Rose Garden

Meer informatie over restaurant Rose Garden

7,2
President .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Goede kwaliteit Chinees restaurant. Hoewel we hier af en toe ook aanschuiven als gast, wordt het vaak afhalen. Zeker de beste van Schiedam. Wij nemen vaak het maandmenu, voor 20 euro krijg je behoorlijke porties bestaande uit 1 bak kipgerecht / 1 bak Babi Pangang / 1 bak Foe Young Hai / 1 bak nasi , bami of rijst naar keuze , een portie sate, 1 zak kroepoek en mini loempia's. Hier kan je met 2 personen 2 dagen van eten. Alles lekker op smaak en niet overheersend qua kruiden. Wat ik ook kan aanbevelen is; Koen Po Kai, kipfilet met Szechuan hete saus. Lekker pittig, maar niet te en gevuld met cashewnoten. Een echte aanrader dus en snelle bediening. Tip in het weekend even telefonisch bestellen, werkt prima als u snel wilt eten..
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Afgehaald. Prima restaurant, uiterst vriendelijke bediening. De bruine nasi met kip is erg goed. Redelijke prijzen. Uitgebreide kaart.
Mfaber2 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
De Chinees om de hoek. We komen er eens in de 2 maanden als we geen zin hebben in koken.
Niks spannends, wel lekker.
Vriendelijk personeel, dorpsgenoten.
Decor, erg Chinees met hele foute Chinese achtergrondmuziek. Houwen zo, zo wil ik het.
Wat beter kan is het mandje met cassave (?) dat is niet lekker. De rest lekker zo laten als het is.
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Dit is voor ons sinds DE afhaalchinees in Schiedam. Voor 20 euro krijg je een zgn maandmenu bestaande uit 1 bak kipgerecht / 1 bak Babi Pangang / 1 bak Foe Young Hai / 1 bak nasi , bami of rijst naar keuze , een portie sate en 1 zak kroepoek. Dat is geen geld want je er met zijn 2-en bijna 3 dagen van zoveel als het is en het smaakt allemaal wel standaard chinees maar prima.
De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. We stonden onlangs al om 15:45 uur voor de deur terwijlde zaak nog gesloten was maar mochten toch naar binnen en werden prima geholpen. De koks waren er immers toch zo werd er gezegd. De zaak zelf is wel echt aan een opknapbeurt toe . Het oudbollige bordeaux rood en goud wat je in veel aziatische restaurants ziet is denk al sinds de opening aanwezig en sterkverouderd en echt niet meer van deze tijd. Het afhaal gedeelte is armoedig te noemen , maar is niet storend . Je komt immer alleen maar afhalen . Jammer dat je er geen gratis drankje krijgt maar ach wat wil je voor die 20,00 euro.
Georgette T.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Vanmiddag na ruim 30 jaar weer eens besteld bij onze "Oude Chinees". Een warm welkom aan de telefoon. Ook stond onze maaltijd bij afhalen meteen klaar. En wat geurde het heerlijk in de auto ! op weg naar huis. Besteld was : Miehoen goreng met kip en groenten en een kipsaté.
Alles was prima verpakt. Klein puntje van opbouwende kritiek: Geen kroepoek en geen ketjap bij de bestelling, maar wel het bekende potje sambal. De saté was vers gemaakt, dat kon je ruiken en proeven! Heerlijk gegrild, klein beetje droog, maar de saus bij de saté was ervoor bedoeld. De miehoen Goreng was rijkelijk gevuld met oa ui, prei, wortel, prei, knoflook en nog veel kipfilet. Wij zijn heel blij dat na al die jaren deze lieve Rose Garden nog steeds een tuin vol rozen is.. omdat zij bekoort, en de moeite waard is om te bezoeken. Wij hopen ook volgende keer weer te bestellen.
Benjamin D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Goede afhaal maar ook heerlijk om er te gaan uit eten.
personeel is heel vriendelijke en ze zijn ook lief voor kinderen.
af en toe halen we daar een maand menu en deze is gewoon geweldig.
lekker een ouderwetse chinees die van mij nog wel een hele tijd mag zitten daar
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
In mijn zoektocht naar een echt goede Chinees in mijn omgeving, met gratis parkeren, heb ik "Rose Garden" geprobeerd. Parkeren is gratis in de straat. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, maar de bediening is ietwat traag. Het restaurant is licht en proper, maar een wanklank is de gokkast, compleet met gokkers, in het zicht van het restaurant. Tevens, een tafel aan het raam betekent uitzicht op een benzinestation en de parkeergarage van winkelcentrum Spaland. Ik had graag heel positief over het eten willen schrijven, maar dit blijft op een middelmatig nivo steken. Ik moet hierbij zeggen, dat naar mijn indruk het eten met toewijding was bereid, geen stampwerk dus. Maar het voorgerecht, Chinese loempia's, was wat smakeloos en niet verrassend. Hier moest de rode saus het werk doen. Bij het hoofdgerecht, teppan-vis, was naar mijn mening teveel olie gebruikt bij de bereiding. Helaas is "Rose Garden" ook niet die Chinees, waar ik spontaan zou besluiten heen te gaan. De zoektocht gaat voort.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Is min of meer een begrip in sdam-kethel als 'de chinees'. Het is me een raadsel hoe het deze familie is gelukt zo lang zulk lekker eten te maken. Ik heb altijd het gevoel dat ik er welkom ben. De zalm is heel erg lekker, maar ook de eend en de vegetarische gerechten zijn er gewoon erg goed.

Zeker een bezoek waard als je van lekker ouderwets chinees eten houdt en niet van al te veel poespas. In de weekeinden kan je beter serveren. Schiedam weet het restaurant dan erg goed te vinden. En terecht.
Zandspuiten M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
Lekker eten en goede service. Denkt je dat het druk is of word met bestellen, dan moet je vooraf bellen, werkt goed.
Personeel van Zandspuiten.nl eet hier graag en vaak.