Roma

Hoofdstraat 166 7311 BC Apeldoorn Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Roma

Maandag t/m zondag 16.30 - 23.00 uur (dinsdag gesloten)

• Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken

Jouw recensie over het restaurant Roma

Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening en een gezellige sfeer
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We hebben goed gegeten in een gezellige atmosfeer bij een vriendelijke bediening
Jurry V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een authentieke Italiaanse ambiance. We komen zeker terug!
Angela G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Met name het (dames) toilet is echt gedateerd.... De zaak mag in zijn geheel best een opknapbeurt krijgen.
Arjan T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Op zich gaat het eten wel maar als je meer dan een uur moet wachten met 2 kids is het wel klaar. Prioriteiten liggen op de gerechten die afgehaald worden blijkbaar. Daardoor zou de oven vol zijn...

Resumé, heb je tijd genoeg is het prima. Zo niet, lekker doorlopen.
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk eten. Mooi gezellig restaurant. Super lieve mensen die met veel passie en liefde hun restaurant runnen. Ik kan iedereen een bezoek aanraden. ????
Jannemanishere .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
In het verleden hier diverse keren gegeten en dat kwam vooral door de prima prijs-kwaliteitverhouding. De gedateerde inrichting vinden we alleen maar mooi in dit restaurant.
Nu waren we minder enthousiast over de kwaliteit van het eten. Een pizza waarop ansjovis zat was heel erg zout en de buitenranden van de pizza waren nogal aan de aandacht van de kok ontschoten. Mijn favoriete Filetto met Gorgonzolasaus was eveneens erg zout.Erg jammer. Hopelijk een tijdelijk dipje in de keuken!
woep V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hadden voor 20.00 uur gereserveerd, maar door omstandigheden waren we er om 17.30 uur . Het was bijna vol. Geen probleem. De pizza's waren heerlijk. Op mijn pizza wilde ik er nog graag gorgonzola op hebben.
Dat werd niet extra op de rekening gezet.
We komen zeker nog een keer terug.
lindamulder25 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Bediening is zeer vriendelijk en het is er heerlijk knus. Carpaccio is daar echt vers en de lekkerste die ik ooit heb geproefd.
pasta en pizza's zijn ook heerlijk en de tiramisu ook. Ik kom hier bijna elke maand en het verveelt niet.
Blanchebleu .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Ter gelegenheid van de verjaardag van een vriendin een grote antipasti schotel vooraf besteld voor het gezelschap. Meloen met prosciutto, salade Caprese, gebakken mosselen, vitello tonato, carpaccio, gerookte zalm en gebakken champignons. Vers gebakken brood, olijven en kruidenboter. Lekker vertrouwd en heerlijk. Hoofdgerecht o.a. ossenhaas met gorgonzola saus, pasta en pizza. Hierbij een lekkere salade, 2 groentes en frites. Vriendelijk bediening die zijn vaste gasten kent.
DondeEsta .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Naar mijn mening 'Dé plek voor een goede Italiaanse maaltijd'!
De pizza's eet je nergens lekkerder, de pasta's zijn heerlijk en ook de schotel voor twee personen is een absolute aanrader.
De bediening is altijd fijn en niet te formeel, altijd in voor een praatje en behulpzaam als je ergens over twijfelt.
Als ik een minpuntje zou moeten noemen, is het dat het decor al jaren hetzelfde is en wel eens een facelift kan gebruiken.
MarkHakvoort .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Heerlijke gerechten. Pizza's lekker. Spaghetti heerlijk en de ossenhaas gorgonzola fantastisch. Geen poespas maar gewoon lekker en gezellig eten in een leuke ambiance.
Jannemanishere .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Het is een aparte belevenis om bij Roma te gaan eten. Alles is eigenlijk gedateerd (interieur, kaart) en eigenaren op leeftijd en dat is nu precies hetgeen wat wij zo waarderen aan dit restaurant. Zeker in deze tijd waarin alles snel en strak moet zijn...
