Roma

7,2
Voordelig
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Italiaans restaurant met goed eten in een juiste prijs/kwaliteit verhouding.

Je kan het zo duur maken als jezelf wilt.
We eten hier regelmatig, vandaag namen we alleen een hoofdgerecht. Het was weer heerlijk!
Voor mij mijn favoriet de Tagliatelle Salmone, heerlijke saus en goede smaak van de zalm. Daarnaast de pizza Siciliana, prima kwaliteit. (Pizza op maandag zelfs voor 7 euro)
de rekening voor een diner, drank en koffie na was € 20 per pers. Daar kan je nog eens voor terug komen.
Fleta .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Ik heb hier laatst met zijn drieën gegeten. We reserveerden pas een uur van te voren, maar er was gelukkig nog plek! We kozen de salade van de chef, die we met zijn drieën hebben gedeeld, wat voldoende was. Deze was lekker, maar liet eventjes op zich wachten. Het hoofdgerecht (allemaal een pizza) was er gelukkig wat sneller. De pizza's waren heerlijk! Krokante bodem en lekker beleg.

De bediening was vriendelijk en vaak in de buurt. De aankleding van het restaurant deed wat ouderwets aan, maar zag er verzorgd uit.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Lekker gegeten.
Pizaa's waren goed en toetje was lekker.
Grote porties.
goede service Jammer dat er niks voor de kinderen was om te spelen of te kleuren.

Quaker .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Bij binnenkomst blijkt onze reservering niet in de boeken te staan. Er is toch nog een tafeltje beschikbaar. Bestelling doorgegeven en na ruim 1 uur nog geen voorgerecht. Na meerdere keren vragen blijkt er iets mis te zijn gegaan en komt toch ons voorgerecht, alleen helaas voor mij het verkeerde gerecht.... Het hoofdgerecht laat wederom erg lang op zich wachten dus weer vragen waar het blijft. Ze zijn ons wederom vergeten (veel excuses) en als ze dan aan de slag gaan met het hoofdgerecht wordt de verkeerde vis op de grillplaat gelegd. Oh my god wat een geklungel zeg!!
Het excuus was dat maandag pizzadag is en dus erg druk en de kok het niet meer overziet. Mooi verhaal maar zo zorg je niet dat je klanten nog een keer terug komen. Geen aanrader!
Nadien81 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Gisteravond hier gegeten. We hadden een voor- en hoofdgerecht. Ik heb zalig gegeten. De mosselen waren erg goed. De aubergine daarentegen smaakte alleen naar olie. Het dreef in het vet. Achteraf bleek het frituurvet te zijn geweest. Dat is geen aanrader. De pasta en pizza waren perfect en ook een prima prijsverhouding. De vleeshoofdgerechten vindt ik erg prijzig voor wat je krijgt. Dat is naar mijn mening niet in verhouding. Bediening erg vriendelijk, duurde soms even waardoor we legen glazen hadden. Ambiance was prima
Wendy1974 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Wij hebben dit restaurant jaren geleden bij toeval "ontdekt" toen we onderweg waren. Wij gaan er steeds naar terug als we weer in de buurt zijn. Het eten is echt superlekker! De bediening is altijd erg aardig. Voor de kinderen kun je van de kaart ook halve porties bestellen (tegen een aangepaste prijs, top!) Wij zijn echt tevreden en eten heel graag hier.
Markcb .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Hoe gaaf zou het zijn als een pizza in het groene hart ook een groen hart heeft? Dus niet die papperige ongare massa zoals meeste, maar sla met mozzarella, tomaatjes, pijnboompitjes, etc. Probeer niet te concurreren met een andere pizzatent aan de overkant maar te onderscheiden. Dan zitten jonge meiden ook te smikkelen ipv te spelen met meer dan de helft die droge korst heeft of pap is en dus overblijft....
Wilpeters .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Met zes personen op het terras gegeten. Het terras ligt aan de Rijn. Als je, zoals wij niet aan de rand zit, is er geen water zichtbaar. Verrassend is het wel als je over de terrasafscheiding ineens een hoofd voorbij ziet schuiven. Het terras is wat rommelig, maar onder de grote parasols is het toch goed toeven. Met een tafelgenote kozen wij voor canelloni, gevuld met gehakt en spinazie. De ovenschotel zag er goed uit, was zeer warm aan de rand, maar in het midden stijf bevroren. Jammer; na reclameren wel goed heet en goed van smaak. Overige gerechten waren zonder problemen en de gevraagde weglating van ei en ui bij een der kinderpizzas was correct uitgevoerd. Huiswijn was erg flauw. Prettig is dat de bediening het juiste gerecht zonder vragen bij de goede persoon plaatst.
JulianLR .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Alles prima in orde bij Roma passend bij wat je mag verwachten van een degelijke pizzeria. de pizza's zijn dan ook niet hoogdravend maar zeer in orde. Royaal belegd en smakelijk. De pasta porties zijn ook ruim bemeten.

