Romagna

Plaats 22 2711 AW Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Romagna

Zuid-Europese warmte in Zoetermeer

Bij Restaurant Romagna wordt hard gewerkt om jou te laten genieten van de Italiaanse keuken. De Mediterrane passie in de keuken zie je terug op de uitgebreide kaart, waar velen graag voor naar Italië reizen. Buiten op het terras vang je zelfs de laatste zonnestralen, terwijl je vriendelijk wordt bediend. Zoetermeer kan niet zonder deze Zuid-Europese lichtstraal.

Meer informatie over restaurant Romagna

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

7,2
7,2
jeanetty P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Vriendelijk ontvangst. Eten was lekker en na nog een limocello van het huis.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gisteren met vrienden gegeten in dit restaurant. Bediening was vriendelijk en snel maar dit kon ook niet anders want er waren maar 2 tafels bezet. De stoelen zitten slecht, korte zitting en houten rechte rug. Menukaart is zeer uitgebreid, de prijzen zien er redelijk uit. Maar.....het pastagerecht met paddestoelen dat mijn partner bestelde was qua hoeveelheid zeer weinig en de ossenhaas die de anderen hadden besteld was weliswaar erg lekker, maar ook niet erg groot. De bijgerechten bestonden uit een paar worteltjes, boontjes en aardappel wat allemaal samen op een etensbord lag. Veel te weinig. Ook de nagerechten, deels ijs en Italiaanse koffie waren weliswaar lekker maar ook hier was de hoeveelheid erg beperkt. 2 kleine bolletjes ijs met wat chocolade en een beetje slagroom uit een spuitjes voor 6,50.....
Kortom, het was lekker maar de prijs / kwaliteit verhouding is niet goed.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Pizza gegeten. Pizza was als een slappe zeem. Volgens ons geen echte kaas. Pizza was erg vet.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijke pizza's maar vanavond BISTECCA CAPRICCIOSA, heerlijk mals vlees met romige saus en MISTO GRIGLIA, goed gegild vlees gegeten.
Dit werd niet zoals gebruikelijk geserveerd met friet of gebakken aardappeltjes, maar met heerlijke pasta en diverse verse groenten. Wat een verrassing! En zoals altijd weer gezellig met Paolo's gekkigheid.
A.A. M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Vaker geweest en toen was het goed. Nu echter slechte langzame bediening, kipgerechten droog, slechts 4 tafels bezet dus lag niet aan de drukte. Jammer maar zie het voor de eigenaren als punt v aandacht.
Djengis .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Bij Romagna maakt het wat ons betreft nauwelijks uit wat je voor eten besteld. Het is goed, het is snel en het is zeer smakelijk. Natuurlijk hebben we zo onze voorkeuren en dat zijn de pizza Romagna en Filetto al Pepe. Maar ook als we van onze gewoonte afwijken eten we hier nog steeds lekker... al jaren.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Lekker gegeten, vlotte service. Ook buiten de kaart nog voldoende mogelijkheden. De wijn is aan de prijzige kant. Na het eten kregen we nog een praatje en een glaasje limoncello van de eigenaar. Prima gegeten!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Gisteren weer heerlijk gegeten met 11 personen. Bediening vlug en vriendelijk. Altijd weer leuk om hier voor een redelijke prijs lekker te eten..
sara85 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Gisteravond gegeten bij deze Italiaan in Zoetermeer, voorafgaand aan een theaterbezoek. Gelukkig hadden we gereserveerd, want het was erg druk in de zaak. Een goed teken. Het restaurant is wat oubollig en kitscherig ingericht, maar dat geeft wel een bepaalde sfeer.
We hebben relatief lang gewacht op onze eerste drankje en het opnemen van de bestelling. Nadat we hadden aangegeven dat we door moesten naar het theater, ging het echter allemaal rap.
Pizza's zijn goed, bodem is krokant en smaakvol, de pizza's zijn ruim belegd. Tafelgenoot had lasagne besteld en kreeg ook een flinke portie.
Hadden door de snelle bediening alsnog tijd voor een toetje. Dame blanche was naar wens, weinig bijzonders.
Prima locatie voor een snelle Italiaanse maaltijd voor een hele redelijke prijs.
natascha2b .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Wij komen hier al 10 jaar. Fantastisch eten tegen een hele goede prijs. De bediening is altijd aardig en vrolijk, zelfs als het druk is hoef je nooit lang op het eten te wachten. De eigenaar komt altijd even vragen hoe het met ons gaat. Ik kan niet begrijpen hoe iemand over dit restaurant kan klagen.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Wat kan er misgaan met een ossenhaas in pepersaus? Romagna slaagt er in het stuk vlees te bakken in aangebrand vet. Als erover wordt geklaagd is de reactie: 'Dat had u eerder moeten zeggen, dan had ik er misschien nog iets aan kunnen doen.' Wat een aanfluiting.
Maaike .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
De service is wisselend... ligt er net aan hoe het personeel zich voelt denk ik..
wij hebben hier meerdere keren gegeten.
Het eten is verder prima, niks op aan te merken qua smaak.
Jammer dat het eten altijd hetzelfde is en geen afwisseling qua producten etc.
Decor is wel gezellig maar ik vind het erg krap als alle tafels bezet zijn...
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Wij komen hier vaker een hapje eten maar het was nu alweer een tijdje geleden. Afgelopen vrijdag werden wij bij binnenkomst hartelijk onthaald en er werd snel een tafel in orde gemaakt. Eerst een aperitief gedronken, als voorgerecht samen een spaghetti agli olio gedeeld. Deze was super lekker en hoog op smaak, daarna voor mij een heerlijke dorade met groenten en voor mijn man een cotoletta milanese. Wij hebben weer genoten en afgesloten met een koffie met limoncello.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Afgelopen zaterdag wederom een bezoek gebracht aan dit restaurant te Zoetermeer.
Ook nu weer een goede tafel aangeboden gekregen en snelle service.

