Ron Gastrobar Indonesia

Amstelzijde 51 1184 TZ Amstelveen Nederland Kaart
31-203052760

Over het restaurant Ron Gastrobar Indonesia

Bij Ron Gastrobar Indonesia aan de Amstelzijde in Amstelveen ontdek je de fijne smaken en heerlijke geuren uit de Indonesische en Indische keuken op z'n Blaauws!

Een grote liefde en passie voor deze keuken in combinatie met de typische ambiance van Ron zijn Gastrobar zijn de inspiratie geweest voor Ron Gastrobar Indonesia. Hier kun je dagelijks genieten van een uitgebreide lunch of een smaakvol diner.

Waan je voor een avond in Indonesische sferen en maak kennis met het smaakvolle en verrassende menu dat deze prachtige keuken symboliseert. Diverse smakelijke gerechten gemaakt met dagverse producten en met de grootse zorg bereid. Van Indo streetfood en BBQ Saté tot verschillende inspirerende gerechtjes en culinaire rijsttafels!

Schuif aan bij Ron Gastrobar Indonesia in Amstelveen en ontdek Indonesische sferen langs de Amstel. Proef verschillende, heerlijke gerechten die kenmerkend zijn voor deze smaakvolle keuken!

Meer informatie over restaurant Ron Gastrobar Indonesia

• Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk (pittig) Indonesisch eten! Geweldig keuken
zantenme1 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Zeer uitgebalanceerde black box als voorgerecht met een fantastische rijsttafel Ron als hoofdgerecht in een rustige ambiance met een zeer vriendelijke en onmerkbare service van het bedienend personeel.
Trees T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het was een verrukkelijk kerstmenu; je krijgt waar voor je geld. Het kerstmenu overtrof dat van vorig jaar. Ook de service was fantastisch! Wij hebben genoten.
Bram R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Hier voor het eerst gegeten op tweede kerstdag. Wordt wat ons betreft een traditie. heerlijk gegeten voor de kerst, die houden we erin!
Bas U.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Op 2e kerstdag gegeten. Een heel mooie kerstmenu alle gangen waren perfect op elkaar afgestemd. Top bediening en een hele goede sfeer
Hedwig D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Fantastisch gegeten! Doen we nog eens, maar dan gaan we alleen maar voor à la carte. Dat was nóg lekkerder dan de rijsttafel ????.
Wobkje W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Jammer dat wij voor het parkeren € 8,-- moesten betalen voor 2 uur.
Ook gek dat we geen gewoon kraanwater konden krijgen toen we om water vroegen, € 6,00 voor een fles is gewoon te gek, wij hadden evengoed wel wijn besteld. Ook de prijs voor het dessert was erg hoog, voor drie bolletjes ijs. De rijsttafel was heerlijk, daar hebben we van genoten.
Oscar S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het eten , de rijst tafel, was heerlijk. Het was ook gezellig maar erg rumoerig. Door het harde geluid is het soms ook lastig om de aandacht van de bediening te krijgen.
dick W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Gereserveerd om 19.00 en om 19.10 kregen wij de rijsttafel op een iets wat te klein tafeltje geserveerd, dat ging dus bijkans sneller dan bij MacDonalds. Maar het eten was zonder meer erg goed. Elk gerechtje de juiste smaak en kruidenmelange. Het was uiteindelijk niet 'eat it en beat it'. We kregen in ieder geval de kans om onze tweede fles wijn nog op ons gemak op te drinken en een dessert te verorberen. Bediening prima, maar het mag van mij een tandje rustiger gaan.
Edkar .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Uitermate vriendelijk personeel en over het eten kunnen wij kort zijn: erg lekker. De black-box vooraf is een aanrader...
Irma O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Parkeren is lastig bij Rons Gastrobar. Maar als je eenmaal binnen bent, is het eten geweldig. We hadden rijsttafels en sateschotels van een overheerlijke kwaliteit. De voorgerechten waren echt top! In feite al erg vullend. We waren er op vrijdagavond. Veel groepen en dito lawaai. De bediening is efficiënt, maar loopt niet over van vriendelijkheid. Omdat het eten echt superi is, neem je de ongemakken van parkeren, rumoer en de bediening op de koop toe.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een uitstekend restaurant met lekkere gerechten. Vriendelijke bediening. Hier gaan we zeker nog eens een keer terug komen om indo te eten!
martine R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Net getrouwd en een heerlijke lunch genoten bij Ron Gastrobar. Het was heerlijk! We hadden de rijsttafel, werkelijk alles was lekker. Bediening ook top! Toetje (van het huis) zeer bijzonder!
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten, echt een aanrader. Gerechten smaken net zoals in de indische keuken.
Mooie locatie en erg vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog een keer lekker eten.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Voor de 3x keer weer heerlijk gegeten. Lekkere wijnen. Goede en vriendelijke bediening.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima, misschien nog een scherm of gordijn bij de deur om het tafeltje voor 4 bij de deur nog wat extra te beschermen tegen koude als er mensen binnen komen of weggaan. Verder aangename ambiance.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Eten heerlijk, echt authentiek. Goede hoeveelheden. Bediening had iets moeite om met de snelheid van de drankjes het eten te volgen. Cendol als dessert, waar vind je dat?
Francien S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Nu voor de tweede keer geweest! Voor de lunch.En ook nu was het heerlijk. Verder was het allemaal top. Wij komen weer terug!
DLuthra .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zoals altijd was het een hele aangename ervaring - fantastische gerechten, goede wijnen en vriendelijke bediening. Enig verrassing was de aanwezigheid van verschillende honden in het restaurant. Ben zelf wel een honden liefhebber maar verwacht ze niet in een culinaire upmarket restaurant als Ron Gastrobar. Wat ook jammer is dat je zo lang van te voren moet boeken wil je in het weekend langsgaan. Spontaan bezoek met (buitenlandse) gasten is dan uitgesloten. Maar dat is helaas een consequentie van uitstekend kwaliteit van de gerechten - the price you pay!!!!
Gon Z.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Vanavond hier genoten van een heerlijke rijsttafel.
Vriendelijke bediening die wel iets minder vaak kon vragen of het smaakte.
De menukaart is zeer uitgebreid, ook dus voldoende keuze uit wat kleinere gerechten.