Rolling rock kitchen alias The Rock

- Bar 12:00 - 01:00
- Diner

Josine K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Echt een stukje Amsterdam Noord: industrieel met een warm hart. Zeker bij mooi weer een ideale plek voor een desperados met bitterballen. Ook zag de avondkaart er goed uit. Daar komen we zeker voor terug.
Merwede .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Toen we aankwamen zeiden we,waar komen we nu weer terecht.Een prachtige stek aan het IJ met een enorm terras.Dit moet in de zomer een happening zijn.
De rock op zich is een grote loods en je waant je eerder in Amerika dan in Amsterdam Noord.
Het entree is een grote roldeur wat je ook ziet bij garages.Eenmaal binnen moest ik eerst even rondkijken.Alles de jaren 50.grote foto"s een ouderwetse radio en niet te vergeten een Vespa uit die tijd.Enorme geluidsboxen en lekkere muziek.Het was er berekoud,dus de roldeur ging dicht en het hetelucht kanon ging aan.
We werden zeer hartelijk ontvangen door de eigenaar en zijn personeel.
In feite kan een blind paard er geen schade aanbrengen ,maar het is er oer gezellig.
Met een voucher van Social Deal hebben we ons echt laten verrassen.Eerst een anti pasti met van alles erop en eraan.Geheel home made met geroosterd Turks brood.Smullen geblazen
Vervolgens een tomaten paprika soepje,geserveerd in een glaasje.Zeer smakelijk.Gevolgd door gegratineerde garnaaltjes in een rode saus.Ook weer zeer goed.Als klap op de vuurpijl een overheerlijke pasta met verse Koningsoesterzwammen( werden plukvers gebracht) in een perfecte romige saus.
Onze avond kon niet meer stuk.En het dessert was ook niet voor de poes.
We zijn blij dat we gekomen zijn We hebben een top avond gehad.
Tot gauw
Rene J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Geweldige plek, heerlijk eten en perfecte bediening. We kwamen hier met een Social Deal-voucher voor een proeverij van de chef die zou bestaan uit 5 gerechtjes. We zijn uiteindelijk tot 4 gekomen en hebben de kok/eigenaar vervolgens gezegd dat we zo bomvol zaten, dat we maar afzagen van de vijfde gang (het dessert). En het was ook nog eens allemaal erg lekker. Goed brood met 2 verschillende soorten humus en een paprika tapenade als opwarmertje, een schaaltje met verschillende soorten rauwe ham en voor mijn (vegetarische) vrouw een fritatta en verschillende kaasjes, daarna een heerlijke courgettesoep, een schaaltje met Noorse garnalen in pittige tomatensaus en kaas uit de oven (klinkt vreemd, maar was erg lekker), een salade met tzatziki en niet te vergeten de pastaschotel. Ondanks dat het vrij rustig was, was de sfeer erg leuk en ontspannen. Goede muziek (we hadden zelfs inspraak), en een locatie die een beetje doet denken aan een (food) festival. Wij gaan hier zeker terugkomen!