Ron Gastrobar

Zondag

Jouw recensie over het restaurant Ron Gastrobar

brit M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Zeer goede, attente en vriendelijke bediening! Nemen de tijd voor hun gasten. Prettige sfeer. Heerlijk groot terras met verwarmers.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten met onze 2 kinderen die we kennis willen laten maken met culinair eten. (Is geslaagd,voor hen ook!)
De kwaliteit was heel erg goed. Maar dat is ook conform de verwachting én de prijs. Iets extra’s bij de lunch heb ik gemist. (Op brood na geen enkele amuse...)
De bediening was ook professioneel en vriendelijk. Klein puntje van aandacht: met zoveel rondlopend personeel had ik net iets meer persoonlijke aandacht verwacht aan tafel.
mike123 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ontvangst was prima. Na met drie personen het 6-gangen menu besteld te hebben raakte de bediening in de stress. De borden met de gerechten werden vlot geserveerd wat best fijn is. Maar dat de borden op tafel gekwakt worden zullen de heren in de keuken niet echt waarderen (wij ook niet). We bestelden nog een fles wijn, de kelner schonk echter maar drie glazen in en nam de fles weer mee. Na tien minuten vroeg ik waar de fles was en kreeg een vaag antwoord. Nadat mijn tafelgenoten buiten even gerookt hadden stond onze tafel vol met enkele vieze glazen van onze buren, best jammer dat ook de volgende gang al geserveerd was terwijl wij er niet aanzaten. kortom eten was prima service van de bediening mag nog wat aan geschaafd worden.
pimyvonne .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
fantastische doeltreffende bediening. meeste eten heerlijk, alleen brood bij de kaasplank was iets uitgedroogd.
Gaan zeker nog een keer
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten , klasse gerechten en zeker voor herhaling vatbaar.
Irritant vind ik dat het nog niet genoeg is maar minimaal 120 tekens moet zijn,belachelijk!
sino K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
duurde vrij lang voor er water en drinks order werd opgenomen.
muziek veel te hard naarmate de avond vordert -dit kan echt niet.. het is geen café of dancing
met vijf personen hadden we in total 8 kleine en 3 sharing gerechten - dit was veel te veel eten, had de bediening wellicht iets krachtiger op kunnen wijzen.
kraan water??? onze marikaanse gasten vonden het heel vreemd dat dit er niet was.... mag ook wel als je 600 piek afrekent met vijf pax.
mwateringen .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ik denk een restaurant zoals RON dit bedoeld heeft waar jonge mensen de kans krijgen om op niveau te leren koken bedienen en te managen en dat goed tot heel goed ga zo door en wij komen zeker terug.Ik hoop dat de medewerker mijn bemerkingen heeft meegenomen naar he werk overleg. Hartelijke groet Minjo van de Wateringen.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Helaas had ik meer verwacht. De tartaar was niet bijzonder, de spareribs bijzonder vet. Het verrassingsei was wel prachtig!
Fbnaber .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima eten alleen kan je je voeten niet kwijt onder de kleine tafeltjes als je op de bank zit.
Storend is ook het felle licht van de warmtelampen bij de keuken. Daar moet wat aan te doen zijn.
Nicole J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk eten, maar absoluut geen sterwaardige bediening. Wijn werd over het glas heen gegoten, het duurde erg lang voor de wijnfles aan tafel werd opengemaakt en volstrekt niet volgens de etiquetten, er zat zelfs kurk in de wijn. Verder geen amuses of friandises wat toch heel gebruikelijk is bij een sterren restaurant. Ook het brood werd niet bijgevuld en de glazen werden niet bijgevuld. Kortom ster waardig eten maar geen sterwaardige ervaring.
Eva G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Zaten hier vanmiddag, wederom heerlijk gegeten. We zaten hier met Groupon die we cadeau hadden gekregen, maar een van de serveersters was verschrikkelijk. Een donkere wat oudere vrouw (gezet), super onvriendelijk, heel erg arrogant. De rekening werd op tafel gegooid zonder wat te zeggen, echt belachelijk. Kom hier zeker niet terug door deze vrouw en heb hier toch zeker stuk of 7x al gegeten. Super jammer. Ga niet in de bediening werken bij zo'n goed restaurant als je zo'n instelling hebt.
