Rose's Cantina

Meer informatie over restaurant Rose's Cantina

• : Parkeerplaats

Michel S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Op een vroege zaterdagavond hebben mijn vriendin en ik een bezoek gebracht aan het ons bekende Rose's Cantina. Het leek enigszins alsof wij niet verwacht werden, aangezien de het tafeltje in de lege ruimte waar wij plaats moesten nemen nog niet opgemaakt was en de verwarming nog uitstond. Bij binnenkomst kwam er een onaangename kou van de ramen waar wij naast geplaatst werden en het duurde even voordat de ruimte opwarmde.

Ik moet eerst de kanttekening maken dat ik in het verleden vaker bij Rose's Cantina ben geweest en er steeds terug kwam voor de sfeer en de fijne Mexicaanse gerechten. Fijn was ook het voorgerecht dat ik deelde met mijn partner. Nacho's met guacamole en salsa. Puur en eerlijk, maar vooral erg lekker. Ik had mij erg verheugd op de burger, maar wij kregen een klappertje met een 3-tal A4-tjes wat (vermoed ik) een nieuw menu was. In principe niet veel nieuws, vooral minder keuze. De door mij geliefde hamburger was niet meer. Mijn vriendin en ik bestelden allebei de enchillada en, het spijt me Rose's, die was ont-zet-tend teleurstellend. Te lang gekookte droge kip in grote brokken met nauwelijks kruiden in een tortilla. Beetje groene paprika en een vleugje wortel (porque wortel?) en dan zonder sausje om het geheel te binden. Dit was echt heel jammer. De smaakcombinatie klopte niet en het was ook gewoon moeilijk weg te slikken.

Naast deze teleurstelling bleken wij ook gepositioneerd naast een groep heren die een Boeing 747 op vol gas hadden kunnen overstemen, waardoor ik met mijn vriendin moest communiceren middels gebarentaal. Slechts deels Rose's Cantina aan te rekenen, omdat ik snap dat het moeilijk is om de gasten te vragen iets minder geluid te maken, maar letterlijk het hele restaurant had last van ze.

Ik ben bang dat dit mijn laatste bezoek is geweest aan Rose's Cantina en dat vind ik echt heel jammer. Ik heb goede herinneringen aan hoe het was, maar nog veel sterkere slechte ervaringen met wat het is geworden.
Maria G. V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ik vond de sfeer van Rose's alsof er een groot feest aan de gang is. Een party waar je met vrienden heen gaat en ontzettend lekker kan eten. Een sfeer die ik nog nooit eerder in een restaurant heb meegemaakt. Het team is daar ongelooflijk goed in geslaagd. De ceviche was een uitdaging voor mij. Heerlijk. Complimenten aan de koks.
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
heerlijk gegeten, leuke tent, goede muziek, als ze niet vergeten, de volgende album aan te zetten. tijdje staan wachten omdat we niet meteen werden ontvangen, maar daarna heerlijk leuke avond gehad. prima gerechten, lekkere wijn.
minpuntje, tafels worden niet snel genoeg uitgehaald, staat de hele avond leeg glaswerk op.

