ROOMSERVICE (HOTEL DROOG)

Staalstraat 7B 1011 JJ Amsterdam Nederland Kaart
31-202170100

Over restaurant ROOMSERVICE (HOTEL DROOG)

Oase van rust in het hart van Amsterdam

In hartje Amsterdam vind je ROOMSERVICE by Droog. Dit is een simpel, maar elegant café dat onderdeel uitmaakt van hotel Droog. Het voornaamste doel is hier dat jij je volledig op je gemak voelt. Plof dus lekker op de sofa, blader door de stapels kranten en tijdschriften en blijf zo lang hangen als je wil. De keuken is gebaseerd op een gezonde lifestyle en de gerechten worden dan ook bereid met duurzame en biologische producten die zoveel mogelijk bij lokale leveranciers vandaan komen.

Meer informatie over restaurant ROOMSERVICE (HOTEL DROOG)

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 18:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,1
Conchitamonsma M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij vinden deze plek zeker een aanrader.
Goede plek om samen te komen, wij waren nu met een groep.
Eten en de bediening waren top
Nikolai Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Onze reservering via seatme was niet "doorgekomen", gelukkig was er nog plek voor 6 personen en was dit geen groot probleem, maar het is niet lekker binnenkomen als men je verward aankijkt en van geen reservering weet... (We moesten niet een halfuurtje later komen, dan was het wel een probleem - het liep helemaal vol.) Prima eten, matige service. Ja het was druk, maar geen contact kunnen maken met de bediening en lang moeten wachten op de rekening zorgt zelden voor een prettige ervaring. Jammer, we hebben het beter meegemaakt bij Droog.
Beste Nikolai,

Goed om te horen dat jullie genoten hebben van het eten en de setting. We deden dit weekend mee aan hotelnacht en daardoor was het beide dagen erg druk. Helaas is de service bij jullie niet geweest zoals jullie dit van ons gewend zijn. Ik hoop jullie in de toekomst weer te mogen ontvangen en dan top service te mogen bieden.

Jurgen

Reactie van proever:

Beste Jurgen,
Dank voor je reactie. Kan gebeuren. We blijven komen :-)
Groet, Nikolai
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
hele leuke locatie, heerlijke lunch, tafelgenoot heerlijk brood met kaas en een super tuna melt.
Gezellig potje mint thee , en een chardonay en afgesloten met een heerlijk walnoot taart en een espresso, taart gedeeld geen probleem, keurig twee vorkje en bordjes bij een punt.
De design kopje bekers en bordjes zijn een bezienswaardigheid op zich. Kortom een gezellig middag en voor herhaling vatbaar.
Kooivrouw .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Een verrassende lunch in een bijzondere omgeving. Super lekker gegeten in een fraaie en gezellige roomservice. Prachtige boterhammen met een smaakvol beleg, een heerlijke wijn en een kleurrijke smoothie.
Inclusief vriendelijke bediening heeft deze lunch tot een succes gemaakt.
Jermaine H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Wat een te gekke beleving bij Hotel Droog! Geweldige locatie waar ze geweldige producten verkopen. Het eten is top en het personeel is vriendelijk en hebben verstand van zaken. Voor als je een dagje Amsterdam gaat doen raden wij deze hotspot zeker aan!
Peche .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
We kozen alle vier hetzelfde, namelijk de zalmsalade, dus alleen daarover kunnen we iets zeggen: smakelij, maar niet buitengewoon. We waren het erover eens dat de hoeveelheid dille buiten proportie was, maar die takken kan je natuurlijk opzij leggen. Wat het zeker heel prettig maakt daar te lunchen is de hele ambiance, de winkel met design waar je doorheen loopt, de uniek aangelegde binnenuit en de zolderachtige lichte eetzaal, ruim, hoog, niet lawaaiig (al had de Musak met oa een koortje dat "stille nacht" zong van ons niet gehoeven in april), de Prettige bediening, het maakt al met al Droog tot een mooie plek om met vrienden te lunchen.
Reinier L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Enigszins verborgen achter een kadowinkel ligt het trendy restaurant Hotel Droog. Bij binnenkomst wordt je verrast door het interieur: smaakvol trendy/modern en tegelijkertijd een soort van huiskamersfeer. Erg prettige en uitnodigende ambiance. Voor de bediening geldt hetzelfde. Zeer attent, goed op de hoogte van de kaart en prettig informeel en warm zonder te amicaal te worden. De lunchkaart is niet heel uitgebreid maar wel toereikend. De broodjes die wij gegeten hebben waren heerlijk: de (oude) kaas met een lekkere misterdmayonaise en de gerookte makreel met heerlijke verse kruiden. Gewone dingen net een beetje anders maken; dat is een kunst die ze goed verstaan. De witte wijn (Sauvignon Blanc) was zoals die moet zijn: fris, droog en op de goede temperatuur. De prijzen zijn redelijk. Kortom: een aanrader!
Nadine K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Lekker geluncht vandaag bij Droog. Kende zoals velen de winkel al, maar nog nooit boven geweest. Goede salade, lekkere sapjes, redelijke appeltaart. En natuurlijk prachtige entourage. Bediening is niet te opdringerig, zelfs een beetje langzaam. Maar, je zit hier heel lekker, dus erg vervelend is dat niet.
Martine A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Ok, heb niets gegeten , maar wel geborreld met een vriend. Heerlijke wijnen , voor mij belangrijk, fijne service én entourage, ook zeker belangrijk. Oplettend maar niet opdringerig.
Ik kom terug!

