Roma

Hoofdstraat 166 7311 BC Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Roma

Italiaans restaurant waar je authentieke gerechten en pizza’s krijgt geserveerd. Met 40 jaar ervaring en vakmanschap krijg je de beste en verste gerechten geserveerd. Niet zomaar een bordje pasta, maar culinaire hoogstandjes die je smaakpapillen doen knetteren. Alles supervers en met de grootst mogelijke zorg bereid. En geserveerd met de zo bekende Italiaanse gastvrijheid. Vlees, vis, pasta of pizza: altijd de hoogste kwaliteit!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Roma

Maandag t/m zondag 16.30 - 23.00 uur (dinsdag gesloten)

• Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Roma

Jose L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Elke keer weer heerlijk!
Jose L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Gezellig en altijd erg lekker!!
Marlies F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het is een kleinschalig restaurant maar de kwaliteit is erg goed. Heb erg lekker gegeten weer. Mensen zijn erg aardig.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Was eenvoudig ingericht maar genoeg sfeervol
Marlies F.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Erg lekker gegeten.
Alleen erg druk voor zo'n kleine ruimte.
Yolinda K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Snelle service. We hadden alleen een hoofdgerecht besteld en deze stond al binnen 10 minuten op tafel. Dat vonden wij erg snel, het gaf ons de indruk dat we snel weg moesten. We stonden binnen een uur weer buiten...
Cynthia G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het is een ouderwets, oranje geverfd over de top Italiaans restaurant. Pizza was redelijk van smaak, maar al snel koud. De pizza met ham was echt van die tostiham. Wij zullen hier niet meer heen gaan.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening en een gezellige sfeer
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We hebben goed gegeten in een gezellige atmosfeer bij een vriendelijke bediening
Jurry V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een authentieke Italiaanse ambiance. We komen zeker terug!
Angela J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Met name het (dames) toilet is echt gedateerd.... De zaak mag in zijn geheel best een opknapbeurt krijgen.
Arjan T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Op zich gaat het eten wel maar als je meer dan een uur moet wachten met 2 kids is het wel klaar. Prioriteiten liggen op de gerechten die afgehaald worden blijkbaar. Daardoor zou de oven vol zijn...

Resumé, heb je tijd genoeg is het prima. Zo niet, lekker doorlopen.
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk eten. Mooi gezellig restaurant. Super lieve mensen die met veel passie en liefde hun restaurant runnen. Ik kan iedereen een bezoek aanraden. ????
Jannemanishere .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
In het verleden hier diverse keren gegeten en dat kwam vooral door de prima prijs-kwaliteitverhouding. De gedateerde inrichting vinden we alleen maar mooi in dit restaurant.
Nu waren we minder enthousiast over de kwaliteit van het eten. Een pizza waarop ansjovis zat was heel erg zout en de buitenranden van de pizza waren nogal aan de aandacht van de kok ontschoten. Mijn favoriete Filetto met Gorgonzolasaus was eveneens erg zout.Erg jammer. Hopelijk een tijdelijk dipje in de keuken!
woep V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hadden voor 20.00 uur gereserveerd, maar door omstandigheden waren we er om 17.30 uur . Het was bijna vol. Geen probleem. De pizza's waren heerlijk. Op mijn pizza wilde ik er nog graag gorgonzola op hebben.
Dat werd niet extra op de rekening gezet.
We komen zeker nog een keer terug.
lindamulder25 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Bediening is zeer vriendelijk en het is er heerlijk knus. Carpaccio is daar echt vers en de lekkerste die ik ooit heb geproefd.
pasta en pizza's zijn ook heerlijk en de tiramisu ook. Ik kom hier bijna elke maand en het verveelt niet.
Blanchebleu .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Ter gelegenheid van de verjaardag van een vriendin een grote antipasti schotel vooraf besteld voor het gezelschap. Meloen met prosciutto, salade Caprese, gebakken mosselen, vitello tonato, carpaccio, gerookte zalm en gebakken champignons. Vers gebakken brood, olijven en kruidenboter. Lekker vertrouwd en heerlijk. Hoofdgerecht o.a. ossenhaas met gorgonzola saus, pasta en pizza. Hierbij een lekkere salade, 2 groentes en frites. Vriendelijk bediening die zijn vaste gasten kent.
DondeEsta .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Naar mijn mening 'Dé plek voor een goede Italiaanse maaltijd'!
De pizza's eet je nergens lekkerder, de pasta's zijn heerlijk en ook de schotel voor twee personen is een absolute aanrader.
De bediening is altijd fijn en niet te formeel, altijd in voor een praatje en behulpzaam als je ergens over twijfelt.
Als ik een minpuntje zou moeten noemen, is het dat het decor al jaren hetzelfde is en wel eens een facelift kan gebruiken.
MarkHakvoort .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Heerlijke gerechten. Pizza's lekker. Spaghetti heerlijk en de ossenhaas gorgonzola fantastisch. Geen poespas maar gewoon lekker en gezellig eten in een leuke ambiance.
Jannemanishere .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Het is een aparte belevenis om bij Roma te gaan eten. Alles is eigenlijk gedateerd (interieur, kaart) en eigenaren op leeftijd en dat is nu precies hetgeen wat wij zo waarderen aan dit restaurant. Zeker in deze tijd waarin alles snel en strak moet zijn...
Na het gratis mandje brood, kruidenboter en olijven aten wij een Penne Ariabiata zoals je ook in Italië eet: heerlijk. Daarna Ossenhaas met Gorgonzolasaus, groente, salade en knoflookspaghetti: heel erg lekker! Tel daarbij op de hartelijkheid van de gastvrouw en de vriendelijke rekening en je gaat tevreden naar huis!