Roopram Roti

6,4
Voordelig
M S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Geen plek om romatisch te dineren maar wel een plek om echt de beste roti van Amsterdam te eten!

Altijd lekker- beste is wel om het daar op te eten!! Aanrader roti kip speciaal!!
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Ik was nooit zo van de Roti, maar door Roopram ben ik helemaal om. Het is altijd druk, ze werken snel en iedereen is aardig. Het is alleen geen romantische leuk ingerichte plek, dus ga hier niet heen om te tafelen haha, maar even snel iets lekkers wil eten ben je hier zeker aan het juiste adres!
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016

Altijd druk snelle bediening aardige mensen top heerlijk eten
Simpel maar zeer hygiënisch je kan zo in de keuken meekijken alles zeer schoon
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Dit is natuurlijk meer een soort afhaalsnackbar dan een restaurant, maar dat heeft z'n charme. Het systeem is echter nogal achterhaald. Eerst in de rij voor de bestelling, vervolgens met het bonnetje in de rij voor de keuken. Kan de kassajuf dat zelf niet even doorgeven? Afijn, als je eenmaal zit is het een wonderlijke ervaring. De smakelijke rotirol met kip (zonder bot), plastic campingstoelen, dito borden en bestek, je zou bijna denken dat je ergens in Paramaribo zit. Ware het niet dat de TL-balken en het systeemplafond je met twee benen op de grond houden. Wonderlijk, zoals ik al schreef.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Beste roti van Amsterdam, zeggen ze. Ik geloof het direct. Ik nam de eend, mijn zoon lamsvlees. Heerlijk, vooral het vlees is zo lekker gekruid.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Zwaar overrated roti zaak. Lange rij met nummertje trekken waarom?? Zo bijzonder is het hier niet. Ga naar rotiland in Rotterdam geen rijen geen nummertjes en smaakt veel beter en stuk goedkoper. Typisch Amsterdam om zo'n zaak te hypen. Ik ga echt niet in de rij staan voor een middelmatige rotirol
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Het is niet vies maar ik ken beter. De kip is meer bot dan vlees. In totaal heb ik zes stukken kip gehad er daar het vlees van circa een normaal stuk kip van afgehaald. De jus te dun. De bara was wat droog.
Duco H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Ik heb de grootste moeite om hier niet vaker dan één keer per week eten te halen. Al een half jaar kom ik hier wekelijks en wat me opvalt is dat men zo consistent kookt. Iedere keer weer zijn de smaken echt top. Mals vlees, lekker kruidig, precies goed pittig. De mensen achter de kassa zijn ontzettend vriendelijk en de service is snel. Als je een keer langer moet wachten komt dat simpelweg doordat er nog ontzettend veel mensen de verleiding niet kunnen weerstaan om hier hun eten te halen.
Janvanderwouw .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
De lekkerste roti van Amsterdam vindt je bij Roorap. Ik neem altijd de lams roti, soms is het wel wat zout maar verder echt prima in orde. Service is er niet echt maar dat wat je er van kan verwachten doen ze goed. Het decor is minimalistisch.
Rinus S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Altijd zeer goede roti.Het wordt gemaakt in een open keuken.maar zo lekker die roti de beste van Amsterdam.ik woon zelf in Leeuwarden. Kom alstublieft een zaak opende in deze stad .
Jeff H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Roti gehaald was super vroeger toen ik nog in Amsterdam woonde kwam ik hier vaker. Had een keertje Roti gehaald in mijn woonplaats Alkmaar en een keer bij World of foods maar echt nergens is het zo goed al hier. Ik rijdt in het vervolg wel om.
Bedankt voor de beste *(zover ik weet) Roti van Amsterdam en omstreken
P B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Bij uitstek lekkerste roti van sowieso Amsterdam en misschien ook wel daarbuiten. Roti rol, of je nu kip of lam neemt, is zoals door anderen omschreven HEMELS! Die eerste hap, je weet niet wat je proeft. Vers, perfecte en constante kwaliteit en smaak!

Service gewoon netjes en correct. Interieur netjes en schoon. Je kunt er prima eten en handen wassen na het eten. Ik haal voornamelijk af.
Rik M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
De lekkerste roti van Amsterdam! De rotirol is heerlijk, zeker in combinatie met de rijst en de pompoen! Dikke aanrader!
Julien D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Ik kom hier bijna elke week om een roti te halen, het lijkt of het complete personeel hier roti expert is want het is altijd lekker! Er zijn 2 rijen; de een voor bestellen, de ander voor het eten ophalen. Er is geen bediening maar er word wel constant schoongemaakt. Ze hebben het decor vernieuwd en dat heeft de zaak erg veel goeds gedaan.
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Dit blijft de lekkerste roti van Amsterdam. Ik ga altijd voor de roti kip extra, de portionering is goed, de smaken zijn goed en het gaat super snel, als je van roti houdt moet je hier geweest zijn/gaan afhalen.
ProeverHH .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Beste roti van Amsterdam. Service is ok, gewoon nummertjes draaien en gaan. Wat een hoop mensen vergeten is dat het een surinaams 'fast food' restaurant is. Decor laag cijfer omdat het niet uit eten gaan is, maar nogmaals voor surinaamse begrippen gewoon de standaard.
Jelle F.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Tot nu toe de beste Roti van Amsterdam voor mij.
Is wel een afhaaltent in mijn ogen, niet leuk om te zitten.
Roti rol is ook een aanrader als lunch.
Cees-jan D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Kakelverse roti hier. Dat proef je gelijk. Geen wonder dat het hier zo druk is. Druk maar toch wordt iedereen redelijk snel geholpen.
Haydee A.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Over het algemeen smaakt de roti bij Roopram altijd goed maar op 17-3-2015 hebben we roti-doksa gekocht
mijn gunst we konden uit niets merken dat het doksa was geen enkel vlerkje of dikke huidvel het was gewoon niet herkenbaar
dik smakeloos vlees
misschien was het rund of .... ,er zat echt geen smaak aan de portie was abnormaal veel vlees
een ander keer gaan we toch terug misschien hadden ze hun dag niet
er zat een heer uit Rotterdam bij de kassa
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Roti kip filet hier afgehaald. Was lekker, maar niet bijzonderder dan bij diverse andere rotirestaurants, dus ik begrijp die lovende recensies niet helemaal.
Geen restaurant om te gaan zitten. Slagerij-sfeer.