Rose Garden

Meer informatie over restaurant Rose Garden

• Airconditioning , Catering
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Waar vind je een Chinese restaurant eigenaar met een koninklijke onderscheiding? In Pernis, of all places! Geen wonder, iedereen in het dorp en omgeving kent hem en hij kent iedereen. En ook veel gasten begroeten elkaar voor ze aan tafel gaan. Het is een drukte van jewelste, want op Nieuwjaarsdag is het restaurant tot de laatste stoel bezet en staat een lange rij voor de afhaalbalie. Meneer Wong heeft het goed voor elkaar, hoewel hij dat lintje vast niet voor zijn kookkunsten heeft gekregen. Het eten is goed en smakelijk, maar niet meer dan dat. Hoewel de kaart gevarieerder is dan de standaard babi pangang en fou yong hay. Peking eend is goed en Nieuwe Kip een aanrader (geen idee wat het is, vreemde vertaling van piepkuiken misschien?). Belangrijker is de sfeer in dit gedateerde maar authentieke restaurant, waar we graag nog een keer terugkomen.
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Wij eten regelmatig bij Rose Garden, de gerechten zijn erg lekker en ruim voldoende. De eigenaar maakt graag een praatje; laat hem dan ook het eten voor je uitkiezen als een soort van verrassingsmenu. "Nieuwe Kip" is een aanrader, maar ook de "Koen Bo Kai" en niet te vergeten de "ossenhaas saté" vooraf bijvoorbeeld. Prijs/kwaliteit is ruim voldoende.

Ter info: ook mensen uit de omgeving van Pernis (Spijkenisse, Rhoon, Hoogvliet) komen hier eten en afhalen
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Inderdaad een verrassend restaurant gelegen aan een van de meest treurige pleinen van ons land. Het eten is bijzonder. Voorgerecht gefrituurde en gestoomde dim sum: goed maar niet bijzonder. Hoofdgerecht gemend vlees in speciale saus--helaas anders bereid dan besteld. Dit werd medegedeeld alsof het een bijzonder extraatje betrof...Interieur van deze zaak is ook diep treurig. Het geheel maakt het een ietwat merkwaardige sensatie.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Eten blijft van een constante zeer goede smaak en kwaliteit.
Gastvrijheid staat hoog in het vaandel van Dhr. Wong en Winnie.
Decor een beetje gedateerd.