Roma

Kleine Bredeplaats 9 8861 BV Harlingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Roma

Pelu2712 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
We wilden 'even' een pizza pakken vóór de veerboot naar Terschelling, maar werden aangenaam verrast. De pizza's waren lekker. Wat ik heel leuk vond was de zelfgemaakte knoflookolie en chili-olie. Ik eet thuis mijn pizza altijd met chili-olie en mis die vaak in pizzeria's. Dus hulde! Bediening was erg vriendelijk, maar niet heel vlot. We moesten bijvoorbeeld lang wachten op de rekening. Maar ach, we waren ruim op tijd voor de boot, dus wat geeft het. De inrichting is lekker druk 'kitscherig' Italiaans met als fris detail mooie zelfgemaakte foto's aan de muren.
Smulboei .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Erg prettig bedienende ober aan tafel gehad. Welbespraakt, voorkomend en volledig in uitleg. Dit geeft een erg gastvrij gevoel. Pizza's waren ongecompliceerd, maar goed belegd op een verrassend lekkere bodem.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Wachtend op de veerdienst naar Vlieland even gegeten bij Roma. Vrij vroeg dus een lege zaak in eerste instantie (later gezellig vol met wat groepjes). De charmante jongeman bediende keurig netjes. Pizza was prima en de desserts eveneens! Bijpassende Italiaanse muziek plus de typische "pizzeria inrichting" maakte het plaatje af. Eigenlijk precies wat je verwacht van een pizzeria. :)
Bart1988 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Goede pizza! Jonge bediening en niet erg onderlegd, maar wel vriendelijk. Aardige aankleding, maar niet bijzonder. Wel mooi terras als de zon schijnt.