Rosarium

Kapelweg 35 2587 BK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Rosarium

Op het mooiste plekje in Scheveningen kun je uitgebreid komen wokken: gelegen in het Westbroekpark, waar je een superuitzicht hebt op al het omringende groen en het rosarium. Voor een vast bedrag kun je hier onbeperkt wokken. Je hebt keuze uit vier buffetten: het salade-buffet, Japanse sushi, het wokbuffet en de wok-a-soup. Voor iedereen wat wils en alles vers en smakelijk gepresenteerd.

Meer informatie over restaurant Rosarium

• : Gratis parkeren in de buurt, parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag t/m donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Rosarium

Monica T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
heerlijk gegeten. 3 x 3 hapjes kiezen maar mag ook meer als je nog op kan. alles wordt aan tafel gebracht.
toetjesbar mag je zelf gaan halen.
heerlijke kleine maaltijden en alles mooi opgemaakt op het bord.
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Rosarium is vernieuwd. Inmiddels geen wok restaurant meer, maar een all you can eat restaurant waarbij ze je bestelling (max 3 per ronde) aan tafel brengen: vergelijkbaar met sushi restaurants. Het assortiment is drastisch verminderd en met een keuze uit 60 beduidend minder dan vergelijkbare restaurants. Het dessert buffet is wel gebleven, maar ook die in versoberde variant. De kwaliteit van het eten is wel goed. De klassieke uitstraling is veranderd in modern, waarbij ze ook gebruik maken van banken ipv stoelen. De moderne uitstraling komt de sfeer niet ten goede. De bediening heeft voldoende oog voor het afruimen, maar niet voor de bestellingen: met een tijdslimiet van 2,5 uur eten is dat wel een aandachtspunt. Kortom: kwaliteit van het eten is goed, maar de rest is dermate veranderd en versoberd dat het niet meer is dan een standaard All you can eat restaurant.
snoepje 75 D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Wat hebben wij heerlijk gegeten.De nieuwe formule is is heel goed.Veel variatie en keuze.Wij komen gauw terug om weer andere gerechten te proeven.Dank jullie wel voor de goede service .
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Hadden uit het verleden goede herinneringen aan dit restaurant en kwamen en besloten op een avond daar weer eens te gaan eten. De formule bleek veranderd. Geen buffetten met self-service en zelf uitkiezen wat je laat wokken maar bediening aan tafel, overigens wel min of meer op basis van de voorheen ook al aanwezige gerechten. De prijzen van de maaltijd bleken ook enigszins aangepast (dus verhoogd).
Het invullen van een lijst met gerechten die men wil eten is enigszins omslachtig en bovendien is een nadeel dat je alle drie gerechten die je bij een gang kiest in een keer op tafel krijgt. Ook lopen, bij drukte de wachttijden voor de volgende gang op. Want hoewel het personeel meer dan zijn best doet, vriendelijk is en van goede wille kost bedienen nu eenmaal veel meer tijd dan zelf gaan halen. Wij waren met zijn tweeën. Voor een tafel van vier of meer personen lijkt dit bestelsysteem wel erg onhandig (en waar moeten al die schaaltjes dan op tafel staan?).
De kwaliteit van de gerechten is dik in orde. De portionering is soms wat merkwaardig maar men kan altijd weer opnieuw bestellen. Ons werd verteld dat men voor dit systeem gekozen had om de voedselverspilling en het maar nemen uit het verleden tegen te gaan. Een lovenswaardig initiatief maar het zou wellicht nog wat beter uitgewerkt kunnen worden. En irritant is als een wel besteld gerecht niet wordt gebracht. Dan schiet het systeem duidelijk tekort. Maar enfin, het zullen kinderziektes zijn en wat geserveerd wordt is en blijft lekker.
A.M. D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Voor het eerst hier wezen eten. Ongelooflijk onder de indruk van het heerlijke eten, de bijzonder aardige en gastvrije medewerkers, en het fantastische uitzicht op het park! Dit restaurant is een hele grote aanrader!
José V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Pas op, kans op oplichting! Er zijn 3 prijsmogelijkheden. Dat zeggen ze NIET. Dat hoorden wij bij het afrekenen. Ze nemen dan de duurste mogelijkheid. Ze zeggen dat je had moeten weten dat er 3 mogelijkheden waren. Het zou op de menukaart staan. Dat kaartje stond op tafel, maar hebben wij niet gezien. Het was all you can eat formule. Dat hebben we al vaker gedaan dus waarom kijken. Ze hadden dit moeten zeggen! Serveerster zei zelf ook dat ze het niet had gezegd. Toch moesten we de dure rekening betalen. 165 euro.! Veel duurder dan we ooit in een wok hebben betaald. Terwijl we binnen 2 uur al klaar waren. Er zijn betere wokrestaurants met beter eten en eerlijke regels. We zagen later reviews dat dit vaker is gebeurd. Kans dus dat ze dit doen om extra te verdienen. Let dus goed op.
Lekkerbek626 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Zijn hier vanavond geweest met een groot gezelschap. Kan mij van vroeger herinneren dat dit echt een wokrestaurant was waar je met een groep heen kon gaan zonder dat dit het karakter had van een 'vreetschuur', wat je bij andere wokrestaurants wel eens hebt. Zoals die wok in het Zuiderpark in Den Haag.

