Ron y Sazón (Venezuelan & Latin American Cuisine)

Rusthoekstraat 39 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Ron y Sazón (Venezuelan & Latin American Cuisine)

Live muziek als je geluk hebt!

De naam Ron y Sazon komt uit het Spaans en staat voor rum en kruiden. Nu weet je wat je van dit restaurantje kan verwachten! De Latijn Amerikaanse keuken met een vleugje Mediterraan hebben ze hier perfect onder de knie. Het interieur is opgebouwd uit simpele witte tafels met kleurrijke stoffen placemats, terwijl je buiten heerlijk knus bij de vuurkorf zit.

Meer informatie over restaurant Ron y Sazón (Venezuelan & Latin American Cuisine)

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Henri B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Een heel leuk restaurant met enorm vriendelijke bediening. Wij waren met een gezelschap en een groep kwam door het verkeer veel later. Geen probleem en de service is super. De maaltijden zijn van zeer goede kwaliteit.
Ardana A.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Bij binnenkomst heel vriendelijk ontvangen door een Engels sprekende serveerster. Ondanks dat we aangegeven hadden dat we slechts anderhalf uur hadden om wat te eten, duurde het toch minimaal 15 minuten voordat het eerste drankje bezorgd werd, ondanks dat er maar 2 andere tafels bezet waren. De rest van het eten werd binnen redelijke tijd aan tafel gebracht, maar al met al moesten we ons alsnog haasten om op tijd bij onze volgende afspraak te zijn.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten, bijzonder vriendelijke bediening. De verwarming in het restaurant had een fractie hoger mogen staan.
Arno P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met veel plezier gegeten en kennis kunnen maken met de Venezolaanse keuken. Prachtig gebakken empanada's en een heerlijk subtiel gekruid Venezolaans rundvleesgerecht met zwarte bonen erbij geserveerd waren een geheel nieuwe ervaring. Mijn partner had een verse salade met een overvloed aan avocado gevolgd door een een mooi gebakken stukje kip met frites. De bediening was zeer vriendelijk. Het familiebedrijf verdient een vaste Haagse bodem onder de voeten!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Super lekker gegeten in dit vriendelijke restaurant. Zuid-Amerikaans, alles home made en even heerlijk. Vooraf de tortilla chips met quacamole, beef met heerlijke groenten en als toetje de flan. Een aanrader!
Steve S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Erg genoten van dit restaurant. De bediening en koks waren aardig en behulpzaam. Het voorafje van brood met aiolie en olijven was goed, de ceviche (soort koude vissoep) was heerlijk, fris en de zalm als hoofdgerecht was erg lekker. Hier zat passie in het eten. Absoluut de moeite waard om vaker te bezoeken.
Marlou B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
heel leuk restaurant. Gezellig fris en vrolijk ingericht. Vriendelijke bediening. Kippetje was superlekker. Lekker guacemole vooraf.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Bij Ron y Sazon eten wij vaker (diner) en hebben hier ook al een keer een recensie op Iens over geschreven. Maar dit restaurant is nu ook open voor lunch, en daarom weer een bezoek waard. Het leuke is dat de lunchkaart anders is dan de dinerkaart. Kleinere en lichtere gerechten. Voor ons betekende dit onze eerste "arepas": een typisch Venezolaans gerecht schijnt: een dun broodje, gevuld met naar keuze kip, rundvlees of vegetarisch. De vulling is echt goed, heerlijk op smaak. Zondagmiddag, een glas wijn bij de lunch moet kunnen: heerlijk glas tempranillo. Met wat zuid-Amerikaanse muziek op de achtergrond heb je zo een prima middag in dit door deze aardige familie gerunde restaurant.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Eten was prima, o.a. heerlijke taco's gegeten, ook goed en vriendelijk geholpen. Eén probleem wat ons betreft: de prijzen zijn te hoog.
Nassim Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gister voor het eerst bij Ron y Sazon gegeten. Het eten was fantastisch! De wijnkaart is een beetje beperkt maar dat vergeet je direct zodra de voorgerechten op tafel staan. De Ron y Sazon tacos zijn zeker aan te raden!!! Wij komen in ieder geval vaker terug.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Prima, vriendelijke ontvangst en bediening, goede wijn, lekkere voor en hoofdgerechten. Eten ook netjes op tijd en warm, alleen iets aan de dure kant.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Voor ons een nieuw Mediterraans restaurant waar we een goede chimichurri hebben gegeten.
Niet heel goedkoop, maar van goede kwaliteit, dus meer dan okee.
Smaakt naar meer...
Wolbert A.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk gegeten in fijne ambiance. Vooral de supervriendelijke service viel op! We hadden de taco's en de vis van de dag met een heerlijk soepje vooraf. Ook de nagerechten mogen er zijn!
Jurrien1801 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
wilden zaterdagavond op tijd eten en daarom lange tijd wat leeg en bedieding iets 'te vlot' maar verder een zalige plek. Informeel, maar gezellig. Zeer attente bediending. Gerechten van zeer goede kwaliteit: mooie mix van verse ingredienten, kruiden en juiste hoeveelheden. Kunt hier uitgebreid tafelen maar ook prima voor een goed glas wijn met wat kleinere hapjes. Bleef ook later wat rustig, zeker voor zaterdag, dus onze aanbeveling: ga eten bij Ron y Sazon !! ze verdienen het
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heerlijk gegeten in gemoedelijke familie sfeer. Eerlijke smakelijke gerechten. Prijs/kwaliteit in goede balans. Vriendelijke bediening. Aanwinst voor de buurt. Voor herhaling vatbaar!
ulysses1103 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We zijn met een aantal vrienden, bij dit restaurant, neergestreken aan de hand van de goede recensies op IENS. De verwachtingen werden meer dan waargemaakt. De familie die het restaurant runt, is erg gastvrij en ze weet gezelligheid een extra dimensie te geven. Het eten was werkelijk verrukkelijk en zeker aan te raden. De 'eetclub'.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Met mijn dochter belandde ik min of meer per toeval in dit restaurant, waar voorheen de Huiskamer gevestigd was. En we hebben heerlijk gegeten! Wat een verrassing. Super service, fijne sfeer, originele gerechten, met een zuid-Amerikaanse twist, zalige wijn (enig minpunt: de prijs voor een glas huiswijn was aan de hoge kant). Zelfs de latte machiato na het eten was meer dan perfect. We komen snel terug!

Frank D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heel gezellig familierestaurant, met geweldige service en echt authentiek Zuid-Amerikaans eten. De empanaditas, skirt steak en flensjes met dulce de leche waren heerlijk, en de taco's naar oud familie recept waren perfect. Wij gaan hier zeker vaker heen!
Ariane65 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
We smulden van Empanatidas Peruanas als voorgerecht: 3 kleine gerechten in bladerdeeg, en van de Involtini de Pollo als hoofdgerecht. Alles zeer verzorgd van (zachte) smaak en gepresenteerd als een schilderij. Ook de desserts waren verrukkelijk, veel variatie in smaak, kleur en zelfs temperatuur. Wat ons ook opviel was de prettige afwezigheid van (te)veel zout. Je voelt je er echt te gast bij een Venezolaans gezin, de eigenaar trakteerde ons nog op een glas heerlijke Venezolaanse Diplomatico, kortom, een aanrader!