Roos Marijn

Groenezoom 245 3075 GD Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Roos Marijn

Klassiek tot meditteraan

Van klassiek tot mediterraan, bij Roos Marijn in Rotterdam Zuid kun je voor elk type gerecht terecht. Ze serveren dit a la carte, maar je kunt ook in Tapas vorm bestellen. Dit restaurant ligt in de upcoming buurt in Rotterdam en is zeker een bezoekje waard! Bekijk ook vooral hun podium agenda, ze hebben altijd leuke optredens en filmavonden op de agenda!

Meer informatie over restaurant Roos Marijn

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De ontvangst was vriendelijk en correct, de inrichting gezellig, de sfeer goed en het eten was prima. Prijs/kwaliteit passend.
Irma H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Aleida J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Goed restaurant alleen de tafels zijn te laag dat eet ongemakkelijk.
Jamarkus .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ben voor het eerst bij Roos en Marijn geweest. De sfeer was gemoedelijk en de gerechten goed. Eten in tapas stijl is voor de verandering heel leuk. Diverse gerechten geserveerd en met een voldaan gevoel naar huis. Kom er zeker nog eens terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Sfeervol restaurant. Leuke ambiance. Laagdrempelig. Leuke ontvangst en voortreffelijk eten. Wij hadden het roos-marijn diner. dat was een uitgebreid en voortreffelijk tapas-menu. Heerlijke gerechten, fijn geruid en bij elke hap weer een verassing. Een aanrader!
Romahaan .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
aanbevolen 12 uurtje van de kaart!!!ondanks een misverstand onzerzijds werd direkt gereageerd
om e.e.a.met de keuken te regelen,wat later ook lukte. pluim voor deze aktie.
kortom het eten was (is) uitstekend in een rustige doch gezellige sfeer en voor herhaling vatbaar
benieuwd naar een reaktie nav het gesprek over Ch.Suisse:als dat lukt kan ROOS niets meer fout doen.
fam.Hettinga en Stegenga (bezoek 17/11 jl.)
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prettig restaurant, aandacht voor de klant en lekkere gerechten. Het is ook een mooie ontmoetingsplek voor de buurt. Ideale locatie om vanuit het Daniel den Hoed ziekenhuis te gaan eten.
Egbert S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het was al weer lang geleden dat wij bij Roos Marijn waren geweest. De topper, diner Roos Marijn tappas stijl voor, tussen en hoofdgerecht, staat niet op de gewone kaart maar wel op de kleine kaart en kan vanaf 2 personen. 6 voorgerechten, 4 tussengerechten en 6 hoofdgerechten maken dit een eindeloze proeverij van hoge kwaliteit. Wij kunnen dit iedereen aanraden. Je moet wel een hele grote eter zijn als je na dit diner ook nog een dessert besteld. Een kop koffie leuk natuurlijk altijd wel.
Woestweb .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, kortom een adres om vaker heen te gaan. Gaan we ook zeker doen.
Jippie2006 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Al eerder een keer met AH spaarkaart tapas wezen eten met 2 pers., was prima. Nu waren we met 4 pers. en wat schetst onze verbazing: Als 1 persoon geen tapas wil, maar een menu, dan zijn de andere 3 verplicht dat ook te nemen! Dat zijn de voorwaarden bij de AH actie in dit restaurant, maar dat weet je pas als je de zeer beknopte, speciale menukaart onder ogen krijgt.Dat houdt dan in dat je kunt kiezen tussen kipfilet en kibbeling!! Als het niet uit kan voor 15,00, raden wij Roos Marijn aan niet meer deel te nemen aan deze actie,want dit is antireclame.Bovendien vonden wij dat er duidelijk verschil gemaakt werd tussen AH gasten en gewone gasten.Er werd om de haverklap gevraagd of we nog wat wilden drinken maar even de jassen pakken was te veel en een groet kon er na afloop nauwelijks af.Wij voelden ons geen gast maar een slecht afnemende klant.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Op 9-9-17 samen met mijn zoon in Roos Marijn gegeten met een AHbon. Er was een kaart met een 3 gangenkeuzemenu of een tapasmenu als verrassing voor slechts € 30. We kozen voor het laatste en lieten ons verwennen. Het voorgerecht bestond uit 6 verschillende schaaltjes koude en het hoofdgerecht uit 8 schaaltjes warme tapas. Het was heerlijk: een mix van vlees, vis en groente. Een lekker nagerecht sloot het geheel af. We werden vriendelijk geholpen. Het water was echt goedkoop. Beslist een aanrader voor wie lekker, genoeg en relatief goedkoop wil eten!
Tonvan .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gelegen in de mooie wijk Vreewijk in Rotterdam. Gratis parkeren voor de deur. Ontvangst mwah... alleen de partner werd bekeken en aangesproken. Een inrichting die wel n update kan gebruiken en iemand inhuren om de zaak n beetje op te fleuren.
Eten met de AH bon.
Keuze uit tapas 17 gerechten in 3 gangen of de keus uit n 3 gangen diner. Keus is beperkt uit 2 voor/hoofd/nagerechten. Als je n grote eer bent kom je eraan tekort. maar wat op het bord ligt is heerlijk.