Na het gratis mandje brood, kruidenboter en olijven aten wij een Penne Ariabiata zoals je ook in Italië eet: heerlijk. Daarna Ossenhaas met Gorgonzolasaus, groente, salade en knoflookspaghetti: heel erg lekker! Tel daarbij op de hartelijkheid van de gastvrouw en de vriendelijke rekening en je gaat tevreden naar huis!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Vanavond met 4 personen hier onverwacht binnen gegaan. Direct netjes geholpen. Echt een Italiaans familie restaurant, gerund door een Italiaanse familie. Pizza's waren heerlijk.
Vivian O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Net serieus de lekkerste Ossenhaas (Filetto Roma) ever gegeten.. hij is altijd lekker maar nu fenomenaal...wow...........
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Afgelopen maandag voor de verjaardag van mijn vriend samen bij Roma wezen eten. Vooraf kregen we stokbrood met kruidenboter van de zaak. Als hoofdgerecht had ik lasagne en mijn vriend had de lamsrack.
Beiden echt super lekker. Bij de lam werden ook frietjes, sla en groente geserveerd. Personeel vriendelijk!
Bites-_- .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Hier gegeten met vrienden en familie vanwege de woensdag deal. Iets na vijf uur gearriveerd en we werden naar onze tafel begeleid. We kregen direct wat brood met kruidenboter. Prima. Het duurde even voordat de bestelling was opgenomen en tussentijds maar eens aangedrongen waar de drankjes voor de kleintjes bleven want die begonnen wat rumoerig te worden. Vervolgens om half acht pas de gerechten gekregen die waren besteld. variërend tussen pasta en pizza gerechten. Ik praat namens iedereen als ik het heb over de beschamende kwaliteit. Enkele voorbeelden zijn: Pasta al aglio dat was glimmende spaghetti dat smaakte naar een flesje kant en klare knoflook-olie, niet lekker dus. Een pizza met zeefruit die te zacht was geworden om nog normaal te kunnen eten met mes en vork. Pizza's nog net niet te donker om te terug te sturen, pizza saus ook te versmaden. Lasagne met blokjes ham en kleine erwtjes. Gedroogde tijm op het laatst ergens overheen strooien geurt wel, maar is niet te verteren natuurlijk. Verontwaardigd ergens halverwege maar gestopt met eten. Om de rekening gevraagd en met temperament gekregen. De Italiaanse keuken ken ik als een gepassioneerde keuken met liefde voor kwaliteit en prachtige producten en dit dus niet.
Wilveld .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Ons vaste adres voor pizza en pasta in Apeldoorn. Altijd heerlijk. (Pizza contadina met extra rode pepers, aanrader!!!) lekkere dunne bodem die knapperig is. De pizza's zijn royaal belegd. De ossenhaas met gorgonzola is van een goede kwaliteit. leuk om het ondernemerspaar op leeftijd altijd samen aan het werk te zien. Het ziet er binnen liefelijk en kneuterig uit. Bediening is Prima.
C--C .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Voor de tweede keer heerlijk gegeten bij Roma. Vooraf brood geserveerd gekregen, deze keer was het een beetje droog maar de vorige keer was het lekker vers. De pizza's zijn heerlijk met een dunne bodem en rijk belegd. Bediening is goed. Prijs-kwaliteit verhouding prima, niet duur! Aan de muur hangen een aantal foto's, ik gok van de eigenaar in zijn jonge jaren, een beetje apart.
grasveld K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Bediening stond al met de menukaarten in de hand terwijl wij nog bezig waren onze jassen op te hangen. Pizza's waren goed. Vele malen (veel te veel) getracht de bediening te vragen om een tweede kannetje wijn. Er is ons niet gevraagd of wij nog een nagerecht dan wel een kopje koffie op prijs zouden stellen. Bij het verlaten van het restaurant bleef de bediening achter in de zaak staan zonder ons nog een prettige avond te wensen. Er was geen hulp bij het vinden van onze jassen. Bij ons kwam het een beetje als desinteresse over. Heel jammer......