Roots

Zaterdag 09:30 - 18:00

• Af te huren
Foodzie .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Gezellige hotspot aan de drukke Amstelveenseweg. Hier kun je even tot rust komen met de gezonde EN lekkere sappen, maaltijden en snacks. Na een stop bij Roots voel ik me altijd superfit en opgewekt. Afgelopen week voor het eerst hier ontbeten, en ook dat was erg lekker, met verse huisgemaakte granola en een nummer 7 sap.
Ben benieuwd met welke nieuwe gerechten ze deze winter komen, bij het koude weer zijn vooral de soepen een aanrader!
Altijd_kieskeurig .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Daar heb je er weer zo één! Een winkel/restaurantje die met de voedings-hypes van tegenwoordig meedoet. Het is alleen zo jammer dat ze niet met creatieve gerechten/drankjes komen! De smoothies, sappen en salades vind je zo langzamerhand overal wel. Maar de kwaliteit wil nog wel eens verschillen dus nam ik de proef op de som. Ik bestelde een stampotje van zoete aardappel met falafel. Ten eerste vond ik het voor 1 persoon veel te weinig, zeker voor de €8,75 die ik moest betalen. Maar het ergste was nog dat het net babyvoeding was! Er zat totaal geen smaak aan alles en de zoete aardappel overheerste erg. De falafel was veel te droog en alles was niet gezout of gekruid. Ontzettende aanfluiting dus. Tevens zeggen ze dat de producten suikervrij zijn, maar er wordt wel gebruik gemaakt van siropen, tja niet suikervrij dus!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Wow, wat een fijne aanwinst voor deze buurt! Roots is echt een super concept. Roots heeft alleen maar healthy food: gezonde ontbijtjes, juices, salades, soep en andere lekkere hapjes. Alle alle healthy bites en sapjes zijn to go of to stay te bestellen, handig als je haast hebt of liever thuis wilt eten (er zijn kleine tafeltjes en krukjes maar niet bedoeld om lang te tafelen, wel super gezellig). De juices kun je thuis in de koelkast nog een paar dagen bewaren doordat ze geperst zijn volgens de speciale cold pressed methode.

Qua inrichting hebben ze een hele gave combinatie van vintage en moderne stijl. Ook kun je bij Roots terecht voor de nodige superfoods en huisgemaakte granola. De sapjes hebben allemaal een nummer. De Number 2 is mijn favoriet!

Veel succes!