Romagna

Zondag

• Terras
Janniedekoning .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Gisteren mijn dochter uitgenodigd met veel overtuiging dat dit een geweldig restaurant is. Wat een enorme domper door alles wat we meemaakten. Lang wachten, zoute pizza, calzone aangebrand, supertaai en ik kreeg hem omdat ik erom vroeg. Ze waren hem vergeten. De rest had al eenderde op. Geen excuses... Penne verdronk in de kaas. Onrustige bediening en leek ook onverschillig. Toen ik op vraag van de ober of het gesmaakt had aangaf dat het was tegengevallen, wederom geen excuses of compensatie... Zeer jammer, t was zo goed.....
Jacobenhanneke .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
In het verleden al eens eerder gegeten bij Romagna tijdens onze jaarlijkse vakantie in de omgeving van Sluis. We hadden vernomen dat Romagna een nieuwe eigenaar heeft gekregen, dus maar proberen. Wij kwamen met twee personen binnen bij Romagna. Welkom heten was er niet bij. Er werd gevraagd of we gereserveerd hadden. Ons antwoord was nee. Of we dan wel een 2 persoons tafeltje wilde uitzoeken. Nadat we drinken en iets van de kaart besteld hadden was er nog maar weinig aandacht voor ons als vreemde gasten. Na enige tijd werd ons eten opgediend. De zalm was bovenop aangebrand en lag in een tomatensaus die wij smakeloos vonden evenals de spaghetti waaraan dezelfde saus was toegevoegd. Er werd ook niet meer gevraagd of we nog iets te drinken wilde hebben. Wij voelde ons absoluut niet gezien.
Na het eten maar besloten geen dessert en koffie te nemen maar af te rekenen. Voor ons de laatste keer dat wij hier gegeten hebben. Wij hebben het ervaren als zeer slecht.
RobDiane .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Een overvol lawaaiig restaurant. Je kon amper langs de tafeltjes lopen die zeer dicht op elkaar staan. Op tafel een kleed met de vlekken van de vorige gasten er nog in. Personeel wat nog ingewerkt moest worden, waardoor we zelf steeds de bediening moesten roepen. De carpaccio droop in de olie en de insalata caprese bestond voornamelijk uit grote stukken tomaat met een paar kleine mozzarella bolletjes. Kortom, voor ons niet voor herhaling vatbaar. Helaas heeft de nieuwe eigenaar nog een hoop te leren.
Ard K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Het was al weer te lang geleden dat we hier waren eten. Het verdient om die reden weer een goede recensie. We hebben heerlijk gegeten: de salade van tomaat met buffel Mozzarella was heerlijk, evenals de vers gemaakte pasta met spinazie. Als toetje nam ik de ononvertroffen sabayon. Een avond waar we van genoten hebben!
Thierry D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
La Romagna is zonder het beste restaurant in Sluis. Als je iets anders wil eten dan mosselen of paling, dan moet je er zeker binnenspringen. Uitstekende pizza's of een lekkere visschotel. Probeer zeker de wijn Edizione Cinque Autoctoni - u gaat goedgemutst naar buiten.
Johan Jongejan .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Prima restaurant voor een goed Italiaans gerecht. Complimenten aan de 2 serveersters voor hun vriendelijkheid en service. Kunnen de eigenaar en oudere dame achter de bar nog wat van leren. Want wat is er mis met je gasten met 'Goedenavond' te begroeten bij binnenkomst ipv het koude 'Heeft u gereserveerd?'. Pizza was prima, de gekozen gamba's in roomsaus ook maar zijn niet de €22 waard. Kun je beter een pasta met zeevruchten nemen. De koffie was uitstekend verzorgd en een nagerecht op zich.
Doorman2012 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Prima pizza's en pasta's. De kinderen waren heel tevreden, ouders daarom ook. In de vakantie al veel pizza's gegeten maar deze horen bij de toppers. Vriendelijke bediening, joviale eigenaar, echt Italiaans.