Röntgen Café

Hoofdstraat 171B 7311 AZ Apeldoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Röntgen Café

Margien D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Altijd prima eten hier , of je nu "a la carte" eet of van de "hapjeskaart" eet waarbij je per keer drie gerechtjes kan kiezen en dat eindeloos kan herhalen.
De verrassingsmenu's zijn ook altijd prima.
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Eerder kon je of boven of beneden eten: tegenwoordig alleen nog beneden.
Hoewel je daar prima en gezellig zit, heb je boven nét iets meer het idee "uit eten" te zijn dan beneden. (en boven zit je wat rustiger)
Bediening spontaan en ongedwongen.
G2404 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Hier kun je in Apeldoorn goed terecht als je lekker wilt eten, niet te duur, en kunt genieten van je diner. De sfeer is goed, rustig en past bij de bediening die persoonlijke aandacht voor hun klanten hebben. Het eten is echt niet duur en smaakt enorm goed!
Simoneapeldoorn .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Afgelopen zondag hebben wij hier met zijn vieren gegeten. Vanaf nu kun je daar ook beneden eten aan de hoge tafels, wat er erg leuk uit ziet. We hebben de hapjes gegeten. Ontzettend leuk en absoluut niet duur! Het duurde uiterlijk een half uur voor we de volgende ronde kregen die we zelf mochten uitkiezen. Het personeel is erg vriendelijk. Wij gaan zeker nog een keer!
M S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Gezellige, sfeervolle inrichting. Leuke vlotte bediening. We hebben gegeten van de ' kleine hapjes kaart' 3 gerechten pp per keer bestellen en smullen. En dat voor een hele nette prijs. Aanrader!
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Het duurde een uur voordat we ons voorgerecht kregen. Vervolgens waren de kroketjes zwaar verbrand, niet te eten. De geitenkaas was overgoten met pure honing, veeel te zoet. Het hoofdgerecht duurde vervolgens 3 kwartier. De kipsate was ook flink aangebrand. De zalm was zonder fantasie bereid, flauw van smaak. ter compensatie werd ons een dessert aangeboden maar wij hadden onze buik vol van dit "eetcafe". We kregen wel een korting op het eten omdat het (overigens uiterst vriendelijke) personeel het erg vervelend vond.
De entourage is erg gezellig en sfeervol, de bediening is correct en vriendelijk. Maar het eten is ver beneden peil