Rose Palace

5,8
5,1
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Een leuk restaurant voor even tussendoor. Onbeperkt wokken en buffet. Prima eten, maar beperkte keuze. Geen verse toetjes. Bediening onervaren.
Mikey D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten goede bediening vriendelijke bedienden veel variatie netjes behandeld kort weg top restaurant echt een aanrader
Mvg micha
Gerbrand1975 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Super restaurant! Goede en vriendelijke service en de wok en grill smaakten heerlijk. Het restaurant oogt gezellig en is overzichtelijk. Ook bij de afhaal wordt je vriendelijk behandeld en is alles altijd compleet. Ook het buffet is goed warm en wordt op tijd bijgevuld. De borden worden ook op tijd afgehaald en er worden schone borden op tijd bijgevuld bij het buffet.
Chantal C.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
wat is hier gebeurd?! we komen hier nu al zeker 10 jaar eten en afhalen maar inmiddels is er een nieuwe eigenaar.... zondag 17 juli met 6 personen hier gegeten maar om in bekende termen te praten; "hier worden we niet vrolijk van". We hadden netjes gereserveerd aan het begin van de avond maar bij binnenkomst was men alles nog aan het voorbereiden en stonden bij het toetjes buffet nog een stuk taart van de vorige dag! De dame van hoofd bediening was allerminst vriendelijk en wees ons naar de tafel en zij toen "ik kom zo". Voorheen werd je netjes naar je tafel gewezen en nam men het drinken vast op... nu kwam er 15 minuten later een jong meisje die op nogal onbeschofte wijze vroeg of we a l care of buffet/wok wilden? vervolgens aan mijn kind vroeg hoe oud deze was en vroeg of er 65 plussers waren?
om een lang verhaal iets korter te maken ; bij de nieuwe eigenaar gaat een hoop mis ;
bediening is jong en onervaren, loopt ook in gescheurde jeans en t-shirtjes (geen eenduidig zelfde t-shirt), kan niet uitserveren nog onthouden wie wat drinkt. bij een karaf water kregen we 3 glazen (we zijn met 6 personen?!!), water is kraanwater en dus niet koud, ook geen ijsblokjes erin. ene keer kreeg mijn kindje wel een rietje, andere keer niet. we moesten vragen om drinken. nieuwe kok bij het grillen die geen Nederlands verstaat wat voor een ongemakkelijke situatie zorgde ; zo had ik 2 borden (een voor mijn partner, die bij ons kindje aan tafel bleef, en 1 voor mijzelf) die ik tegelijkertijd kon geven. Op ieder bord lagen 2 stukjes vlees, wat ui en champignons. de groenten deed hij op 2 borden verdelen en vervolgens moest ik nog ca 7 minuten wachten op het vlees (groenten koud, waren ook enkel glazig), hij wilde het vlees ook weer op 2 borden doen maar dat was niet de bedoeling dus ik heb minstens 6x gevraagd om het vlees bij de groenten te leggen. Hij had inmiddels 1 stuk vlees al op een bord gedaan en deze stond voor de helft op die hete plaat. vervolgens wilde hij het volgende stuk vlees aan de verkeerde klant meegeven en uiteindelijk omdat ik geen reactie kreeg en het vlees op dat ene bord bleef liggen heb ik het zelf gepakt waardoor ik mijzelf licht brandde aan de plaat :S
tevens nog rauw vlees gehad en nauwelijks peper/zout erop.
bij het buffet was de ene kant beduidend kouder dan de andere kant, dit doorgegeven. gelukkig pakten ze dit wel direct op en bleek ook dat het inderdaad lager stond.
daarnaast werd het buffet niet goed aangevuld. pizza koud en na 2.5 uur stonden de laatste 2 stukjes er nog steeds :S
wok is redelijk, veel saus
oja, ook nog gevaarlijk : tangen bij het buffet worden warm/heet!
interieur is oud, scheuren in de leren bekleding worden met ducktape vastgemaakt (ziet er niet uit). ik vraag mij af welke puinhoop het in de keuken is?!

