Rosas Cantina

Oud-Loosdrechtsedijk 272 1231 NK Loosdrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Rosas Cantina

Esther D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wij hebben pizza's afgehaald, super goed! En een snitzsel, ook heerlijk! Aanrader!!!! De pizza's zijn dun, zoals het hoort... Echt Italiaans!
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Na een middagje varen hier beland. Wat een leuke verrassing! Top pizza's, lekkere salade en erg relaxte bediening die zijn gasten goed in de gaten houdt. We gaan zeker terug om de rest van de kaart te proeven!!
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Toen wij aankwamen bij dit restaurant stond de kok buiten bij de voordeur een sigaretje te roken en heette ons niet vriendelijk gedag, maar gaf een knikje. Dit vond ik wat smoezelig en ongastvrij. Toen we het restaurant binnenkwamen om een pizza mee te nemen dachten wij dat er 1 gast zat. Dit bleek later de eigenaresse (gastvrouw????) te zijn. Verder was er geen personeel aanwezig in de eetzaal. de (mede) eigenaresse bleef zitten toen wij binnenkwamen en begon met ons te praten. We kregen uiteindelijk, nadat ze toch maar was opgestaan, een menukaart aangereikt. Dit was een frommelig a4tje. Er kwamen nog twee dames die druk kletsend ons uiteindelijk te woord stonden om een bestelling op te nemen. De (mede) eigenaresse ging vervolgens in haar koeling kijken (deze is zichtbaar voor de gasten, wat leuk is). Ze vroeg met luide toon of er niet nog een kaasje bij moest liggen (ze miste blijkbaar een kaasje... ) "Ja dat kaasje wat op Parmezaan lijkt", riep ze naar haar medewerker/collega. Ik dacht bij mezelf dat moet Pecorino zijn. De andere dame besefte zich na even nadenken dat het inderdaad Pecorino zou moeten zijn. (dit getuigt niet van deskundigheid). Vervolgens zag ik dat er ook nog een schrijffout in de koeling was aan te treffen. In plaats van Spianata romana stond er Spinata romana... Ik begon nu nog meer te twijfelen aan de kundigheid van de dames/gastvrouwen/eigenaresses. De inrichting van dit restaurant is echter leuk en gezellig druk, met Spaanse en Italiaanse invloeden, als je de rare ontvangst niet meerekent voel je je hier snel op je gemak. We kregen onze pizza's mee, we hoefden hier niet lang op de wachten dus dat was fijn. Thuis aangekomen zagen de pizza's er prima uit. Mijn pizza (een quattro formaggi) was echter veel en veel te zout en het deeg was een beetje klef (teveel zout is een vaak voorkomend probleem bij kaaspizza's, ok). Ik zal toch niet snel terug gaan naar dit restaurant.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Gisteravond voor het eerst bij Rosas Cantina gegeten. Vooraf gezellig geborreld voor in het restaurant. Het was druk en zeer gezellig. Wij hebben alleen pizza gegeten. De pizza,s zijn van uitstekende kwaliteit. Er is een beperkte keuze maar de aangeboden pizza,s hebben een Italiaans dunne bodem. Wij kozen voor pizza Rosas Catina en een pizza met gegrilde groente. Beide een aanrader. De bediening is jong en vrolijk. Plezierig. De witte huiswijn smaakt prima. Rosas Cantina is een aanwinst voor Loosdrecht
Sandra A.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Alsof je in een klein Italiaans dorpje de lokale "place to be" instapt. Gemoedelijke, familiaire sfeer. Heerlijke hapjes, verse pizza's zonder ladingen knoflook, en een uitstekende dagelijks wisselende Italiaanse maaltijd voor maar 10 euro. Rosa is een fantastische gastvrouw die er voor zorgt dat je niets te kort komt. Wij zullen er nog vaak komen.
Hajee D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Fijne sfeer en ongedwongen bediening. De pizza smaakte meer dan uitstekend, duidelijk te proeven dat hier een echte Italiaanse pizza-bakker in de keuken staan. En als je dan alleen maar gerechten tegenkomt tussen de 10 en 15 euro, dan kan je stellen dat de prijs-kwaliteit verhouding meer dan uitstekend is...