Roos eten & drinken

Parklaan 4 2771 GB Boskoop Nederland Kaart

Over het restaurant Roos eten & drinken

Van rozengeur tot high wine

In het bloeiende kwekersdorp Boskoop staat het monumentale gebouw Flora. Hier werden vroeger bloemententoonstellingen gehouden. Inmiddels is dit gebouw opnieuw het bruisende hart van Boskoop, waar je theatervoorstellingen bezoekt, lekker uit eten gaat in Grand Café Roos en geniet van de rozentuin. Naast het weekmenu bieden de lunch- en dinerkaart afwisselende gerechten. Met een high tea, high wine, high beer of een combinatie maak je er een onvergetelijke dag van met familie, vrienden of collega’s.

Meer informatie over restaurant Roos eten & drinken

NS station tegenover het gebouw
  • : Gratis parkeerterrein met ruim 200 plaatsen

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag vanaf 10:00
- Lunch vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Engels gesproken , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gereserveerd via TripAdvisor, bleken ze vol te zijn. Gelukkig hebben ze het netjes opgelost. Zeer goede service, ondanks de miscommunicatie. Groenten bij kaasfondue waren te gaar. Overige gerechten goed. Verlichting mag van mij iets subtieler. Grote spotjes op ons hoofd gericht minder gezellig. Verder prachtig gebouw!
Valerie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ik kom hier bijna wekelijks lunchen, maar elke week stoor ik me weer aan het personeelstekort. Er zijn gemiddeld 35 gasten in de zaak waartegen 1 bedieningsmeisje en 1 iemand achter de bar. Waardoor je zelf naar de bar moet toelopen om te bestellen omdat het te lang duurt voordat er iemand langs komt. Heel vervelend want het duurt al 20 minuten voordat er uberhaupt een drankje op je tafel staat. Zonde want het is een goedlopende zaak maar denk dat dit zeker verbeterd kan worden.
Beste Valerie,

Dank voor uw reactie. Uiteraard vinden we het vervelend om te lezen dat u zich stoort aan de bezetting tijdens de lunch. Ik ben het met u eens dat het geen 20 minuten mag duren voordat er een drankje op tafel staat of dat u zelf naar de bar moet lopen.

We hebben altijd medewerkers stand-by staan om in te zetten als dat nodig is. Het is voor ons een zeer belangrijk aandachtspunt om op het juiste moment de bezetting bij te sturen. We willen onze gasten natuurlijk niet laten wachten!

Dank voor het delen van uw bevindingen. We gaan ermee aan de slag om deze ergernis in het vervolg te voorkomen. Wanneer u zich bij een volgend bezoek even bij mij meld, dan krijgt u het eerst drankje van ons.

