Roode Leeuw

Markt 13 4357 BG Domburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Roode Leeuw

Runar .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Na een half uur nog niet geholpen te worden dit eetcafé maar weer verlaten.
Ze hadden het drukker met kletsen dan met hun bediening
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
De Roode Leeuw is een warm en sfeervol ingericht restaurant met de uitstraling van een grand café. De bediening is vriendelijk en stelt je op je gemak. Het feit dat wij lang op een besteld drankje moesten wachten, werd prima opgelost.
Het visbordje als voorgerecht smaakte prima en is eigenlijk groot genoeg voor 2 personen. Dat geldt voor meer zaken op de kaart, zoals de mixed grill en de XXL schnitzel. Je gaat hier echt niet met honger naar huis en het smaakt ook nog eens prima. Geen haute cuisine, maar wel waar voor je geld.
Menace73 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Heerlijk gegeten en erg vlotte, vriendelijke bediening. Het breekbrood met kruidenboter was ovenvers. De schnitzel xxl was echt xxl. De mosselen smaakten uitstekend. Helaas was de tiramisu op, maar was het trio van chocolade als desert een goed alternatief. Ik zou zo weer terug gaan.
Dimitri H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Wij hebben hier geluncht. We hadden allebei een uitsmijter. Prima uitsmijter, niets bijzonders. En zo is de rest ook, al hebben ze wel ook "uitgebreidere" broodjes op het menu. De plek is super. Midden in de het stadje domburg, met een lekker terras. Prima plek voor een broodje..
Dehaai14 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Op het verwarmde terras was het redelijk druk, in het ruim opgezette cafe met prettige stoelen waren wij de enige. Niet vreemd in de nog rustige periode die de Zeeuwse kustplaatsen kennen. Bediening was vriendelijk en snel.
Mooi opgemaakte borden, met zorg bereid. De kinderen hadden een lekkere tosti met rauwkost, wij een uitsmijter en toast met zalm. Prettig aan de toast met (veel!) zalm vond ik dat de garnering apart in bakjes zelf te verdelen was.
Voor jonge kinderen een leuke speelhoek en een voetbaltafel voor de oudere kids. Mogelijkheid tot verschonen van jonge kinderen in de dameswc.
Geen idee hoe het in drukke periodes is, gezien de slechte recencies, maar wij zijn zeer tevreden!
Klaritanis .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
We hadden hoge verwachtingen aangezien het er erg druk was.
Helaas viel het erg tegen. Bediening liet te wensen over, duurde allemaal erg lang en waren onvriendelijk, en het leek alsof we een opwarmmaaltijd kregen. We hadden het idee dat de vis niet op dat moment gebakken was en dat de friet opnieuw in de frituur had gezeten.
Onze kinderen kregen eerder te eten dan wij.
Vervolgens heerlijk aan het strand gegeten.
Tamartje .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Onze salades waren teleurstellend en daarom veel te duur. Het was weinig, de sla leek niet vers want was bruin en de kaas proefde ook niet lekker. Nog niet gesproken over het harde brood! Het enige positieve was de cola maar daar kan ook weinig aan fout gaan!
Voor ons nooit meer.
Helene01 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
heb een pannenkoek appel besteld, de smaak viel echt tegen, het meisje bevestigde, dat ze het niet zelf maken maar opwarmen, dat vind ik over het algemeen altijd een tegenvaller, als ze het niet zelf maken. heb het ook niet opgegeten, wel jammer dat ze het dan toch rekenen. advies: altijd vragen of ze het zelf maken.
Francky .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Van de 4 dames hadden er 2 een Ceasar salad besteld en deze kwam met klein gesneden zure anjovisjes, als rolmops uit een potje. De dame met de roquefort die aangekondigd werd in het menu met walnoten kon deze niet terugvinden op haar bord. Over de anjovisjes is geklaagd en toen kwamen ze in een schaaltje. Hele discussie over het wel of niet van anjovisjes of kippenreepjes in de Caesar salad: nou, wel dus, De dressing was ook niet goed. Er zat geen knoflook in, maar goed na zovele anjovisdiscussie en de walnoten vonden we het welletjes. Zorg dat je salades gewoon naar behoren zij. Het meisje in de bediening was welwillend, maar de keuken niet zo.
Christiane T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Het duurte vrij lang (zeker 10 min) voor iemand van de bedining langswam, net zo lang duurte het voor we een menukaart kregen en voor de bestelling opgenomen werd duurte ook vrij lang, er waren nog 4 andere tafels en liepen er 3 mensen in de bediening
De mosselen waren heel erg lekker en de zuidafrikaanse wijn smaakte goed.
Het zag er allemaal heel netjes uit.