Rootz at the Harbour

Doctor Lelykade 33-37 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Rootz at the Harbour

Welkom bij Café Restaurant Rootz at the Harbour!
Onze tweede vestiging aan de Tweede Binnenhaven in de prachtige voormalige visafslag.
In de warme, authentieke sfeer kunt u genieten van onze Lage Landen keuken, met de daarbij mooie bier- en wijnsuggestie bij elk gerecht.
Op onze bierkaart staan meer dan 250 verschillende Belgische en Nederlandse bieren met altijd wisselende bieren van de tap.
Wij hopen u snel te mogen ontvangen bij Rootz at the Harbour!

Vanaf dinsdag 5 april presenteren wij de nieuwe Lente lunch- en dinerkaart.

Meer informatie over restaurant Rootz at the Harbour

Bus 22 halte Douzastraat. Tram 11 halte Statenlaan. Tram 16 halte Van Boetzelaerlaan
  • : Betaald parkeren

Jouw recensie over het restaurant Rootz at the Harbour

Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
hoeveelheid eten is magertjes
kwaliteit is matig, niet speciaal
ROOS C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Lekker gegeten, personeel was vriendelijk. Gingen naar het theater en dan ben je tocht aan tijd gebonden. Vond de wachttijden wat lang, waardoor je denkt halen we het wel. Alles ging gelukkig goed. Maar het geeft minder stress als de wachttijden wat korter waren.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De kwaliteit van de gerechten wil nog weleens wisselen van bezoek tot bezoek. Afgelopen zaterdag met mijn vrouw echter weer eens ouderwets zitten smullen. De varkenswang was mals en vol smaak. Na dit geslaagde voorgerecht bleken ook de hoofdgerechten een schot in de roos. Mijn vrouw werd zichtbaar blij van de Blije Kip en ik was zeer tevreden met het buikspek van Livar. De erbij genuttigde bieren (zelf geselecteerd van de blijstemmend uitgebreide bierkaart) maakten ons bezoek compleet
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Geen bijzondere hamburger voor de prijs van 16,50€ van mijn man. Bij de kipsalade was de keuze groot of klein. Ik koos voor de grote van 16,-. Hij was dusdanig klein dat ik voor de zekerheid nog even heb gevraagd of ze niet per ongeluk een kleine hadden gegeven. Bovendien was het erg flauw en de kip erg bleek. Ik kon ook geen dressing bespeuren. Nadat ik had gemeld dat ik ook geen walnoot had ontdekt in mijn salade kreeg ik een excuus want die waren ze vergeten. We kregen wel een gratis koffie aangeboden hiervoor. Zelden zo'n slechte salade gegeten.
Sico K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Rokers op het eetterras. In 2017!
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De bediening was deze avond zeer vlot en persoonlijk. Leuke gasten. Later op de avond ging de bar open en werd de muziek hard en aanwezig, en was er aanmerkelijk minder aandacht voor de restaurantgasten dan ervoor. De côte de boeuf was fantastisch, net als de kaasfondue. Ondanks dat Rootz een 'kroeghap' ambiance en menu heeft, is de kwaliteit (en daarmee wel de prijs) hoger. het is een echt familierestaurant, relaxte atmosmeer.
Riens65 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Bediening speelde liever met een bierviltje i.p.v. de kaart te brengen en te vragen of we iets wilde drinken.
Na 10 minuten weggegaan.
Fenna K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk dagmenu, eendeborst met wortelcreme was voortreffelijk!! echter het livar gerecht was teveel vlees en te weinig groente. Smaak wel goed. Prima service. Iets smoezelige tafel maar dat valt te verwachten in een biercafe. Goede prijs-kwaliteit verhouding
Jolentha Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
De derde x op rij dat ik hier kwam eten. De eerste x was het heel leuk en lekker, de tweede keer, twee dagen na de nieuwe kaart, was het niet zo best en nu de derde keer: Dit keer met in totaal 6 personen. Het was in het begin een beetje onduidelijk waar we konden gaan zitten, ook ging er 2x wat mis met wijn die we niet besteld hadden. Het eten was zeer zeer matig, tot zelfs slecht. Het lijkt wel of er met de nieuwe menu kaart ook een nieuwe kok is aangenomen die, helaas, niet zo lekker kan koken. De dag stoof was ontzettend dun en waterig van smaak, de vegetarische burger had weinig tot geen smaak, de hamburger was oké maar niks bijzonders aan en voor dat bedrag maak ik er dan liever 4 thuis. De steak was gaar gevraagd en kwam rare tot medium op het bord. Steak terug gestuurd en, na lang wachten, gaar terug gekregen. Wat ik wel netjes vond is dat ze 3 hoofdgerechten van de bon hebben gehaald. Maar ik denk dat deze tent het niet lang meer vol gaat houden, het is een neerwaartse spiraal. Wij gaan hier helaas niet meer naartoe.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Leuke bediening. Lekker eten. Heerlijk bier! Gezellige tent.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Vergeten groente waren echt vergeten ,vis stukje visfilet uit de diepvries (smaakloos)of echt verse vis of van de kaart lijkt mij.
Lex F.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Op 2e paasdag geweest. Behoorlijk eten, zeer vriendelijke -wel redelijk onervaren- bediening (er vielen aardig wat borden deze avond). Eten goed, bovenkant eetcafe niveau.
Gewoon een leuke tent op een mooie locatie.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Ondanks de enorme drukte was alles OK
Onze bestellingen allemaal op tijd.
Goede service en een mooie uitleg over de gerechten.
Een aanrader dus en we hebben heerlijk gegeten.
We komen zeker terug.

