Ron Gastrobar Indonesia

9,2

Jouw recensie over het restaurant Ron Gastrobar Indonesia

Alyson A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Hele fijn restauran, leuk, rustige sfeer. genoeg keuzes voor gerechten. Prijs kwaliteit is erg goed.. vaker terug gegaan.. heel erg lekker... echt aanrader!!
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker gegeten, goede menu's, lekkere wijn. Warmhoudplaat niet erg warm waardoor gerechten snel afkoelden (op het terras). Lief personeel, kan nog wel iets vlotter!
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Elke keer weer een feest om hier te eten. Wat een smaak sensatie, heerlijk. En laat je vooral door de Chef verrassen!! Niet de gebruikelijke rijsttafel (ook heerlijk) maar laat hem zijn gang gaan.
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wederom erg lekker gegeten! Altijd een redden om weer terug te komen. Wel was de plek acherin de hoek rumoerig en hingen de planten in je nek. Dus volgende keer wel ergens anders zitten.
Bas U.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Overdag gebeld met de vraag of er 1 persoon bij kon geen probleem hadden een mooie ronde tafel, heerlijk gegeten en prima bediening
Wim .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
wij zijn zeer content . We komen zeker terug. Eindelijk weer een goede Indonees gevonden. We hopen dat jullie lang zullen blijven. succes
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Bijzonder lekker gegeten. We hadden vooraf ons laten verrassen door de blackbox - en dat was zeer verrassend! Bijzondere hapjes en mooie smaakcombinaties. Zo leken bijvoorbeeld de pangsits los vooral zoutig en hartig, maar met bijbehorende saus waren ze verrukkelijk! De bediening had ons geadviseerd daarna vooral ook gerechtjes van de kaart te bestellen, maar we hadden (met 6 personen) 3 rijsttafels genomen. Qua hoeveelheid was dat helemaal goed, maar de rijsttafel was minder verrassend dan de blackbox. Prima smaken, goede garing, maar de volgende keer gaan we voor de losse gerechten. Daar zitten meer bijzondere combinaties en smaken tussen.
Wieky W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
eten fantastisch, prijs/kwaliteit goed en bediening buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Oprecht en fijn om hier te komen!
John R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima kleine rijsttafel. Aanrader.
Geluidsniveau kon wat beter (Dun laagje schuimrubber onder de tafels helpt echt bij het dempen van het omgevingsgeluid).
Zeer vriendelijke bediening.
Eric F.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Ik heb hier verschillende gegeten en altijd naar tevredenheid, Echter deze keer was het minder. Het personeel maakte een onervaren indruk en was zeer gehaast. Letterlijk binnen vijf minuten na onze bestelling werd alles al op tafel gezet waardoor we geen gelegenheid hadden om rustig ons etentje te beginnen en wij de indruk kregen dat deze rijsttafel al langere tijd klaar stond. Het eten was ook nog eens lauw, maar de warmhoudplaat zou het eten wel snel opwarmen werd gezegd. Jammer en hopelijk een incident.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
het eten was weer heerlijk. Een lunchmenu voor nog geen 30 euro! De bediening is ook altijd relaxed en attent. We zijn al vaak geweest maar dit wordt onze vaste maandelijkse lunchadres!
hans H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Met 2 internationale collega's gegeten. Ik had al een keer afgelopen zomer gelunched en hun (hoge) verwachtingen kennende heb ik hier weer geboekt. Op alle fronten aan verwachtingen voldaan. Zelf vind ik de black box met starters geweldig.
rogerhendrix .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heerlijke maaltijd , snelle service , bediening iets te assertief met drankjes bestellen , je voelt je daardoor iets te veel gepusht om snel te bestellen . Een versnelling lager en het is perfect .
Verder top avond !
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goede kaart met heel lekkere dingen, leuke nette bediening. Gerechten smaken verrukkelijk en echt de Oosterse keuken. Wij komen regelmatig en zullen dat blijven doen.
Ran H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wat een top restaurant is dit zeg! Heerlijk eten, grote rijsttafels & veel keus! Het personeel super vriendelijk & de bediening is top! Al meerdere keren genoten van de Indonesische keuken
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Super restaurant! Heerlijk genoten van de grote rijsttafel van de chef. Echt een aanrader. 15 kleine gerechtjes met allen een uniek karakter. Ik verheug me alweer op een volgend bezoek!
Luciano G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Eten in een Gastrobar van Ron Blauw was ons bekend, enkel Indonesia hadden wij nog niet gehad. Als groot liefhebber van de Indonische keuken, waren onze verwachtingen dan ook hoog. De locatie is mooi, maar het is er niet erg groot met als resultaat dat de tafels vrij dicht op elkaar staan. Het maakt het wel 'knus' en het past ook wel bij het sfeertje. Als voorgerecht (de Streedfood) hebben wij voor de Risoles en Lemper gekozen. Deze waren werkelijk heerlijk. Als hoofdgerecht hebben wij niet gekozen voor de losse gerechten (fusion) maar voor de traditionele grote rijsttafel. De gerechten waren lekker en goed van smaak. Geen verrassingen, niks 'origineels', maar dat mag je ook niet verwachten van de traditionele gerechten. Achteraf gezien hadden wij misschien beter voor de losse gerechten moeten kiezen, om zo toch verrast te kunnen worden door de (top)chef. Het dessert was heerlijk! De Caramelkogels waren verrukkelijk!!! Wat betreft de bediening, vriendelijk en attent. Wij hebben een fijne avond gehad.
dddd .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Op 27 april heerlijk gegeten. Vooral de Streetfood is een aanrader. Was ons eerder ook al bevallen en de taco met Balinese kip die we dit keer hadden was ook weer super. Indonesisch eten met een moderne twist. Daarna Ron´s kleine rijsttafel die perfect was en meer dan genoeg in combinatie met het voorgerecht. Als toetje de spekkoek crème brûlée die heerlijk was. Service uitstekend , dus al met al vinden wij dit restaurant een toppertje.
Nielskooijman .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Zaterdagavond 01 april fantastisch goed gegeten. Alle gerechten van Rijsttafel Chef Agus waren heerlijk op smaak. Uiteraard moest er gereserveerd worden, hadden allen nog plaats om 18.00 uur. Maar er werd niet gejaagd om de tafel nog een keer te bezetten. Leuk dat de chef aan tafel kwam om e.e.a. over de Indonesische keuken te vertellen. Ron Gastrobar Indonesia is een aanrader.
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wij kozen voor de rijsttafel van 15 small dishes zoals dat stond aangegeven. Vooraf kroepoek en emping met een scherpe pindasaus, heerlijk. Inderdaad vijftien niet al te grote schaaltjes, prachtig opgediend. Met bijvoorbeeld voor ieder één stokje satehl ajam en één stokje geiten sateh. Twee soorten rijst, waarvan de nasi heerlijk een beetje scherp gespiijsd was. Stuk voor stuk waren alle gerechtjes buitengewoon goed van smaak. De garnalen en vis overheerlijk, waarvan de vis behoorlijk scherp was. Misscchien wel de beste rijsttafel van Amsterdam en omstreken. Het restaurant was, uiteraard, propvol, wel heel lawaaiig wat het dineren vermoeiend maakt. Bediening redelijk vlot en zeer vriendelijk. Goed glas witte Chardonnay en prima tapbier natuurlijk. Het geheel zeer redelijk geprijsd, value for money. Een klein ijsje als dessert was leuk met wat vruchten en crumble extra opgemaakt. Wij komen zeker terug om hun aangekondigde Street Food te proberen.