Rokkaa

Van vollenhovenstraat 15 (Unit 10) 3016 BE Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Rokkaa

Genieten in mediterrane sferen

Het interieur is best strak en modern, maar de mediterrane sferen en invloeden maken het zeer warm en gezellig van binnen. Sinds de opening van het restaurant enkele jaren geleden verovert Rokkaa steeds meer harten met hun Turks-mediterrane keuken. Een hip en tegelijkertijd knus restaurant op het sfeervolle Westelijk Handelsterrein.

Meer informatie over restaurant Rokkaa

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30
Zondag Gesloten

bogerdje .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met 8 personen gegeten met de actiebonnen van AH. Konden kiezen uit de hele kaart, heerlijk gegeten.....komen zeker nog eens terug !
c.berm .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk eten en goede bediening, ruime porties, kortom aanrader.
Engelehaar toetje erg zoet, maar dat is een smaak kwestie, aanrader is de twee persoons Mezze schotel.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Voor, hoofd en dessert waren erg lekker. Met zes personen afgelopen vrijdag diverse gerechten gegeten. De wijn was heerlijk en de sfeer en bediening was helemaal goed. Een top avond.
Thara D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het personeel is erg vrolijk en vriendelijk, heel prettig! Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Ook voor vegetariërs genoeg keus. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Maya V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Restaurant ziet er netjes en verzorgd uit. Personeel is vriendelijk.
Maar de porties zijn klein.
Het eten is niet erg smakelijk. Zeer zeker de prijs niet waard.
De risotto was veel te zout en de asperges té gaar. Heb om een ander
gerecht gevraagd. De pasta die ik toen kreeg was nog net niet al dente en
dit keer zat er helemaal geen zout in. De paddenstoelen waren taai verbrand en bitter.
De niet-vegetarische gerechten waren iets beter volgens mijn familieleden maar ook
niet dat je zegt 'lekker'.
joshen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voor de 4e keer gegeten met de A&H actie. Alle 3 de keren hiervoor was het zeer goed. Gisteravond met vrienden hier gaan eten. Maar wij konden elkaar niet goed verstaan doordat de muziek veel te hard stond en de mensen die daar ook zitten te eten moeten daardoor hun stemvolume verhogen. Gevraagd of de muziek wat zachter kon, hier werd gelijk gehoor aan gegeven, maar helaas voor korte duur. een andere bediende draaide het volume weer voluit, dit was voor ons niet prettig. Waardoor het deze keer erg tegen viel. Het eten is verder prima.
Marsha V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten via de AH-restaurantactie. Gewoon van de kaart besteld en de helft werd via de actie afgetrokken van de rekening. Wij hadden Turkse voorgerechtjes en heerlijk mals lamsvlees, ook het dessert was heerlijk. De bediening was erg vriendelijk en de wijn smaakte goed. De muziek was wat oubollig en stond op repeat, maar het was niet eens storend. Zeker een aanrader!
lewiesa .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gisterenavond met de AH actie hier gaan eten. We waren met vier volwassenen en een kind. We waren een half uur te laat maar dat was geen enkel probleem. Het menu was voor ieder wat wils. Er zat een mooie tussenpoos tussen de servering van de gerechten. Wij eten vaak Turks en hebben al haast alle Turkse restaurants in Rotterdam gehad, toch was Rokkaa net wat anders mede doordat het a la carte was, de gerechten luxer waren opgemaakt, de gerechten niet te vlot op elkaar kwamen en er een ruimere keuze was dan alleen Turkse keuken. Kwaliteit/prijsverhouding was goed. Komen zeker nog een keer terug.
A D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Goed gegeten, vlotte bediening. Kan misschien iets sfeervoller worden aangekleed. Het was wel even zoeken naar de lokatie. Dit was niet heel goed te zien.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Eten was heerlijk. Alleen een beetje weinig.
Prijs / kwaliteit verhouding niet helemaal zoals het hoort.
Vond het persoonlijk iets te duur.

Leuk voor een keertje. Maar niet voor herhaling vatbaar.

