Ronnies BBQ Ribs

Dautzenbergstraat 28 A 6411 LC Heerlen Nederland Kaart
31-455119909

Over het restaurant Ronnies BBQ Ribs

20 maart heeft Spare Ribs restaurant Ronnie's BBQ RIBS haar deuren geopend.
Naast de heerlijke Spare Ribs worden er ook verschillende hamburgers geserveerd. Met de vegetariërs onder ons is natuurlijk rekening gehouden.
Ron en zijn team heten u van harte welkom in het Spare Ribs restaurant van Heerlen en omstreken.

Meer informatie over restaurant Ronnies BBQ Ribs

Jouw recensie over het restaurant Ronnies BBQ Ribs

Howard E.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Dat waren pas spare ribs, veel keuze aan sauzen. Voor iedereen wat wils, zelf vind ik de soja saus het lekkerst. De bediening was echt energiek en vriendelijk, chapeau!
Kaj V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Bedienend personeel dat rond loopt in kleren dat ze zelf uitkiezen ziet niet professioneel uit.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Gezellig en vriendelijk personeel... eten smaakte heel erg goed en de kok is ook een top vent! Zeker een aanrader!!
D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Leuke gezellige zaak , vriendelijke gezellige mensen en fijne snelle bediening en als bonus ' heerlijk eten! '
echt een fijne plek om eens te gaan eten , spareribs om je vingers bij af te likken
A.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Had meer verwacht van een BBQ restaurant. De spareribs waren gewoon. Bediening mag iets vriendelijker, deze hadden duidelijk geen zin om te werken
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Geweldig eten voor de prijs en de sfeer maakt het af. Werk nemers waren heel aardig en de eigenaar kwam even langs om hoi te zeggen. Ik zal zeker terug komen
Jean Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
We hebben lekker gegeten.
Fijn dat de chef zelf het eten bracht.
En een pluspunt dat mijn zoon voor zijn verjaardag een attentie kreeg.

Enigste minpunt is dat het toilet en het restaurant voor rolstoel en invalide niet goed toegankelijk zijn.
Y. M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Nog nooit in mijn hele leven zo'n goor eten gehad. Chicken wings en spareribs kwamen geloof ik uit de magnetron en waren besmeurd met een of andere ranzige saus. Tevens ZEER slechte en arrogante bedienster! Had mijn geld nog liever door de wc gespoeld dan gespendeerd aan zo'n slecht restaurant. Eén ster zijn ze eigenlijk niet eens waard. Was de eerste en de laatste keer!
Luc G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Met 4 personen heerlijk gegeten. We hebben buiten gezeten in de unieke doorgang achter de poort. Snelle service en heerlijke gerechten voor een meer dan uitstekende prijs. Het was niet onze eerste keer en we zullen vast nog vaker teruggaan.
Janny-Amanda B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Het eten viel erg tegen. Ik had de pulled pork en na 5 hapjes werd ik er heel erg misselijk van en heb ik niets meer gegeten. Mijn man had een hamburger smaakte redelijk maar helaas had hij later op de avond ook er last van.
Bediening was heel aardig.
We zaten buiten alleen misten de stoelen kussens waardoor de tafel hoog was en de stoel deed pijn aan mijn blote benen.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Wij komen hier graag eten .
Het eten is van een goede kwaliteit , meer dan genoeg voor een betaalbare prijs, gezellige sfeer , bediening is top !
JHM W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Lekker eten voor aantrekkelijke prijs en vriendelijke bediening.
Bart A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
heerlijke hamburgers
Fam F.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Tijdens ons weekendje Heerlen hebben we vanavond hier heerlijk gegeten!
Onder het genot van een lekker Hertog Jan biertje hebben we de Tapas besteld en dat was zeker de moeite waard. Een bord vol lekkers. Spare-ribs, kipkluifjes, saté, hamburgertje, uienringen & friet!
Gezellig gekletst met de vriendelijke bediening! Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug!!
Josje R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
zelden zo'n goeie spare ribs gegeten. de baas zelf laat zich ook tussen de mensen zien af en toe en maakt een babbeltje

hele gezellige tent!

(tip: bestel de spare ribs met cindy's sambal.)
Hallo Josje, bedankt voor de recensie.
Zou jij me willen vertellen wat je duur vindt aan de prijs kwaliteitsverhouding, zodat we hier wellicht kunnen verbeteren.

Groeten,

Ronnie
Minou V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Lekker eten en vriendelijke bediening
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Erg lekker gegeten in een goede ambiance. De serveerster was erg vriendelijk respect voor haar, ze was alleen en was eigenlijk voor 1 persoon niet te doen, ondanks alles bleef ze vriendelijk lachen. Fantastisch.
Michel G.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten, ook de kids vonden de burgers uitermate heerlijk.
JHM W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Personeel is zeer vriendelijk en geef je een thuisgevoel
Silvia R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Super vriendelijk personeel, hele gezellige tent, heeeeeeerlijk eten en ook nog eens betaalbaar eten!
Wij zullen er vaker heen gaan!