Roos Marijn

Groenezoom 245 3075 GD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Roos Marijn

Klassiek tot meditteraan

Van klassiek tot mediterraan, bij Roos Marijn in Rotterdam Zuid kun je voor elk type gerecht terecht. Ze serveren dit a la carte, maar je kunt ook in Tapas vorm bestellen. Dit restaurant ligt in de upcoming buurt in Rotterdam en is zeker een bezoekje waard! Bekijk ook vooral hun podium agenda, ze hebben altijd leuke optredens en filmavonden op de agenda!

Meer informatie over restaurant Roos Marijn

RET Stadsbus 76

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Roos Marijn

Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hadden voor 4 personen tapas besteld. De eerste koude gang waren 2 grote klodders kant en klare salade stukje kaas en nog een dingetje. Tweede en derde gang varieerde van smaakloze garnalen flauwe kippekluifjes gefrituurde kibbeling, lamsgehakt, keihard. Alles kwam zo van de groothandel. Dat noem ik geen tapas en dat voor € 24,50 p.p. . Vroeger kreeg je bij Roos marijn heerlijke gerechten . Dit is duidelijk een andere zaak.
Sylvia C.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zeer gastvrij
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
"Rumoerig": dit kwam omdat er toevallig een groot gezelschap was. Men had duidelijk veel plezier. Ik vermoed dat het geluidsniveau normaliter 'precies goed' zal zijn. Wij kwamen voor een AH-Restaurantactie menu en dat was gewoon keurig en ruimschoots voldoende.
mahu12 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
ruime opzet alles top zeker voor herhaling vatbaar!!!!!!!!!! service heel goed bediening heel aardig eten erg goed sfeer top.
Joke J K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het was een prima ontvangst. We hebben al in de loop der jaren vele malen bij Roos Marijn gegeten. We zijn nog nooit teleurgesteld. Vriendelijk personeel.
Eef B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben gebruik gemaakt van het Tapasmenu. Het nagerecht hebben we niet in de Tapas vorm genomen aangezien we daar geen ruimte meer voor hadden.
George M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Dit is een pareltje in Rotterdam Zuid, Rustig gelegen in een wijk met een dorps karakter en veel groen.
De gerechten zijn van hoog niveau en zeer smaakvol.
Wij hadden het AH 3 gangen menu, maar je kreeg het idee alsof je in een sterrenrestaurant was beland.
Het menu werd geserveerd in tapas stijl en dat werd zeer smaakvol gepresenteerd. Kleine en bijzondere hapjes.
Geen ordinaire hap snapjes, maar uitgelezen en met zorg bereid. Vooral de tonijnsalade smaakte heerlijk.
Oké, 1 minpuntje: het was wel heel erg veel: 17 gerechtjes!!
Misschien zou voor een 3 gangen menu een licht soepje of zo beter passen als voorgerecht, dan de diverse hapjes. Maar wij komen terug om te proeven of zij nog steeds zo goed blijven. Ambiance is heerlijk rustig alsof je in de huiskamer (eetkamer) zit. We hebben echt genoten !
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
vegetarische tapas gekozen: stelde niets voor: 1 klein kroketje, 1 sliertje aubergine met sausje eroverheen, stukje geitenkaas in zilverpapiertje, en zeer ongezellig opgediend!
H.E. Z.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Aangepaste a.h. Kaart met 3 Keuzemenu of tapas verrasingsmenu.
Wij hebben het 3 Keuzemenu genomen... Heel erg goed!!
Vaker gegeten met deze Ah actie en dit was een van de beste
TienenDick .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De voorgerechten vielen tegen, de salades waren zonder smaak. Na onze klacht kregen we excuses en een rondje van de zaak. Prima opgelost. De hoofdgerechten waren goed en voldoende. Het nagerecht ijs enz. heerlijk. Personeel vriendelijk en voorkomend.
angeloflive72 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Sfeer voelde goed, netjes en warm ingericht.
