Roos Marijn

Groenezoom 245 3075 GD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Roos Marijn

Klassiek tot meditteraan

Van klassiek tot mediterraan, bij Roos Marijn in Rotterdam Zuid kun je voor elk type gerecht terecht. Ze serveren dit a la carte, maar je kunt ook in Tapas vorm bestellen. Dit restaurant ligt in de upcoming buurt in Rotterdam en is zeker een bezoekje waard! Bekijk ook vooral hun podium agenda, ze hebben altijd leuke optredens en filmavonden op de agenda!

Meer informatie over restaurant Roos Marijn

RET Stadsbus 76

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Maria S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gezellig restaurant. We werden enkele uren van te voren opgebeld omdat feijenoord voetbalde en er geen parkeerplaats meer vrij was in de straat. We mochten op het privé terreintje voor het personeel staan aan de achterkant. Erg attent. We kozen voor het tappas verrassingsmenu en alles was heerlijk.
ton V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gegeten met de AH bonnen. Keuze uit 2 drie gangen diner. Is bbeperkt maar als het je smaak is is het lekker. 32,50 plus drank. Gratis parkeren voor de deur.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Laatst weer gegeten en de sfeer van vroeger is niet meer. Lijkt wel of dat ze ook op kwaliteit hebben ingeleverd wat jammer is. We kwamen er op de oude locatie erg graag, vooral voor de tapas maar die hebben ze niet meer.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het was al weer een paar jaar geleden dat wij bij Roos Marijn gingen eten, maar het was zoals in onze herinnering weer voortreffelijk. Onze vrienden waren er voor de eerste keer en zij waren super enthousiast over de ambiance en het eten. Dit keer zullen we niet meer zo lang meer wachten voor we hier gaan eten. Complimenten!
Wat we wel willen aanbevelen is naast de salade nog een andere groente bij de hoofdmaaltijd.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gewoon heel lekker gegeten en door de AH restaurantaktie voor weinig geld.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Voor het eerst in restaurant Roos Marijn gegeten. (Samen met 2 goede vriendinnen)
Het is een heel leuk restaurant met ook nog een heel leuk zaaltje, waar regelmatig muziekoptredens plaatsvinden. Ook hebben ze een terrasje.
De ambiance binnen is erg mooi en gezellig.
De bediening is heel correct en prima verzorgd.
Dan het eten:
Als voorgerecht een soepje van tomaat & geroosterde paprika. Heerlijk!
Als hoofdgerecht: Entrecote met crème van pastinaak en jus van eekhoorntjesbrood. Was OK. De pastinaakcrème zalig.
Als nagerecht een bijzonder Tapasdessert.
Ook in orde.
Was een geslaagde avond dus. Ik kom zeker nog eens terug als etende gast en hopelijk ook als optredend artiest.
Annelous N.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Bij de keuze voor het hoofdgerecht stond een vegetarisch hoofdgerecht. Op mijn vraag wat dat gerecht dan was, kreeg ik het volgende antwoord: Dat weet ik ook niet. Dat is op z'n minst vreemd te noemen. De muziek die opstond vonden wij ook niet erg prettig, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. De bediening was niet erg toeschietelijk, hoewel niet onvriendelijk. Aan het eind van de avond waren ze ook nauwelijks meer aanwezig.
flora54 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, namelijk het tapasmenu.Het was teveel voor ons tweeën.
Zeer goede bediening. Het restaurant ligt leuk in Vreewijk.
Het is een leuke bijkomstigheid om het gebouw te kennen toen het nog dienstencentrum Vreewijk was.
Annelies W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Goede ontvangst. Er was rekening gehouden met onze wensen. Konden buiten zitten, altijd leuk. Bediening goed en beleefd. Heel leuk dat de kok af en toe langs kwam, uitleg over de gerechten gaf, en belangstellend was.
Hier komen we zeker terug.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De bediening was prima. We kregen uitleg over de gerechten goed. Het voorgerecht/hoofdgerecht en nagerecht waren erg lekker.
A.F. V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We konden de maaltijd buiten beginnen. Maar toen het kouder werd was het geen enkel probleem om binnen het nagerecht te gebruiken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prettige sfeer en bediening. Gezellige inrichting. Ruime keuze op de menukaart.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Leuke ontvangst. Goede bediening. Prettig personeel.
Goed eten en gezellige sfeer.
Dini V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
werden ongeinteresseerd ontvangen ober haalde zijn handen niet uit zijn zakken serveerster had werkelijk geen benul over menu vis at ze niet ze ging na aandingen wat in de keuken vragen waren wel coulant met ah menu en je tikt je gasten niet op hun schouder of ze nog wat willen drinken. vooraf was goed vis van menu ook vlees was veel te gaar bij 2 gasten kortom een zeer teleurstellende ervaring en we kwamen hier meer maar na deze avond niet meer
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Gezellig met mijn vrouw langs geweest. Vriendelijke bediening. Het eten was meer dan genoeg voor ons. Smaakte allemaal erg lekker.
Wel .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk met familie gegeten bij roosmarijn vlotte bediening,gerechten mooi op smaak wel wat weinig bijgerechten voor 6 personen .
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk tapasmenu gegeten! Prima uitleg over gerechten en was ruim voldoende! Ook heerlijk toetje! Kortom prima gegeten in gezellige sfeer!
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
wij hebben heerlijk gegeten.
de service is goed
vriendelijke bediening
toppie'
heerlijk buiten gezeten.
via de albert heijn zegels een top keuze menu
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk bereide gerechten - kennelijk vervaardigd door een kok die zin in zijn werk had. Royale porties voor een redelijke prijs.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ik ben blij dat er in Rotterdam Zuid nog mensen zijn die in een monumentaal pand met veel liefde en toewijding een Restaurant kunnen runnen.Tussen alle fast food en fast restaurants.