Roos Sali aan de Haven

Oostdijk 3 3241 CN Middelharnis Nederland Kaart

Over restaurant Roos Sali aan de Haven

Mediterrane heerlijkheden

Kun je niet kiezen waar je zin in hebt? Grieks, Italiaans, Spaans? Geen zorgen, restaurant Roos Sali in Middelharnis kan jou in al je culinaire wensen voorzien. De keuken is mediterraan en biedt jou dus een breed scala aan zonnige gerechten. Geniet met je tafelgenoten van een heerlijke en onbezorgde avond die in het teken staat van de lekkerste gerechten uit het Middellandse Zeegebied. En daar horen natuurlijk ook mooie wijnen bij.

Meer informatie over restaurant Roos Sali aan de Haven

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 16:30

Aggybaby .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij komen als familie hier al jaren, en het gaat nooit vervelen. Altijd heerlijk eten en vriendelijke bediening. Het is zeker een aanrader om hier lekker te eten.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Uitgebreide keuze, veel vleesgerechten en typische Griekse gerechten. Ook aangenaam geprijsd. Vriendelijk personeel. Een echte aanrader!!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met enige regelmaat kom ik in dit restaurant. Eten daar is echt een feestje! Zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden bij anderen!
Robin O.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Op een zondagavond even uit eten en gekozen voor dit restaurant. Het was een rustige avond met maar een paar bezette tafeltjes. De bediening is erg vriendelijk en er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is. Ook door de chef zelf. Het eten is prima en we hebben dan ook goed gegeten. De varkenshaas gevuld met spinazie was heerlijk. 1 puntje. Viltjes onder de bierglazen. De tafel kan aardig nat worden. We komen zeker terug.
HesteBenk .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hadden een tappas menu voor 5 personen genomen . Dit smaakt heel goed en dronken er bier bij .
We konden prima buiten zitten en genoten van de avond .
Sarine G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hebben er heerlijk gegeten ,,,vriendelijk personeel ,gezellig terras buiten de kok (eigenaar )kwam soms aan tafel vragen of alles na wens was ,zeker voor herhaling vatbaar...
Zeemannetjes .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wat een goed restaurant echt heerlijk gegeten. Heerlijk verse en goede producten en uitstekende service. Echt een aanrader voor een heerlijk avondje uit.
Janvanderlinden1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Heerlijke gebakken mosselen van de chef dat was toch wel het aller lekkerste. De mix grill was heel lekker kwalitatief goed maar niet bijzonder jammer dat er geen Giros bij zat.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Vanavond echt verrukkelijk gegeten! De kok Vangelis de vrije hand gegeven wb een vegetarisch gerecht! echt geweldig! smaken helemaal uitgebalanceerd! op de kaart staat ook genoeg om mee te variëren maar deze kok durf ik mij te laten verrassen!
Nineke D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Hoe komt deze score zo hoog? 1 uur zitten wachten op het voorgerecht. Echt geen hoogstandje. En dan zo heet dat je het nauwelijks kan eten. Hoofdgerecht kwam een stuk sneller, maar daar is ook alles mee gezegd. Alles drijft in de olie en knoflook en dat is het. Beetje jammer. Ze doen hun best.
AJJ .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Met Koningsdag was er nog een tafel vrij :-), we genoten van de tapas en de persoonlijke bediening, het eten was echt heerlijk, we komen zeker nog eens terug...
Stafford .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Heerlijke eten, maar zou er meer aan de inrichting besteed woorden zou dit alleen ten goede komen van deze restaurant, jammer!
Bert.de.jong.wissenkerke .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Op zaterdag 23 April gegeten bij Roos Sali aan de haven, we hebben een bijzonder leuke avond gehad, door dat de tafels redelijk dicht op elkaar staan kan je heel makkelijk contact krijgen met anderen in het restaurant, dat maakt zeker deel uit van de charme van dit restaurant,
Het eten was zeer zeer lekker, het tapas menu een mooie doorsnede van de gerechten van de kaart en alles was gewoon lekker. Van de circa 20 gerechten(jes) was er niet een die uit de toon viel alles smaakte prima, vers en vooral de bijproducten zoals sausjes waren puur en huisgemaakt.
De chef(eigenaar) verdient een groot compliment, hij heeft al een lange staat van dienst maar van enige slijtage of routine is in het eten niets terug te vinden, ga zo nog lang door beste eigenaar van Roos Sali a.d Haven.
De bediening heeft in alle opzichten bijgedragen aan een leuke avond, attent en behulpzaam prima.
Het interieur is charmant met wat sleet,dat maakt het verblijf aangenaam en losjes.
Bert en Ilona de Jong-Neubacher.
John G.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Chef Vangelis was weer goed op dreef. Heerlijke slakken en zelfgemaakte viskuitsalade vooraf, gevolgd door perfect gebakken sliptongetjes. Dit vergezeld door een frisse Griekse boerensalde en gebakken aardappeltjes.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Maandag samen met manlief en dochter wezen eten. Niet de eerste keer en zéker niet de laatste keer. Altijd geweldig lekker en vers en veel keuzes. De tzatsiki een taramasalata is huisgemaakt en superlekker. Het allerlekkerste nagerecht is de tiramisu (uiteraard ook door eigenaar Vangelis zelfgemaakt). Gastvrijheid staat op nummer één bij Vangelis. Dit restaurant zou iedereen moeten proberen. Is écht genieten.
NickyPT .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
We hebben met z'n vieren een gezellige avond gehad, waar naast heerliijk eten, door de bediening goed aan gesloten werd op onze wensen. Complimenten!
BellasCreations .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Eten was super. Carpaccio was aan de kleine kant. Baklava is erg lekker. Nog lekkerder zou het zijn wanneer deze even opgewarmd zou worden ????
Bediening zeer vriendelijk. Interieur vind ik niet gezellig.
Proefers204657 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
een uitstekend restaurant wat eten en sfeer betreft is onovertroffen.de schaaltjes volgten de ene naar de andere met onderhanderen heerlijke geiten kaas met tijm en honing artisjoken in blauwe kaas en room allemaal super lekker een aanrader!!!!!!!!
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heerlijk gegeten van tapas diner. Veel verschillende gerechten, allemaal even lekker. Er werd netjes verteld wat het gerecht was en gevraagd of alles naar wens was. Bediening was vlot en snel.
Kortom: echte aanrader!