Rose Garden

Schoutenstraat 26 3771 CJ Barneveld Nederland Kaart

Over het restaurant Rose Garden

Chinese specialiteiten op hoog niveau

Liefhebber van de Chinese keuken? Dan mag je deze niet missen! Restaurant Rose Garden in Barneveld staat niet voor niets al 27 jaar symbool voor de rijke Chinese eetcultuur. Voor gastheer Francisco Pang en gastvrouw Mei Pang is gastvrijheid een vanzelfsprekendheid en dat voel je dan ook vanaf het moment dat je hier een stap over de drempel hebt gezet. Geniet in een gezellige en authentieke ambiance van de specialiteiten waar dit restaurant bekend om staat!

Meer informatie over restaurant Rose Garden

• Kom je met de auto?
    Via Google: Nieuwemarkt 9 intoesten waarbij de parkeerplaats te vinden is aan de achterkant van ons restaurant.
  • : Gratis parkeren na 18:00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Rose Garden

D. J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, alles was perfect en voldoende. Nieuwe menukaart is even wennen, maar is goed. Een klein minpuntje is de verhouding prijs en hoeveelheid van de Dame Blanche. Geluidsniveau later op de avond, wanneer de bezetting minder is dan de helft, naar onze smaak te hoog.
Ap V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten, het ene gerechtje was nog lekkerder dan het andere.
S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We hebben via internet gereserveerd, dat ging heel makkelijk. De locatie is sfeervol en het eten heerlijk, precies de goede hoeveelheid voor ons, het personeel heel vriendelijk. We komen hier graag terug.
Emely .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Warm ontvangst, ontzettend aardige eigenaar. Denkt leuk mee bij de keuze van de gerechten. Leuk 'shared dining' concept, lekker eten, gezellig. Top.
Jouke O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Leuk gezellig en lekker eten
G.J. .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten! Leuk om bij elke gang goede uitleg te krijgen. Zeker voor herhaling vatbaar!
We hebben al vaker bij jullie gegeten maar dit nieuwe concept is erg leuk.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Fantastisch eten en geweldig gastheerschap !
Rijk V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
We kennen Rose Garden al jaren als een kwaliteits-restaurant voor Oosterse gerechten. Sinds kort heeft hr Pang jr. de leiding en is de formule wat meer afgestemd op de jongere generatie. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.
O.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het is als altijd weer helemaal Top, een mooi uit gebalanceerde verassingsmenu met bijpassende lekkere wijnen erbij. Vooral de grote gamba's met chinees 5 kruidenpoeder waren heerlijk.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Zeer gastvrij en heerlijk eten, je komt bij Rose Garden niks tekort! Sfeer is warm en gezellig, oftewel zeker aan te raden!
N. Boterbloem en mw H.M. Boterbloem-Van Koert B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Prima keuzekaart met kleine gerechten. Smaken niet alleen goed maar zien er ook geweldig uit. Een mooi restaurant met vriendelijke, vlotte bediening.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Voortreffelijk en met name vooral fantastische bediening, vriendelijk en ontzettend gastvrij. Klasse geregeld. En de sfeer is groots.
Larissa V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Rose Garden heeft een uitgebreide kaart. Zowel de Indonesische rijsttafel als de à la carte gerechten waren heerlijk. Restaurant is smaakvol ingericht en de sfeer is goed!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Bij Rose Garden vind je verschillende gerechten van hoge kwaliteit. Het personeel is uiterst vriendelijk en neemt alle tijd om samen een perfect menu samen te stellen geheel naar uw wens. Ook het aanbod van wijnen is breed en wordt er een passend advies gegeven. Een absolute aanrader!
W. B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prachtige ambiance, heerlijk eten en een vriendelijk en correcte bediening.
timmermanjonker .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima restaurant. Mooi verbouwd. Wij komen zeker terug.
Recensie van 120 tekens is in tegenspraak met aanwijzingen voor feedback - 'wees kort' .
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Onlangs is de inrichting vernieuwd. Geslaagd, maar de akoestiek is blijkbaar vergeten. Nu was de herrie verschrikkelijk. We wilden zo snel mogelijk weer weg.
Beste heer Kroon,

Ten eerste willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak van het geluid.

Wij zijn bezig met een plan om met akoestische panelen tegen het plafond te plaatsen zodat dit het geluid absorbeert. Wij snappen dat het vervelend kan zijn! Daarom gaan wij er alles aan doen om dit te reduceren en hopen u de volgende keer in een betere omgeving te kunnen verwelkomen!

Met vriendelijke groet, Rocky Pang
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Zeer goed kwaliteit van de gerechten!De airco stond iets te koud, dit werd direct opgelost. Super!
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten! Indonesische rijsttafel aangevuld met gerechten van de a la carte. Leuk om te delen met z'n allen! We komen graag terug.