Rose Garden

11-A Schans 8441 AB Heerenveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rose Garden

Maurits S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Eergisteren was het weer raak: heerlijk bij Rosse Garden gegeten. (Rose Garden ligt buiten het centrum van Heerenveen en er zijn voldoende gratis parkeer plaatsen.) We komen daar regelmatig en is het altijd goed, vriendelijke en vlotte bediening (met een grapje en interesse), smakelijk eten tegen normale prijzen.
Maar wij zijn niet de enigen die dat weten; het kan erg druk zijn, vooral in de weekenden. Op zich is dat niet erg, de bediening blijft vlot en de akoestiek is -gelukkig- goed.
Dus: tot de volgende keer.
Harriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Geweldig gegeten! Sinds lange tijd weer eens echt lekker chinees kunnen eten. Niet standaard zoals in een andere recensie geschreven werd, maar juist dichtbij de smaken die we tijdens onze reis in China konden proeven. Als we weer in Heerenveen of omgeving zijn, gaan we zeker terug! (Vanuit Noord-Limburg beetje ver om voor een etentje helaas ).
Jelly H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
We hebben hier alleen nog maar afgehaald. Goede kwaliteit eten, vriendelijk personeel, eten is meestal heel snel klaar.
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Groot restaurant aan de rand van Heerenveen. Afhaalhoek was erg druk, in het restaurant was het erg stil. Met drie personen gegeten, het was redelijk. Het vlees bij mijn Bami Rames was erg droog en standaard van smaak. Kipsaté wel lekker, boontjes ver doorgekookt, allemaal minder dan verwacht. Dit was voor mij de honger wegwerken, anders dan genieten van een goede maaltijd. Bediening prima.