Meer informatie over restaurant Ron Gastrobar Oriental

Berend V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
jack M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vol verwachting gereserveerd maar wat een teleurstelling.
De porties zijn niet alleen echt te klein maar ook niet goed op smaak.
Je eet bij een concept en dat zie en proef je.
Ga naar de Zeedijk en geniet van echt aziatisch eten tussen echte mensen.
horyaans H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuk restaurant op zeer handige locatie met openbaar vervoer. Alleen stokjes op tafel vergde te veel behendigheid. Rijst die uit elkaar valt kun je moeilijk met stokjes eten. Verder prima eten en heerlijke wijn voor een goede prijs.
Joanjoan .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Douglas H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Na een tijdje niet geweest te zijn, heb ik afgelopen donderdag weer mogen genieten bij Gatrobar Oriental. De dim sums waren uitstekend, de lemon chicken nog steeds even heerlijk. Leuke originele wijnen, maar lekkerste blijft de Veltliner. Maar we begrepen dat er een nieuwe kaart aan komt omdat er een schaal gigantische King Crab langs kwam. In sambal gewokt, zoals we dat thuis ook doen. het bleek een proef te zijn voor Ron en zijn chef. Ron is verder een zeer goede gastheer met oog voor zijn (vaste) klanten waardoor we de avond helemaal met onze neus in de boter vielen en mee mochten proeven van de Try-out van de king Crab. Nou.... heel graag op de kaart zetten!! We komen snel terug
Dank je Ron en je team!
het was weer een waar feestje
Douglas
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
De tafel(tjes) staan te dicht bij elkaar, waardoor er te weinig privacy is
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Erg goed gegeten op zondagmiddag de bediening is zeer vriendelijk en de omgeving is mooi. De eenden in de vitrine hoeft voor mij niet maar de bar daar integen is geweldig.
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Het eten is super smaakvol en echt om van te genieten. Vooral de spareribs zijn een aanrader! Leuk dat je alles door elkaar kan bestellen en dat het totaal niet uitmaakt welke gerechten je wanneer bestelt en in hoeveel gangen. Wij waren er voor mijn verjaardag en daarom hadden ze nog een leuke verrassing bij het toetje. Zeer aan te raden! :)
Sfajanssen .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Alles klopt hier. De ontvangst, de bediening, de aankleding en uiteraard het belangrijkste: het eten. Met name de dim sum is om voor terug te komen. Wij zaten heerlijk aan de bar, zicht op de open keuken en de fantastische barman Paul die zich na een jaar nog mijn vorige bezoek herinnerde.
Formula29 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij zijn hier wezen lunchen met een Groupon actie op een zaterdagmiddag. Het restaurant was heel donker en orientaals ingericht met een grote bar in het midden. Wij hebben 15 kleine gerechtjes besteld en probeerden zoveel mogelijk te combineren en te delen. Over het algemeen waren de gerechten te klein qua porties en sommige gerechten waren te zoutig van smaak. Als een echte dimsum-kenner heb ik veel ervaring met aziatische culinaire gerechten. En dit was teleurstellend. Ik moest veel water drinken om de smaak weg te spoelen. De bediening was niet echt vriendelijk en toonde weinig interesse. Andere tafels kregen ijsjes aangeboden als verrassing voordat ze de rekening kregen en wij moesten zelf erom vragen. We kregen de dessert pas nadat we de rekening hadden betaald en bij het verlaten van het pand zei niemand gedag en er werd niet eens fatsoenlijk gevraagd of het lekker had gesmaakt. De tafel naast ons waren zogenaamde foodbloggers en die kregen blijkbaar wel de voorkeursbehandeling en de bediening had veel aandacht aan ze besteed. Een goed restaurant zal vriendelijk en gastvrij moeten zijn tegen alle klanten, ongeacht of ze komen met een Groupon actie en niet selectief zijn met de service. Dit was de eerste en laatste keer dat wij hierheen komen.
Hartelijk dank voor uw recensie op Iens.

Wat vervelend om te horen dat uw ervaring bij Ron Gastrobar Oriental niet zo is geweest als u had gehoopt en verwacht. Onze welgemeende excuses hiervoor! Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw contact gegevens naar ons (feedback@rongastrobar.nl) te sturen? Wij willen graag met u in contact komen.

Met vriendelijke & gastvrije groet,
Team Ron Gastrobar
palm196 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
De lijst van waaruit je kunt kiezen geeft geen prijzen aan. Verder onduidelijk om hoeveel stuks het per bestelling gaat. Ook de uitleg was daar niet duidelijk in. Serveerster dacht wel mee en corrigeerde bestelling als deze niet volgens ons idee ( 1,2,3 of 4 stuks) op tafel kwam.
Valerie V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Lekkerste Peking eend van heel Amsterdam!! Oh en de spareribs zijn ook om je vingers bij op te eten!!! Bediening is attent en oplettend. Gezellige sfeer ook op een maandag
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Altijd heerlijk eten, vooraf de dim sum (stuk voor stuk heerlijk). Vervolgens voor de eend gegaan. Zeker een aanrader.

De service vind ik voor de reputatie van Ron wel zeer matig. Trage en matige bediening.

Gelukkig is het eten dus wel lekker en moet ik wel terugkomen :)
HCM1 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een zeer aangename verrassing! Mooie gerechten, mooie combinaties. Culinaire Chinese maaltijden op een top niveau! Een aanrader!
Martin F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heel erg leuke avond met mijn twee dochters. Attente bediening. We hebben weer heerlijk gegeten. Vooral de dumplings en de spareribs zijn erg lekker.
Dank jullie wel
greet H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gerechten dit keer iets minder op smaak en bijzonder. Nog steeds wel goed. De beroemde spareribs vielen tegen. Gewoon sous vide stukje varkensvlees met een glaze afgewerkt. Jammer, dit was altijd mijn favoriet.
Eerst boven gezeten tot er 2 grote groepen achter ons kwamen zitten en wij elkaar niet meer konden verstaan. Gelukkig op kunnen lossen door een tafel beneden te vragen. Daar was de bediening ook veel beter.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Bij binnenkomst stonden twee dames achter de ontvangstbalie in een scherm te turen. Ze hadden geen belangstelling voor de nieuwe klanten. Na minutenlang riep ik maar goedenavond. Dat hielp niet en het scherm bleef belangrijker dan de klant. Na weer minutenlang heb ik nadrukkelijk aandacht gevraagd en toen schrok men uit het turen op het scherm op. We werden naar een plaats aan de bar gebracht die we niet hadden gereserveerd, we willen nadrukkelijk een tafel. Toen we na een lange tijd op het punt stonden om maar te vertrekken, bleek er toch wel een tafel te zijn.
Het eten is uitstekend, maar als de sfeer aan het begin al verpest is, lukt het niet echt meer.
De entourage is zoals in elke nieuwe horeca gelegendheid tegenwoordig, zonder iets eigens of iets bijzonders.
Omdat we ons niet welkom voelden, komen we niet meer terug, er is genoeg te doen in Amsterdam.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zeer vriendelijke én professionele bediening en erg leuk dat iemand uit de keuken ook gerechten kwam brengen. Lekker en gezellig gegeten. Wij komen terug!
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk eten, service gericht personeel. Vooral de manager neemt de tijd voor uitleg gerechten en heeft ons met het kiezen hiervan goed op weg geholpen!
Helemaal niets mis mee, aanrader....
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
uiterst vriendelijk en smakelijk , beter dan enkele jaren geleden.toen was er heftige discomuziek en onachtzame bediening