Roos Marijn

Groenezoom 245 3075 GD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Roos Marijn

Klassiek tot meditteraan

Van klassiek tot mediterraan, bij Roos Marijn in Rotterdam Zuid kun je voor elk type gerecht terecht. Ze serveren dit a la carte, maar je kunt ook in Tapas vorm bestellen. Dit restaurant ligt in de upcoming buurt in Rotterdam en is zeker een bezoekje waard! Bekijk ook vooral hun podium agenda, ze hebben altijd leuke optredens en filmavonden op de agenda!

Meer informatie over restaurant Roos Marijn

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Leon A.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Lekker gegeten uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding en hele goede zorgen vanuit de keuken en bediening bij allergieën. Leuke mensen daar.
Donny S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
a.schaap57 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ruim voldoende en huiselijke sfeer in het restaurant. Voor herhaling vatbaar.
Herontdekt door AH actie.
thees .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vrijdag 16 december gegeten bij Roos Marijn via de AH restaurantactie.

Het eten was prima en meer dan voldoende. We hebben het grand dessert, wel na enige twijfel moet ik eerlijk bekennen, zelfs omgeruild voor een kopje koffie en thee.

Gemoedelijke sfeer. Kortom: een aanrader.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hadden Roos Marijn uitgekozen ivm de handige locatie (gratis parkeren). We zijn aangenaam verrast. Sfeervol, gezellig en heerlijk gegeten! We hadden het 3-gangen tapasmenu. Als we nog eens in Rotterdam komen, komen we zeker terug.
Harma K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Blij met dit huiselijke restaurant in Zuid met vriendelijke bediening. Voldoende parkeergelegenheid voor de deur. A la carte eten is veel beter dan hun tapas eten vind ik na een paar keer hier gegeten te hebben en wat meer wijzigingen van de nagerechten zou prettig zijn. Voor herhaling vatbaar om gezellig te eten tegen schappelijke prijzen.
spek-pasveer .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Prima verzorgd en een leuke tafel. Erg vriendelijke bediening, je voelt je gelijk op je gemak. Het tapas menu was erg uitgebreid. We waren namens de AH actie , maar je merkt weinig verschil met als je zonder kortingsactie komt eten. Een aanrader!
Elles B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Leuk restaurant met prettige bediening en lekker eten. De bereikbaarheid en het parkeren was ook een pluspunt. Was getipt door een collega.
T D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ons 50 jarig huwelijk gevierd bij Roos Marijn (tapas) met 36 gasten.het was voortreffelijk. Het zaaltje was heel sfeervol. Complimenten voor de keuken en de bediening van ons allen. Ook parkeren was geen probleem. Bedankt namens ons allen. Fam de Ruiter.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De ontvangst was vriendelijk en correct, de inrichting gezellig, de sfeer goed en het eten was prima. Prijs/kwaliteit passend.
Irma H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zijn wezen eten met de AH zegels. Hadden een aangepast menu. Konden uit 2 voor-, hoofd- en nagerechten. Smaakte heerlijk en super leuke bediening.
Aleida J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Goed restaurant alleen de tafels zijn te laag dat eet ongemakkelijk.
jamarkus .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ben voor het eerst bij Roos en Marijn geweest. De sfeer was gemoedelijk en de gerechten goed. Eten in tapas stijl is voor de verandering heel leuk. Diverse gerechten geserveerd en met een voldaan gevoel naar huis. Kom er zeker nog eens terug.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Sfeervol restaurant. Leuke ambiance. Laagdrempelig. Leuke ontvangst en voortreffelijk eten. Wij hadden het roos-marijn diner. dat was een uitgebreid en voortreffelijk tapas-menu. Heerlijke gerechten, fijn geruid en bij elke hap weer een verassing. Een aanrader!
romahaan .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
aanbevolen 12 uurtje van de kaart!!!ondanks een misverstand onzerzijds werd direkt gereageerd
om e.e.a.met de keuken te regelen,wat later ook lukte. pluim voor deze aktie.
kortom het eten was (is) uitstekend in een rustige doch gezellige sfeer en voor herhaling vatbaar
benieuwd naar een reaktie nav het gesprek over Ch.Suisse:als dat lukt kan ROOS niets meer fout doen.
fam.Hettinga en Stegenga (bezoek 17/11 jl.)
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prettig restaurant, aandacht voor de klant en lekkere gerechten. Het is ook een mooie ontmoetingsplek voor de buurt. Ideale locatie om vanuit het Daniel den Hoed ziekenhuis te gaan eten.
Egbert S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het was al weer lang geleden dat wij bij Roos Marijn waren geweest. De topper, diner Roos Marijn tappas stijl voor, tussen en hoofdgerecht, staat niet op de gewone kaart maar wel op de kleine kaart en kan vanaf 2 personen. 6 voorgerechten, 4 tussengerechten en 6 hoofdgerechten maken dit een eindeloze proeverij van hoge kwaliteit. Wij kunnen dit iedereen aanraden. Je moet wel een hele grote eter zijn als je na dit diner ook nog een dessert besteld. Een kop koffie leuk natuurlijk altijd wel.
woestweb .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, kortom een adres om vaker heen te gaan. Gaan we ook zeker doen.
Jippie2006 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Al eerder een keer met AH spaarkaart tapas wezen eten met 2 pers., was prima. Nu waren we met 4 pers. en wat schetst onze verbazing: Als 1 persoon geen tapas wil, maar een menu, dan zijn de andere 3 verplicht dat ook te nemen! Dat zijn de voorwaarden bij de AH actie in dit restaurant, maar dat weet je pas als je de zeer beknopte, speciale menukaart onder ogen krijgt.Dat houdt dan in dat je kunt kiezen tussen kipfilet en kibbeling!! Als het niet uit kan voor 15,00, raden wij Roos Marijn aan niet meer deel te nemen aan deze actie,want dit is antireclame.Bovendien vonden wij dat er duidelijk verschil gemaakt werd tussen AH gasten en gewone gasten.Er werd om de haverklap gevraagd of we nog wat wilden drinken maar even de jassen pakken was te veel en een groet kon er na afloop nauwelijks af.Wij voelden ons geen gast maar een slecht afnemende klant.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Op 9-9-17 samen met mijn zoon in Roos Marijn gegeten met een AHbon. Er was een kaart met een 3 gangenkeuzemenu of een tapasmenu als verrassing voor slechts € 30. We kozen voor het laatste en lieten ons verwennen. Het voorgerecht bestond uit 6 verschillende schaaltjes koude en het hoofdgerecht uit 8 schaaltjes warme tapas. Het was heerlijk: een mix van vlees, vis en groente. Een lekker nagerecht sloot het geheel af. We werden vriendelijk geholpen. Het water was echt goedkoop. Beslist een aanrader voor wie lekker, genoeg en relatief goedkoop wil eten!