ROOM

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag

Connykim .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Een heerlijke quinoa zalmsalade gegeten, het was heerlijke volle salade, heerlijke op het fijne terras gezeten, bediening is zeer attent. Is een van de favorite plek voor te unwinden.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vorige week op het gezellige terras van ROOM neergestreken voor een koffie met appeltaart en slagroom.
Vlotte en aardige bedienig, goede koffie naar mijn wens (sterke cappuccino) en lekkere taart. Overwogen om cheesecake of een amandelcroissant te nemen, maar als 'appeltaartkenner en -liefhebber' toch daarvoor gekozen.
Binnenkort ga ik zeker de rest van de kaart proberen.
Wat is dit toch een fijne plek midden in de stad!
Martha D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
gisteren wat gedronken en een appeltaart besteld. De appeltaart was koud, niet eventjes verwarmd en smaakte naar karton en verder de kwaliteit van de appeltaart was zoiets van de Aldi dus geen verwachting vn een nummer 1 terras in Den Haag. Voor mij 1x keer maar nooit meer
Rick F.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben hier zaterdag avond gegeten. We begonnen buiten op het terras met een lekkere huiswijn, waarna we binnen zijn gaan eten i.v.m. de wind. Vooraf hadden we het ROOMplank'je', een combinatie van charcuterie, kaas, brood en meer. Super lekker en ruim genoeg voor 2 personen, eigenlijk een beetje te veel als voorgerecht. Omdat we ook een hoofdgerecht hadden besteld (en de bediening zag dat we het voor ons wel veel was), boden ze aan om het mee te geven. Ideaal! De hoofdgerechten (runderbavette en ROOMburger) bevielen net zo goed als het voorgerecht. Met een koffie na was dit etentje voor ons erg geslaagd!
Wilco O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
om 2 minuten voor 16.00 uur binnen komen en vragen of we nog van de lunchkaart konden bestellen. Dit was geen enkel probleem. Het werd voor ons de BL(A)T sandwich en de sandwich Makreelsalade. Beiden waren top!
Daan10 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Leuk restaurant, aardige bediening, superlocatie op het Paulownaplein.
Op het terras gegeten. Vooraf het Roomplankje: heerlijke ham, kaas, olijven, worst, brood e.d. Erg lekker en meer dan genoeg voor 4 of 5 personen.
Daarna had ik de bavette; simpel en superlekker. Goede prijs-kwaliteit-verhouding ! Een goede rosé van het huis erbij, genieten van het terras en het mooie weer. Een top-avond!
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Gisteren heerlijk gegeten. Het restaurant heeft een leuke sfeer met bloemen op tafel en omdat we met z'n drieën waren werd gevraagd aan andere mensen die aan een drankje zaten om van tafel te veranderen. Zo konden wij aanschuiven aan de grote tafel. Contact met de anderen aan tafel was snel gelegd. Heerlijk eten, met zo waar eens volop groenten naast de bavelle en frieten. Heerlijk!
Leuke sfeer, die het midden houdt tussen café en restaurant.

Van de zomer een keer terug om eens te lunchen op het grote terras op het plein.
Scheveningen .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Twee vrienden meegenomen naar het pittoreske Anna Paulownaplein in Den Haag en terecht gekomen bij Room. Aanvankelijk geen tafel voor drie meer maar het zeer vriendelijke personeel zorgde met andere klanten dat wij de grote tafel konden plaatsnemen. Vervolgens genoten wij van een goede fles wijn bij het voortreffelijke eten met verse groenten. Heerlijk, aanrader. Daarna nog naar de overkant geweest bij Wicked Wines en ook daar echt genoten van sfeer en ambiance.
Myrasander .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Met mooi weer is het goed toeven bij room het terras. Ik heb de BLT voor lunch genomen. Deze was iets anders dan ik gewend ben, lekker, iets zout, misschien de bacon. Het duurde even voor we bediend werden, maar de bediening was verder vriendelijk. De Cappuccino was uitstekend.
Coniglia H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Niet helemaal duidelijk was dat we niet de salades van de lunchkaart als maaltijdsalades mochten bestellen. Nee we moesten echt kiezen uit de dinerkaart. Gelukkig stonden daar ook maaltijdsalades op. Mijn tafelgenoot een Caesarsalad en ik de salade met warme geitenkaas.

