Roos Sali aan de Haven

Oostdijk 3 3241 CN Middelharnis Nederland Kaart

Over het restaurant Roos Sali aan de Haven

Mediterrane heerlijkheden

Kun je niet kiezen waar je zin in hebt? Grieks, Italiaans, Spaans? Geen zorgen, restaurant Roos Sali in Middelharnis kan jou in al je culinaire wensen voorzien. De keuken is mediterraan en biedt jou dus een breed scala aan zonnige gerechten. Geniet met je tafelgenoten van een heerlijke en onbezorgde avond die in het teken staat van de lekkerste gerechten uit het Middellandse Zeegebied. En daar horen natuurlijk ook mooie wijnen bij.

Meer informatie over restaurant Roos Sali aan de Haven

Saakje K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Teun K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heel gezellig restaurant met fantastisch eten en hele goede en vriendelijke bediening. Een terug komer. Iedereen aan te raden
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lang wachten. Flink aan de prijs.
petra G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
weer heerlijk genoten van de tapas!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prima eten en vertoeven daar een kok met passie kwam ook nog even langs de tafel.
Een vlotte leuke dame in de bediening,
Jammer dat er geen gyros op de kaart staat, dat verwacht je eigenlijk wel bij een Grieks restaurant.
Omdat er maar weinig Spanakopita op voorraad was kregen wij een half voorgerecht dat werd netje opgelost.
De gebakken Mosselen van de chef zijn subliem een echte aanrader.
Ook ons hoofdgerecht mixed gril was van uitstekende kwaliteit en zeer smakelijk.
Bij de toetjes was de tiramisu niet op voorraad maar de geflambeerde banaan maakte dat allemaal goed.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We werden een tweede keer verrast door de vriendelijke bediening en smakelijke menu's. Geen standaarg Griekse kaart. Veel smakelijke keuzes. En een fijn terras achter de zaak om een beetje in Griekse sfeer te genieten.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Wat een super gezellige avond hebben wij net gehad. Het eten was over heerlijk en je kunt merken dat de chef hier zijn liefde voor koken zeker niet kwijt is. De gastvrijheid is heerlijk. Zelf nadat alle gasten weg waren nog een drankje gedaan met de eigenaar/chef. Super gezellig!!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk eten!!! Keuken netjes en schoon. Fijn personeel! Wij gaan hier regelmatig eten en het is ons nooit tegengevallen. Prijs/kwaliteit is meer dan eerlijk!
Aggybaby .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij komen als familie hier al jaren, en het gaat nooit vervelen. Altijd heerlijk eten en vriendelijke bediening. Het is zeker een aanrader om hier lekker te eten.
paul V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Uitgebreide keuze, veel vleesgerechten en typische Griekse gerechten. Ook aangenaam geprijsd. Vriendelijk personeel. Een echte aanrader!!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met enige regelmaat kom ik in dit restaurant. Eten daar is echt een feestje! Zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden bij anderen!
Robin O.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Op een zondagavond even uit eten en gekozen voor dit restaurant. Het was een rustige avond met maar een paar bezette tafeltjes. De bediening is erg vriendelijk en er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is. Ook door de chef zelf. Het eten is prima en we hebben dan ook goed gegeten. De varkenshaas gevuld met spinazie was heerlijk. 1 puntje. Viltjes onder de bierglazen. De tafel kan aardig nat worden. We komen zeker terug.
HesteBenk H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hadden een tappas menu voor 5 personen genomen . Dit smaakt heel goed en dronken er bier bij .
We konden prima buiten zitten en genoten van de avond .
Sarine G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hebben er heerlijk gegeten ,,,vriendelijk personeel ,gezellig terras buiten de kok (eigenaar )kwam soms aan tafel vragen of alles na wens was ,zeker voor herhaling vatbaar...
Zeemannetjes .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wat een goed restaurant echt heerlijk gegeten. Heerlijk verse en goede producten en uitstekende service. Echt een aanrader voor een heerlijk avondje uit.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Heerlijke gebakken mosselen van de chef dat was toch wel het aller lekkerste. De mix grill was heel lekker kwalitatief goed maar niet bijzonder jammer dat er geen Giros bij zat.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Vanavond echt verrukkelijk gegeten! De kok Vangelis de vrije hand gegeven wb een vegetarisch gerecht! echt geweldig! smaken helemaal uitgebalanceerd! op de kaart staat ook genoeg om mee te variëren maar deze kok durf ik mij te laten verrassen!
Nineke D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Hoe komt deze score zo hoog? 1 uur zitten wachten op het voorgerecht. Echt geen hoogstandje. En dan zo heet dat je het nauwelijks kan eten. Hoofdgerecht kwam een stuk sneller, maar daar is ook alles mee gezegd. Alles drijft in de olie en knoflook en dat is het. Beetje jammer. Ze doen hun best.
AJJ .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Met Koningsdag was er nog een tafel vrij :-), we genoten van de tapas en de persoonlijke bediening, het eten was echt heerlijk, we komen zeker nog eens terug...