Roos Marijn

Groenezoom 245 3075 GD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Roos Marijn

Klassiek tot meditteraan

Van klassiek tot mediterraan, bij Roos Marijn in Rotterdam Zuid kun je voor elk type gerecht terecht. Ze serveren dit a la carte, maar je kunt ook in Tapas vorm bestellen. Dit restaurant ligt in de upcoming buurt in Rotterdam en is zeker een bezoekje waard! Bekijk ook vooral hun podium agenda, ze hebben altijd leuke optredens en filmavonden op de agenda!

Meer informatie over restaurant Roos Marijn

RET Stadsbus 76

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Nicoletta M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Door de ah restaurantactie naar Roos Marijn gegaan. Wat een ontdekking! Het tapasmenu was zo uitgebreid dat we het niet allemaal op konden. Gaan we zeker vaker eten.
jana_vandersande .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij hebben op een heerlijke rustige en gezellige mooie zonnige avond genoten van lekkere tapas gerechtjes, eigenlijk hebben wij geen commentaar.
Ik was mijn leesbril thuis vergeten, maar die hadden ze gelukkig wel voor mij bij de hand.
Aangenaam verrast, voor herhaling vatbaar.
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
weinig keus met Albert Heijn Diner bon we hadden echt meer keuze verwacht.
We waren in een ander restaurant geweest daar was de keuze veel groter.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Voor het eerst dit restaurant bezocht. Pand met heel veel historie. Ruime zitplaatsen en een mooi terras. We zijn prima ontvangen met onze AH spaarkaart. We hebben de door de kok samengestelde tapaz gekozen. Ook dit was 3 gangen. Eerst wat koude gerechten en daarna de warme. Het geheel afgesloten met een fijn dessert. De wijnen passen goed bij de gerechten en zijn zeker niet duur. Last but not least was de bediening vriendelijk. We komen hier zeker nog een keer terug om a la carte te eten.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Goede gerechten geserveerd in een leukesfeer, gewoon gezellig, niet te vol of druk.
tafeltjes op goede afstand van elkaar. Vriendelijke bediening met humor. Tijd tussen de gerechten ook prima.
g.g. J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
alles klopte en de entourage in het mooie Vreewijk plus het mooie weer zodat we konden buiten zitten maakte
het perfect.
Miep M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zeer vriendelijk personeel, heerlijk gegeten en de prijs is alleszins redelijk. Het is aan te bevelen.
polwout .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Hebben heerlijk gegeten en een fijne avond gehad.
Hebben ervan genoten.
Heel vriendelijk personeel.
We gaan er zeker nog een keer terug ????
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vriendelijk en net personeel,komen niet om de haverklap vragen of het smaakt.
Zal het restaurant zeker aanbevelen.
r.catsburg1 C.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
heerlijk buiten op het terras gezeten en gegeten, onder een grote parasol vanwege de warmte. prima geluncht hier.
Jean-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
vorig jaar hier met het team voor het eerst wezen lunchen dat was een positieve ervaring, de ervaring voor dit jaar is nog beter, de kwaliteit van het eten en de service is gewoon goed, en het keuze menu is vernieuwt en verbetert
Mirjam Q.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuke locatie, prima eten, fijne gastvrije gezellige bediening!
thees .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gisteravond via de AH zegels hier gegeten. Voorgerecht miste ik de warme hapjes en heel raar dat een glas weggehaald wordt met de opmerking: ik haal het glas weg dan weet mijn collega dat ook, als je zegt dat je na drie glazennwijn even niet hoeft. Misschien goed bedoelt maar kwam raar en ongastvrij over.

Over het algemeen vond ik hetgene je voorgeschoteld kreeg tijdens de vorige restaurantactie beter.
Daniel T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Zeer kind vriendelijk
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellige zaak en lekker gegeten. Omdat wij met een grote groep waren werd het menu van te voren besproken. Wat wij wel logisch vonden. (We misten alleen de patatas bravas) Achteraf was het rustig, dus eigenlijk hadden wij net zo goed van de kaart kunnen bestellen. Er werd goed rekening gehouden met personen die op dieet waren en 1 persoon met een allergie. Top geregeld! Miscommunicatie voor wat betreft de reservering. Via Iens geboekt. Mail naar RoosMarijn gestuurd met het verzoek om 1 persoon extra te boeken. Netjes een bevestiging gehad. Op de dag zelf een herinnering van Iens gekregen met het oude aantal geboekte personen in de mail. Hierdoor ontstond er een misverstand toen wij bij het restaurant arriveerden. Gelukkig was het geen probleem om er een extra tafel bij te zetten. Het personeel was overigens super vriendelijk.
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Roos Marijn is een erg fijn restaurant, heerlijk eten, fijne ambiance, leuke bediening. Een aanrader. We komen er graag.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Het was heerlijk wat we gegeten hebben. en dat het woensdagavond rustig was.
werd er niet constant gevraagd of je nog wat te drinken wilde ik hou niet van opdringen dus heel goed dus.
Cm V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Gezellig gegeten! Bediening vriendelijk.
Gerechten lekker!
Annemarie F.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Roosmarijn Blijft leuk. Geweldige locatie, aardige en flexibele bediening en een leuke kaart. Het eten is goed. Altijd leuk voor een gezellig etentje en voor redelijke prijzen. Zeker aan te bevelen. Zo'n pareltje op Zuid, dat je maar net moet kennen.