Marcel
hansenyvon .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij waren met 8 personen en maakten gebruik ban de AH actie. Rokkaa heeft daarvoor een perfecte formule. Zowel van voorgerecht als nagerecht en dessert werden de voordeligste 4 niet berekend. Je kon dus kiezen uit de hele kaart. We hebben genoten van goed eten, vriendelijke bediening en een leuke atmosfeer. Een zaak om nog eens terug te gaan is het zeker.
ericchalla .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Leuk restaurant in het voormalig ministerie van buitenlandse zaken. De kwaliteit van de gerechten was prima en de bediening vriendelijk. Leuk adres om nog een terug te komen
janverhagen .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Een 2e keer hier gegeten, nu naar aanleiding van een verjaardag. Wederom uitstekend. Het was nu niet zo hectisch als de vorige keer. (Nu op woensdag, vorige keer op zaterdag).
Chatish S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Prima gegeten en de prijs/kwaliteit verhouding is iets te hoog. Service is vriendelijk en alert. Ivm tijdsnood konden we 2 van de 3 gangen nuttigen. Dat was geen enkel probleem.
M. T.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij hebben voor het eerst bij Rokka gegeten. Geen doorsnee Turks restaurant en doorsnee menukaart. Gastvrije dames. Het eten was lekker alleen vonden wij het best weinig. Na 3 gangen hadden wij niet het idee dat we 3 gangen op hadden. Mijn dessert was aangebrand en toen ik dat aangaf, reageerde de dame van de bediening: maar was het voor de rest wel lekker? Ik zei dat het tegenviel. Ze lachte ongemakkelijk en ging de tafel afruimen. Daarna niets meer gehoord. Aan de kassa werd weer gevraagd of alles naar wens was door een andere dame. Aangegeven dat het allemaal lekker was behalve dus mijn dessert. Ze vroeg geïnteresseerd hoe of wat en nadat ik het had uitgelegd bood ze netjes haar excuses aan. Ik zag later op de bon dat ik er toch 8.50 voor had betaald :) Beetje jammer. Verder prima zaak. Maar niet voor herhaling vatbaar ben ik bang..
jvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Met de Ah bon bij Rokkaa gegeten. Heerlijk keuze driegangen diner gegeten, vriendelijk personeel. Leuke locatie en zeker een aanrader.
iljadeleeuw .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Bediening vooral de chef veel te amicaal. Eten voorgerecht smaakte niet bijzonder. Hoofdgerecht was zowel bij mij als mijn vrouw zeer slecht. Groente was volgens mij vers maar het vlees,de gamba' s en coquilles smaakten niet vers. Daarna te horen krijgen dat smaken verschillen kan echt niet. Er werd aangeboden nog meer vlees te proberen. Nee dank je natuurlijk. Ik raad dit restaurant af.
Isolde L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gezellig restaurant met goede service en prima eten! We hadden gereserveerd met de AH restaurantactie dus konden meteen gaan zitten. Met een heerlijke wijn erbij was het genieten.
Arno Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gegeten in kader van de AH restaurant-actie. Prima keuze (à la carte!) Vriendelijke bediening. Mezzes met tapas als voorafje waren uitstekend; hoofdgerechten smaakvol; kaasplankje toe, kortom: een aanrader!
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Op 7 december hebben wij met AH kaart met 6 personen bij Rokkaa gegeten. We zijn hier al vaker geweest en komen hier voor het heerlijke eten en de leuke bediening. Echter deze avond waren de dames iets minder enthousiast, wat heel jammer was, want dat maakt je avond toch ook een beetje. Het eten daarentegen was weer als vanouds. Heerlijke carpaccio als voorgerecht, uitstekende tarbotfilet als hoofdgerecht en een heerlijk kaasplankje met vijgen en een lekkere port als nagerecht. Wij wilden een fles witte wijn en zonder zelf te kunnen kiezen werd een fles Turkse witte wijn open gemaakt. De dame zei dat iedereen die altijd het lekkerste vond. Maar ik had zelf graag de keuze willen maken. De wijn was prima, maar vreemd dat de fles door de bediening werd gekozen en al open werd gemaakt. Ook het bestellen van een fles water was lastig, want ja, dat hoorde dan weer niet bij het AH menu, maar we wilden daar gewoon voor betalen, we hadden dorst. Al met al, niet de beste avond wat de bediening betreft, maar wel heerlijk gegeten. Ik neem aan dat het de volgende keer weer even gezellig als altijd gaat worden, dit was gewoon een mindere avond. We blijven bij Rokka komen.