Romana

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Sake V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijke pizza gehad lekker dik belegd en zeer goed van smaak,vooral de santa maria en de Romana zijn aan te bevelen, deze pizzeria is de beste van Dokkum
Theotenhoeve .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Pizza was niet gaar, smaak van de ingrediënten was matig, na korte tijd hadden we gegeten en gedronken. (kwart pizza) Dit aangegeven bij afrekenen en is doorgegeven aan de kok, de rekening werd naar beneden afgerond. Wij gaan hier zeker niet weer heen!
Laura_33 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Na een tijdje zoeken naar leuke restaurantjes in Dokkum uiteindelijk gekozen voor Romana. Een prima zaak met een leuke kaart. De bediening was snel en netjes. We hebben twee pizza's besteld, en die waren beiden erg smakelijk. Ze stonden ook snel op tafel. De pizza was rijkelijk belegd, en het deeg goed afgebakken. Erg lekker gegeten hier, voor een prima prijs.
Sibbien H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Komen al zeker 25 jaar bijna wekelijks bij Romana. (3x andere eigenaren) maar smaken blijven steeds goed.
Heerlijke bodems met verse groentes.
Geen probleem als je de pizza op de kaart een beetje (veel) anders wilt hebben.
We blijven komen!!
J. Z.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Hier gegeten tijdens rondreis Friesland. Wij (echtpaar 60+) vonden de inrichting keurig en stijlvol. Ook de pasta's waren prima. Puntje service afgetrokken i.v.m. feit, dat we wat stukjes brood bij voorgerechten vroegen. Dat kregen we ook (na lang wachten, want bleek afgebakken pizzadeeg. Heerlijk). Maar stond onverwacht wel e2,50 voor op rekening. Wat magere huiswijn (Montepulciano volgens de kaart).