Beiden waren goed in orde. Vooral in mijn salade was de combi van goed gesmolten geitenkaas met geroosterde amandelen en gedroogde vijgen een heerlijke. Lekker afwisselend in de mond!
Daarbij als extra: huisgebakken (en dat waren ze ook echt) frietjes met een goede mayonaise.
Compliment Room, ook al zaten we op jullie heerlijke terras en niet binnenin jullie overigens ook gezellig ogende "room", voor mij zijn jullie zeker een onthoudertje. Tot een volgende keer!
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Prima lunchadres! Heerlijk in het zonnetje op het terras genieten van de clubsandwich gerookte zalm ( 3 dikke sneden bruinbrood met krabsalade, ei, rauwkost en een overvloedige portie gerookte zalm). Ruime, royale portie die volgens mijn partner voortreffelijk smaakte. Ik had een zuurdesembroodje met huisgemaakte tonijnsalade, ook heerlijk! Erbij verse jus en nog 2 grote koffie verkeerd. Zeer vriendelijke bediening. Leuke buurt. Room is onze favoriet in Den Haag!
Benstelten .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
- goede kwaliteit van de gerechten
- originele, onverwachte combinaties van smaken en texturen, maar zeer geslaagd
- mooie presentatie
- zeer sympathieke bediening
Kasandra W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Zijn er wezen lunchen. Er hangt een gezellige sfeer en iedereen is er erg vriendelijk. Vlotte bediening en we hebben heerlijk gegeten. Gaan er zeker nog eens terug komen.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Prima geluncht ! Wij namen: clubsandwich gerookte zalm: een hele hap! Een combi van gerookte zalm, krabsalade, gekookt ei en wat rauwkost met 3 sneden brood. Het broodje met gegrilde groenten en de Roomburger. Alles goed verzorgd, lekker en voldoende. Erbij sapjes met mango, koffie ( volgens mijn man net bijzonder) en heerlijke lavendel- en citrus spice herbal tea. Jammer dat het terras vol was, maar dat is begrijpelijk met zo'n mooi weer!
RuudvB .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Afgelopen donderdag hier geluncht. Dat doe ik vaker omdat het er aangenaam vertoeven is, zowel binnen als buiten op het grote terras op het mooie Anna Paulownaplein. Dit keer beviel het bestelde broodje (Meltie met hete kip, uien en kaas) me minder. Overvloedige gesmolten kaas, moeilijk snijbaar ciabatta broodje en zeker niet de meltie die ik er gewoonlijk krijg. De bediening is uitstekend. Jammer dat de muziek vrij hard stond, waardoor er voor mij wel erg veel lawaai was.
Shanna-020 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Donderdag avond bij room gegeten. Wat een mooie gelegenheid zeg! Huisgemaakte runderpastrami vooraf. Heerlijk op smaak een schitterend geserveerd! Mijn tafelgenoot had de pompoensoep. Heerlijk. Deze wordt ook tijdens de lunch geserveerd! Als hoofdgerecht hadden we beiden hazenpeper! Ongelooflijk goed klaar gemaakt! We sloten de avond af met cheesecake met mandarijn en goede koffie! Met de glimlach van de goede serveerster en een glimlach op ons gezicht gingen wij de deur uit! Wij komen terug!
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Vorige week zondag hier op terras geluncht.
Gelukkig konden we om 4 uur nog een uitsmijter krijgen, was volgens de bediening niet de bedoeling (?), de lunch was al afgelopen. Op de kaart staat tot 4 uur...maar goed, het werd alsnog geserveerd, en lekker, op goed brood.
Terras is gezellig. Bediening okee.
Louisiana .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Eindelijk een plek waar we in een easy sfeer van de lekkerste lunch hebben genoten. We zaten op het terras, een van de mooiste pleintjes van Den Haag en hebben echt heerlijk gegeten. Het (spelt)brood is verrukkelijk, en het speciale vruchtensapje van de dag ook! De volgende keer gaan we naar Room voor ontbijt met o.a. echte scones, yoghurt met fruit, beloofd veel goeds! De bediening was erg vriendelijk en beleefd, iedereen met een glimlach, knus, fijne muziek op de achtergrond en ronduit top kwaliteit eten!
Mika123 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Afgelopen week buiten gezeten en een hapje gegeten en een kopje koffie gedronken. Een heel erg mooi plekje om te zitten en te genieten. De koffie was lekker maar helaas koud. De pasta van de dag "Spaghetti Bolognese" waren helaas te lang gekookt. Ze smaakten naar toegevoegd aroma maar niet naar Bolognese, bijna geen vlees en alleen tomaatjes. Ik vrees dat ze duidelijk beter zijn als ik ze zelf maak. Vond ik erg jammer. Dus voor iets te drinken ok, maar eten was niet succesvol. Ik hoop dat de kook alleen deze dag een slechte dag had...service was ok.
Emclaus .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Vorige week geluncht in Room. Naast een verrukkelijk broodje at ik daar heerlijke aspergesoep. De bediening is vriendelijk en alert. Dit in een ambiance waarin ik me thuisvoel, hier kom ik snel terug