Groeten Bert
Jolentha Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
2 weken geleden hebben we hier voor de tweede keer gegeten. Helaas viel het een beetje tegen en ik ben bang dat dat door de nieuwe kaart kwam, die net een paar dagen in gebruik was. Alle groentes waren verbrand, het eten was lauw en het alternatieve worstenbroodje was erg simpel en dat voor dezelfde prijs als het oorspronkelijke broodje wat op de kaart staat. De smaken zijn goed en het is er erg gezellig maar ik denk dat deze nieuwe, extreem uitgebreide, kaart niet veel goed heeft gedaan aan de kwaliteit van het eten.
Fleur D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gezellige tent, bijzonder vriendelijk personeel. Eten weinig en na twee happen al klaar. Het eten smaakte wel goed met een bijzondere twist. Een aanrader!
rohan U.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
we waren gehaast en de jonge man van de bediening heeft ons uitstekend geholpen! eten was ook goed en versneld. Komen zeker terug!
Rene L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zojuist gegeten, bediening en sfeer prima, echt een zaterdagavond. Stevig aan de prijs, parade aan voorgerechten redt dat amper, maar als varkensrib te weinig vlees heeft en hamburger bovendien rood is en na correctie keuken nog steeds, tja, dan heeft de keukenbrigade het vast gezellig, maar is het gewoon niet goed. Dat het gerecht niet gerekend wordt, is logisch, maar maakt de kater niet kleiner.
Amanda B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellig en sfeervol restaurant. Erg lekker gegeten. De kaasfondue gemaakt van heerlijke Nederlandse kazen is een aanrader.
Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heel veel lawaai ! Jammer. De rest is perfect ! Heel heel goed services. Leuke sfeer. Lekker bieren. Lekker wijnen. Kaart die past voor iedereen.
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Op vrijdag 7 oktober

Jl. Hebben we met
Zn tweeën mosselen gegeten. De mosselen waren heerlijk maar helaas was er maar een sausje en geen knoflookboter bij het brood. Van mijn dochter vernam ik dat zij dat een paar weken daarvoor wel had. Het dessert maakte weer een hoop goed. Bieramisu, echt verrukkelijk. Overigens het personeel is ontzettend vriendelijk.