Ropaja Indonesische Catering

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Ropaja Indonesische Catering

Robert V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Super lekker eten voor grote groepen!

We laten enkele malen per jaar eten verzorgen door ropaja met verjaardagen etc. De kwaliteit is altijd goed, veel diversiteit en tot slot ... er is altijd meer dan genoeg.

Ze zijn snel,aardig en goed.

Robert
Daan C.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Ropaja heeft de catering mogen verzorgen voor onze bruiloft. Alles is onwijs goed geregeld en het eten was ontzettend lekker. Alle gasten vonden het eten heerlijk, dat zegt genoeg! Voor herhaling vatbaar!
Jan-Peter B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
ik heb mijn verjaardag gevierd met een heerlijk buffet van Ropaja (18 pers). Iedereen heeft heerlijk gegeten en waren zeer tevreden over zowel de kwaliteit van het eten en de hoeveelheid. Bezorging en afhalen keurig op tijd. Veel lof en voor herhaling vatbaar.
ahvermooten .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Heel lekker Indisch eten. Goed verzorgd en nette service. Wijzigingen in het menu waren ook heel goed mogelijk. Aanrader
Pderon .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Voor mijn 65e verjaardag een Indonesisch buffet laten cateren door Ropaja, dit werd op tijd gebracht en netjes in warmhouders opgesteld waarin het lang warm bleef. Er was meer dan voldoende en de gerechten smaakten heerlijk. We hebben veel complimenten ontvangen van onze gasten. De volgende ochtend werden de spullen weer op het afgesproken tijdstip opgehaald. Hartelijk dank!
Marco190375 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Buffet Ropaja besteld voor 16 personen op 16 mei 2015.
Heerlijk gegeten, stipt op tijd gebracht en de warmhoud schalen werden weer keurig netjes opgehaald de volgende dag en ruim voldoende.
Een aanrader voor iedereen, en voor ons voor herhaling vatbaar!
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2014
Na de crematie van onze moeder wilden we met de familie thuis nog samen eten. De (betrouwbare) eigenaren waren in het bezit van onze huissleutel en hadden alles precies op tijd keurig uitgestald in warmhoudschalen op mooie batik kleden, het eten heerlijk op smaak, fantastisch kwa geur,... zowel de indo's als de totoks binnen de familie hebben genoten van de smaakvolle rijsttafel.