Rosarium Wok Restaurant

Service7,9/10
Decor8/10
Joachim L. Gastronoom (15 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Voor het afscheid van mijn partner en mij als instructeurs bij onze sportvereniging hebben we hier gegeten ... eigenlijk is dit het jaarlijkse etentje van het kader en dat zegt ook wel iets.

Voor de werkwijze van een wokrestaurant is voldoende te vinden op internet dus dat ga ik niet uitleggen. De keuze van ingrediënten is goed. Er zijn weliswaar vergelijkbare restaurants met meer keuze maar dat zijn naar mijn mening meer [vergeef me de woordkeuze] vreetschuren. Het Rosarium is kleinschaliger en is mooi ingericht. We hadden niet het gevoel in een groot restaurant te zitten.

Terug naar het eten. De teppan yakiplaat is hier zelfs uitstekend met voor elk wat wils. En voor wie niet zo avontuurlijk is ingesteld is er ook een buffet met de reguliere Chinese gerechten.

Tot slot het dessertbuffet. De grote chocoladefontein met daarnaast mashmallows en lange vingers is het eerste wat opvalt. Voor de rest is er een uitstekende keuze met 'minipastries' fruit, ijs en ... spekkoek!

Alleen de bediening mag iets persoonlijker naar mijn smaak. Ook de rolstoegankelijk (en daar is mijn partner van afhankelijk) is slecht ondanks wat het personeel zelf beweert. Weliswaar is er een invalidentoilet maar de indeling is dermate dat het buffetgedeelte een aantal traptreden naar beneden is. Het personeel legt graag de rolplank voor de neer maar deze is veel te kort, en daarmee zodanig steil, dat dit voor gevaarlijke situaties zorgt. Kortom, mensen met een mobiliteitsbeperking raadt ik dit restaurant niet aan ... helaas, want je hebt hier wel een gezellige avond/middag met uitstekend eten.
Hetproefkonijn . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Gisteren werd mijn neef 70 en had voor de familie een grote tafel geboekt.

