Romy's Corner

6,8
Erg gunstig
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Een prima kleine zaak met een voortreffelijk kokende Romy. Mijn vriend en ik komen er regelmatig voor een lunch.
Mijn vriend eet altijd een goede soto en ik een nasi goreng. Het interieur is een chaos maar dat is niet erg zo lang het eten maar goed is. En dat eten is meer dan voortreffelijk.
Saskia C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Vandaag voor het eerst eten gehaald bij Romy's corner. Het was niet lekker. We hadden rendang, sateh en sambal goreng telor. Nou moet ik er wel bijzeggen dat mijn man indo is en we dus regelmatig goed Indonesisch eten. Dit was een tegenvaller, voor ons nooit meer.
Jem Z.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Heerlijk, authentiek Indonesisch eten voor een goede prijs. Het is een beetje alsof je in een huiskamerrestaurant bent, door de aandacht die aan de bereiding van het eten is gegeven en de persoonlijke aandacht die je als gast krijgt. Heel relaxt hier, we hebben uitstekend gegeten, en ik ga het zeker bij vrienden aanbevelen!