Martine
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
Om bij het restaurantdeel te komen loop je even door de 'kunstenaars' winkel van Hotel Droog wat al een feestje op zich is. We wilden een High Tea voor 2 bestellen maar dat kon niet, want het was volgens de bediening te druk!? Ja op zaterdag kan het wel eens druk worden. Het staat zeer groot op de kaart en wordt gepromoot. Beetje raar. Maar goed de broodjes, gegrilde groenten met humus en zalm waren samen met de pompoensoep erg lekker en vers. De bediening kan wel iets meer de zaak in kijken, voordat straks iedereen hun kant op staat te zwaaien ;)
Elise_23 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Lunchroom waarbij je je ogen uit blijft kijken en zowel alleen als met een groep goed kunt zitten. Het eten is simpel maar wat ik kreeg was vers en goed en het zag er supermooi uit. Naast het grappige aquarium staat (volgens mij) huisgemaakte taart, die kom ik een andere keer uitproberen. Groot pluspunt vond ik de rust die de plek uitstraalt, lekker voor een slome zondagmiddag
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Prachtig "onontdekt" pareltje in de Staalstraat! Als je de winkel op de begane grond doorloopt kan je naar boven waar je een modern ingerichte lunchroom vindt waarbij je naast het raam uitzicht heb op de gracht en het bruggetje.

Mijn vriendin en ik name beide de brunch en ook al leek het ons wat prijzig, het was de prijs meer dan waard! lekker croissantje met marmelade, sneetje brood met veldsla, ei en groene asperges, kleine salade van zalm en een pompoen soepje! Werkelijk over heerlijk!

Aanrader!
Peterhuizinga .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Prachtige lunchroom in hartje Amsterdam, ik kwam er per ongeluk terecht toen ik bij de Droog winkel (op de begane grond) ging winkelen voor een cadeau. Zoals te verwachten is de inrichting fantastisch en zijn de broodjes ook mooi vormgegeven. De huisgemaakte fudge brownie is ook niet te versmaden! Door de inrichting voelt het als een zeer rustige plek, ook toen het druk was. Daarom was het niet zo erg dat ik ietwat lang op mijn lunch moest wachten
Lea B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Vorige week voor het eerst kennis gemaakt met dit fantastische concept. Heerlijk geluncht met een vriendin! In het cafe worden allerlei basic maar kwalitatief goede producten geserveerd; kleine broodjes om te delen, worsten van Brandt & Levie, kazen van de Kaaskamer en de pompoensoep met harissa en komijn is echt een aanrader.. Zelf ken ik Droog Design al jaren maar dit is echt een leuke uitbreiding! Lekker verscholen op de eerste etage zit je heerlijk rustig in een werkelijk fantastisch vormgegeven ruimte met lekker veel licht, een hoog plafond en een hele serene uitstraling; de perfecte plek om inspiratie op te doen of om gewoon lekker te genieten. Ik kom zeker terug om de high tea en de brunch eens te proberen..