Roos Marijn

Groenezoom 245 3075 GD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Roos Marijn

Klassiek tot meditteraan

Van klassiek tot mediterraan, bij Roos Marijn in Rotterdam Zuid kun je voor elk type gerecht terecht. Ze serveren dit a la carte, maar je kunt ook in Tapas vorm bestellen. Dit restaurant ligt in de upcoming buurt in Rotterdam en is zeker een bezoekje waard! Bekijk ook vooral hun podium agenda, ze hebben altijd leuke optredens en filmavonden op de agenda!

Meer informatie over restaurant Roos Marijn

Harry S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellige zaak en lekker gegeten. Omdat wij met een grote groep waren werd het menu van te voren besproken. Wat wij wel logisch vonden. (We misten alleen de patatas bravas) Achteraf was het rustig, dus eigenlijk hadden wij net zo goed van de kaart kunnen bestellen. Er werd goed rekening gehouden met personen die op dieet waren en 1 persoon met een allergie. Top geregeld! Miscommunicatie voor wat betreft de reservering. Via Iens geboekt. Mail naar RoosMarijn gestuurd met het verzoek om 1 persoon extra te boeken. Netjes een bevestiging gehad. Op de dag zelf een herinnering van Iens gekregen met het oude aantal geboekte personen in de mail. Hierdoor ontstond er een misverstand toen wij bij het restaurant arriveerden. Gelukkig was het geen probleem om er een extra tafel bij te zetten. Het personeel was overigens super vriendelijk.
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Roos Marijn is een erg fijn restaurant, heerlijk eten, fijne ambiance, leuke bediening. Een aanrader. We komen er graag.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Het was heerlijk wat we gegeten hebben. en dat het woensdagavond rustig was.
werd er niet constant gevraagd of je nog wat te drinken wilde ik hou niet van opdringen dus heel goed dus.
Cm V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Gezellig gegeten! Bediening vriendelijk.
Gerechten lekker!
Annemarie F.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Roosmarijn Blijft leuk. Geweldige locatie, aardige en flexibele bediening en een leuke kaart. Het eten is goed. Altijd leuk voor een gezellig etentje en voor redelijke prijzen. Zeker aan te bevelen. Zo'n pareltje op Zuid, dat je maar net moet kennen.
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Eén van mijn favoriete restaurants????. Ik kan altijd moeilijk kiezen van een menukaart, dus het beroemde tapasmenu van RoosMarijn is ideaal. Iedere keer is het weer een verrassing wat je te eten zult krijgen maar alles smaakt even lekker en verrassend. De dag na kerst hadden wij op het laatste moment een tafel gereserveerd..werden we keurig gebeld dat er die avond alleen het 4 gangen kerstmenu zou worden gereserveerd (dit had men voor mensen die met kerst hadden moeten werken). We lieten ons verrassen en ook dit was overheerlijk. Kortom dit restaurant is echt een aanrader. De locatie is wat afgelegen, maar het restaurant is gezellig, het eten is top en de bediening en koks zijn super attent.
T V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten met 4 personen.
Philip G.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
zo als meerdere keren klasse tot volgend bezoek
marja V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
heerlijk gegeten vanwege mijn maagverkleining kan ik niet alles op als het veel is maar dat mocht ik mee naar huis nemen was een geslaagd uit eten op de verjaardag van mijn man
Mariska_79 M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, heerlijk gegeten, prima sfeer. Voor herhaling vatbaar!
ineke.sterrenburg .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben bij RoosMarijn een fijne avond gehad. De bediening is attent en vriendelijk. Het eten niet verfijnd, maar een degelijke gevarieerde hap, grote porties. De sfeer is zeer gezellig en gemoedelijk. De lokatie is prima, goed bereikbaar, parkeergelegenheid volop voor de deur.
Matty D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prima en heerlijk gegeten. Leuke ambiance, goede kaart, ruime porties, goede bediening.
Leon A.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Lekker gegeten uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding en hele goede zorgen vanuit de keuken en bediening bij allergieën. Leuke mensen daar.
Donny S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Een prachtig restaurant in de mooiste wijk van Rotterdam. Mooi gelegen en een zeer vriendelijke en keurige bediening. Het eten was erg goed en de bediening houdt rekening met eventuele extra wensen. Heerlijk gegeten en een top service!
jokevw .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met de AH actiebon gekozen voor het tapas menu. Dat hield in: 2 schalen met voorgerechtjes, 2 schalen met een keur aan hoofdgerechtjes (vis, vega en vlees) en een uitgebreid dessert. Veel en heerlijk. De entourage is gezellig en de bediening was dat ook.
a.schaap57 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ruim voldoende en huiselijke sfeer in het restaurant. Voor herhaling vatbaar.
Herontdekt door AH actie.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hadden Roos Marijn uitgekozen ivm de handige locatie (gratis parkeren). We zijn aangenaam verrast. Sfeervol, gezellig en heerlijk gegeten! We hadden het 3-gangen tapasmenu. Als we nog eens in Rotterdam komen, komen we zeker terug.
thees .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vrijdag 16 december gegeten bij Roos Marijn via de AH restaurantactie.

Het eten was prima en meer dan voldoende. We hebben het grand dessert, wel na enige twijfel moet ik eerlijk bekennen, zelfs omgeruild voor een kopje koffie en thee.

Gemoedelijke sfeer. Kortom: een aanrader.