Over het restaurant Rootz at the Harbour

In een oude visafslag aan de gezellige jachthaven van Scheveningen kunt u een keuze maken uit de meer dan 300 bieren uit België en Nederland en genieten van de heerlijke maaltijden uit onze ‘Lage Landen’ keuken. We gebruiken alleen verse producten uit Nederland en België.

Neem ook eens een kijkje bij onze andere vestiging van Rootz, gevestigd in het bruisende centrum.

Meer informatie over restaurant Rootz at the Harbour

Hans A.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Lex F.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Op 2e paasdag geweest. Behoorlijk eten, zeer vriendelijke -wel redelijk onervaren- bediening (er vielen aardig wat borden deze avond). Eten goed, bovenkant eetcafe niveau.
Gewoon een leuke tent op een mooie locatie.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Ondanks de enorme drukte was alles OK
Onze bestellingen allemaal op tijd.
Goede service en een mooie uitleg over de gerechten.
Een aanrader dus en we hebben heerlijk gegeten.
We komen zeker terug.

Groeten Bert
Jolentha Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
2 weken geleden hebben we hier voor de tweede keer gegeten. Helaas viel het een beetje tegen en ik ben bang dat dat door de nieuwe kaart kwam, die net een paar dagen in gebruik was. Alle groentes waren verbrand, het eten was lauw en het alternatieve worstenbroodje was erg simpel en dat voor dezelfde prijs als het oorspronkelijke broodje wat op de kaart staat. De smaken zijn goed en het is er erg gezellig maar ik denk dat deze nieuwe, extreem uitgebreide, kaart niet veel goed heeft gedaan aan de kwaliteit van het eten.
Fleur D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gezellige tent, bijzonder vriendelijk personeel. Eten weinig en na twee happen al klaar. Het eten smaakte wel goed met een bijzondere twist. Een aanrader!
rohan U.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
we waren gehaast en de jonge man van de bediening heeft ons uitstekend geholpen! eten was ook goed en versneld. Komen zeker terug!
Rene L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zojuist gegeten, bediening en sfeer prima, echt een zaterdagavond. Stevig aan de prijs, parade aan voorgerechten redt dat amper, maar als varkensrib te weinig vlees heeft en hamburger bovendien rood is en na correctie keuken nog steeds, tja, dan heeft de keukenbrigade het vast gezellig, maar is het gewoon niet goed. Dat het gerecht niet gerekend wordt, is logisch, maar maakt de kater niet kleiner.
Amanda B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellig en sfeervol restaurant. Erg lekker gegeten. De kaasfondue gemaakt van heerlijke Nederlandse kazen is een aanrader.
Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heel veel lawaai ! Jammer. De rest is perfect ! Heel heel goed services. Leuke sfeer. Lekker bieren. Lekker wijnen. Kaart die past voor iedereen.
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Op vrijdag 7 oktober

