Rokkaa

Van vollenhovenstraat 15 (Unit 10) 3016 BE Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Rokkaa

Genieten in mediterrane sferen

Het interieur is best strak en modern, maar de mediterrane sferen en invloeden maken het zeer warm en gezellig van binnen. Sinds de opening van het restaurant enkele jaren geleden verovert Rokkaa steeds meer harten met hun Turks-mediterrane keuken. Een hip en tegelijkertijd knus restaurant op het sfeervolle Westelijk Handelsterrein.

Meer informatie over restaurant Rokkaa

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30
Zondag Gesloten

Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Fantastisch eten! Vlees was zo mals! Alle andere gerechten ook heel smaakvol. Bediening goed en gezellig. Een aanrader!!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben hier gisteravond voor het eerst gegeten. Het was erg rustig waardoor er iets minder sfeer hing dan als het vol is denk ik. Het eten was echt fantastisch goed. Maar weinig restaurants die vlees zo goed kunnen bereiden. Na carpaccio vooraf had mijn vriend ossenhaasblokjes en ik de lamshaas, ontzettend mals en smaakvol! Ook de bijgerechten waren erg lekker en goed. Het dessert opnieuw heerlijk. De bediening goed, netjes en gezellig. Een echte aanrader!
Els68 K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Voor het eerst gegeten in dit restaurant. Wij hadden gereserveerd om 18.30 op zaterdagavond, er waren op dat moment nog maar vier andere gasten maar rond 20.00 waren alle tafels bezet. Vriendelijke ontvangst en bediening, het eten werd vlot geserveerd en was niet spectaculair maar gewoon goed. De muziek werd op een gegeven moment vrij hard gezet maar na een opmerking van een gast direct weer naar een acceptabel niveau gezet. Het terras ziet er erg leuk uit, als het mooier weer wordt een aanrader. Nu veel te koud. We hadden ook binnen wat last van de kou als er nieuwe gasten binnenkwamen, een portaal kan dit oplossen.
Voor ons is dit restaurant voor herhaling vatbaar
Ariewet V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuk restaurant op een leuke plek (oude opslaghallen) met diverse restaurants in hetzelfde gebouw.
Restaurants is georiënteerd op Zuid Europa met m.i. veel Italiaanse invloeden en minder op de Turkse keuken alhoewel men wel zichzelf als Turks restaurant presenteert. (Turkse chefkok)
Leuke inrichting en heerlijke gerechten. Vlees uitstekend gegaard. Een beetje meer saus zou mogen m.i.
Wij waren de eerste gasten om 17.00 uur en de keuken moest nog even op gang komen zo lijkt het.
Maar verder zeker aan te bevelen.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was erg druk en het personeel kon dit niet aan. De meesten werkten er nog niet zo lang. circa 4 maanden. Voorgerecht kwam redeljjk snel, maar op het hoofdgerecht hebben we meer als een uur moeten wachten. Diverse mensen hadden ook geen plaats terwijl er wel besproken was en moesten een hele tijd aan de bar blijven staan, want daar waren ook geen krukken. Dit viel al met al wel tegen. Het eten was prima.
sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten zeer vriendelijk personeel met goede achtergrond muziek, Ik had het engelenhaar toetje dat was iets te machtig en teveel van het goede.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Verrassend goed restaurant. Vriendelijk ontvangen en bediend. Heerlijk gegeten van de kaart. Smaakvolle gerechten met een heerlijke Pinot blanc. Een aanrader.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke, correcte en snelle bediening. Ze zouden alleen wel een halletje bij de entree mogen maken, we zaten nu naast een bloedhete radiator met iedere keer koude tocht als de deur openging. Wat vaak was, de zaak loopt goed!
Helena B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Eten was erg lekker! Goede vegetarische opties. Vriendelijk personeel. Druk voor een dinsdag. Dat vind ik een goed teken!
HePons .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk eten en super vriendelijk personeel. De muziek staat wel wat harder dan wenselijk om goed een gesprek te kunnen voeren
Onno O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We werden zeer gastvrij ontvangen, de bedoening was vlot en vriendelijk. Een bepaalde wijn was niet meer voorradig, het verschil met de duurdere fles hebben we gedeeld. Prima opgelost! Het eten was erg lekker en mooi gepresenteerd. Aanrader,
just_dani01 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was geweldig. Wij wilde eens iets anders dan de standaad carpaccio en biefstuk. Dat is zeker gelukt. Ook fijn dat er naast de Turkse gerechten ook gerechten op staan voor de gene die iets minder avontuurlijker zijn. Voor ieder wat wils.
Een geweldige avond gehad!
bogerdje .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met 8 personen gegeten met de actiebonnen van AH. Konden kiezen uit de hele kaart, heerlijk gegeten.....komen zeker nog eens terug !
c.berm .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk eten en goede bediening, ruime porties, kortom aanrader.
Engelehaar toetje erg zoet, maar dat is een smaak kwestie, aanrader is de twee persoons Mezze schotel.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Voor, hoofd en dessert waren erg lekker. Met zes personen afgelopen vrijdag diverse gerechten gegeten. De wijn was heerlijk en de sfeer en bediening was helemaal goed. Een top avond.
Thara D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het personeel is erg vrolijk en vriendelijk, heel prettig! Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Ook voor vegetariërs genoeg keus. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Maya V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Restaurant ziet er netjes en verzorgd uit. Personeel is vriendelijk.
Maar de porties zijn klein.
Het eten is niet erg smakelijk. Zeer zeker de prijs niet waard.
De risotto was veel te zout en de asperges té gaar. Heb om een ander
gerecht gevraagd. De pasta die ik toen kreeg was nog net niet al dente en
dit keer zat er helemaal geen zout in. De paddenstoelen waren taai verbrand en bitter.
De niet-vegetarische gerechten waren iets beter volgens mijn familieleden maar ook
niet dat je zegt 'lekker'.
joshen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voor de 4e keer gegeten met de A&H actie. Alle 3 de keren hiervoor was het zeer goed. Gisteravond met vrienden hier gaan eten. Maar wij konden elkaar niet goed verstaan doordat de muziek veel te hard stond en de mensen die daar ook zitten te eten moeten daardoor hun stemvolume verhogen. Gevraagd of de muziek wat zachter kon, hier werd gelijk gehoor aan gegeven, maar helaas voor korte duur. een andere bediende draaide het volume weer voluit, dit was voor ons niet prettig. Waardoor het deze keer erg tegen viel. Het eten is verder prima.
Marsha V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten via de AH-restaurantactie. Gewoon van de kaart besteld en de helft werd via de actie afgetrokken van de rekening. Wij hadden Turkse voorgerechtjes en heerlijk mals lamsvlees, ook het dessert was heerlijk. De bediening was erg vriendelijk en de wijn smaakte goed. De muziek was wat oubollig en stond op repeat, maar het was niet eens storend. Zeker een aanrader!
lewiesa .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gisterenavond met de AH actie hier gaan eten. We waren met vier volwassenen en een kind. We waren een half uur te laat maar dat was geen enkel probleem. Het menu was voor ieder wat wils. Er zat een mooie tussenpoos tussen de servering van de gerechten. Wij eten vaak Turks en hebben al haast alle Turkse restaurants in Rotterdam gehad, toch was Rokkaa net wat anders mede doordat het a la carte was, de gerechten luxer waren opgemaakt, de gerechten niet te vlot op elkaar kwamen en er een ruimere keuze was dan alleen Turkse keuken. Kwaliteit/prijsverhouding was goed. Komen zeker nog een keer terug.