Prettige ontvangst ....na het voorafje naar het buffet.
Prima en vers en zeer veel keus.
En geen lange wachttijden bij de wok.
Was wel op maandag...dus rustiger dan een weekend .
Zeer vlotte bediening met drankjes en de lege borden werden vlot opgehaald
En daarna een heerlijk toetjesbuffet.
Als cadeau kreeg mijn neef ook nog een leuk presentje voor zijn verjaardag.
Al met al hebben wij hier een heerlijke avond gehad.. Hier komen wij zeker terug
Petra T. 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gisteren konden we onaangekondigd toch plaats krijgen. De vriendelijke dames deden hun best! Het eten was oke. Vlees, gamba's kon beter. Beetje taai of niet super vers. Vreselijke jussaus over alles heen. Redelijk assortiment. Wat een gedoe met herrie van kinderen en aso volk. Bord met restjes op je tafel als je terug komt van de wok. Kan t restaurant niets aan doen. Ik probeer nog een ander moment. Kijk eens naar wok restaurant Kongs Garden in St Willebrord, (Brabant) die zijn stapje beter in vers en wok/grill.
Marie-Claire E. Gastronoom (33 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Ter ere van mijn verjaardag weer overheerlijk met mijn vriend hier wezen dineren. Altijd een feest als we hier weer langs zijn geweest! We worden hier telkens weer zeer vriendelijk ontvangen en op onze wenken bediend. Als voorgerechtje lekker gamba's gegeten en daarna bordjes vol geschept met ossenhaas, biefstuk en sushi. Tot slot nog wat bolletjes ijs en natuurlijk een paar plakjes spekkoek gesnoept. Alleen jammer dat ik dit keer geen klein presentje heb gekregen. Voor de rest gigantisch genoten van deze avond!
PlateaCibum . Fijnproever (9 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Het fijne aan dit wok restaurant is toch wel de locatie en de opzet.
Je merkt weinig van drukte. Dus geen lange wachttijden bij het wokken, en geen duw- en trekwerk bij het opscheppen van gerechten.
Alles wordt goed bijgehouden dus geen lege au bain maries. Schone borden (wat bij veel wok restaurants wel eens anders is) en schoon bestek.
De service is top. Het decor wat vervallen maar de locatie in het Westbroekpark is super.
Gert V. Gastronoom (47 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Dit buffetrestaurant kent een hele brede keus aan gerechten. Die zijn voor een heel groot deel oosters, maar iemand in een gezelschap die daar niet van houdt kan daar omheen zeker ook aan zijn of haar trekken komen.
Het hart van het restaurant wordt gevormd door enkele grote wokken op grote vlammende branders. Hier kun je groenten, vlees en vis aan een kok aanbieden die het vervolgens even voorkookt en bereid met een saus naar keuze.
Heel strikte vegetariërs kunnen er problemen mee hebben dat hun groentes in hetzelfde water worden voorgekookt als de porties waar wél vlees bij zit.
Er is een ruime keus aan sauzen. De saus met twee pepers is al goed pittig, weet dus wat je doet als je de saus met drie pepers kiest. Ik zou er niet mee beginnen.
De bediening loopt voortdurend rond om bestellingen van nieuwe drankjes op te nemen en te bezorgen. Dat is handig, en voor het restaurant uiteraard omzet.
Rosarium ligt erg mooi, in het Westrbroekpark.
Kinderen t/m 11 eten voor half geld. Reken op zo'n 90 euro voor een gezin van 4 met twee kinderen, inclusief een paar drankjes.
Milo53 . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Al bij aankomst een feestje, wat een mooie locatie. In de zomer zal het prachtig zijn wanneer de omgeving met rozen in bloei staan.
De bediening en het personeel is heel vriendelijk. Ik had mijn verjaardag gevierd en het personeel had dat waarschijnlijk gehoord want er werd sterretjes geserveerd aan mijn tafel en gezongen. Ook kreeg ik nog een leuke attentie, superleuk.

Het eten was fantastisch, gevarieerde en verse producten, echt veel keuze. De sushi was dan ook heel erg lekker. De prijs/kwaliteit verhouding is dan ook erg goed.

We komen hier zeker weer terug! We hebben een topavond gehad.
M. V. Gastronoom (22 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Als vanouds hier weer heerlijk gegeten. Ruim aanbod met verse producten en een groot, doch ook kleinschalig restaurant. Vriendelijke bediening. Aanrader is de King-Do-saus bij de wok! Maar ook het grill-team doet het gewoonweg goed. Heerlijke steak en gamba's. In dit restaurant hebben wij dan ook ons huwelijksfeest gehouden!
Roos B. Fijnproever (9 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Altijd fijn om hier weer even te eten, zeker omdat er ook iemand met een pinda-allergie in het gezelschap zat en het eten hier veilig is.
We komen al meer dan 10 jaar bij het restaurant, en zeker de toevoeging van sushi vinden we een dikke aanrader.

Ontzettend jammer dat je niet gewoon kraanwater kunt bestellen, en veroordeelt bent tot het drinken van duur flauwekulwater. Hetgeen overigens wel vermeld wordt op de menukaart.

Maar dat is dan ook wel het enige minpuntje.

