Rose Garden

Schoutenstraat 26 3771 CJ Barneveld Nederland Kaart

Over het restaurant Rose Garden

Chinese specialiteiten op hoog niveau

Liefhebber van de Chinese keuken? Dan mag je deze niet missen! Restaurant Rose Garden in Barneveld staat niet voor niets al 27 jaar symbool voor de rijke Chinese eetcultuur. Voor gastheer Francisco Pang en gastvrouw Mei Pang is gastvrijheid een vanzelfsprekendheid en dat voel je dan ook vanaf het moment dat je hier een stap over de drempel hebt gezet. Geniet in een gezellige en authentieke ambiance van de specialiteiten waar dit restaurant bekend om staat!

Meer informatie over restaurant Rose Garden

• Kom je met de auto?
    Via Google: Nieuwemarkt 9 intoesten waarbij de parkeerplaats te vinden is aan de achterkant van ons restaurant.
  • : Gratis parkeren na 18:00 uur

9,6

Jouw recensie over het restaurant Rose Garden

Carina W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten, en we waren zeker niet de enige die op die gedachten gekomen zijn. Gerechten waren lekker en met zorg bereidt, bediening vriendelijk en attent. Door de drukte duurde het wat langer, maar dat namen we graag op de koop toe. Restaurant was wat rumoerig, ons werd uitgelegd dat geluidsdempende maatregelen binnenkort geïnstalleerd worden. Kortom een fijne avond met uitstekend eten.
De tafel van Peter N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Restaurant onlangs prachtig verbouwd. Uitstraling van een bsitro. De gerechten vonden wij allemaal erg lekker.
Jené V.
Heerlijk gegeten in een zeer gezellige ambiance met vriendelijk personeel, wat wil je nog meer?
J.J V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
veel tussengerechten weinig hoofdgerechten; er wordt geadviseerd i.p.v. hoofdgerecht twee tussengerechten te nemen. Dat is voor kleine eters prettig, maar voor mensen die meer eten waarschijnlijk niet. In het geheel genomen waren wij heel tevreden.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Acoustiek kan wel wat beter
Beste de heer Hazeleger,

Wat jammer dat u het bij ons rumoerig vond.

Graag willen we mede delen dat er begin november akoestische panelen worden geplaatst om de rumoerigheid te reduceren.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u in de toekomst een betere beleving te bieden.

Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Verrassende kaart van sushi tot kleine gerechtjes rijsttafel. Voor ieder wat wils. Ontvangst hartelijk en bediening goed. Heerlijk om eens in een restaurant te eten wat niet volgepropt staat met tafels. Alles straalde rust uit
Beste Gerda,

Erg bedankt voor de leuke feedback!

Wij hopen u volgende keer weer hartelijk te verwelkomen.

Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Zeer correct personeel en fantastisch gegeten!
Dag meneer van Kempen,

Bedankt voor de leuke feedback!

Wij gaan het doorgeven aan onze collega's!

Rocky Pnag
D. J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, alles was perfect en voldoende. Nieuwe menukaart is even wennen, maar is goed. Een klein minpuntje is de verhouding prijs en hoeveelheid van de Dame Blanche. Geluidsniveau later op de avond, wanneer de bezetting minder is dan de helft, naar onze smaak te hoog.
Beste heer/mevoruw Janssen,

Bedankt voor de goede feedback.

Wij hebben een aantal oplossingen gevonden om de rumoerigheid van het restaurant te reduceren. Dit gebeurt met bijvoorbeeld akoestische panelen en gordijnen.

Begin november worden deze met blijdschap geplaatst.

Wij gaan continu voor een betere beleving en hopen u deze volgende keer te kunnen geven.

Ap V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten, het ene gerechtje was nog lekkerder dan het andere.
S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We hebben via internet gereserveerd, dat ging heel makkelijk. De locatie is sfeervol en het eten heerlijk, precies de goede hoeveelheid voor ons, het personeel heel vriendelijk. We komen hier graag terug.
Emely .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Warm ontvangst, ontzettend aardige eigenaar. Denkt leuk mee bij de keuze van de gerechten. Leuk 'shared dining' concept, lekker eten, gezellig. Top.
Jouke O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Leuk gezellig en lekker eten
G.J. .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten! Leuk om bij elke gang goede uitleg te krijgen. Zeker voor herhaling vatbaar!
We hebben al vaker bij jullie gegeten maar dit nieuwe concept is erg leuk.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Fantastisch eten en geweldig gastheerschap !
Rijk V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
We kennen Rose Garden al jaren als een kwaliteits-restaurant voor Oosterse gerechten. Sinds kort heeft hr Pang jr. de leiding en is de formule wat meer afgestemd op de jongere generatie. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.
O.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het is als altijd weer helemaal Top, een mooi uit gebalanceerde verassingsmenu met bijpassende lekkere wijnen erbij. Vooral de grote gamba's met chinees 5 kruidenpoeder waren heerlijk.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Zeer gastvrij en heerlijk eten, je komt bij Rose Garden niks tekort! Sfeer is warm en gezellig, oftewel zeker aan te raden!
N. Boterbloem En Mw H.M. Boterbloem-Van Koert B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Prima keuzekaart met kleine gerechten. Smaken niet alleen goed maar zien er ook geweldig uit. Een mooi restaurant met vriendelijke, vlotte bediening.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Voortreffelijk en met name vooral fantastische bediening, vriendelijk en ontzettend gastvrij. Klasse geregeld. En de sfeer is groots.
Larissa V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Rose Garden heeft een uitgebreide kaart. Zowel de Indonesische rijsttafel als de à la carte gerechten waren heerlijk. Restaurant is smaakvol ingericht en de sfeer is goed!