Romagna

Plaats 22 2711 AW Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Romagna

Zuid-Europese warmte in Zoetermeer

Bij Restaurant Romagna wordt hard gewerkt om jou te laten genieten van de Italiaanse keuken. De Mediterrane passie in de keuken zie je terug op de uitgebreide kaart, waar velen graag voor naar Italië reizen. Buiten op het terras vang je zelfs de laatste zonnestralen, terwijl je vriendelijk wordt bediend. Zoetermeer kan niet zonder deze Zuid-Europese lichtstraal.

Meer informatie over restaurant Romagna

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Romagna

Lex V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten.
Lenneke I.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Lekker gegeten.
Lenneke I.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Porties zijn prima, je hebt echt genoeg gegeten! Porties nagerecht zijn zelfs erg groot. Vriendelijke bediening.
Arthur L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Vooral de bediening verdient een compliment. We voelden ons echt welkom
Naomi L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten hier. Inrichting simpel maar je gaat voor het eten. Beter dan elders in Zoetermeer!
m. O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Carpaccio werd opgediend met te veel sla, te weinig dressing en te veel kaas

St. Jacques werd met andere saus gegeven dan in de beschrijving van menukaart, er was geen enkele groente bij
Rens A.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Voor herhaling !
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Romagna is een Italiaans restaurant in het Stadshart van Zoetermeer.

Het restaurant is gezellig ingericht en heeft ook een buitenterras.

De bediening is vriendelijk en snel. De kaart is uitgebreid. De porties zijn echter niet zo groot en de prijzen aan de hoge kant.

Bij binnenkomst wordt gratis een mandje stokbrood met kruidenboter geserveerd, zodat je rustig de kaart kunt doornemen.

We zijn eerst buiten op het terras gaan zitten en hebben een fles Pinot Grigio besteld. Na een glaasje wijn zijn we binnen aan tafel gegaan om te eten.

Mijn vrouw nam een Tagliata di Manzo en ik een Fritto Misto. Dat laatste is een gerecht dat volgens de kaart bestaat uit verschillende soorten gebakken vis, maar dat was een misrekening. Op mijn bord lag geen gebakken vis, maar gefrituurde stukjes vis, wat calamari en 2 grote garnalen. Alles bij elkaar smaakte niet vies, maar in olijfolie gebakken met een beetje knoflook is toch een beter verhaal.

De eigenaar gaf aan dat hij de volgende keer het gerecht voor mij zou bakken. Ik ben van mening dat je zou moeten krijgen wat op de kaart staat. Anders is het hek van de dam.

Als nagerecht hebben we nog Gelato Stregato en een Grappa genomen.

Na het afrekenen kregen we wel koffie en een drankje gratis als genoegdoening.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Prettig restaurant, vriendelijke eigenaren, kom er al jaren. Kwaliteit altijd goed, heerlijke gerechten.
P C B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Zaterdag, met 4 personen wezen eten. Drie van de vier hadden tomaten soep en ik uiensoep. Uiensoep zonder brood en kaas ?, maar wel sporen van tomatensoep (dus zelfde lepel) Vlees was voldoende, maar de groenten was weinig voor vier volwassen personen. De koffie was niet te drinken, leek wel of er met één lading twee kopjes was gezet.
Hebben niet geklaagd, maar komen dus nooit meer.
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Romagna is een Italiaans restaurant in het Stadshart van Zoetermeer.

Het restaurant is gezellig ingericht en heeft ook een buitenterras.

De bediening is vriendelijk en snel. De kaart is uitgebreid, de prijzen zijn iets aan de hoge kant, maar de kwaliteit van het eten is ruim voldoende. De porties zijn niet zo groot.

Bij binnenkomst wordt er gratis een mandje stokbrood met kruidenboter geserveerd, zodat je rustig de kaart kunt doornemen.

We hebben een fles Chardonnay Veneto en beiden een Tagliata di Manzo besteld. De bestelling werd vlot geserveerd en smaakte uitstekend. Na afloop hebben we nog heerlijk nagenoten met een Crepes alla Vaniglia e Grand Marnier, een Formaggio Misto en een glaasje Grappa.

Na het afrekenen kregen we nog een drankje van het huis.
Peter Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Prima gegeten! Erg gezellig met live muziek
jeanetty P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Vriendelijk ontvangst. Eten was lekker en na nog een limocello van het huis.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gisteren met vrienden gegeten in dit restaurant. Bediening was vriendelijk en snel maar dit kon ook niet anders want er waren maar 2 tafels bezet. De stoelen zitten slecht, korte zitting en houten rechte rug. Menukaart is zeer uitgebreid, de prijzen zien er redelijk uit. Maar.....het pastagerecht met paddestoelen dat mijn partner bestelde was qua hoeveelheid zeer weinig en de ossenhaas die de anderen hadden besteld was weliswaar erg lekker, maar ook niet erg groot. De bijgerechten bestonden uit een paar worteltjes, boontjes en aardappel wat allemaal samen op een etensbord lag. Veel te weinig. Ook de nagerechten, deels ijs en Italiaanse koffie waren weliswaar lekker maar ook hier was de hoeveelheid erg beperkt. 2 kleine bolletjes ijs met wat chocolade en een beetje slagroom uit een spuitjes voor 6,50.....
Kortom, het was lekker maar de prijs / kwaliteit verhouding is niet goed.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Pizza gegeten. Pizza was als een slappe zeem. Volgens ons geen echte kaas. Pizza was erg vet.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijke pizza's maar vanavond BISTECCA CAPRICCIOSA, heerlijk mals vlees met romige saus en MISTO GRIGLIA, goed gegild vlees gegeten.
Dit werd niet zoals gebruikelijk geserveerd met friet of gebakken aardappeltjes, maar met heerlijke pasta en diverse verse groenten. Wat een verrassing! En zoals altijd weer gezellig met Paolo's gekkigheid.
A.A. M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Vaker geweest en toen was het goed. Nu echter slechte langzame bediening, kipgerechten droog, slechts 4 tafels bezet dus lag niet aan de drukte. Jammer maar zie het voor de eigenaren als punt v aandacht.
Djengis .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Bij Romagna maakt het wat ons betreft nauwelijks uit wat je voor eten besteld. Het is goed, het is snel en het is zeer smakelijk. Natuurlijk hebben we zo onze voorkeuren en dat zijn de pizza Romagna en Filetto al Pepe. Maar ook als we van onze gewoonte afwijken eten we hier nog steeds lekker... al jaren.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Lekker gegeten, vlotte service. Ook buiten de kaart nog voldoende mogelijkheden. De wijn is aan de prijzige kant. Na het eten kregen we nog een praatje en een glaasje limoncello van de eigenaar. Prima gegeten!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Gisteren weer heerlijk gegeten met 11 personen. Bediening vlug en vriendelijk. Altijd weer leuk om hier voor een redelijke prijs lekker te eten..