Rose Garden

Kerkstraat 285 9603 AJ Hoogezand Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rose Garden

Tinajonkers17 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Vandaag met 8 volwassenen en 3 kleine kinderen(3 jaar, 1 1/2 jaar en 9 maanden) gegeten bij Rose Garden.
Dit was enkele weken al gereserveerd, waarbij ook het menu (chinees-indische rijsttafel) geregeld was. De gevraagde kinderstoel stond niet klaar. Vervolgens duurde het erg lang voor wij eten kregen. Na anderhalf uur maar eens ge?nformeerd waar het eten bleef. Binnen 10 minuten werd het dan geserveerd. Er werd geen uitleg over de gerechten gegeven. Verder was de hoeveelheid voedsel aan de matige kant. Na de maaltijd, alle schalen waren echt helemaal leeg, werd aangegeven dat wij ook meer hadden kunnen bestellen. Dat had men beter bij het uitserveren kunnen vertellen. Hoewel het eten goed smaakte, betwijfel ik of wij nogmaals dit restaurant zullen gaan bezoeken. Inclusief het nagerecht hebben wij hier 3 uur doorgebracht, waardoor 1 gezin vóór het dessert vertrok omdat de kleine het niet meer trok.
Sturi .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Middelmatig restaurant. Toen we binnen kwamen kwam de benauwde (etens)lucht ons al te gemoet. Volgens mij hebben ze gewoon onvoldoende ventilatiecappaciteit. Het personeel was erg vriendelijk. Handig dat je zelf ook je drinken kunt pakken. Het eten vond ik echt een mager zesje, woksauzen en sushi erg flauw. shushi was sowieso heel veel rijst met weinig vulling, zoals veel gerechten zeer grof en weinig verfijning ook qua smaak. Van je wokgerecht wordt eerst de meeste smaak en het knaperige afgekookt (ze koken het echt veel langer dan bij andere wokrestaurants) waardoor je een waterig geheel op je bord krijgt. Tepan gerechten waren wel lekker.
pedro666 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
hele nette buurtchinees. niet gewokt, maar gewoon lekker a la carte gegeten. na enkele eenvoudige maar smakelijke voorgerechten een aantal uitstekende gerechten geserveerd gekregen. positieve uitschieters waren de 'tja sieuw poo' en de 'sa tja ngau yuk', zonder meer de moeite waard. lekker gekruid, mals vlees, knapperige groenten, heerlijke saus en -uiteraard- riante hoeveelheden.
je kunt ook gerust een bakje vragen om het restant mee naar huis te nemen. zonde om het lekkere eten weg te gooien.
bediening is netjes, vrolijk, gastvrij en correct. eigenlijk niets om over te zeuren. hier gaan we vaker eten.
Gerritdriehaus .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Vandaag met 6 personen uit eten geweest bij rose garden.
Heel vriendelijk ontvangen. Soep was heerlijk. En alle hoofdgerechten idem dito. Drankjes ook helemaal goed. En dan de rekening... Blij mee. Samengevat een heel goed restaurant.