Rose Garden

Herenhof 152 2402 DP Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rose Garden

Jouw recensie over het restaurant Rose Garden

• Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Dit vind ik één van de beste "chinezen" van alphen, de bediening is goed en altijd vrolijk. Het eten zeer goed en altijd van goede kwaliteit. Interieur typisch chinees, zeker wel gezellig. Leuk om zo af te bezoeken.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Deze keer de Rose Garden weer eens geprobeerd: ik had een ossenhaas met Chinese paddenstoelen en mihoen, mijn vrouw tipan ossenhaas met sambal saus en mihoen. Deze keer was het eten heel lekker. de service zoals van ouds goed en de tafels gedekt met linnen, alleen horen daarbij niet de papieren servetten, decor typisch chinees. Best lekker voor er tussendoor
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
wij hebben goede herinneringen aan de Rose garden en zijn in tijden niet in dit restaurant geweest. Een Indische rijsttafel voor 2 personen was niet onaardig. De bediening was goed.

Volgende keer maar weer echt chinees nemen daar is de kok toch beter in