Roma

Rijksweg Noord 13a 6661 KA Elst (Gelderland) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Roma

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Roma

Chris V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
We laatste tijd komen we meer in deze regio en deze keer eens bij dit restaurant binnengegaan. Het interieur is zo te zien de afgelopen jaren niet aangepast, wat oubollig maar netjes en sfeervol. Vlot personeel, goed gevarieerde een redelijke gerechten. Mag wel iets verfijnder want om nou steeds bij totaal verschillende gerechten dezelfde garnituur te serveren... Smaak is niet opzienbarend maar is redelijk tot goed. Wel, zowel wel meer gezien bij Italiaanse restaurants, te hoog voor het gebodene.
Celine G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Geweldig restaurant. Klein, maar fijn. Goede kwaliteit, fijne bediening en een fijne sfeer. Ik geniet er
elke keer weer.
Erick Jan K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Lekkere pizza'z eerlijk pasta's en goede vis en vlees gerechten. nu meerdere keren hier kunnen eten en proeven. Dit is zoals je het ook in Italië mag en kunt verwachten. Geen gekunsteld iets maar eerlijk en herkenbaar.
wgfokkema .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Leuke pizzeria en goede sfeer. Aten beide een pizza die prima smaakte. Werden na afloop wel wat verrast voor de naar onze beleving hoge prijs van de consumpties. Voor een biertje (Hertogh Jan tapje) wordt €3,40 gerekend. Gewone koffie € 2,85. Vroegen om glaasje droge witte wijn en kregen klein karafje ( €. 5,25).