Romagna

Plaats 22 2711 AW Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Romagna

Zuid-Europese warmte in Zoetermeer

Bij Restaurant Romagna wordt hard gewerkt om jou te laten genieten van de Italiaanse keuken. De Mediterrane passie in de keuken zie je terug op de uitgebreide kaart, waar velen graag voor naar Italië reizen. Buiten op het terras vang je zelfs de laatste zonnestralen, terwijl je vriendelijk wordt bediend. Zoetermeer kan niet zonder deze Zuid-Europese lichtstraal.

Meer informatie over restaurant Romagna

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Romagna

Caty H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Hartelijke bediening, een uitstekende service en heerlijk eten.
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
fijn restaurant met een goede kwaliteit/prijs verhouding
Carin K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Een aanrader.
Raèfen P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Snelle & beleefde service & lekker eten & goede prijzen
Albert J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Sfeervol restaurant. Goede prijs / kwaliteit verhouding.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Erg lekker gegeten, zeer vriendelijk bediening, een aanrader!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Wij gingen hier eten voor onze zoons verjaardag. We waren met ‘n 3’en.
2 van ons hadden de zalmcarpaccio als voorgerecht. Het leek alsof deze uit een steenkoude koelkast kwam. Bijna te koud om te tegen en daardoor weinig smaak. Hebben dit aangegeven, maar is verder niets mee gedaan....
1 had de uiensoep. Was op zich lekker, maar had verwacht dat het met kaas en een broodje gegratineerd zou zijn... De hoofdgerechten waren verder prima.
M G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
De vis was heerlijk maar het vlees was niet mals. De wachttijd zou veel korter kunnen met zo weinig gasten. Er werd gevraagd hoe we het vonden maar op het antwoord dat de groentes niet lekker waren (te rauw, drijvend in de olijfolie) kwam geen reactie. Het plukje rucola naast vlees/vis zou lekker zijn als er een drupje vinaigrette op zou zijn gedaan. De frietjes waren wel lekker. Wellicht leidt een compactere menukaart tot verhoging van de kwaliteit?
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prettige zaak waar je goed geholpen wordt en het eten uitstekend is. Gezellige avond gehad !!
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Helaas hadden ze onze reservering over het hoofd gezien en was er geen tafel beschikbaar.

Het restaurant zag er gezellig en klassiek Italiaans uit. Over het eten kan ik helaas niets zeggen

Wat mij erg tegen viel was dat er geen enkele moeite is gedaan om tot een oplossing te komen, we konden simpelweg vertrekken. Dat had beter gemoeten.
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Lekker gegeten, kinderen smulden van pizza, papa en oma van pasta. Erg leuke prijs en vriendelijke bediening
Tiny En Giel K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We werden goed ontvangen en ook bestelling en opdiening drankjes ging goed, maar moesten na lang gewacht te hebben zelf gaan vragen om he5 eten te mogen bestellen waar we ook vrij lang moesten wachten. Daarna hebben wij nog moeite moetendoenom koffie te bestellen die ondanks navraag. Van ons maar niet geserveerd werd, waarna wij uiteindelijk deze weer afbesteld hebben en na de rekening betaald te hebben zijn weggegaan.
Al met al een teleurstellende beleving die ons verbaasd, omdat er toch veel klandizie was.
W H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten.
Annelouke B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Reservering was niet goed doorgekomen. Desondanks prima opgelost en fijne service gehad.
Herman L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Gezellige zaak,leuke bediening,goed eten en 2 prima gastheren
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Altijd een hele vriendelijke ontvangst en gezellig en lekker restaurant
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prima restaurant
Gewoon een aanrader
Nicolette P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Goede, vriendelijke ontvangst, mochten zelf een tafeltje kiezen. We kenden dit restaurant nog niet maar hadden gegoogled op Cannelloni met vlees. Die hebben ze daar. Vooraf 2x canapé genomen, veel te duur voor wat je krijgt. Je moet zelf je pakje van zilverfolie uitpakken (het ziet er leuk uit) maar de folie blijft aan de gesmolten kaas plakken: gedoe. Als hoofd de Cannelloni waar we zo benieuwd naar waren en een spaghettigerecht. We hadden er een goede, betaalbare fles Pinot Grigio bij besteld. Superwijn. De spaghetti was echt heerlijk, verse ingrediënten en veel smaak, aanrader. Helaas was de Cannelloni bij hap 1 al door beiden afgekeurd. Alsof het instant diepvries was, opgeleukt met wat tomatensaus die erg verbrand was. Zuur, verder geen smaak. Vies.
Toen, we vermoedden, de zeer vriendelijke eigenaar kwam vragen of alles naar wens was, heeft hij het probleem prima weten op te lossen, zoals het hoort.
Dat is de rede dat we nog een keer terug gaan maar dan puur voor een spaghetti en een wijntje.
C.M R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten .ontvangst en bediening vriendelijk
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
leuke tent en lekker eten