Jl. Hebben we met
Zn tweeën mosselen gegeten. De mosselen waren heerlijk maar helaas was er maar een sausje en geen knoflookboter bij het brood. Van mijn dochter vernam ik dat zij dat een paar weken daarvoor wel had. Het dessert maakte weer een hoop goed. Bieramisu, echt verrukkelijk. Overigens het personeel is ontzettend vriendelijk.
Wouter C.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Een leuk en gezellig restaurant aan de Marina. Op zomerse dagen is het helemaal genieten vlak bij alle boten. Bij ons lunch-bezoek op 31/8 scheen er nog geen zon op het terras, maar eerder in het seizoen zal dat wel zo zijn. Aardige serveerster (Milena) en lekker eten.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Onze eerste keer bij Rootz was echt super leuk. Deze tweede keer was het allemaal net even wat minder ondanks dat we er op een rustige dag waren. We kregen vorige keer de mosterdsoep heet vanuit een soort schenkkan geserveerd, deze keer gewoon een bordje soep voor ons neus. De ervaring van een aan de tafel klaargemaakte steak tartare van vorige keer was nu ook verdwenen en ik kreeg een kleine portie kant en klaar op het bord. Het hoofdgerecht was een Ribstuk voor 2 personen van 55 euro. Deze was goed bereid maar het vlees zelf was peziger dan vele andere ribstukken die we hebben gegeten. Hier was het echt een kwaliteitsissue... Het restaurant was compleet leeg en we waren echt de enige tafel om 18:00 dus aan de drukte kan het ook niet gelegen hebben. Niets dan lof over de leuke bediening, maar de keuken is er sinds de vorige keer niet op vooruit gegaan...
Dollebrouwer .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Met vrienden om 18:30 u een hapje eten en een paar lekkere speciaalbiertjes drinken: dat moet hier kunnen. Ik had 3 van mijn vrienden warm gemaakt voor het runderstoofpotje dat mij tijdens het vorige bezoek zeer goed was bevallen: dus 4 x alstublieft. Om 18:35 u kwam de medeling dat er geen runderstoofpotje voor 4 meer aanwezig was, maar slechts voor 2. Niet om 21:35 u, maar om 18:35 u. Ik zou zeggen: zet het dan niet op het krijtbord waar ook het dagmenu op staat. Twee van ons konden wel een kalfsvleesstoofpotje krijgen. Een domper, maar er zijn ergerere dingen in de wereld. Uit wat ons echter werd voorgeschoteld konden we direct opmaken dat dit helemaal niets met het begrip 'stoofpot' te maken had maar dat het een soort van 'kalfsvleeswokje' met wat groente was. Het was bovendien volstrekt smakeloos, niet goed op temperatuur en zelfs een klein kind kon hier zijn honger niet mee stillen: een zeer slechte beurt van de keuken. De serveerster bood ons netjes aan twee biertjes ter compensatie niet in rekening te brengen: een aardige geste maar ik heb de volgende keer gewoon liever dat wat in het prille begin van de avond op het menu staat gewoon leverbaar is en niet wordt vervangen door iets wat ik mijn gasten nooit zou willen/durven voorschotelen, als er een volgende keer komt, wel te verstaan.
Simone124 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Met een groep hebben we gebruik gemaakt van het 3 gangen keuze menu (keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en eenzelfde dessert). Hierbij was het opvallend dat de porties van de hoofdgerechten erg klein waren. Dit goldt voornamelijk voor het vegetarisch gerecht (roti). Bovendien was de hoeveelheid bijgerecht (frietjes) minimaal voor de groepsgrootte. Naast het eten was vooral de service teleurstellend. De bediening is vriendelijk maar elke gang kwam ontzettend laat. Zelfs de koude (!) stokbroodjes bedoeld om de honger te stillen omdat het voorgerecht nog niet klaar was, kwamen laat en na herhaaldelijk vragen. Kortom; er is best wat te eten maar verwacht er niet te veel van! Wellicht is het een betere aanrader om het bij het biermenu te houden.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Het eten is best ok. Redelijk karige porties maar de prijzen zijn ook niet heel hoog. De bediening was vriendelijk maar houd de gasten niet goed genoeg in de gaten. Bestelling opnemen duurde lang, lege borden bleven lang staan en 40 min wachten op een nagerecht is echt te lang..... Sorry volgens mij valt er meer uit dit restaurant te halen maar mist de juiste aansturing en alert personeel.
Mirjam001 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Vroeg aan komen strijken na een wandeling, we worden erg warm en persoonlijk ontvangen. De service is oprecht en neemt alle zorgen uit handen. Waardoor we eigenlijk zonder plan blijven hangen tot ver na het diner, de sfeer verandert ook mee in de zaak, uiteindelijk naar een swingend jazz-cafe. Bij het Diner genieten we van een fantastische Cote de Boeuf met heerlijke vergezellende bieren, wat een ervaring. Deze mensen kunnnen echt een serieuze uitdaging in smaak neerzetten, niet als het alledaagse rode wijntje bij een rood stuk vlees. Enorm verrassend! Complimenten, ik ben er snel weer.
mvtussenbroek .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Blij dat we ondanks een paar slechte recensies toch zijn gaan eten in dit restaurant vorige week vrijdag. Het voorafje werd aangevuld met een lekker haring omdat we er zo'n zin in hadden. De lekkerbek was heerlijk knapperig en het nagerecht ook heerlijk. De bediening was goed en gezellig. Een mooi witbiertje erbij, een zonnetje en dan is het terras en dit restaurant echt een aanrader.
rob K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Laat gegeten en waarschijnlijk had de kok er een drukke dag opzitten. Was simpelweg niet goed. Erna blijven hangen aan de bar ivm band die zou optreden. De band was futloos! Plotseling krijgen we ongevraagd de barrekening gepresenteerd omdat ze gaan sluiten. Geen laatste ronde?? Even later werden we zelfs van de bar weggestuurd omdat ze gingen schoonmaken. Onbegrijpelijk zeker als je dan nog met meerdere groepjes aan de bar staat!!
Haley V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
In het toilet is te lezen dat de prijzen van het restaurant blijvend zijn verlaagd, da's mooi!
Helaas zijn de porties daarmee ook 'verlaagd'. De zalmfilet wat ik bestelde, paste in mijn holle kies en ook het aantal frieten wat wij met zijn tweeën moesten delen....: een klein treurig pannetje waarbij de bodem door het aantal frietjes te zien was. Ik kwam met honger thuis en dat terwijl ik geen grote eter ben. Nu snap ik waarom de prijzen verlaagd zijn... heel jammer