Ropaja Indonesische Catering

Meer informatie over restaurant Ropaja Indonesische Catering

• Catering
Jan-Peter B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
ik heb mijn verjaardag gevierd met een heerlijk buffet van Ropaja (18 pers). Iedereen heeft heerlijk gegeten en waren zeer tevreden over zowel de kwaliteit van het eten en de hoeveelheid. Bezorging en afhalen keurig op tijd. Veel lof en voor herhaling vatbaar.
Ahvermooten .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Heel lekker Indisch eten. Goed verzorgd en nette service. Wijzigingen in het menu waren ook heel goed mogelijk. Aanrader
Pderon .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Voor mijn 65e verjaardag een Indonesisch buffet laten cateren door Ropaja, dit werd op tijd gebracht en netjes in warmhouders opgesteld waarin het lang warm bleef. Er was meer dan voldoende en de gerechten smaakten heerlijk. We hebben veel complimenten ontvangen van onze gasten. De volgende ochtend werden de spullen weer op het afgesproken tijdstip opgehaald. Hartelijk dank!
Marlon M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Buffet op bruiloft besteld was erg goed verzorgd van binnenkomst tot en met opruimen. behulpzame bediening en de smaken van het buffet waren voortreffelijk. ik kreeg van vele gasten erg veel complimenten ook van Indonesische vrienden en familie (kritisch publiek die zelf ook erg goed kunnen koken)Dus Ropaja Dikke pluim verdient en voor herhaling vatbaar!!!
Piet1965 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Afgelopen weekend hebben we Ropaja onze catering voor 50 personen laten verzorgen. Alles was perfect geregeld tot aan het bedienend personeel aan toe. Onze gasten hebben genoten van de smakelijke gerechten. Voor mij sprong het gesmoorde rundvlees en de malse kipsaté erbovenuit, maar dat doet niets af aan de andere gerechten. Na afloop werd alles weer keurig afgeruimd en opgeruimd en weer meegenomen. Uitstekend gedaan!
Andries G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Ter gelegenheid van de 75e verjaardag van mijn vrouw voor onze 28 gasten Buffet Ropaja besteld. Iedereen was uitstekend tevreden over de kwaliteit en de smaak van het gebodene. Een vriend van mij heeft n.a.v. hiervan ook al gebruik gemaakt van ROPAJA Catering.
Marco190375 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Buffet Ropaja besteld voor 16 personen op 16 mei 2015.
Heerlijk gegeten, stipt op tijd gebracht en de warmhoud schalen werden weer keurig netjes opgehaald de volgende dag en ruim voldoende.
Een aanrader voor iedereen, en voor ons voor herhaling vatbaar!
John D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Tja welk gerecht was het lekkerst? Het was allemaal geweldig. In no-time stonden de tafels gedekt. Kleine toespraak en het feest kon beginnen. Zelf had ik geen zin om te koken voor 45 man en ja wat moet je dan? Nou voortaan kan ik zeggen, Ropaja bellen. Eten vers en overheerlijk, al mijn gasten hebben meerdere keren opgeschept en zijn vol lof over het eten naar huis gegaan. Ik weet wel wat ik doe bij het volgende feestje.
Cornelia67 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Heerlijk gegeten van het buffet Ropaja Speciaal ter gelegenheid van de verjaardag van mijn moeder. Iedereen was zeer te spreken over de gerechten. De tafel was mooi opgemaakt en er was keuze te over. Ruimschoots voldoende eten en een perfecte service. Een aanrader!!
Mb072 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Voortreffelijk buffet, ruime keuze in gerechten, traditionele indische keuken. Zeer smakelijk en prima service. De volgende dag keurig alles opgehaald
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2014
Na de crematie van onze moeder wilden we met de familie thuis nog samen eten. De (betrouwbare) eigenaren waren in het bezit van onze huissleutel en hadden alles precies op tijd keurig uitgestald in warmhoudschalen op mooie batik kleden, het eten heerlijk op smaak, fantastisch kwa geur,... zowel de indo's als de totoks binnen de familie hebben genoten van de smaakvolle rijsttafel.
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Het eten was prachtig gepresenteerd en heerlijk! Echte Indische keuken zoals alleen je oma het kon maken. Echt genoten. En de service was geweldig. Zeer zeker een aanrader!
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Heerlijke gerechten. Er wordt met alle wensen rekening gehouden (halal vlees, vegetarisch, mild of heet (pedis) etc.) netjes op tijd gebracht, leuk aangekleed met batik kleden en leuke bordjes. Netjes opgehaald en alles wordt meegenomen (vuil bestek en borden) Alles wordt schoon en netjes achter gelaten. Echt een aanrader.
Twijnands .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Voor de tweede keer een buffet besteld, nu voor de verjaardag van mijn dochter.
En wederom was het een succes! Heerlijke gerechten en ruimschoots voldoende. Mijn gasten konden nog eten meenemen naar huis. Goed geregeld hoor, bedankt.