Rose Garden

Schoutenstraat 26 3771 CJ Barneveld Nederland Kaart

Over het restaurant Rose Garden

Chinese specialiteiten op hoog niveau

Liefhebber van de Chinese keuken? Dan mag je deze niet missen! Restaurant Rose Garden in Barneveld staat niet voor niets al 27 jaar symbool voor de rijke Chinese eetcultuur. Voor gastheer Francisco Pang en gastvrouw Mei Pang is gastvrijheid een vanzelfsprekendheid en dat voel je dan ook vanaf het moment dat je hier een stap over de drempel hebt gezet. Geniet in een gezellige en authentieke ambiance van de specialiteiten waar dit restaurant bekend om staat!

Meer informatie over restaurant Rose Garden

Vanaf Barneveld Centrum:
  • Kom je met de auto?
    Via Google: Nieuwemarkt 9 intoesten waarbij de parkeerplaats te vinden is aan de achterkant van ons restaurant.
  • : Gratis parkeren na 18:00 uur

Zondag: 12:00 - 22:00

Uitmuntend
9,6

Jouw recensie over het restaurant Rose Garden

N. Boterbloem en mw H.M. Boterbloem-Van Koert B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Prima keuzekaart met kleine gerechten. Smaken niet alleen goed maar zien er ook geweldig uit. Een mooi restaurant met vriendelijke, vlotte bediening.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Voortreffelijk en met name vooral fantastische bediening, vriendelijk en ontzettend gastvrij. Klasse geregeld. En de sfeer is groots.
Larissa V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Rose Garden heeft een uitgebreide kaart. Zowel de Indonesische rijsttafel als de à la carte gerechten waren heerlijk. Restaurant is smaakvol ingericht en de sfeer is goed!
W. B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prachtige ambiance, heerlijk eten en een vriendelijk en correcte bediening.
timmermanjonker .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Prima restaurant. Mooi verbouwd. Wij komen zeker terug.
Recensie van 120 tekens is in tegenspraak met aanwijzingen voor feedback - 'wees kort' .
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Onlangs is de inrichting vernieuwd. Geslaagd, maar de akoestiek is blijkbaar vergeten. Nu was de herrie verschrikkelijk. We wilden zo snel mogelijk weer weg.
Beste heer Kroon,

Ten eerste willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak van het geluid.

Wij zijn bezig met een plan om met akoestische panelen tegen het plafond te plaatsen zodat dit het geluid absorbeert. Wij snappen dat het vervelend kan zijn! Daarom gaan wij er alles aan doen om dit te reduceren en hopen u de volgende keer in een betere omgeving te kunnen verwelkomen!

Met vriendelijke groet, Rocky Pang
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Zeer goed kwaliteit van de gerechten!De airco stond iets te koud, dit werd direct opgelost. Super!
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten! Indonesische rijsttafel aangevuld met gerechten van de a la carte. Leuk om te delen met z'n allen! We komen graag terug.
Arwin V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Fantastisch eten met een zeer goede en persoonlijke service!
Goede wijnkaart!
Eerlijke prijs.
Geweldig avondje uit!
Aanrader.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wij vinden het een prima restaurant. Heel lekker gegeten. Het vier-gangen verrassingsmenu van de kok. Alles was heel goed verzorgd. We zullen zeker terugkomen.
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijk gegeten, en de nieuwe inrichting is ook schitterend. De kaart nieuwe stijl, met meerdere gerechtjes om te delen is zeker een aanrader.
caroladonkelaar .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Genoten van de mooie avond! Onze jassen werden uitgedaan voor ons, we werden hartelijk ontvangen. Een avond om fijn op terug te zien!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Ontzettend lekker gegeten vriendelijke en keurig personeel echt een aanrader!
Jochem K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Dit keer gekozen voor het verrassingsmenu van de Chef en dat was een schot in de roos.
Tesamen met de voortreffelijke bediening is een bezoek in elk opzicht een absolute aanrader.

Jochem Klijn
Voorthuizen
Corine S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Altijd weer verrassend! Het verrassingsmenu is absoluut de moeite waard. Altijd gastvrije ontvangst. Kan niet beter! Staan altijd klaar om het de gasten naar de zin te maken.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs
J.P. E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Na zeker vier jaren niet geweest te zijn, allerhartelijkst en met naam en toenaam ontvangen door Mei en Francisco Pang. Met in totaal 7 vrienden aldaar gedineerd en genoten van het 30-jarig jubileumdiner van Rose Graden in Barneveld. Leuke amuse, prima voorgerecht, prachtig tussengerecht, fantastisch hoofdgerecht en een tongstrelend nagerecht, voorzien van vier uitstekende flessen wijn en afgerond met koffie (zoals gebruikelijk van de zaak) voor een zeer aangenaam totaalbedrag een hele avond genoeglijk doorgebracht. Een aanrader!
j V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het was voor ons 3 vriendinnen een intiem samen zijn . De bediening speelde hier goed in mee, super!
Anniek V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede service. En zeer gastvrije sfeer.
Wij hadden het 30 jarig jubileum 4-gangen menu. Het voorgerecht was oriental hapjes, daarna tempura garnalen, als hoofdgerecht Ti pan ossenhaas en als dessert crème brûlée.
Zeker een aanrader.
Toon G.