Rose Garden Chinees-Indisch Restaurant

Koningin Julianalaan 247 2273 JG Voorburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rose Garden Chinees-Indisch Restaurant

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Aart D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Op een rustige maandagavond hier uitstekend gegeten. Vriendelijke bediening (de dame wist volgens ons bij alle gerechten het corresponderende menunummer uit het hoofd...!). Heerlijke pittige zure soep en dim sum hapjes als voorgerecht. Ook de biefstuk met zwarte bonensaus mocht er wezen. Aan de overkant van de tafel werd gesmuld van klassiekers als kipsaté, foe yong hai met garnalen en chinese bami. We zijn erg benieuwd geworden naar het lopend buffet in het weekeinde.
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Buffet genomen. Gezellig samen met mn kleuterdochter. De prijs is prima want t eten is mwah. Te doen. Niet erg warm. Maar voor Chinees en deze prijs wel in verhouding. Prima dat je voor kinderen per leeftijd betaald. Wel zo fair. Bediening super vriendelijk. Restaurant zelf ook oké. Afhalen of van de kaart, vind ik daar persoonlijk een stuk beter dan het buffet.
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Dit restaurant ken ik al vanaf mijn tienerjaren en mijn familie ging er regelmatig eten. Enige jaren geleden heeft er een verandering van eigenaar plaatsgevonden en ik moet zeggen: ten goede. Vooral het lopend buffet van de vrijdagen tot en met de zon- en feestdagen is een echte aanrader. Voor nog geen 15 euro per persoon onbeperkt eten. Het eten wordt zeer regelmatig ververst en de service is uitmuntend te noemen. Een echte aanrader dus.
MarianNP N.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vanavond met 17 personen ( 8 volwassenen en 9 kinderen) bij Rose garden gegeten. Het is een prima alternatief als je met zoveel mensen niet thuis wil eten. Er was veel keus,ook voor de ( kleine) kinderen. Met name de Peking duck en de ossenhaas waren heerlijk.
De service mag nog iets vriendelijker, maar het is zeker een aanrader.
Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Eerste paasdag hadden we met de familie gebruik gemaakt van een lopend buffet. Het buffet was niet heel uitgebreid maar wat eenvoudig, maar daar is de prijs ook wel naar. Het eten was van wisselende kwaliteit, de broccoli was bij mij veel te lang door gegaard waardoor het wat papperig aandeed, bah. Mijn tafelgenoot had juist weer een stuk broccoli wat nog te rauw was, dat was waarschijnlijk wat later aangevuld. Een andere tafelgenoot vond de babi pangang wel smakelijk zoals die hoorde te zijn. De ossenhaas in zwarte bonensaus was wel aardig. De sushi was wat aan de kleffe kant maar voor Chinese begrippen niet eens zo slecht. De diverse toetjes waren ook verre weg van spannend zoals zo vaak bij de Chinees. De stukjes meloen waren overigens wel smakelijk, want het komt vaak genoeg voor dat die nog onrijp is. Het personeel is niet in de buurt om de jassen aan te nemen maar alleen om drankbestellingen op te nemen en vuile borden af te ruimen, tenzij men voor een à la carte-gerecht kiest. Er stond ook nog een aardige rij mensen voor de deur van het toilet, helaas is er maar één dames- en één herentoilet.
Dit restaurant zou ik alleen aanbevelen als men niet zoveel waarde hecht aan de wisselende kwaliteit van het eten en dan kun je een leuke avond hebben.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Na twee jaar weer eens teruggegaan om ze een derde herkansing te geven. We kwamen binnen in een restaurant waar een paar mensen zaten te eten. Er werden geen jassen aangenomen en ook geen kapstok aangewezen zodat onze jassen over de stoelen hingen, erg ongastvrij. Desgevraagd kreeg ik een glas kraanwater bij mijn wijn. Ik bestelde tipan tong. De tong was omringd door een papje, hierdoor was de tong heel papperig, een baby kan het wegzuigen. Het leek wel of het was opgewarmd in de magnetron en daarover de saus gedaan was. Het was in ieder geval een klef gedoe. Mijn man had een schaaltje met hierop saté, smaakte niet, ko yu luk, ook niet wat het moest zijn, kleffe balletjes, vieze smaak, en babi pangang die redelijk van smaak was. Waarschijnlijk alles even snel opgewarmd in de magnetron. Er waren heel weinig gasten dus dan kun je niets verdienen als je alles vers op tafel moet zetten. Mevrouw kwam vragen hoe we het eten vonden en we hebben eerlijk verteld wat we ervan vonden. Dit was dus de laatste keer bij dit smakeloze restaurant.
Jane-Eyre .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Deelgenomen aan het all-you-can-eat buffet. Twee soepen, pangsit en mini loempia's. Diverse hoofdgerechten waaronder kip-, varkensvlees-, beef-, vegetarische(tahoe)- en groente schotels. Deze smaakten prima. Verder nog vruchten en desserts(mini tompoesjes, mini soesjes, mini donuts etc). Dit smaakte wel maar we hadden sterk de indruk dat het niet huisgemaakt was. Onze aanname werd bevestigd toen we zagen dat de tompoesjes rechtstreeks uit een pak van de leverancier werden bijgevuld. Als dessert waren er ook nog diverse smaken ijs. Het ijs smaakte redelijk maar hadden wel een erg chemisch kleurtje.
Benadering door het personeel was vriendelijk, het buffet werd vaak genoeg aangevuld en de lege borden op tafel regelmatig afgeruimd.
Prima restaurant voor een avondje gezellig uit eten met familie of vrienden. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Phil K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Alles was goed ,, een ruime keuze
voor een uitgebrijde rijst tafel .
Wij namen de Fujong haï speciaal met bami ,, pangssit vooraf , kinderen een tomaten soep , ijs toetjes ook erg goed en smakelijk , goede sfeer en leuk decor
Opa-Oma S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Hier eten wij de lekkerste gerechten.Onze voorkeur gaat uit naar Tipan Pekingeend,Het lopend buffet is ook niet te versmaden,De bediening is uitstekend en vriendelijk.Maakt niet uit wat je eet,alles is van eerste klas kwaliteit.Dit restaurant heeft heel veel vaste klanten.Aanbevolen!
Connie W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Na een lange tijd maar weer eens geprobeerd. Mijn man en ik hebben een combi menu genomen. Foe Yong Hai, babi pangang, kip in kerrie saus en Koe Low yuk met chinese bami. Het was één grote smakeloze hap. Kan er niets goeds over vertellen. Voor de chinese bami moesten we 4 euro bijbetalen wat ik aan de hoge kant vind. Personeel is vriendelijk. Decor oubollig. Voor ons absoluut niet de moeite nog eens te komen. Zonde van het geld.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Rose Garden is onze favoriete 'huis'chinees! We wonen er vlakbij en komen er al een jaar of 13. Op een héle enkele keer na, dat het qua smaak wat tegen viel, heeft dit restaurant voldoende credit bij ons opgebouwd om er gewoon terug te komen. Het lopend buffet is werkelijk voortreffelijk!! Alles heerlijk vers en zalig van smaak. Alles wordt met grote regelmaat aangevuld. Personeel is uitermate vriendelijk en hartelijk, maar ja, ze kennen ons inmiddels ook wel :). Absoluut een aanrader!!!
Estile2005 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Ik ben in deze restaurant met mijn man en vrienden 5 keer. Heel lekker lopend buffet (allen Vrijdag en Zaterdag avond). Wij eten niet a la cart. Geen harde muziek, niet te druk. Maar het desert is altijd hetzelfde en niet zo lekker. De medewerkers zijn aardig.Goed plaats voor niet te duur eten.
Nora H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Gezellig interieur! Dit is de 2e x dat wij hier met 4 personen hebben gegeten, het was wederom heerlijk, een lopend buffet met veel variatie, van voorgerecht tot en met het toetje, alles goed verzorgd en vriendelijk personeel, een aanrader!!!
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Wij hebben hier nu in totaal 3 keer gegeten omdat je na 1 keer eten vaak niet een objectief cijfer kunt geven,er kan altijd net toevallig iets mis zijn ( buiten de schuld om van het restaurant)op het moment dat je komt.
De eerste keer aten we a la carte het was niet echt top, de tweede keer namen we een rijsttafel en dat was niet lekker. afgelopen zaterdag vol goede moed het lopend buffet . de visgerechten garnalen en gepaneerde vis waren lauw en smaakten echt naar niks! Mijn man had sate en dat smaakte ook naar niks, dus het lag niet alleen aan mij.

