Rose Garden

Schoutenstraat 26 3771 CJ Barneveld Nederland Kaart

Over restaurant Rose Garden

Chinese specialiteiten op hoog niveau

Liefhebber van de Chinese keuken? Dan mag je deze niet missen! Restaurant Rose Garden in Barneveld staat niet voor niets al 27 jaar symbool voor de rijke Chinese eetcultuur. Voor gastheer Francisco Pang en gastvrouw Mei Pang is gastvrijheid een vanzelfsprekendheid en dat voel je dan ook vanaf het moment dat je hier een stap over de drempel hebt gezet. Geniet in een gezellige en authentieke ambiance van de specialiteiten waar dit restaurant bekend om staat!

Meer informatie over restaurant Rose Garden

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Schoonhoven55 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Bijzonder vriendelijke bediening en perfect eten met net een tandje meer dan de reguliere Chinese keuken. Meneer en mevrouw Pang zijn echte Barnevelders. Dat maakt de maaltijd nog prettiger.
David B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tijdens Kerst heerlijk gegeten. Keuze voor hoor het menu; mooie gerechten die goed op smaak zijn. De bediening is erg attent en de locatie is sfeervol. De wijnkaart biedt een mooie keuze. Prijs kwaliteit is ook dik in orde.
Harskamper013845 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Wat een leuk en mooi restaurant. Top gastvrijheid. Vriendelijke mensen. Eten had alleen net wat meer en hoger op smaak mogen wezen.
JG V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
We komden uit 4 voorgerechten , 5 hoofdgerechten en 3 nagerechten kiezen. Er zaten heerlijke gerechten bij, dus het was voor ons genoeg om te kiezen.Het restaurant was erg schoon en luxe.En de bediening kan niet beter, heel aardig en genoeg personeel.We kregen al snel wat te eten, en dat liep ook goed door, terwijl het restaurant vol zat.Het eten super lekker klaargemaakt en op mooi servies.Echt een aanrader om daar te eten.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Restaurant Rose Garden is aan te bevelen bij kennissen en vrienden De bediening is goed en de gerechten zijn ook aan te bevelen.De sfeer in het restaurant is uitstekend.
A.manen98 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
We hebben heerlijk gegeten. Menu was prima! Wat jammer is van deze actie dat je weinig keus had voor een vrijdagavond of zaterdagavond. Gelukkig was bij Rose Garden hier wel een mogelijk voor.
E.vannoort .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Met vrienden vrijdag 25 september bij Rose Garden gegeten. Hebben ons door de chef laten verrassen. Lekker gegeten met afwisselende gerechten.
Timmaaskant .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Je kan goed merken dat dezelfde familie dit restaurant al meer dan 25 jaar runt, heel open sfeer.

Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten!
P.albregt .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Met 4 personen gegeten alle voorgerechten heerlijk, als hoofdgerecht 2 personen het tipan vleesgerecht,2 personen babi pangang Rose garden verrukkelijk,als nagerecht dame blanche en ijs met slagroom. Al met al heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, zoals altijd hier het geval is.
Maudwit .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Toen wij het restaurant binnen kwamen werden we gelijk geseat en werd gevraagd of we wat wilden drinken. Er werd niet naar onze AH kaart gevraagd en we kregen de mooie kaart overhandigd en we hebben beiden een heerlijk gerecht besteld.Bij het afrekenen melde ik met de kaart, maar dat had ik eerder moeten doen, zei de baas.Maar er werd bij binnenkomst niets gevraagd en zonder woorden naar een tafeltje gebracht.De baas heeft het met ons geschikt en ik kreeg een "doggy bag" mee. Dus prima gegeten. Mag ik mijn kaart nou "echt" nog gebruiken?
Ag.kleijer .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Echt een avond uit. Het eten was verrukkelijk! Leuk voorgerecht met die kleine hapjes.
Het hoofdgerecht Ti pan groente met vlees super!
De bediening was zeer vriendelijk en goede uitleg over bepaalde gerechten. Men kwam regelmatig langs om te kijken of er genoeg te drinken was. Zeer goed was dat ik een glas water kreeg zonder er iets voor behoef te betalen. Dit is niet overal zo.
Wat een mooie locatie. Kortom genieten!!!!
Zeker een aanrader en we komen terug.
Fam. A.Kleijer.
Absonja .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Het voorgerecht was prima, maar ietwat aan de kleine kant. Het hoofdgerecht bestond voor een groot deel uit ui ipv vlees. Erg veel opvulling. Op zich goed van smaak. De dame branche was erg karig. Een uitgekleed menu speciaal voor de AH actie.
Jvellingas .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Een aangepast menu voor de ahactie klaarblijkelijk... Klein voor gerecht... Hoofdgerecht echt heel karig en een dame blanche die sumier oogte... Jammer wij zijn meer gewend van de familie pang....
Fam.debaat .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Er was een speciaal ah keuzemenu dit kostte 35 euro , hier kon je ruim voldoende keuzes uitmaken. Het eten was heerlijk, de bediening goed en het restaurant was keurig. Echt een aanrader.
Familiecompagner .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
We hadden gekozen voor Babi Rose Garden. Het was heerlijk, zo kan je van alles wat proeven. Een tip: Naast deze bon ook iets extra's kiezen op eigen kosten. Zo kan je het menu uitbreiden. De behandeling van de gasten was minder dan overige gasten.
Wilcastricumm .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
De familie pang steld zelden teleur.. Maar eerlijk is eerlijk... De ahactie was niet hun beste uithangbordje.. Karig menutje met eigelijk niet de kwaliteit die we van ze gewend zijn.. Jammer maar de volgende keer beter! We komen nogmaals wel weer eten
Gerard_nieske .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Inrichting een beetje achterhaald. Voor een menu moest 35,50 euro betaald worden. De ti-pan ossenhaas was meer groenten en er lagen 4stukjes vlees op. Dus daar was flink op bezuinigd.
L.hoksbergen8 H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Prima ontvangst en was Uitstekend , de bediening was uitstekend en héél gezellig het eten was Prima gaan er beslist weer naar toe,
Janvdkamp .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Ontzettend lekker gegeten, het was voortreffelijk en van hoogstaand niveau.
De sfeer en bediening is ook zeer goed, zeker voor herhaling vatbaar.
Dita D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Vriendelijke ontvangst. We hadden gereserveerd met hond, iets wat bij een chineesrestaurant vaak niet lukt. Niet dat de hond mee at maar ze kwam wel mee. Speciaal AH driegangen menu met keuze mogelijkheid. Prima menu, mooi gepresenteerd en goed uitgeserveerd door de eigenaar van het restaurant voorzien van uitleg. Aan te bevelen restaurant dat ruim boven de gemiddelde "chinees" uitstijgt.