Roma

Meer informatie over restaurant Roma

Voordelig
M.P.C. K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Met 4 personen voordat we naar het theater gingen even lekker gegeten. We namen verschillende hoofdgerechten. De pizza van het huis was erg lekker en goed belegd met groenten en vleeswaren e.d. Ook de pasta met zalm zag er prima uit. De Calzone Bolognese was rijkelijk gevuld met groenten en ham. Als toetje hadden we de tiramisu. Ik heb in meerdere restaurants tiramisu gegeten, maar deze was ver uit de lekkerste die ik tot nu toe heb gegeten. De bediening was heel vriendelijk en vlot. Het restaurant is klein maar gezellig.
C W.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Met 2 kleine kinderen en 4 volwassenen gegeten. De bediening is erg vriendelijk. Het decor is al jaren hetzelfde. De kleedjes op tafel zitten met gaten. De pizza's zijn goed, de tortellini is ook erg goed gevuld. Het dessert, ijs met likeur stelt weinig voor. Een bakje met 1 bolletje ijs, beetje slagroom en klein beetje likeur erover. Het was er erg druk en rumoerig. Tafeltjes wel heel erg op elkaar. Maar toch met een goed gevoel weg gegaan.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Prima restaurantje in het centrum van Gouda. De bediening is vriendelijk; gezellige, warme sfeer. Er wordt optimaal van de ruimte gebruik gemaakt - een beetje té; wij zaten met een groep van 6 zodanig tegen elkaar aangedrukt dat het pizza snijden wel wat ingewikkeld werd.
Peteeat .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Roma heeft al jaren dezelfde kaart en ook aan het meubilair verandert er weinig. Je weet wat je krijgt bij chefkok Carlino. Een prima pizza, rijkelijk belegd of een goed gevulde pasta. De tiramisu is al jaren een uitschieter naar boven. Altijd op en top bediening en persoonlijke aanspraak. Prijzen zeer betaalbaar. kortom prima prijs kwaliteit verhouding. gewoon doorgaan. Altijd druk dus reserveren is raadzaam
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Dit restaurant past in de stijl van eenvoud. De Tratiatora's in Italie. Dus niet letten op de inrichting en bediening.
Op zich prima eten maar in dit geval moet de kwaliteit wel beter gelet op prijzen die worden gehanteerd. Een gorgonzolasaus moet dan ook wel die smaak hebben.
Er werd een ander voorgerecht gereserveerd dan besteld.
dressing in groente was 100% olie. Geen aandacht voor details als dit. Men doet maar wat.
Erg krappe tafeltjes. Prima bediening tijdens een drukke avond.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Je zit hier heel gezellig echter de bediening is een tikkeltje onervaren (wel vrolijk) en het eten was voor ons die avond ondermaats. Kon ook door de drukte komen maar de pizza funghi was helemaal doorweekt en het was al met al een beetje een plakkerige bedoening aan tafel.

Wel pluspunten voor het decor en de prijs.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Prima pizza's gegeten, goed belegd en lekker vers, ik vond de pizza salami echt een aanrader. De bediening is jong maar niets op aan te merken en prima prijs. Decor is oud maar acceptabel . Al met al restaurant om met gerust hart te gaan eten
HansterReegen .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Als we met onze kinderen van 12 en 14 in de buurt snel en tradidioneel Italiaans willen eten gaan we naar Roma. Wel even reserveren want Roma is niet heel groot en het is er altijd vol. Datzegt al genoeg, Pizza, pasta, alles snel, niet heel erg creatief, maar goed van prijs en zeer smakelijk. Roma schenkt een prima huiswijn en de inrichting is kitscherig Italiaans, maar daardoor wel heel sfeervol.
Aanrader voor een snelle hap of met kinderen. Geen Italiaanse Haut Cuisine
Willeke M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
De bediening is altijd erg jong, maar enthousiast. Ideaal om met kinderen daar heen te gaan omdat het eten nooit lang op zich laat wachten. Heerlijke pizza's en de toetjes zijn betaalbaar. De favoriete pizzeria van onze zoon.
Proever5 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
Roma is een echt familie restaurant wat al jaren in gouda bestaat.
Het is er altijd aardig druk waardoor je al gauw in een gezellig sfeer terecht komt. De carpaccio is matig te noemen voor een italiaans restaurant verwacht je dat niet. Het zijn dunne plakken vlees die vermoedelijk uit de diepvries komen daarop heel veel kaas met ijsbergsla en een citroen. Het gerecht is vrij insparatieloos. De pizzas zijn daar in tegen van zeer goede kwaliteit. Vers en goed van smaak. De bediening is matig en onervaren weten de gerechten niet uit hun hoofd en lopen zonder systeem rond. Daarnaast is de inrichting vrij oud dit hoeft zeker niet een afbreuk te doen aan de sfeer. kortom een aardig restaurant, wat hier en daar aan vernieuwing toe is
Iensdejong .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Vorig weekend bij Roma gegeten. Gezien de recencies hadden we iets meer verwacht. Zo misten we bruscetta op de kaart, dit gerecht moet toch op z'n minst op de kaart staan. Je kon kiezen uit grote en kleine pizza's en ook dit stond niet vermeld. Verder vonden we de toiletten echt aan vervanging toe, zo oud: dat kan echt niet in een respectabel restaurant. Pluspunt: de tiramsu, zelden zo lekker gegeten!
Hendriksvenlo .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Afgelopen weekend wezen eten bij Roma. We hebben heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk, kregen alles goed uitgelegd en er was een goede sfeer.wat je zeker moet nemen voor desert is de Tiramisu... zalig!!
Zeker een reden om een keer terug te komen!
Lalanne .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
No nonsens pizzeria. Heerlijke Calzone met bolognesesaus. Samen met een karaf Lambrusco is dat gewoon genieten. Andere pizza's zijn ook lekker maar Calzone is vaste keus.
Henk-de-Jong .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Heb er jaren lang iedere week gegeten. Het is wel weer een klein jaartje geleden dat ik er voor het laatst geweest ben, maar denk niet dat er veel veranderd zal zijn. De pizza's zijn werkelijk verrukkelijk en heb zelf zoiets dat het de beste in Europa zijn. De andere gerechten heb ik niet veel gegeten maar wat ik er gegeten heb streelde mijn smaak papillen!