het afhalen was de laatste 2x ook al niet goed (incompleet, niet lekker) dus wij zijn klaar met dit restaurant.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Tweede paasdag hier gegeten,niet bijzonder allemaal.Staat nergens bij wat wat is,sushi wel lekker maar heel weinig,kruiden boter van de liddl in het kuipje..Dat kan echt beter.Denk niet dat ik gauw nog is terugkom.
Varshano .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijk gegeten perfecte bediening vooral het all you can eat incl. Frisdranken bier en wijn. Veel verschillende keuzes qua warm buffet,ijs & toetjes wok en grill gedeelte waren het lekkerste.
Mtma .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gisteren met 2 vrienden gegeten, de bediening was vriendelijk en je hoefde niet met een leeg glas te zitten. Het eten viel helaas tegen, het wokgedeelte was prima, het grillgedeelte kon ermee door, lopend buffet was echt niet ok. Sushi was wel erg lekker maar weinig keuze (5 soorten). Decor, hmmmm niet gezellig ingericht, we hadden een tafeltje naast de bar waar emmers voorstonden (op de emmers stond geschreven dat er sambal inzat maar weet niet of deze hier ook mee gevuld waren) ook een prullenbak zonder deksel erop stond ervoor en 2 big shoppers met lege flessen. Jammer, ik kom hier niet weer.
Zondag .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
afgelopen zaterdag was bij hier gegeten
wok gerechten was niet vers .
warm buffet was droog en taai
bediening is goed
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Rose Palace heeft zijn concept veranderd. Voorheen betaalde je een vast bedrag voor het lopend buffet (inclusief wok en Teppanyaki ) en werden de drankjes apart afgerekend. Nu betaal je 1 vast tarief . Het All-Inclusive-principe, zal veel mensen aanspreken, maar wij vinden het geen positieve ontwikkeling.
Bert1607 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Vandaag, 3 januari 2015 wezen "wokken" bij Rose Palace. Een prima, gezellig en hartelijk ontvangst. Tafel van 3, waarbij het eerste drankje vlot geserveerd werd. Natuurlijk beginnen met de 1e ronde, en dat is bij ons, als we wokken, bijna altijd soep. Helaas was de tomatensoep op, maar binnen no-time was dit keurig aangevuld. De gerechten waren vers, goed en de man achter de bakplaat gaf nog geweldige adviezen. Diverse rondes gedaan en van elke ronde genoten.
Kortom, alle reden om weer terug te gaan. Wij waren als 1 van de laatsten die het restaurant verlieten, maar geen enkele druk, geen gehaast maar prima service. Aanrader !!
Marinus H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Hier wezen eten met vrienden. Oogt inderdaad als een bunker. Geen daglicht te verkrijgen daar. Wok en grill gedeelte zijn goed. De warmhoud bakken waar van alles en nog wat in zit, is droog, taai of het is op! Mensen die daar werken praten met een enorm Chinees accent (of waar ze ok vandaan mogen komen) hier in totaal al 3x wezen eten en eigenlijk is het alle keren tegengevallen. Geen aanrader dus.
Spyke .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Vandaag eten gehaald, personeelslid zeer onvriendelijk. Gevraagd om gefileerde kip in pikante saus, krijg een bekertje saus en onduidelijke stukjes kip gepaneerd en je moest elk stukje kip bekijken voordat je het durfde te eten, Eet smakelijk maar niet heus.
Michel U.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Moederdag en zoonlief trakteerde. Als echtgenoot mag ik mee. Samen met oma dus met 5 personen.

De tafel waaraan we werden geparkeerd was voor 4? Ja maar het is dluk (druk). Nadat we hebben aangegeven dat we weg zullen gaan komt er een half tafeltje bij.

De tent is bomvol, er zijn nog extra tafeltjes bijgeplaatst en een reden om NOOIT meer op moederdag uit eten te gaan, waar dan ook.

Het warme buffet lig er binnen de kortste keren leeggegeten bij. De keuken is dluk (druk) bezig, vermoedelijk met de afhalende klanten. Zo'n 20 minuten lang is er nauwelijks aanvoer van nieuwe producten. De Babi Pangang is na twee uitgehongerde gasten al weer leeg.

Het eten wat we hebben gegeten heeft een sterke smaak, dit komt vermoedelijk door de Ve-tsjin. Samen met de andere gezinsleden hebben we er flink last van. Het wok gedeelte haalt het cijfer voor het eten nog wat omhoog.

Een blamage. Een deel van het personeel spreekt geen Nederlands en dat maakt de communicatie niet makkelijk. Dan maar een bolletje ijs halen. Met een ijsbreker is daar met moeite door te komen. Goedkoop van smaak en wederom (net als de vorige keer) is de slagroommachine defect.

Rose Palace oogt meer als een bunker, geen ramen in de zaak.
A S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Afgelopen maandag hier gegeten.
Het eten in de warmhoudbakken was koud en niet vers!
Enkele gerechten miste ik o.a soep
Bijvullen van eten gaat erg langzaam
Dieudonnee P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
het eten is erg lekker vooral de wok en de grill. ik zou ook echt aanraden om voor het buffet te gaan en niet voor a la cart. de bediening is vriendelijk en als je ergens om vraagt helpen ze je direct.
Antje1966 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Wij hebben hier al regelmatig heerlijk gegeten.Met de drankjes liep het niet erg vlotjes. Het eten wat er op dat moment beschikbaar was was perfect. Alleen het buffet werd erg slecht aangevuld. Erg jammer je hoorde er meerdere mensen over klagen.
Angel V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
ik kom hier regelmatig. vooral voor de gamba's. die zijn super en de biefstuk is botermals. Heerlijke sausjes erbij. bediening is vriendelijke. als de wokgerechten op zijn wordt deze al snel bijgevuld. aanrader!!
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Op zaterdagavond met kinderen en kleinkinderen hier gegeten. Ons verzoek om een ronde tafel werd gehonoreerd. Om 18.00 uur was het restaurant al bijna vol. Af en toe file bij de wok en de teppanyaki-plaat. Niettemin worden de gerechten goed bereid.

Door de grote drukte is een aantal gerechten bij het buffetmenu snel op. Het op eigen initiatief bijvullen van het buffet zou sneller kunnen, maar op verzoek wordt dit bij voorrang gedaan.

Het bedienend personeel is vriendelijk.

De prijzen zijn betaalbaar en voor kinderen lowbudget.