Roopram Roti

Voordelig
Lang
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Heerlijke en smakelijke roti en doks (eend) hier te verkrijgen .Rotivellen zijn lekker groot. Helaas krijg je niet zoveel jus als in Suriname.. Maar qua smaak overtreffen ze de meeste rotishops in Nederland. Voorts erg jammer van de locatie, geen parkeergelegenheid en een onveilige buurt.

Tip aan de eigenaar..bezorg ook eens in Zoetermeer of open een vestiging in genoemde plaats :)
Sarah99 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Dure overprijzige roti krijgt in principe 1 stuk vlees wat in drie miezerige stukken is verdeeld ALS JE GELUK HEB. Soms krijg je 2/3 van een stuk kippenvlees! Bediening is nors,uit ongepaste opmerkingen, laat je wachten als je binnenkomt. Geeft mensen voorrang die telefonisch besteld hebben terwijl je netjes afwacht tot je bestelling word opgenomen, krijgen de tel bestellingen dus voorrang bij binnenkomst en sta je dus als een idioot te wachten voor je zielige kippetje met rotie wat opgekruide spijs je arme eitje wat mega duur is te wachten te wachten en te wachten. Deze idioot gaat maar ergens anders een echte rotie met kip bestellen waar ik hele normale stukken kip krijg voor een redelijke prijs! Tot nooit roopram
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Dit is mijn favoriete roti restaurant.
De keten "Roopram" is een bekende restaurantketen in Suriname, waar ze ook onwijs populair zijn. De smaak van het eten is continue van hoogniveau (het smaakt altijd het zelfde).

De smaak van de kerrie verdient alle lof, want dat kan geen enkele roti restaurant evenaren. Al vele restaurants hebben geprobeerd dit tevergeefs na te bootsen.
De roti- eend is een waar genot. Zo een lekkere intense smaakt, geweldig. En dan de prijzen, daar wordt je vrolijk van!

Elke rotivel wordt vers gemaakt (dat kun je zien vanuit het raampje). De vellen zijn van royale grootte, zodat je niet te tekort komt.

De bediening vriendelijker. Er komt maar moeilijk een glimlach vanaf.
De parkeergelegenheid is een grote ramp, maar dat geldt voor bijna heel Den Haag.
Ik ben hier al een paar keer weggereden omdat ik gewoonweg mijn auto niet kwijt kon.

Voorts oogt de zaak erg somber en her en der wat onhygiënisch (de koks dragen wel allemaal keurig "muts").

Mijn advies aan de eigenaar, geef de zaak een frissere look. Het oog wilt namelijk ook wat.
Aan het eten ligt het absoluut niet, dat verdient alle lof!

En daarom is dat mijn vaste roti tent.