De service is geweldig, het eten verser dan vers. En de show in de keuken is iedere keer weer leuk om naar te kijken.
Marie-Claire E. Gastronoom (33 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Wat een genot om hier weer een vorkje te prikken met mijn vriend! Ik had al in de middag een reservering geplaatst, want in het weekend is het bijna altijd druk en dus ook nodig om te reserveren. De ontvangst was zeer vriendelijk door de dames van de garderobe en bij de entree. We hadden als voorgerechtje de zalm en de gamba's en deze waren prima klaargemaakt. Daarna zijn we meteen voor de ossehaas gegaan en deze was weer overheerlijk gewokt door de kok; lekker sappig en mals. Vervolgens zijn we naar de grillplaat gelopen en hebben we 3 gigantisch biefstukken besteld en wat waren die weer subliem bereid! Tot slot heb ik nog een bordje lekkere sushi verorberd. We werden de hele avond goed van drankjes voorzien en voor mijn jarige vriend ook nog een klein presentje gekregen. Helemaal top!
Heijsteeg . Bourgondiër (3 recensies) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
De gastvrouw was zeer onvriendelijk, alles behalve gastvrij.
Wij waren met 5 volwassenen en 1 kindje van 2.
Het kindje sliep tijdens binnenkomst en lag in de buggy
De gastvrouw begon gelijk heel geïrriteerd te doen over het feit dat we met een buggy binnen kwamen en raakte soort van. Dit voelt niet echt aan alsof je gewenst en welkom ben.
Uiteindelijk hadden wij zelf een oplossing gevonden om de buggy aan tafel te zetten door even een stoel wat aan de kant te zetten. Kleine moeite toch?
Het eten was redelijk van smaak. Bepaalde gerechten waren op en werden ook niet bijgevuld of lagen al langere tijd op de schalen zo te zien aan de kleur.
Wij gaan hier niet meer heen.
Geachte heer/mevrouw,
Heeft u de klachten ook bekend gemaakt?zo ja bij wie? zo nee waarom niet? we proberen onze gasten altijd goed van dienst te zijn.
Alle gerechten worden dagelijks, verse en tijdig bijgevuld.
Chantal S. Bourgondiër (3 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Het Rosarium is een erg prettig restaurant, je kunt hier altijd goed eten en de service is keurig. We komen hier dan ook graag, het is niet zo massaal als een restaurant in de buurt en het publiek is wat rustiger. Veel keuze in vooraf (o.a. sushi, carpaccio etc), wok (noem het maar op en het ligt er), teppanyaki (de biefstuk van de plaat is een absolute aanrader) en desserts (schepijs, vers fruit, gebak en zelfs spekkoek! En heerlijke slagroom uit de machine) en dat met uitzicht op de rozentuin in het Westbroekpark. Gratis parkeren voor de deur begint bijna uniek te worden in Den Haag maar hier kan dat nog. Ook ideaal met de speeltuin in het zicht, zo kun je zelf op het terras genieten van de rust en een drankje. Enige nadeel is dat alles zo lekker eruit ziet dat je ogen vaak groter zijn dan je maag...
Delacroix . Gastronoom (13 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Ontvangst gastheer was afstandelijk, niet erg gastvrij. De jongeman die ons bediende was ronduit onvriendelijk. Zonder meer rijp voor een klantvriendelijkheidscursus. Het meisje dat de tafel afruimde was veel beter en vooral het meisje bij de bar/ingang/garderobe had een uitstraling zoals het hoort. Voorkomend met een brede lach kon zij echter eerdere indrukken van haar collega's niet geheel wegnemen. Al met al dus een nogal teleurstellende service.
Het eten was zonder meer in orde. Ruime keuze, goede kwaliteit. Jammer alleen dat de sushi niet regelmatig werd aangevuld.
De omgeving met prachtige tuin is natuurlijk een pluspunt.
TastyQueen . Gastronoom (10 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Rosarium is zoals altijd heerlijk, al redelijk vaak hier geweest en het is altijd top. Er is heel veel keus en het is allemaal lekker.
Bediening is gewoon zoals het hoort en decor is ook mooi.