Niveau is van een goede pizzaria.
Goede keuze aan wijnen.
Verse groenten.
Geen verse slagroom bij het dessert.
Redelijke prijzen.
GeLa .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
Op 4 december 2013 voor het eerst een bezoek gebracht aan Ristorante Italiano Pizzaria Romagna in Zoetermeer. Wij werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar, die ook zelf loopt te bedienen in de zaak. De eerste indruk van de zaak was dat het leek op een groot "bruin" cafe. Aan de zijwanden hingen diverse vlaggen, hetwelk een beetje een vreemd(rommelig) decor gaf.
Maar goed, we kwamen voor het eten. En dat was prima!
De tomatensoep en de escargots smaakten voortreffelijk. Vooraf kregen wij, zonder te vragen, een mandje met vers gesneden stokbrood met heerlijke kruiden/knoflookboter. Deze werd ook niet gerekend.
Daarna namen wij scampi al forno en daar was niks mis mee. Mooie grote garnalen in knoflookboter, zo uit de oven, geserveerd met een bordje friet en Italiaanse spaghetti. Een bakje water met citroen om je handen af te spoelen werd gebracht nadat wij daarom hadden gevraagd.
Het diner werd afgesloten met een huisgemaakte zabbaione(opgeklopt ei met een likeur en een bolletje ijs) Dit "toetje" was niet goedkoop, maar was wel iets speciaals.
We gaan hier zeker nog een keer eten.
Alvin G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Lekker eten, vooral de pizza Kees is een aanrader!! Staat niet op de kaart maar is eigenlijk oook alleen voor exclusieve gasten!!
Mirjam .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Binnen is het restaurant sfeervol Italiaans aangekleed. Buiten een terras waar helaas soms de muziek van de overburen goed te horen is. Het restaurant is ruim opgezet, waardoor het ook al is het er vaak druk toch prettig eten is.

Al diverse gerechten hier gegeten en steeds weer smaakvol bereid en gezellig opgediend. De bediening is vriendelijk, soms wel wat verlegen.

Het is voor mij intussen een soort stam-restaurant aan het worden. Wil ik even lekker gezellig een hapje eten, dan hoef ik niet lang na te denken, de keuze is dan snel gemaakt voor Romagna. Al eens gegeten bij een andere Italiaan in Zoetermeer, maar daar ging ik dan niet met zo'n goed gevoel als dat ik hier krijg weg.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
De kwaliteit van de gerechten is echt onder de maat. Een belediging voor de Italiaanse gastronomie. Qua decor valt ook het een en ander op te merken. In Zoetermeer kan je beter Italiaans eten.
Jean-Paul S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
Heerlijk gegeten op het terras. Daar krijg je weliswaar minder de Italiaanse sfeer mee, maar is op zich prima te doen.

Pizza's en lasagne waren heerlijk. Goed gekruid en lekkere bodem. De dames van de bediening waren erg verlegen en stil. Was duidelijk dat ze er nog maar kort werkten maar deden hun uiterste best.

Prima gegeten voor een redelijke prijs. Als je voor hoogstaand culinair Italiaans gaat, dan kan het iets tegenvallen.
Mike17 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Je komt binnen en je gelijk het gevoel dat je in een Italiaans restaurant bent. Het decor zorgt voor een gezellige warme sfeer.

Het was druk en het personeel deed zo goed mogelijk zijn best om iedereen goed van dienst te zijn. Ze hadden niet veel tijd om even een praatje te houden, maar dat was begrijpelijk.

We bestelden een stuk vlees en het was heerlijk! Ik zou het zo iemand aanraden. Als dessert namen we huisgemaakte tiramisu en die was ook heel lekker.

Kortom, een zekere aanrader.