Rose Garden

Schoutenstraat 26 3771 CJ Barneveld Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Rose Garden

Chinese specialiteiten op hoog niveau

Liefhebber van de Chinese keuken? Dan mag je deze niet missen! Restaurant Rose Garden in Barneveld staat niet voor niets al 27 jaar symbool voor de rijke Chinese eetcultuur. Voor gastheer Francisco Pang en gastvrouw Mei Pang is gastvrijheid een vanzelfsprekendheid en dat voel je dan ook vanaf het moment dat je hier een stap over de drempel hebt gezet. Geniet in een gezellige en authentieke ambiance van de specialiteiten waar dit restaurant bekend om staat!

Meer informatie over restaurant Rose Garden

9,1

Jouw recensie over het restaurant Rose Garden

Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wij vinden het een prima restaurant. Heel lekker gegeten. Het vier-gangen verrassingsmenu van de kok. Alles was heel goed verzorgd. We zullen zeker terugkomen.
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijk gegeten, en de nieuwe inrichting is ook schitterend. De kaart nieuwe stijl, met meerdere gerechtjes om te delen is zeker een aanrader.
caroladonkelaar .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Genoten van de mooie avond! Onze jassen werden uitgedaan voor ons, we werden hartelijk ontvangen. Een avond om fijn op terug te zien!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Ontzettend lekker gegeten vriendelijke en keurig personeel echt een aanrader!
Jochem K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Dit keer gekozen voor het verrassingsmenu van de Chef en dat was een schot in de roos.
Tesamen met de voortreffelijke bediening is een bezoek in elk opzicht een absolute aanrader.

Jochem Klijn
Voorthuizen
Corine S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Altijd weer verrassend! Het verrassingsmenu is absoluut de moeite waard. Altijd gastvrije ontvangst. Kan niet beter! Staan altijd klaar om het de gasten naar de zin te maken.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs
J.P. E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Na zeker vier jaren niet geweest te zijn, allerhartelijkst en met naam en toenaam ontvangen door Mei en Francisco Pang. Met in totaal 7 vrienden aldaar gedineerd en genoten van het 30-jarig jubileumdiner van Rose Graden in Barneveld. Leuke amuse, prima voorgerecht, prachtig tussengerecht, fantastisch hoofdgerecht en een tongstrelend nagerecht, voorzien van vier uitstekende flessen wijn en afgerond met koffie (zoals gebruikelijk van de zaak) voor een zeer aangenaam totaalbedrag een hele avond genoeglijk doorgebracht. Een aanrader!
j V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het was voor ons 3 vriendinnen een intiem samen zijn . De bediening speelde hier goed in mee, super!
Anniek V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede service. En zeer gastvrije sfeer.
Wij hadden het 30 jarig jubileum 4-gangen menu. Het voorgerecht was oriental hapjes, daarna tempura garnalen, als hoofdgerecht Ti pan ossenhaas en als dessert crème brûlée.
Zeker een aanrader.
Toon G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het was goed toeven.
schoonhoven55 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Bijzonder vriendelijke bediening en perfect eten met net een tandje meer dan de reguliere Chinese keuken. Meneer en mevrouw Pang zijn echte Barnevelders. Dat maakt de maaltijd nog prettiger.
David B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tijdens Kerst heerlijk gegeten. Keuze voor hoor het menu; mooie gerechten die goed op smaak zijn. De bediening is erg attent en de locatie is sfeervol. De wijnkaart biedt een mooie keuze. Prijs kwaliteit is ook dik in orde.
harskamper013845 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Wat een leuk en mooi restaurant. Top gastvrijheid. Vriendelijke mensen. Eten had alleen net wat meer en hoger op smaak mogen wezen.
JG V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
We komden uit 4 voorgerechten , 5 hoofdgerechten en 3 nagerechten kiezen. Er zaten heerlijke gerechten bij, dus het was voor ons genoeg om te kiezen.Het restaurant was erg schoon en luxe.En de bediening kan niet beter, heel aardig en genoeg personeel.We kregen al snel wat te eten, en dat liep ook goed door, terwijl het restaurant vol zat.Het eten super lekker klaargemaakt en op mooi servies.Echt een aanrader om daar te eten.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Restaurant Rose Garden is aan te bevelen bij kennissen en vrienden De bediening is goed en de gerechten zijn ook aan te bevelen.De sfeer in het restaurant is uitstekend.
a.manen98 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
We hebben heerlijk gegeten. Menu was prima! Wat jammer is van deze actie dat je weinig keus had voor een vrijdagavond of zaterdagavond. Gelukkig was bij Rose Garden hier wel een mogelijk voor.
e.vannoort .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Met vrienden vrijdag 25 september bij Rose Garden gegeten. Hebben ons door de chef laten verrassen. Lekker gegeten met afwisselende gerechten.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Je kan goed merken dat dezelfde familie dit restaurant al meer dan 25 jaar runt, heel open sfeer.

Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten!
p.albregt .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Met 4 personen gegeten alle voorgerechten heerlijk, als hoofdgerecht 2 personen het tipan vleesgerecht,2 personen babi pangang Rose garden verrukkelijk,als nagerecht dame blanche en ijs met slagroom. Al met al heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, zoals altijd hier het geval is.