Roos Marijn

Groenezoom 245 3075 GD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Roos Marijn

Klassiek tot meditteraan

Van klassiek tot mediterraan, bij Roos Marijn in Rotterdam Zuid kun je voor elk type gerecht terecht. Ze serveren dit a la carte, maar je kunt ook in Tapas vorm bestellen. Dit restaurant ligt in de upcoming buurt in Rotterdam en is zeker een bezoekje waard! Bekijk ook vooral hun podium agenda, ze hebben altijd leuke optredens en filmavonden op de agenda!

Meer informatie over restaurant Roos Marijn

RET Stadsbus 76

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Roos Marijn

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Geweldige sfeer en heerlijk eten. Absoluut een aanrader!!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima ontvangst, de juiste aandacht en een leuke menukeuze en daggerechten.
Goede prijs kwaliteit verhouding. Lekkere lamskoteletjes.
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Was eerste bezoekje. Prima adres.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben heerlijk gevarieerd gegeten. Gezellige locatie! Parkeergelegenheid is slecht zeker als Feyenoord thuis speelt.
Margo S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Ik was er met een vriendin voor en lunch. Stil op dat tijdstip. Gezellige omgeving. Goede en vriendelijke bediening. Lekker eten.. ik ga er zeker weer naar toe.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Voor mij de eerste keer, terwijl mijn vrouw al een paar keer was wezen eten daar. Zij heeft een gluten en lactose allergie en wordt daar erg goed geholpen. Uitstekend eten en ook nog veel en zeker lekker. Een aanrader.
petrabeek .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Gezellig restaurant, shared dining vonden we qua voorgerechten beter dan hoofdgerechten. Prijs en service goed. Kwaliteit eten zou beter kunnen.
Petra-en-Ronald .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Nieuw concept is voor ons zeer goed aangeslagen. Bediening is top, vriendelijk en enthousiast. Eten is niet te veel maar precies genoeg
Elly O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de korting van AH.zegels. We komen er geregeld. en vinden het gezellig. Goede bediening en prima eten. KOmen zeker terug.
jocowitter W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten fijne bediening.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Was een fantastische avond! Heel relaxed heerlijk genoten van ons Tapas en 3 gangen diner met onze vrienden.
Heerlijke wijn, een fles Van 18€!!
Een restaurant om graag weer terug te komen...het zat vol maar niemand had haast of het gevoel dat er doorgegeten moest worden.
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijk ontvangst. Wat langere wachttijd door de drukte dit keer. Roos Marijn blijft een aanrader op Zuid . Tapas menu is lekker, maar na al die tijd niet echt verrassend meer.
Beste Robert,
Bedankt voor uw leuke reactie. Vanaf komende woensdag kunnen we u weer verrassen met een compleet nieuwe
menukaart met een andere opzet.
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groet,

Roos Marijn
Sharda M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Na lange tijd weer eens wezen happen bij jullie.
Leuke restaurant , was erg gezellig met me vriendin.
Was aardig vol en daardoor was het best rumoerig.
Ma V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Kende het restaurant niet en reserveerde last minute voor de AH-actie. Mét de opmerking glutenvrij en vegetarisch. Nou, ze zijn werkelijk uit hun dak gedaan om ons de lekkerste hapjes voor te schotelen, inclusief glutenvrij brood en glutenvrije friet. En wat een hartelijke bediening. Hoop dat de verandering van kaart goed uitpakt. Wij waren in ieder geval uiterst tevreden en zijn blij de deur uitgegaan! Aanrader!
FJvanmierlo .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een prima locatie met lekkere gerechten en veel aandacht van het personeel
Een hele leuke avond gehad
Zijn er door de AH actie terecht gekomen wij gaan er zeker nog een keer terug.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben er i.v.m. een huwelijksjubileum gegeten in een bijbehorende van het restaurant gescheiden zaal. De ontvangst en service waren heel prettig, soepel en persoonlijk. Wat we heel fijn vonden is dat we van te voren een keuzemenu konden samenstellen zodat onze gasten zelf een keuze konden maken. De kwaliteit van het eten was heel goed, heerlijke scholfilet, ook dessert "Roos Marijn". Ook de prijs/kwaliteitsverhouding was heel gunstig. We voelden ons allemaal gewoon echt "thuis". Alle lof en van harte aanbevolen.
Ute L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
het eten was uistekend en de service vriendelijk en gastvrij een aanrader. wij komen zeer zeker weer bij u eten
tot de volgende keer een tevreden Gast
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hadden voor 4 personen tapas besteld. De eerste koude gang waren 2 grote klodders kant en klare salade stukje kaas en nog een dingetje. Tweede en derde gang varieerde van smaakloze garnalen flauwe kippekluifjes gefrituurde kibbeling, lamsgehakt, keihard. Alles kwam zo van de groothandel. Dat noem ik geen tapas en dat voor € 24,50 p.p. . Vroeger kreeg je bij Roos marijn heerlijke gerechten . Dit is duidelijk een andere zaak.
Sylvia C.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zeer gastvrij
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
"Rumoerig": dit kwam omdat er toevallig een groot gezelschap was. Men had duidelijk veel plezier. Ik vermoed dat het geluidsniveau normaliter 'precies goed' zal zijn. Wij kwamen voor een AH-Restaurantactie menu en dat was gewoon keurig en ruimschoots voldoende.