Maar we komen zeker terug!
Dan R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Weer eens bij Rose's Cantina gegeten. Er was veel te weinig personeel, maar de kelner die ons bediende was ontzettend vriendelijk en deed zijn werk zonder stress en met een constante glimlach, terwijl hij echt heel hard moest werken omdat er te weinig personeel was. Hij zorgde in ieder geval voor een leuke avond want we moesten wel lang wachten. We hadden alleen enchiladas en geen tijd voor een uitgebreid diner, maar de kwaliteit van de enchiladas was echt prima. Geen entree dus en geen dessert. Ondanks de vertraging was het geslaagd en komen we zeker terug.
Misslies .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Met 2 personen gegeten, nu 2x geweest. 1e keer een hoofdgerecht besteld, was geen cullinair hoogtepunt maar gewoon lekker eten, ook was het een ruimte portie. 2e keer allemaal voorgerechten besteld met 2 losse borden zodat we van alles wat konden eten. De cocktails zijn ook lekker betaalbaar.
Op een dinsdag een jongen van een jaar of 28 heel vriendelijk en spontaan, heeft ons heel goed bediend en de sfeer vind ik daar ook helemaal top!
Leuk voor 2 personen of een grote groep. Ik vind de combinatie prijs kwaliteit heel goed. Ik weet zeker dat het niet de laatste keer is dat ik daar heb gegeten.
Bi3 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Mooi restaurant, leuke ambiance.
Bediening was attent en vriendelijk.
Ondanks de drukte liep alles soepel en hoefde je niet te lang te wachten op het eten.
De gerechten waren heerlijk, maar erg klein.
Hoge prijs, wat aangepast is op de toeristen.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Rose's was ooit een van de beste Mexicaanse restaurants van Amsterdam.
Helaas dit is verleden tijd.
Rose's nu is:
Erg dure cocktails, waarvan ijsblokjes het hoofdbestanddeel vormen, dit ondanks al het theater, dat de barmensen eromheen bouwen.
personeel, dat geen Nederlands spreekt (echt helemaal niemand!)
Een bij gebrek aan een betere naam maitre'd , die zijn wachtende clientèle vergeet.
Een serveerster, die van mening is, dat een glas wijn maximaal 10 cc inhoud mag hebben.
En ... een extreem beperkte nauwelijks te begrijpen kaart.
gezegd moet worden, dat de rauwe vis lekker was en op temperatuur werd geserveerd, Helaas was dat het enige gerecht, dat op temperatuur was. Ook de tortilla's en de burger, waren namelijk koud.
Al met al een complete desillusie. Waren we maar niet gegaan, dan hadden we de mooie herinneringen gewoon kunnen koesteren.
Jerome S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Wij komen al vele jaren af en toe in Rose's Cantina, soms met 'n lange tijd ertussen. Helaas hett is geheel NIET meer wat het was. Wat jammer, maar het eten is werkelijk slecht te noemen en zelfs mijn frozen Margarita was eigenlijk niet om te drinken. In a nutshell: smakeloos, vet, flauw, cheap, soms niet warm, te lang in de oven, dus droog.. Behoorlijk versimpelde kaart, de meeste mooie gerechten zijn verdwenen. Wat 'n ellende!
Matsuza .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Erg gezellig sfeervol, informeel restaurant in Latijns-Amerikaanse / Spaanse stijl. Vlotte, gezellige bediening. De kaart is ietwat versimpeld, maar de gerechten zijn prima van smaak.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Mooie decor, gezellige sfeer en leuke muziek. Eerder geweest met collega's en nu met ouders. Jong publiek verder maar ook hun vonden het heel erg leuk om te zijn. We hadden echt super leuke bediening, een Portugese dame uit Lissabon hielp ons erg vriendelijk en hartelijk. Voorgerechten hebben we een aantal gedeeld en hoofdgerecht ook. Gerechten zijn allemaal zeker voldoende, leuk om te delen. Lekkere wijnen erbij! Water werd in karaf op tafel gezet, ijsklontjes erbij, gastvrij.
We hebben een leuke avond gehad van 20:00 tot zeker 23:00 uur.
RicardoJ .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Heerlijk mexicaans eten in een erg leuk vormgegeven restaurant. De bediening is ook erg vriendelijk en helpt je graag met het kiezen uit alle lekkere keuzes van de kaart. Cocktails zijn super en ook voor vegetariërs zijn er een paar heerlijke opties.
Yorick S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Cocktails cocktails!!! Daar moet je hier voor zijn!! De margherita's zijn echt voortreffelijk! Of doe een gezellig hapje in een bruisende jonge sfeer...verwacht niet teveel van het eten...de drank en de ambiance daar gaat het hier om!
Dieuwke D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Lekker gegeten, al waren de gerechten ondanks aangegeven met pepertjes op de menukaart, niet heel pittig. Snelle en vriendelijke service. De pina colada was gigantisch en erg lekker!
Lili L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Zwaar favoriet!
De bediening is erg attent en vlot. En dan over het eten; in één woord super geweldig en vers! We hadden een Ceviche Verano dat zeer goed bereid was. Het vis was lekker zacht maar toch mals en de combinatie van verse mango en basilicum is een geslaagde combinatie. Daarna de Pulpo en su Tinta, octopus op zijn best. De terrine was goed op smaak en de octopus was mooi bereid dat het op je tong smolt. Geen rubberachtige toestanden, maar zeer mooie textuur. Als hoofdgerecht de vegetarische enchillada die lekker pittig en goed gekruid was en de Taco Cangrejo, gevuld met krabvlees. De krab was lekker sappig, goed op smaak en ziltig. Verser kan je niet krijgen. Een ware smaak sensatie! Niet te vergeten, de ongelooflijke lekkere cocktails! De gerechten zijn hier buitengewoon goed.
LBorger .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Wij komen als 'locals' al jaren bij Rose's, maar de frequentie werd steeds minder toen ze van de oude vertrouwde formule gingen afwijken en 'vernieuwen'.
We waren in Amsterdam, besloten het toch weer te proberen en we waren heel verrast. Het weer was mooi genoeg om in de tuin te zitten.
Wij zijn Tex-Mex en Cal-Mex liefhebbers, en de taco's (puerco) en enchilada waren weer als vanouds. Ook de guacamole was weer fantastisch. Nog een Marguerita Royal erbij en de avond is compleet.
De bediening was snel en attent - ze waarschuwden bijvoorbeeld dat de burger niet Mexicaans is. Het decor nog steeds in stijl.
We gaan er zeker weer vaker naartoe!
Clem P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Prima gegeten bij Rose's Cantina. Vooraf Ceviche gedeeld, de steak tartare als hoofdgerecht genomen. Was allemaal ok. Service was erg goed, met een tequila van het huis als afsluiter.

