Rose Garden

7,1
Voordelig
Veroduijndam .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Een paar keer nu afgehaald en tot nu toe prima. Heerlijke loempia's en ook specialiteiten. Verder wat mij betreft eindelijk weer eens echte goede babi pangang. Normaal geen favoriet van mij, maar hier erg goed knapperig en mager.
Arnoud R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Diverse gerechten besteld, een ding overheerste in alles wat geserveerd werd. Erg zout. Geen idee of dat komt door de soja saus die gebruikt werd of dat men dit nog toevoegde bij de bereiding. De wonton soep was anders dan normaal, stukjes wortel en bamboe. Geen paksoi o.i.d.
Op de tafel ontbrak het gebruikelijke setje van specerijen, helaas geen sambal voor handen. Niet dat dat ook maar iets zou veranderen aan de overheersende zoutsmaak.
Zonde, want de temperatuur en hoeveelheid was in orde, minder zout en ze kunnen dan echt van mij een hoger cijfer krijgen.

De bediening was vriendelijk, behulpzaam en accuraat. Echter werd er met de terugkoppeling over het zoute eten niets gedaan. Jammer.

De inrichting is zoals je er 13 in een dozijn hebt, niet bijzonder o.i.d.
Martijn A.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Laat ik beginnen met iets positiefs, ze zijn wel vriendelijk. Maar het eten is bijzonder slecht. Ik had rundvlees besteld maar kreeg alleen maar het vet ervan met een klein beetje rundvlees.
Zelf mijn kat wilde er niets van hebben.
De soep was waterig en had net zo goed cup a soup kunnen zijn. Hier gaan we niet meer heen. Eerder was het de beste chinees van gouda
Marcoleon B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Aan het einde van een lange werkdag dachten we nog lekker te kunnen eten. We "chinezen" regelmatig en zijn op de recenties afgegaan met een twijfel en die was terecht.
We bestelden 2 van hun chineze specialiteiten en alles was erg zout en dreef in het vet.
De gerechten waren zo doordrenkt van deze sauzen dat we nog nauwelijks de ingrediënten konden proeven.
Zonde van de ossenhaas en Garnalen.
Bij navraag gebruiken ze er royaal vestin (smaakversterker) wat oa zeer dorst opwekkend is.
Kortom een restaurant waar de passie en verfijning van gerechten ver te zoeken is. Dit was onze eerste en tevens laatste keer.
Jan Paul K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Helaas, niet lekker gegeten. Mihoen was vet, de kip was droog en de babi pangang was zeer onbestemd. Ik had beter verwacht. Misschien dat een incidentele misser?
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
OP de maandagavond is het meestal rustig. Helaas voor het restaurant is ook nog eens de straat opengebroken wat de bereikbaarheid niet ten gunste komt. Het is een van de betere Chinese restaurants in de omgeving met een gevarieerde kaart. Gelukkig naast de standaard babi pangang, kip kerrie of tjap tjoy, genoeg "echte Chinese gerechten te kiezen.
kan niet beoordelen hoe het is met de "Indische rijst tafel"maar laten we eerlijk zijn. Als je lekker Indisch wilt eten, moet je niet naar een Chinees gaan.
eten was heerlijk!
ik zeg.. .Doen!