Rokkaa

Van vollenhovenstraat 15 (Unit 10) 3016 BE Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Rokkaa

Genieten in mediterrane sferen

Het interieur is best strak en modern, maar de mediterrane sferen en invloeden maken het zeer warm en gezellig van binnen. Sinds de opening van het restaurant enkele jaren geleden verovert Rokkaa steeds meer harten met hun Turks-mediterrane keuken. Een hip en tegelijkertijd knus restaurant op het sfeervolle Westelijk Handelsterrein.

Meer informatie over restaurant Rokkaa

Joshen .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Al een paar hier geweest. En elke keer is het weer goed.
Bediening is vlot, jong en erg vriendelijk. Er is veel mogelijk als je net iets anders wil dan op de kaart staat. Eten is van goede kwaliteit en smaakvol. Als het restaurant vol zit kan het wel rumoerig zijn, maar ach, dat hoort erbij. Voor ons is het een restaurant om terug te gaan.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Op 3 december zijn wij gaan eten met de AH bon. Momenteel liggen de straten open en is het omrijden met de auto. Parkeren kost 50 cent per 9 minuten, de garage weten we niet, daar we buiten hebben gestaan. Rokkaa ligt in het Westelijk Handelsterrein boven. Een erg gezellige sfeer buiten.

Binnen gekomen zeer vriendelijk ontvangen. We hebben bij reservering aangegeven niet bij de deur te willen zitten, daar mijn vrouw door har chemo erg bevattelijk is. We kregen het tafeltje voor de bar naast de deur. Toen ik dit aangaf, werd er direct een tafel in het overvolle restaurant geregeld haast bij de keuken. Top. We kregen direct wat stokbrood met een sausje. De drankje werden snel geserveerd en de kaart volgde direct. Met de AH kaart mag men van de kaart kiezen, bij twee gerechten betaal je 5 euro extra, dat wordt vooraf uitgelegd.

Het is wat rumoerig in de grote zaak. Nu zaten naast ons langs de wand een groep van ongeveer 25 mensen en veel kinderen erbij die zeer luidruchtig waren. Dat kan met kinderen. Soms stond de muziek erg hard en dan weer erg zacht.
De bediening was behoorlijk druk met heen en weer lopen van de keuken naar de tafels, maar bleven vriendelijk en ook lachen. De manager nam zelfs even de tijd om met mijn vrouw te praten.

Wij zijn geen grote eters, maar hebben bij deze zaak een extra portie patat bij gevraagd die uiteindelijk niet op de rekening is gezet. Het eten is top, maar wordt geserveerd als in een sjiek en duur restaurant, groot bord met wat versiering, enkele boontjes en een paar stukjes zalm en garnalen. Daarbij een bakje gemende sla met een bakje patat. De garnalen met de zalm waren zo gegarneerd alsof het aan een spies zat. (kleine stukjes vis tegen elkaar op het bord) Bij elkaar berekend was het gewicht nog niet eens een normale moot zalm. Voor grote eters zal men met een nog hongerig gevoel de zaak verlaten.

Als je dan de zeer goede gerechten afzet tegen de prijs, dan vinden wij het erg duur. Maar de smaak is perfect. Je moet hier wel een keer gegeten hebben. Ik had van Turks eten een ander beeld.