We hebben echt alles geprobeerd zelfs het ijs was bevroren kortom een grote mislukking.
De bediening viel ons al eerder op, als je voor de eerste keer komt zeer vriendelijk en bij de derde keer leek het wel of de mensen op de robotstand stonden! enfin wij komen hier nooit weer
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2014
Weer een bezoek aan Rose Garden in Voorburg gebracht, welke tot volle tevredenheid is verlopen.
Uitstekende keuken met vriendelijk bedienend personeel.
Diverse menu's welke alle zeer goed en betaalbaar zijn.
Zelf weer de Kanton menu genomen, zeer smaakvol en goed uitziend op tafel geserveerd.
Op tafel alles katoen, ook het servet, borden met Chinese print, kortom netjes en goed.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Bij Rose Garden heb ik een loempia en Foe Young Hai met bami afgehaald. De loempia had geen krokant omhulsel. De laag was zacht, slap en moddervet. De vulling was echter wel lekker.
De foe yong hai was smakeloos. Het smaakte niet eens naar roerei. De vulling leek meer op een melkachtige puddingsubstantie. Een grote tegenvaller. Niet voor herhaling vatbaar.

Miss_Picky .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Uitstekend restaurant. Eigenaar durft risico's te nemen door nieuwe dingen uit te proberen in zijn zaak. Personeel werkt er al jaren. Kwaliteit van het eten altijd prima in orde. Er is werkelijk niets wat ik aan negatief commentaar kan bedenken. Als je hier regelmatig komt, wordt het personeel vanzelf goede vrienden met je.
Hboezelijn .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Prima Chinees Restaurant met volop keuze uit zeer smakelijke gerechten. Prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend! Keurig interieur en vriendelijke bediening. Kortom: Een aanrader in Oosterse sfeer!