Roos Sali aan de Haven

Oostdijk 3 3241 CN Middelharnis Nederland Kaart

Over het restaurant Roos Sali aan de Haven

Mediterrane heerlijkheden

Kun je niet kiezen waar je zin in hebt? Grieks, Italiaans, Spaans? Geen zorgen, restaurant Roos Sali in Middelharnis kan jou in al je culinaire wensen voorzien. De keuken is mediterraan en biedt jou dus een breed scala aan zonnige gerechten. Geniet met je tafelgenoten van een heerlijke en onbezorgde avond die in het teken staat van de lekkerste gerechten uit het Middellandse Zeegebied. En daar horen natuurlijk ook mooie wijnen bij.

Meer informatie over restaurant Roos Sali aan de Haven

7,1

Jouw recensie over het restaurant Roos Sali aan de Haven

Erna V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten op het gezellige terras. Leuke en vlotte bediening.
Miriam S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het eten was heel goed, maar moesten meer dan twee uur wachten voor we het geserveerd kregen.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Weer een heerlijke avond gehad!
Karelvanandel V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Bij binnenkomst werden geconfronteerd met het feit dat we de enige gasten in het restaurant waren. Daar kwam nog bij dat we als prooidieren werden overvallen door een ongemotiveerde serveerster. Door deze serveerster werd ons de ruimte ontnomen om te acclimatiseren en onze jassen uit te trekken. Pas op het moment dat de serveerster de lokaliteit verliet maakte de drammerigheid plaats voor de rust van de eigenaar die gepast en op tijd zorg droeg voor de verzorging tijdens het diner.
Het eten bleek, na de eerdere tegenvaller, zeer smakelijk en werd door de eigenaar met passie geserveerd. Eén benoemen waardig aandachtspunt kwam ons als apart over namelijk dat we extra moesten betalen voor de bijgerechten, zoals rijst, groente en aardappeltjes.
Kortom een belevenis die wij niet willen aanbevelen aan anderen.
Diana O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Klasse, zowel de kwaliteit van eten, het heerlijke tafelen lekker 3 uur lang, als de bediening en de interesse van de eigenaar voor zijn bezoekers.
wanda V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Was erg gezellig, goeie menu kaart, en super lekker gegeten!
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Al eens voorgerecht en hoofdgerecht samen geserveerd gekregen. Ongegeneerd zette de blonde toch niet al te vriendelijk serveerster dit op tafel. Excuses? Nooit van gehoord. Het leek haar eerste werkdag wel. De keuken had haar bestelling ook niet begrepen. En als je dan een beetje extra rijst vraagt (door baas aangeboden) vind je € 7,- voor twee kommetjes rijst op de rekening. Laatste keer geweest.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Zeer goed gegeten. Heb het al aan meerdere mensen verteld. De bediening was wel iets minder. We hebben het heel gezellig ervaren. We kunnen het iedereen aanraden
Jean-Paul D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk eten met een Grieks sfeertje bij een restaurantje aan de haven dat is verkozen in de top 5 van Nederland en België.
jose S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Wij werden prima ontvangen door de eigenaar. Het eten was goed en de sfeer gezellig. Mooi uitzicht op het haventje. Er kwam wel wat geluid uit de open keuken. Wij hadden een tapas menu. Was ruim voldoende. Jammer dat onze restaurantcadeau kaart niet gebruikt kon worden (defecte magneetstrip?). Had misschien via de computer opgelost kunnen worden. Wel een eetgelegenheid om eens terug te keren.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Gewoon een goed restaurant met een goede prijs kwaliteit verhouding. Dat ze deze keer een groep erg rumoerige minder sociale klanten hadden kunnen zij ook niets aandoen. Wij laten ons daar niet door afschrikken.
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
het eten was weer toppie
john V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Eten is zeer lekker
Saakje K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heel gezellig en lekker gegeten, we komen hier zeker terug
Teun K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heel gezellig restaurant met fantastisch eten en hele goede en vriendelijke bediening. Een terug komer. Iedereen aan te raden
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lang wachten. Flink aan de prijs.
petra G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
weer heerlijk genoten van de tapas!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prima eten en vertoeven daar een kok met passie kwam ook nog even langs de tafel.
Een vlotte leuke dame in de bediening,
Jammer dat er geen gyros op de kaart staat, dat verwacht je eigenlijk wel bij een Grieks restaurant.
Omdat er maar weinig Spanakopita op voorraad was kregen wij een half voorgerecht dat werd netje opgelost.
De gebakken Mosselen van de chef zijn subliem een echte aanrader.
Ook ons hoofdgerecht mixed gril was van uitstekende kwaliteit en zeer smakelijk.
Bij de toetjes was de tiramisu niet op voorraad maar de geflambeerde banaan maakte dat allemaal goed.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We werden een tweede keer verrast door de vriendelijke bediening en smakelijke menu's. Geen standaarg Griekse kaart. Veel smakelijke keuzes. En een fijn terras achter de zaak om een beetje in Griekse sfeer te genieten.