De prijs kwaliteit verhouding is niet de allerbeste, maar dit weet je van tevoren. Sfeer en service maken dit ruimschoots goed.
Dijcksma J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
We waren er al een tijdje niet geweest maar zijn blij dat we er weer heen gegaan zijn. Een nieuwe menukaart met niet al teveel maar wel hele leuke gerechten. De keuken is naar onze smaak zeker beter dan ie was. De service was uitstekend. Kortom een aanrader, maar wel reserveren anders wordt het moeilijk.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Gezellig samen in de tuin gegeten. Cocktail vooraf met nacho's en daarna vis van de dag (harderfilet), in een mooie compositie op bord gedrapeerd. Goede fles wijn erbij en ook kraanwater, waarbij de ijsblokjes permanent werden aangevuld. Prima service!
Duuren1974 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Heerlijk in de binnentuin van dit Mexicaanse restaurant gegeten. Vriendelijke bediening. Leuke gerechten op de kaart. Eerder ook al eens gegeten met een groep collega's. Heerlijke Mojito's.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Gisteravond samen met een groep vriendinnen hier gegeten. Paar dagen geleden geserveerd omdat we met een grote groep waren voor een afscheidsdiner maar tot onze stomme verbazing kregen we gister bij binnenkomst te horen dat we de tafel voor 2 uurtjes hadden omdat er een grote groep zou komen. Helaas kwam de heer in de bediening elke paar minuten langs om te kijken of we al klaar waren en op het eind werd er niet eens gevraagd of we interesse hadden in een dessert maar werd ons meteen de rekening gegeven.

Als voorgerecht hadden we nacho's gedeeld en als hoofdgerecht had ik taco's met portobello. Smaakte prima maar niet heel bijzonder en heel rommelig opgemaakt. Extra guacamole besteld maar kwam helaas pas toen we klaar waren met eten, bediening erg gehaast en totaal niet vriendelijk. Dit restaurant is leuk om op een vrijdagavond een cocktail te gaan drinken maar voor het eten en de service zou ik hier zeker niet heen gaan!