Desserts zijn aandacht aan besteed en ook hier ruime porties. De prijzen van Roma zijn zeer schappelijk en de prijs/kwaliteitsverhouding zijn uitstekend in orde. Aanrader voor warme dagen is het terras met uitzicht over de Rijn, dat geeft een extra sfeer mee.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Het restaurant is erg donker ingericht, meer of sterkere verlichting had beter geweest. Daarnaast is de kaart echt te groot en onoverzichtelijk, de gerechten verschillen te weinig van elkaar. De kaart had beter kleiner en gevarieerder kunnen zijn. Zodat deze gerechten er ook echt uitspringen, nu waren de gerechten smakeloos. Het personeel heeft het gezellig met elkaar maar niet met de gasten. Ook hoorden wij regelmatig geschreeuw uit de keuken naar de bediening toe. Wij komen hier niet meer.
Chantal Q.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Met onze peuter zijn we hier een pizza wezen eten. Hoewel ze lief een babypizza voor haar hadden gebakken vond ik het eten verder niet bijzonder. De broodjes vooraf waren al een zeperd: de bediening was ze vergeten en toen kregen we ze alsnog: keihard, loeiheet met rare kruidenmargarine ipv boter. Ook hadden we meloen met lekkere ham. Daar waren ze niet zuinig mee geweest, dus dat was prima! Pizza was okee. De rode huiswijn vond ik erg goed te drinken.
R M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Weer heerlijk gegeten gisterenavond smaakvolle gamba's en en de meest verse pasta van Woerden echt Top zaak voor een goeie prijs een goede kwaliteit niks op aan te merken leuk bediening een open keuken dus geen fratsen de koks zijn vriendelijk en als je met ze een praatje gaat doen nemen ze de tijd voor je ik ken Otman de shouchef nu al een paar jaar en hij komt geregeld aan tafel bij me voor een praatje hij weet wat ik wil als ik met gasten bij hem kom en hij maakt d'r iedere x weer een verassende avond van ik weet zeker dat deze mensen je een warme avond bezorgen tot snel weer en bedankt
FamdeBoom .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Een gezellig sfeervol restaurant met lekker eten voor een mooie prijs. Ik ben hier drie keer geweest en heb 1 keer meegemaakt dat mn calzone aan de onderkant wat aangebakken was. Verder altijd lekker gegeten met mijn laatste bezoek als topper. Ik was hier 18 januari met 12 meiden ivm een vrijgezellenfeest. Je zou denken dat zulke groepen niet altijd gewenst zijn, al gedroegen wij ons prima. Maar de service was geweldig! Er werd heel leuk met ons en de vrijgezel omgegaan,d e service was snel en het eten was bij iedereen lekker. De ene pizza, de ander pasta, alles was mogelijk. We wilden eerst geen toetje nemen, dat zou dan ook direct vanaf 6 euro pp beginnen. Het personeel dacht met me mee en bood een kinderijsje aan van 2 euro pp en dan zouden ze ipv een kinderbekertje met verrassing een leuk glaasje met chocolaatje doen en de vrijgezel kreeg er een partij vuurplezier bij in haar ijsje. Helemaalleuk! Heb nog nooit zo'n goede service gezien bij een vrijgezellenfeest-etentje!
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Italiaans restaurant met goed eten in een juiste prijs/kwaliteit verhouding. Je kan het zo duur maken als jezelf wilt.
We (met man en zoon) eten hier regelmatig, soms voor een snelle hap maar ook uitgebreider. We zijn altijd tevreden over het eten.
Favoriet is de Tagliatelle Salmone, heerlijke saus en goede smaak van de zalm. Maar ook de pizza's zijn van prima kwaliteit en op maandag zelfs voor 7 euro.
Alrik B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Prima restaurant om te genieten van een een goede pizza met een prima wijntje er bij. Verwacht geen haute cuisine, maar het is uitstekend eten voor een gunstige prijs. Goede knapperige pizza's met een prima huiswijntje er bij. Wij komen hier zeker nog vaker langs.
Annika V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Het eten bij roma is altijd goed en lekker. Bediening kan soms beter qua timing voor en hoofdgerecht en tijdens een bestelling van een klant weglopen omdat een collega je roept is niet zo heel netjes. Verder altijd tevreden en prima restaurant voor een goede prijs!
Ton I.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Van een restaurantje waar je voor een bescheiden prijs kunt eten hoef je niet teveel te verwachten. Echter, bij Roma word je nooit teleurgesteld en het is toch goed om hier de bijzondere aandacht te vragen voor de pizza's want die zijn hier buitengewoon goed. Niet van karton maar heerlijk krokant en niet te kinderachtig belegd. Glaasje chianti huiswijn erbij en je hebt een prima maaltijd. Jammer van de dressing op de rauwkost want die smaakt zoetig en zonder body. Dat het decor wat gedateerd is en dat de open haard door gas wordt gevoed doet er niet aan af. Heerlijk zo'n buurtrestaurantje, daar kan de afhaalpizza echt niet tegenop !
Haute Cuisine V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2013
Gisteren heerlijk gegeten bij Roma. Prima pizza's, lekkere wijntjes en dat tegen een heel bescheiden prijs.
Als je wat anders wilt dan wat op het menu staat, dan is dat geen probleem.
Ontzettende vriendelijke en attente dames in de bediening, petje af!
Wat betreft de zaak zelf: die is hard toe aan een opknapbeurt! Qua sfeer is het daarentegen wel weer heel gezellig: tafels goed gedekt, brandende kaarsjes en een knappend haardvuurtje.