Ik moet zeggen, deze wok oogt wat kleinschaliger, is mooi gelegen en genoeg parkeerruimte. De bediening is snel en attent.

Waar het - in elk geval vanavond - in mijn ogen misging was dat de keuken (lees: de koks die de ingrediënten moeten wokken) niet opgewassen was tegen de toeloop. In een wokrestaurant waar tientallen, misschien wel honderd, eters zitten en dan twee koks achter de wok, dat gaat niet werken. Diverse van mijn tafelgenoten hebben dan maar van de weersomstuit kant en klaar gefrituurd en gebakken spul gegeten omdat de rij bij de wokpannen te lang was. Om van de lege vitrines maar te zwijgen.

Maar daarvoor kan je dus net zo goed naar een snackbar gaan en niet naar een wokrestaurant.
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Afgelopen zaterdag hier weer heerlijk gegeten! Altijd gastvrij, tafels worden vlug leeggehaald en het eten is heerlijk. Geweldige smaaksensaties, zeer ruime keuze.. Echt voor ieder wat wils. Zowel warm als koud buffet is goed en daarnaast is de teppanyaki echt een pluspunt en een toevoeging. Prima prijs-kwaliteit verhouding ook.

Dit is mijn tip voor als je in Scheveningen gaat eten!
Janmodaal11 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Op een maandagavond met een groepje hier gegeten. Gezellig druk, inrichting van het restaurant een beetje gedateerd maar wel schoon en netjes. Prima buffetten, koud en warm, traditioneel chinees en japans. Alle met name visgerechten zien er fris en vers uit, ook de variëteit is goed, zowel koud als warm. Groenten eveneens in ruime mate aanwezig. Ons gezelschap betaalde 30 euro all-in pp, uitstekende prijs/prestatie. Zeer geschikt als restaurant voor familie-sportclub- of personeeluitjes, voor elk wat wils .
Ralph C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wij rijden vanuit Brabant naar dit restaurant. Kortom geweldig lekker! Hier weten ze wat wokken is. Personeel mag iets vriendelijker. Maar het eten is altijd goed.
Lucia B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We zijn hier in het verleden vaak geweest. Toen was er nog 1 bakplaat en een zeer ervaren kok. Nu hebben ze twee bakplaten en zeer nonchalante en onbekwame koks. Alle vlees van de mensen in de rij ging op hetzelfde bord over elkaar geen. Ik ben hindoe en vroeg om lamskotelet. Dat ging op een bord en de bestelling van mijn buurman, biefstuk ging over mijn vlees heen. Ik mag geennrundvlees! Vegetariër die groente bestelde ging weer daarover heen op hetzelfde bord. Verschrikkelijk! Hoe gaan ze met ons eten om in dit restaurant. Ik kom er dus noooooit meer
frans56 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Komen hier al jaren, geen schim van wat het geweest is.Tongfile veels te vet,vlees niet gekruid,en en het bereiden bij de grill duurt veel te lang.
Jammer kwamen hier graag.
Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Met het gezin hier gegeten op de zaterdagavond, rond 18:30 niet te druk. Het personeel weet wat ze doet, goed georganiseerd. Borden worden snel weggeruimd. De keus is prima in orde en ook een salade samenstellen lukt. Probeer eens een keer de sprot, was voor mij nieuw. Prijzen zijn heel redelijk. Al met al: prima!
Danielle R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Wij zij hier wezen eten omdat wij hadden gehoord een van de betere wok restaurants. Dit viel tegen je kan het vergelijken met een basic wok restaurants ik ken er betere. En vond ook best aan de prijs 90 euro voor 2 volwassen en de kids
Briozeiler .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Op tweede kerstdag bij dit restaurant uitgekomen omdat hij in de top 5 zou staan van de beste wokrestaurants. Bij binnenkomst kregen we een heerlijk Japans voorgerechtje, vervolgens konden we gebruik maken van buffetten, wok en teppan. Dit was lekker, maar ook niet meer dan dat. Ik heb in betere en vooral ook mooiere woks gegeten. Het was vrij massaal en daardoor ook gehorig. De grootste tegenvaller ontstond bijde kassa toen we per persoon 33,95 moesten afrekenen terwijl er 22,95 op de site stond voor feestdagen. Als pleister kregen we een kaarshouder mee, maar dat was toch teleurstellend.
Joachim L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Voor het afscheid van mijn partner en mij als instructeurs bij onze sportvereniging hebben we hier gegeten ... eigenlijk is dit het jaarlijkse etentje van het kader en dat zegt ook wel iets.