Met vriendelijke groet,

Vincent Dufais

Roos eten& drinken
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijke smaakvolle voor- en hoofdgerechten. Chef-kok Pascal en zijn collega's hebben weer fantastisch gekookt.
De restaurant ruimte is ook smaakvol ingericht. De bediening was oke en vroeg regelmatig of alles naar wens was. Kortom, een aanrader voor een heerlijk diner.
nleenders .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie, zeer leuk restaurant met een prettige sfeer, enige minpuntje is dat het er erg rumoerig is, maar dat is een persoonlijke mening.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Gezellig restaurant, attente en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten! Mijn complimenten voor hoe jullie omgaan met een voedselallergie, daar kunnen veel restaurants nog wat van leren.
estherduring .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Restaurant is gezellig, bediening is goed. We waren er met de AH-actie. Na het doorgeven van het 3-gangenmenu kregen we heel snel de carpaccio, deze was veel te koud. Het hoofdgerecht kwam zeer snel na het voorgerecht. De slibtongen waren goed maar de biefstuk niet, veel te rauw en een dikke zeen erin. Jammer maar voor ons niet meer.
ravalk .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Mooie licatue, heel vriendelijke bediening, eten heel lekker en van goede kwaliteit. Mijn vrouw heeft slibtong gegeten welke zij heel lekker vond en ik had een dikbil biefstuk gegeten welke ook heerlijk was. Aanrader!
Anne-Marie123 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het was heel druk en daardoor rumoerig, maar dat stoorde ons niet. Wij eten hier vaker, dus weten wat we kunnen verwachten, maar had het idee dat de hoofdmaaltijd toch iets minder/anders was dan normaal. Meestal zitten er verschillende side dishes bij; dat was nu niet het geval en kregen we slechts 1 side dish (combi aardappel met groente). Wellicht ligt dit aan de AHbon die we gebruikten, maar volgens mij mag dit niet uitmaken. En het blijft raar dat er geen kraanwater wordt geserveerd, enkel Spa Blauw (waar je dus dik voor betaald), ondanks dat je wel een fles wijn aankoopt die meestal niet weinig kost.
T.H. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Attente service, ondanks de kapotte scropinomachine, goed opgevangen.
Prettige sfeer.
We komen zeker vaker!
Tot (Z)iens
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Kaart wel erg beperkt. Zaak erg (te) druk, herrie, Soms onduidelijk wie bedient en daardoor soms net besteld terwijl er daarna iemand komt vragen of je wat wilt drinken.
Kortom, puntjes op de I zetten en iets aan de akoestiek doen. Of minder tafels.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Fam.van de Vliet heeft heerlijk gegeten op vrijdag 14 oktober. Heel vriendelijk en gezellig personeel. De gerechten waren heerlijk, voldoende keuze uit de gangen en heel leuk gepresenteerd. Wij kennen dit restaurant al jaren en hebben er verschillende feesten gevierd. Wij zijn uiterst tevreden over deze gelegenheid.
Aan te bevelen voor deze actie van AH. en u gaat er vast nog meer terugkomen.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Gezellige avond gehad met vriendinnen, waarbij de bediening het coor ons erg makkelijk maakte!! Wijnkomen hier al voor de 4e keer en is weer voor herhaling vatbaar!!
Elisabeth L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Roos Eten & Drinken in Boskoop. De sfeer in het grandcafe is gezellig, de bediening aardig.
We hebben hier gegeten met de AH Iens bon, maar komen hier ook zonder deze bon geregeld. Het leuke van het AH menu is, is dat alle gerechten ook op de reguliere kaart staan. Er is geen speciale menuprijs, maar het duurste gerecht per gang moet je betalen. Wij waren voor 3 gangen, inclusief wijn 58 euro kwijt. Absoluut niet te duur voor wat we op ons bord kregen.
Mocht je hier met een AH bon komen, dan raad ik zeker de sliptong aan als hoofdgerecht.
Aanrader! Wij komen snel weer.
Marion L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
De kwaliteit van het eten is top! Wat hebben we heerlijk gegeten, de sfeer is fantastisch en de bediening vonden we meer dan vriendelijk, wat een aardige mensen. Binnenkort ziet u ons zeker weer terug!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Met de Albert Heijn dineractie hier gegeten!
Zeer vriendelijke bediening, mooi ingericht en het eten was erg lekker.
We komen zeker nog een keer terug
willemfeikedeboer .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We zijn hier al eens vaker geweest en het feit dat we er nu weer zijn zegt al dat het goed bevalt. Op een zomerse dag is het naast het genieten van een goede maaltijd ook de rozentuin die je in een goede stemming brengt.
We waren er in verband met een actie waardoor we uit een beperkt menu mochten kiezen. Geen bezwaar want ook de kleine kaart gaf genoeg variatie.
Eerst een drankje buiten op het terras met uitzicht op de rozentuin. Daarna een drie-gangen menu. Een voorgerecht carpaccio heerlijk en een hoofdgerecht sliptong. Het nagerecht was in de vorm van een bloempot origineel en smaakvol.
De bediening was attent.
CBeeksma .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gisteren voor de tweede keer bij Roos gegeten en was weer zeer goed. Heerlijke ongedwongen sfeer op het terras. Tapasplank en biefstuk waren prima in orde en lekker, dessert was top!! Bediening goed. Voor herhaling vatbaar.
s.m.schenk .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Eten bij Roos is (helaas) niet al te bijzonder.
Vooraf hadden we beide de carpaccio; die bedekt was met 3 (!) verschillende dressings. Hierdoor was de carpaccio nauwelijks meer te proeven en bovendien paste met name de dressing die over de sla zat qua smaak totaal niet bij de rest.
Als hoofdgerecht de saté en de dikbil biefstuk. Met de biefstuk was niets mis, maar had ook niet net dat extra's wat ik van een restaurant verwacht. De saté was droog...
T dessert was wel lekker. Ook erg creatief het bloempotje...

Al met al een zware tegenvaller en niet voor herhaling vatbaar.
ilse V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De carpaccio was erg lekker. De koude pastasalade was niet bijzonder.
De biefstuk was aan de taaie kant. De sliptongetjes waren in orde.
De flowerpot (dessert) was erg lekker. Het voorgerecht kwam héél snel op tafel (binnen vijf minuten). Er werd iets te vaak gevraagd of we nog iets wilden drinken. Verder vriendelijke bediening.
We hadden last van het geluid van de andere tafels (slechte akoestiek). Binnen vonden we het niet heel erg gezellig. De rozentuin waarop je kan kijken vanuit het buitenterras is mooi.
jook1 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Kwam leuk over. De ah actie vergat de bediende nog wel. Daar een aantal keren op gewezen of gevraagd. Schol erg lekker maar erg vet. En toetje was een zeer kleine keuze. De bediening is vlot en dat is erg fijn.