P.R. G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lunchen bij Ron Blauw. Je verwacht top en dat was het ook. Leuke formule met kleine gerechtjes. Prachtig opgemaakte borden tot in de perfectie bereid. Lekkere huuswijnen voor een betaalbare prijs. Geweldig vriendelijke bediening. Geen minpunten? Nou een kleintje dan. Bij de koffie verwacht je zoetigheid. Het bij de koffie geserveerde ijsje (zag er geweldig uit) bleek echter yoghurtijs. Heel erg lekker, maar het eerste hapje valt even tegen. Desalniettemin een geweldige lunch. Een aanrader!
lekkerbek J.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
de beste Peking eend ever gegeten. leuke bediening lekkere wijn ook de dim sum super we hebben met ons achten een heerlijke avond beleefd
Jasper L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Teleurstellend! Het eten dan! Bediening was top, wijnen waren goed. Echter m'n eten was niet goed! Prijs kwaliteit echt zoek! Voorgerecht, venkel niet gaar genoeg, laffe saus! Hoofd, een stukvlees voor drie man, waarvan de helf vet was... porties moeten echt groter, zelfs voor rest. Niveau was dit echt te karig. Denk dat ome Ron zelf maar weer een keer in de keuken moet gaan staan.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Terras en restaurant prachtig, maar het eten was om te huilen. Kleine porties, duur, en te simpel. Kwaliteit gaat snel omlaag en het wordt karig. Bediening was leuk en deed hun best. Ron zou dit pareltje niet zo moeten laten verwaarlozen...
erikenannette D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Al verschillende keren geweest bij Ron. Altijd prima.. afgelopen donderdag was echt slecht. Kip met ganzenlever voor 2 personen, was slecht. Kip droog en de ganzelever was nauwelijks te vinden. De eerste gerechtjes zalmtartaar en steaktartaar waren prima. We moesten zolang wachten om een nagerecht te kunnen bestellen dat we het maar niet gedaan hebben. We zaten lange tijd met lege glazen terwijl het belachelijke aantal personeelsleden, vakkundig de blikken van ons en andere gasten probeerde te vermijden. Jammer. Het terras was geweldig!
Julia P.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Blijft 1 van mijn favoriete plekken allertijden. Lekker vlotte bediening, goeie klassiekers die altijd weer een feestje zijn. Als ik dan wat te zeuren heb dan is het dat ik de inrichting zo strak vind maar dat is een kwestie van smaak. ik blijf iig komen.
Pascal W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Vanmiddag geluncht.Het was heerlijk, gezellig en uniek: we hebben als eerste kokosijs met kaviaar gegeten. Sensationeel!
John T.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Met een relatie gelunched. Aardige ontvangst in een modern interieur. Bediening is vlot en zeer vriendelijk. We namen de steak tartaar met Amsterdamse uien tapioca, ansjovis en rundermerg. Voortreffelijk, met name die tapioca. We dronken er een fles Riesling Reserve bij. Vreemd genoeg werd de wijn na het ontkurken ingeschonken zonder van tevoren door een van ons te laten keuren. Dat is heel vreemd. Maar de joviale bediening én de wijn maakten het weer goed.
Het tweede gerecht was de gebakken ganzenlever met gemarineerde bietjes, madeira rozijnen en voc-schuim. Mooi in balans, erg lekker. Als bijgerecht de frietjes met dragonmayonaise.
Enige disonnant was het niet laten keuren van de wijn, de rest was goed tot zeer goed. Een aanrader.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gastvrije ontvangst. Aardige bediening en in zeer grote getalen aanwezig. Burger goed. Kalfszwezerik was te zacht en te roze, niet voldoende gebakken. Wijn was goed. We vroegen om een Verdicchio. Verder geen informatie gegeven over de wijn, herkomst, druif en kenmerken? Toch een glas van € 9,00... We maakten nog de opmerking dat de wijn een bijzondere smaak had. Daar zou je als bediening iets over kunnen zeggen. Geen kaarsjes op tafel. Geen licht aan in de wijnkast. De gashaard was op deze koude natte avond ook niet aan gedaan. Een ongezellige inrichting. Drie kwartier gewacht op de gerechten. We hadden nog meer plannen, daarom verder niets meer besteld. Sterrenniveau? Ach het zal de naam wel zijn. Geen reden om terug te komen.