Een aanrader! Ik ga er nog n x eten.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een prima zaak op een leuke locatie. Aardig personeel en lekker eten. Waar ze misschien wel een beetje op kunnen letten is dat als er pauze is (er is een klein theater bij) dat niet alle personeel met dat publiek bezig is en niet erg op let op de lege glazen in het restaurant. Verder niets dan lof! Zeker voor herhaling vatbaar. In de zomer kan je ook heerlijk buiten zitten in de mooie tuin.
Carolina30 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Hadden het tapas menu via A.H volgens ons aan gepast op tweede 3 gangen menu gratis dit is beslist geen € 30,- p.p.waard.
Yvbo .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten, alles was gewoon echt lekker.
Heerlijke carpaccio , wonderbaarlijk zachte maïskip en lekkere koffie compleet na.
Heel leuk personeel en gezellig druk op een gewone woensdagavond.
Rebecca L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Zeker voor herhaling vatbaar. Gezellige bediening en lekker gegeten met AH actie. Speciaal AH menu, maar doet niks af aan de kwaliteit.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Leuk restaurant met vriendelijk personeel. Wel wat ouder publiek. Grote plus dat je gewoon voor de deur kunt parkeren.
Anna-Siem .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Met vrienden van het AH arrangement gebruik gemaakt. De keuze menu's zagen er voor een ieder goed uit. Wij besloten het Tapas menu te bestellen. In afwachting van het voorgerecht genoten van mandje brood (met) en een goed glas wijn. Heel fijn dat vooraf geïnformeerd werd of er wensen waren met betrekking tot de gerechten. Het voorgerecht met diverse smaakvolle tapas gerechten, ruimvoldoende. Heel plezierig bedienend personeel met oog voor detail. De smakelijke tapas hoofdgerechten mooi gepresenteerd, heel gevarieerd (ook voor de gast met speciale wensen) en ruim voldoende. Het nagerecht, bij dit menu, heerlijk! Met koffie / thee als afsluiting van een gezellige avond kijken wij terug op een fijn diner, in een voor ons nog niet bekend restaurant.
Muurbloem40 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De sfeer, de omgeving, de vriendelijkheid van t personeel.
Het eten voortreffelijk en zo veel .
Ik ga binnenkort terug om weer te genieten.
Heb vaak in restaurants gegeten maar Roosmarijn t' Witte Paard dat is t allerbeste restaurant
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
AH-menu in tapasstijl. Erg smakelijk. Wel grote porties. Misschien even aangeven welke gang wordt geserveerd (voor-, hoofd- en nagerecht) Op advies bediening om een doggybag gevraagd. ;-)
Overigens is het personeel zeer vriendelijk.
Leuk dat de kok persoonlijke aandacht voor zijn (lees: haar) gasten heeft.
Prachtige locatie.
Voor herhaling vatbaar.