Voor de werkwijze van een wokrestaurant is voldoende te vinden op internet dus dat ga ik niet uitleggen. De keuze van ingrediënten is goed. Er zijn weliswaar vergelijkbare restaurants met meer keuze maar dat zijn naar mijn mening meer [vergeef me de woordkeuze] vreetschuren. Het Rosarium is kleinschaliger en is mooi ingericht. We hadden niet het gevoel in een groot restaurant te zitten.

Terug naar het eten. De teppan yakiplaat is hier zelfs uitstekend met voor elk wat wils. En voor wie niet zo avontuurlijk is ingesteld is er ook een buffet met de reguliere Chinese gerechten.

Tot slot het dessertbuffet. De grote chocoladefontein met daarnaast mashmallows en lange vingers is het eerste wat opvalt. Voor de rest is er een uitstekende keuze met 'minipastries' fruit, ijs en ... spekkoek!

Alleen de bediening mag iets persoonlijker naar mijn smaak. Ook de rolstoegankelijk (en daar is mijn partner van afhankelijk) is slecht ondanks wat het personeel zelf beweert. Weliswaar is er een invalidentoilet maar de indeling is dermate dat het buffetgedeelte een aantal traptreden naar beneden is. Het personeel legt graag de rolplank voor de neer maar deze is veel te kort, en daarmee zodanig steil, dat dit voor gevaarlijke situaties zorgt. Kortom, mensen met een mobiliteitsbeperking raadt ik dit restaurant niet aan ... helaas, want je hebt hier wel een gezellige avond/middag met uitstekend eten.
Het proefkonijn .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Gisteren werd mijn neef 70 en had voor de familie een grote tafel geboekt.

Prettige ontvangst ....na het voorafje naar het buffet.
Prima en vers en zeer veel keus.
En geen lange wachttijden bij de wok.
Was wel op maandag...dus rustiger dan een weekend .
Zeer vlotte bediening met drankjes en de lege borden werden vlot opgehaald
En daarna een heerlijk toetjesbuffet.
Als cadeau kreeg mijn neef ook nog een leuk presentje voor zijn verjaardag.
Al met al hebben wij hier een heerlijke avond gehad.. Hier komen wij zeker terug
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gisteren konden we onaangekondigd toch plaats krijgen. De vriendelijke dames deden hun best! Het eten was oke. Vlees, gamba's kon beter. Beetje taai of niet super vers. Vreselijke jussaus over alles heen. Redelijk assortiment. Wat een gedoe met herrie van kinderen en aso volk. Bord met restjes op je tafel als je terug komt van de wok. Kan t restaurant niets aan doen. Ik probeer nog een ander moment. Kijk eens naar wok restaurant Kongs Garden in St Willebrord, (Brabant) die zijn stapje beter in vers en wok/grill.
Marie-Claire E.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Ter ere van mijn verjaardag weer overheerlijk met mijn vriend hier wezen dineren. Altijd een feest als we hier weer langs zijn geweest! We worden hier telkens weer zeer vriendelijk ontvangen en op onze wenken bediend. Als voorgerechtje lekker gamba's gegeten en daarna bordjes vol geschept met ossenhaas, biefstuk en sushi. Tot slot nog wat bolletjes ijs en natuurlijk een paar plakjes spekkoek gesnoept. Alleen jammer dat ik dit keer geen klein presentje heb gekregen. Voor de rest gigantisch genoten van deze avond!
PlateaCibum V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Het fijne aan dit wok restaurant is toch wel de locatie en de opzet.
Je merkt weinig van drukte. Dus geen lange wachttijden bij het wokken, en geen duw- en trekwerk bij het opscheppen van gerechten.
Alles wordt goed bijgehouden dus geen lege au bain maries. Schone borden (wat bij veel wok restaurants wel eens anders is) en schoon bestek.
De service is top. Het decor wat vervallen maar de locatie in het Westbroekpark is super.