werd voor de hele groep het grand-dessert. Was lekker.
Voor de service geef ik een 7. Met een tafelgenoot was ik al wat eerder naar binnen gegaan met mijn glaasje bier, maar hij moest lang wachten op een glas.
Aan de inzet van het personeel mankeerde het niet, in de middag moesten ze hard werken op het terras en tijdens het eten weer.
Die 5 voor het decor komt door: De extreem versleten voordeurmat. Die eerste indruk moet echt beter. De duistere, wat versleten inrichting. Wie naar het toilet wilde, moest telkens vóór de afhaalbalie van de keuken langs. En terug natuurlijk weer.
De waterkraan op het toilet bestand uit een ouderwets ijzeren draaiwiel en dat vind ik dan weer minder hygiënisch.
Rudy T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Buiten aan de rijnkade met uitzicht op beide bruggen was het heerlijk. Het eten was erg goed, vooral de kreeftensoep als voorgerecht. De bediening was vriendelijk, Minpunt voor de bediening was dat ze wel een bijgerecht die we erbij besteld hadden, vergeten waren te serveren.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Superleuk terras aan de Rijnkade in Arnhem. Lekkere ligstoelen en beneden aan de kade hebben ze zelfs een ministrandje gemaakt. Daar zit je heerlijk en informeel en waan je je haast op een echt strand met alle voorbij komende bootjes op de Rijn. Lekkere tapas hapjes (gehaktballetjes, loempia's en gebrande cashewnoten) maken het zomerse feestje compleet!
Cato1964 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
heerlijk buiten aan de rijnkade met een leuk uitzicht op rijn,kade ,cruiseschepen enz. en aan de andere zijde het restaurant met zijn aparte uitstraling en de gasten op het terras.Erg vrolijk en opgewekt geheel.
Een heel vriendelijke bediening die het wel heel erg druk had en daardoor weinig tijd.
We hebben er een vast menu voor vakantieveilingen gegeten en dat was weinig maar zeer smaakvol.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
We hadden een afspraak om 6 uur, ik ging als eerste weg om kwart over 10. Voor alles heb ik de bediening persoonlijk echt op moeten trommelen, men zag ons (6 personen) gewoon niet zitten. Ons hoofdgerecht kwam pas na ruim 2 uur, omdat ze de bestelling domweg niet op kwamen nemen. Mijn eten had niet de goede saus en niet de groente van de kaart. Het toetjesbuffet, na 3 uur en 3 kwartier was prima. De serveerster vroeg heel beleefd of we er nog iets bij wilden drinken., waarop wij aangaven koffie er bij besteld te hebben. 2o minuten later ben ik gaan vragen waar de koffie bleef!!Echt schandalig. Mij zien ze daar echt niet meer, hoe lekker het eten ook was.
Marijn79 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Fantastisch terras en ook binnen kun je leuk zitten. Als het mooi weer is, is het superdruk. De platters met allerlei hapjes zijn heerlijk. Ook ander eten en drinken is bijna altijd simpelweg prima. De bediening let niet altijd goed op maar als je naar hen toe loopt, is dat zo opgelost.
KarlijnK85 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Heerlijk buiten zitten aan de kade, daar is eigenlijk ook alles mee gezegd.

De bediening is echt een blamage voor het horeca-vak. Geen ontvangst, geen begroeting. Lang wachten. Er kan nog geen eetsmakelijk en bij vertrek een tot ziens vanaf. Hebben alleen maar moeten wuiven als we iets wilden. Totaal geen overzicht, controle op het terras. Ik hoop voor een volgende bezoeker dat ze hier echt aan gaan werken.
Het eten is ok. Helemaal niet bijzonder maar een ok maaltijd. Helaas dat het lauw geserveerd werd.
De DJ draaide wel leuke muziek :)
Voor ons een absolute afrader!
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Weekendje Arnhem, 2de dag.
Vanavond met een vv-voucher eten bij Rose's uitgeprobeerd.

Alles en iedereen zat te zuchten onder de hitte; overkant van de rivier herbergde een festival met hoog Dance Valley wannabe gehalte; ons tafeltje buiten schudde nog net niet op z'n poten, maar behalve 't eten zaten wij buiten ook behoorlijk te bakken.

Heb op dit moment niet zo een zin om te schrijven, maar de gerechten zijn prima.
Service ook vriendelijk en attent, maar moesten wel behoorlijk lang wachten, totdat de drankbestelling opgenomen werd (en dat bij 30+ graden).
Wel een apart compliment voor de (langere) jongeman in de bediening; hands-on en leiderschap (vooral als 't ging om tafels herschikken om grotere groepen te herbergen buiten).

Mochten we weer in Arnhem zijn, dan willen we zeker de kaart uitproberen