Ron Gastrobar

Zondag

Jouw recensie over het restaurant Ron Gastrobar

Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Wederom fantastisch gegeten (4e keer). Sfeer is top en bediening hartelijk en humoristisch. Ik kijk weer uit naar mijn volgende bezoek.
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Dit is de twaalfde keer dat wij bij Ron Gastrobar geluncht hebben en zoals gewoonlijk weer verrassende gerechten van hoge kwaliteit, uitstekende service en een prima prijs.
AndreJ .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten: de kalfshersens waren echt verrukkelijk, de spareribs met sambal uitstekend, lekker toetje met chocola en pinda ijs bijzonder en smakelijk. Kortom een heerlijke en gezellige lunch voorafgegaan door een mooie Cava. Super, zal zeker niet de laatste keer zijn!
Josee D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We aten het zes gangen diner. Het eten was echt heerlijk. Kleine gerechten, maar alles bij elkaar was t ruim voldoende. De borden waren mooi opgemaakt. Heerlijke fles witte wijn erbij gedronken. Bij een vlees gerecht een glas rode wijn gedronken, die er door de bediening bij geadviseerd werd en er inderdaad heerlijk bij smaakte.
Patrick A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
hapjes kleine gerechtjes en aan de prijs
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Genoten van top lunch. Dat is gewoon een zekerheid.
Wij vinden het alleen storend dat de zaak vrij lawaaierig is (restaurant is soort pijpenlade met tafeltjes redelijk dicht op elkaar).
Joopjjanssen J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Zeer vriendelijk ontvangst en vernuftige gerechten!
De wijnen zijn eveneens een aanrader.
Prima locatie in een gezellige omgeving.
Kim C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Gisteren voor het eerst gegeten bij Ron Gastrobar. De ambiance is toegankelijk en de sfeer erg prettig. De bediening had hier en daar wat schoonheidsfoutjes (eten bijna vergeten toe te lichten, wijn niet bijschenken na laten proeven en een toetje dat werd vergeten), maar dat werd gecompenseerd door het eten. Heerlijke, smaakvolle gerechten die goed in balans waren. Toegegeven, we waren er met een Groupon, maar dat maakte wel dat we (inclusief wijn en wat supplementen voor bepaalde gerechten) voor €200 met z’n vieren 3 gangen hebben geluncht. Wat dat betreft maakt Ron Gastrobar z’n pretenties waar: het eten bij een Michelinster toegankelijk maken. Wij komen zeker nog eens terug.
Sharon H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Iedere keer weer een geweldige avond bij Ron Blaauw. Het eten is van hoge kwaliteit en wij voelen ons elke keer bijzonder welkom.
Wij komen twee keer per jaar uit Limburg, boeken een hotel in Amterdam, met als enige doel om weer zo'n heerlijke avond bij Ron Blaauw te beleven. Niets dan complimenten!
Guus S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Nu voor de vijfde keer bij Ron Blaauw gegeten. Eerste keer was nog in Ouderkerk ad Amstel. Daar aten we toen ossenstaart. Omdat we het zo lekker vonden kregen we nog een klein bordje. Nu zo'n 25 jaar na dato weer die overheerlijke ossenstraat. En al het andere lekkers. Onovertroffen! In een tv programma gaf Ron Blaauw laatst aan dat hij af en toe twijfelde. NOOIT meer doen! De Gastrobar is ons favoriete restaurant.
Jorrit S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
By far de leukste tent in Amsterdam. Eten is subliem en de service fantastisch (en dat is helaas zeldzaam in Amsterdam). Kom hier zeer graag voor zowel lunch als diner. De bar is ook altijd levendig en perfect voor een 'snel hapje'!
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
De steak was prima. De spareribs waren verrukkelijk. Normaal gesproken bestel ik die niet in een restaurant, maar hier waren de botjes eruit gehaald. Heerlijk sambal erbij. Desserts waren ook heerlijk. Komen beslist terug.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Fantastische ervaring bij Ron Gastrobar.
Heerlijk gegeten, perfecte service. Eten en personeel waren zo goed dat het voor ons onvergetelijk was. We komen graag nog eens terug.
T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk geluncht met een goede vriendin, de gerechten waren helemaal top en de bediening was zeer gastvrij en vriendelijk. Bij Ron Blaauw wordt een lunch gewoon een feestje.
Mireille R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
altijd een feestje hier te komen,
levendige ambiance en heerlijk eten voor een redelijke prijs.
originele gerechten, maar ook klassiekers .
van mij mag de klassieker foie gras weer terug op de kaart plaats van de mousse de foie gras.
het was een geslaagde avond.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Een voortreffelijk restaurant, vriendelijke en kundige bediening. Eten was erg goed en vriendelijk geprijsd. Een aanrader!
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Eten en wijnen waren heerlijk. Erg mooie en sfeervolle zaak. Ontvangst was hartelijk en vriendelijk. Bedienend persooneel was erg aardig, alleen bij het presenteren/serveren van de gerechten wat gehaast voor ons gevoel (was mss erg druk?).
Roy L.
Highly recommended!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gistermiddag weer heerlijk gegeten bij Ron op de Sophialaan. Ik vind deze Ron toch evht het vlaggenschip van het Ron imperium. Alles gastrobarren zijn top. Hier vind ik echter dat je net even meer uit bent dan bij de andere locaties en ik vind hier de bediening ook attenter. Waarmee ik niet zeg dat het bij de andere niet goed is! Hier ben ik echter nog iets meer uit.
Het geluidsniveau mag wat minder maar dat is denk lastig te organiseren op deze locatie.

Het eten is werkelijk goddelijk, we hebben genoten, we komen terug!
Carin R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima ambiance met mooie maar erg kleine gerechtjes voor die prijs. Iets te weinig aandacht voor ons, maar wel zeer vriendelijk personeel. Bij weggaan, zelf maar onze jassen gepakt en het jasnummer op de balie achter gelaten.