Ronnies BBQ Ribs

Dautzenbergstraat 28 A 6411 LC Heerlen Nederland Kaart
31-455119909

Over het restaurant Ronnies BBQ Ribs

20 maart heeft Spare Ribs restaurant Ronnie's BBQ RIBS haar deuren geopend.
Naast de heerlijke Spare Ribs worden er ook verschillende hamburgers geserveerd. Met de vegetariërs onder ons is natuurlijk rekening gehouden.
Ron en zijn team heten u van harte welkom in het Spare Ribs restaurant van Heerlen en omstreken.

Meer informatie over restaurant Ronnies BBQ Ribs

9,1

Jouw recensie over het restaurant Ronnies BBQ Ribs

Henri K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Goed eten en leuke ontspannen sfeer.!!
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Helaas niet mijn verwachtingen waar gemaakt. We missen de link naar "smokey". En champignons uit een potje koud op de hamburger smijten zonder uitlekken of verwarmen/opbakken is een kleine moeite... toch?..
Beste heer Jonkers,
Helaas was het niet naar uw wens, waarom heeft u dit niet bij de bediening aangegeven dan hadden wij naar een oplossing kunnen zoeken. Ik heb van de bediening geen klachten ontvangen, daar zij aan al onze gasten vragen of alles naar wens was. Bovendien serveren wij geen champignons uit een potje en bakken deze altijd eer ze op de hamburger komen.
K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
We waren de 1e keer bij jullie. Het eten was geweldig. Mijn man en ik hadden gekozen voor de tapas....alles was heerlijk. Wat wij wel misten was een beetje koolsalade. Onze zoon had de onbeperkte spareribs en daar zat het wel bij. Dat zou ook geserveerd mogen worden bij de tapas.
Lieltje74 V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Een erg leuk ingericht gezellig restaurant waar je hele lekkere hamburgers kunt eten en de bediening was ook heel aardig en snel!
Riana B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Goede spareribs, gezellig personeel en leuke tent. Denken met je mee in verband met dieetwensen. Erg prettig! Kom zeker terug...
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het is een goed restaurant met heel goede bediening,heerlijke spareribs en overheerlijke hamburgers,
Het persoonneel is vriendelijk en goed opgeleid
Verder kun je er een goed glas bier drinken, je wordt er niet weggekeken als je lang blijft zittenna het eten
Ga zo verder Ron .

Frans van Eijndhoven . Eys
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
We hebben onbeperkt ribjes gegeten. Je kon steeds een andere smaak kiezen, dat was erg leuk. Ook bij de eerste keer kon je half de ene smaak kiezen en half de andere. Goed idee om zo van alles te kunnen proberen.
Jammer dat zeggen cocktails hebben. Ze hebben wel een uitgebreide bierkaart.
Manou T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Zeer lekker eten en erg vriendelijke goede service!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goed eten voor een leuke prijs.

Top bediening
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Lekkere ribjes en een goede bierkaart!
Niki M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk Ribs en goede Burgers
Rebecca R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten !!
Howard E.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Dat waren pas spare ribs, veel keuze aan sauzen. Voor iedereen wat wils, zelf vind ik de soja saus het lekkerst. De bediening was echt energiek en vriendelijk, chapeau!
Kaj V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Bedienend personeel dat rond loopt in kleren dat ze zelf uitkiezen ziet niet professioneel uit.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Gezellig en vriendelijk personeel... eten smaakte heel erg goed en de kok is ook een top vent! Zeker een aanrader!!
D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Leuke gezellige zaak , vriendelijke gezellige mensen en fijne snelle bediening en als bonus ' heerlijk eten! '
echt een fijne plek om eens te gaan eten , spareribs om je vingers bij af te likken
A.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Had meer verwacht van een BBQ restaurant. De spareribs waren gewoon. Bediening mag iets vriendelijker, deze hadden duidelijk geen zin om te werken
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Geweldig eten voor de prijs en de sfeer maakt het af. Werk nemers waren heel aardig en de eigenaar kwam even langs om hoi te zeggen. Ik zal zeker terug komen
Jean Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
We hebben lekker gegeten.
Fijn dat de chef zelf het eten bracht.
En een pluspunt dat mijn zoon voor zijn verjaardag een attentie kreeg.

Enigste minpunt is dat het toilet en het restaurant voor rolstoel en invalide niet goed toegankelijk zijn.
Y. M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Nog nooit in mijn hele leven zo'n goor eten gehad. Chicken wings en spareribs kwamen geloof ik uit de magnetron en waren besmeurd met een of andere ranzige saus. Tevens ZEER slechte en arrogante bedienster! Had mijn geld nog liever door de wc gespoeld dan gespendeerd aan zo'n slecht restaurant. Eén ster zijn ze eigenlijk niet eens waard. Was de eerste en de laatste keer!