Beveel dit wok restaurant zeker aan als (één) van de beste wok restaurants in regio Haaglanden (en misschien wel in Zuid-Holland!).
Axboer . Bourgondiër (2 recensies) 2,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Slecht eten en slechte bediening.
Na voorgerecht wat oke was overgegaan naar sushi met zalm en tonijn , lekker. Daarna naar entrecote en lamsvlees, niet te eten vreselijk taai. Dacht ga terug naar zalm en tonijn. Was op. Gevraagd naar aanvullen. De man aan wie ik het vroeg verdween achter een deur en kwam niet meer terug. Ook na later kijken of het was aangevuld, weer teleurgesteld, was niet aangevuld, en dat werd het ook niet meer.... Wokformule volgens eigen regels.. foute boel.
Ik kom hier nooit meer.
TonenPeter . Gastronoom (28 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Je hebt Wok-restaurants en restaurants waar gewokt wordt. De laatste is hier het geval. Alles is hier van hoog niveau. Als start kon uit diverse voorgerechten gekozen worden en werd aan tafel geserveerd. Zelf had ik de tong-filet die je zo weg kon zuigen. Vervolgens kan je zo vaak als je wilt gerechten laten klaar maken (wok of grillplaat). Een zeer ruime keuze uit vis, vlees en groente gerechten. Ook zijn er enorm gerechten die al kant en klaar zijn, teveel diversiteit om op te noemen. Een uitgebreid dessert buffet maakt het culinaire genieten compleet.
Marie-Claire E. Gastronoom (33 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Totaal onverwachts deze avond weer heerlijk gegeten bij mijn favoriete wokrestaurant! Ik heb weer genoten van de garnalen, biefstukken, ossenhaas, sushi & sashimi! Helaas had ik geen plek meer over voor het fantastische dessertbuffet. De service was weer geweldig van zowel de koks als bediening!
Alice V. Bourgondiër (4 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Waren erg benieuwd naar dit restaurant na alle goede recensies, maar dit viel erg tegen. De bediening was vriendelijk, hoewel de koks erg kortaf waren (terwijl we op dat moment nog de enigen in het restaurant waren). Ligging in het park en aankleding van het restaurant waren ook geweldig. Het eten waren wij echter niet over te spreken. Sommige dingen, zoals het varkensvlees en de tonijn-sashimi, waren duidelijk niet vers maar juist verkleurd en uitgedroogd. Ook na bereiding waren biefstuk en kip een drama, de groente en saus waren wel te doen. Bij veel dingen was niet duidelijk wat het was en hier waren de koks ook weinig behulpzaam in. Na twee rondjes eten maar een toetje genomen, bleek de slagroom zuur te zijn bij ons allebei. Mooie locatie, maar voor het eten komen wij hier niet meer!
P. B. Gastronoom (38 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Wij wokken niet zo heel vaak, maar kennen de Aziatische keukens vrij goed.
Dit Wokrest. kennen we al vele jaren.
Mooi gelegen in het Rosarium bij Scheveningen.
Opmerkelijk is, dat de bediening die voorheen erg zakelijk afstandelijk was, de laatste tijd veel socialer/vriendelijker geworden is. Zeker een pluspunt.
Het eten verdient een pluim. De ingredienten zijn altijd vers en je kan ze op allerlei manieren naar wens laten klaarmaken.
Voor iemand die van kwaliteitswokken houdt, een aanrader!
Nlldvgd . Bourgondiër (4 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Wij hebben hier al meerdere keren lekker gegeten en altijd met veel plezier.
Nu waren wij op nieuwjaarsdag hier om 18.00 uur en nog nooit hebben wij zo'n 'chaos' aangetroffen.
Het restaurant was bomvol en het aanbod van de voorgerechten was minimaal. Wij kregen sterk de indruk dat men niet was opgewassen tegen de vraag van zoveel gasten. Er werd niet of nauwelijks bijgevuld. Om 19.00 uur was er bij de saté nog één stokje dat we van de bodem hebben moeten opvissen. Het aanbod van de sushi was minimaal. De rijst en de bami, friet, aardappeltjes enz. waren koud. Wij hebben het letterlijk met de restjes moeten doen. Er werd ook niet meer bijgevuld.
Wel was het vlees bij de wok en gril prima zoals altijd. Toen wij ruim twee uur later ons nagerecht wilden pakken werden we vies van het ijs waar alle kleuren door elkaar heen waren geschept door de gasten. Ook al bleef het personeel super beleefd en vriendelijk, wij komen hier niet meer op feestdagen. Jammer!!!