Er was een speciale AH menu en met toetje was ruimte voor wisseling. Eten zag er goed en smakelijk uit. Vlees was voor medium iets te rauw dit hebben we gemeld en werd meteen opgelost en kreeg het gerecht netjes opgemaakt weer terug. Bij afrekening was er een presentje met nogmaals excuus deze was onverwachts en erg leuk. Met of zonder AH bon je wordt gelijk behandeld dat is prettig.
TRUUS S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Leuke ontvangst. Gevraagd of mijn man, die er jaren geleden gewerkt had, weer eens een kijkje in de keuken mocht nemen als verrassing en dat was geen enkel bezwaar. Hij mocht zelfs de rest van het Witte Paard ook nog eens bekijken en kreeg een leuk boekje over de geschiedenis van het hotel een restaurant als cadeautje mee. Is dat niet verschrikkelijk attent
R.j. B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Geconserveerde historie verscholen in een woonwijk op Zuid. Ruim terras en gezellige, intieme sfeer binnen. Bediening was informeel maar correct. Men informeerde regelmatig of alles naar wens was (en dat zien we graag). We hebben er uitstekend gegeten! Dat gold voor de carpaccio, de lamskebab en soep, voor de entrecote en voor de kabeljauwfilet. En dat gold zeker voor het vegetarische hoofdgerecht in tapas stijl: verschillende verrukkelijke gerechtjes, goed heet opgediend zoals het hoort. Vanuit deze ervaring ook het dessert in tapas stijl besteld en dat was een feestje. We kregen ieder eigenlijk 7 toetjes!
Roos Marijn is een aanrader.
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Gezien het mooie weer, zijn we lekker buiten gaan zitten. Helaas waren de stoelen erg plakkerig.
De bediening had waarschijnlijk erg veel last van de warmte, want er was geen lach te ontdekken.
De voorgerechten waren goed.
Het eerste glas rode wijn was zo warm dat ik er bijna blaren van kreeg.
Het 2e glas kwam wel uit een klimaatkast..
Zowel mijn vrouw als ik bestelde een steak, helaas werd er niet gevraagd hoe die gebakken moesten worden. De kok besloot om er 1 rosé te houden en 1 door te bakken.
Heb als nagerecht maar koffie genomen, daar kan weinig fout aan gaan.
Jammer hoor, had er echt naar uitgekeken om hier te eten. Weer een illusie armer.
erik F.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
genoeg plek om met mooi weer buiten te eten, lekkere tapas, vriendelijke bediening, gratis parkeren.
1 klein min puntje ..de muziek mag wel wat meer deze tijd (back to the 60 mag van ons wel naar 80/90)
Rita O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wederom prima gegeten. Er Mag, wat ons betreft, wat lagere pauze tussen de gerechten maar dat zal ongetwijfeld met groep verschillend beoordeeld worden. We komen in ieder geval terug.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We kozen voor het tapas menu. Als voorgerecht kregen we verschillende salades van vlees en vis en daarbij nog meloen en kaas. Het hoofdgerecht ook weer vlees, vis en vegetarische hapjes. Het was allemaal zeer royaal.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gezellig restaurant. We werden enkele uren van te voren opgebeld omdat feijenoord voetbalde en er geen parkeerplaats meer vrij was in de straat. We mochten op het privé terreintje voor het personeel staan aan de achterkant. Erg attent. We kozen voor het tappas verrassingsmenu en alles was heerlijk.
ton V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gegeten met de AH bonnen. Keuze uit 2 drie gangen diner. Is bbeperkt maar als het je smaak is is het lekker. 32,50 plus drank. Gratis parkeren voor de deur.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Laatst weer gegeten en de sfeer van vroeger is niet meer. Lijkt wel of dat ze ook op kwaliteit hebben ingeleverd wat jammer is. We kwamen er op de oude locatie erg graag, vooral voor de tapas maar die hebben ze niet meer.