Wij willen de keukenbrigade een pluim geven voor het snelle werk wat ze doen en dan ook nog eens een top product leveren en de bediening voor de vriendelijkheid terwijl de zaak helemaal vol zit en men echt moet rennen om iedereen te bedienen.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De bediening was zeer vriendelijk en attent. We waren de laatste die weggingen en zijn netjes en behulpzaam in onze jas geholpen. En degene die onze jas aanreikte zei nog dat het genoegen van ons bezoek geheel aan zijn kant was. Super!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuk restaurant met goede kwaliteits gerechten. Wel jammer dat de ober bij het afrekenen met de AH restaurantbon flauw deed.
Elly.goeij .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heel gezellig en leuk personeel. Het eten was fantastisch. Zeker een aanrader. Goed te bereiken met openbaar vervoer. Ronduit een 10
Ineke B.
Erg leuk concept
Super vriendelijke ontvangst en bediening. Heerlijk gegeten, komen zeker nog eens terug.
Het was erg druk maar dat had geen invloed op de bediening
CNkt .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Minpuntje: voorgerecht had slechts 1 warm gerechtje i.p.v. 2.
Hoofdgerecht: mixed grill was prima; bij het gegrilde lamsgehakt ontbraken de aubergines. De gerechten werden (te) snel geserveerd. Positief punt: het gevraagde extra schaaltje rijst werd direct gebracht, en niet in rekening gebracht.
YonnaW .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Prima eten, maar onduidelijk of ze nou een turkse of italiaanse keuken hebben. De inrichting is een beetje ordinair en de jaren 90 hitjes stonden iets te hard aan. Verder wel een leuke avond gehad maar ik vind de prijs kwaliteit verhouden vrij duur.
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We kwamen te vroeg, maar toch direct naar een tafel geleid. We kwamen via de ah restaurant actie, maar mochten a la carte kiezen en de prijs werd gehalveerd bij het afrekenen. Super goed gezetten, lekkere wijn erbij. Attente service. Een aanrader
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit restaurant. Zeer vriendelijke en attente bediening. Alleen jammer van de keiharde
muziek, die daardoor geen achtergrond, maar voorgrond muziek is. Tevens jammer, dat men geen leidingwater naast de andere drankjes wilde serveren.
Janverhagen .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben hier met AH/IENS actie gegeten met 4 personen. De bediening is geweldig. Zeer gastvrij en kregen ook het gevoel welkom te zijn, ondanks de drukte. We hebben diverse gerechten gegeten, zowel voor- als hoofdgerecht. Alles was tip/top. De bijrechten waren prima. Het dessert (1x crême brulé en 3 het kaasplankje) was uitstekend. Lekkere wijn (wit) en goede port. In een woord: GEWELDIG. Komen beslist nog meermaen terug hier. Dank aan de kok(s) en het bedienend personeel voor een gezellige avond en het lekkere eten.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
bij binnenkomst krijg je al direct een goede indruk van het restaurant , warm en goed ontvangst , leuke frisse bediening die ruim de tijd voor je nemen , kwaliteit van het eten zeer goed op smaak en voldoende , alles lekker vers .
ga zo door we komen zeker terug.
1 opmerking , bij wachttijd redelijk ingevuld , kon geen goede in de lijst vinden , dus de wachttijd voor ons was prima , genoeg ruimte tussen de gerechten waardoor je heerlijk op je gemak kon eten en babbelen.
Janverhagen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Hier gegeten met vrienden (AH-actie). Een prachtige ambiance en zeer vriendelijk en correct personeel. Het eten was zeer goed. Beslist een volgend bezoek waard. We hebben een zeer gezellig avond gehad.
Elly G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij waren er met onze kleinkinderen.
Heerlijk gegeten. Het was erg gezellig
Attent personeel. Wij zullen u zeker aanraden
Om te gaan eten. Wim en Elly Goedendorp
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Super vriendelijk, enthousiast en attent personeel. Heel erg leuk om hier te gast te zijn!
Lekker eten. Komen graag nog een keertje terug hier.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Grote, luidruchtige maar gezellige zaak, waar de obers chaotisch maar vriendelijk heen en weer renden. Vooraf div. hapjes, koud en warm, niet bizonder maar wel smakelijk. Hoofd lamsvlees, ook niet bizonder maar wel lekker. Nagerecht "knefe" een kaasgerecht uit Jordanie en daar ook voor het laatst gegeten......heerlijk!!! Op de kaart heet het engelenhaar. Een gezellig restaurant met vriendelijke prijzen.
TwAnneke .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij kwamen met de AH kortingscheque. We waren veel later dan gereserveerd was maar na een telefoontje was dat geen enkel probleem. We voelden ons zeer welkom.
Het eten was heerlijk. Voorgerecht: calamaris was heerlijk, mooi beslagje om de inktvisringen.
Hoofdgerecht: zeebaars, die heel lekker was en lamsvlees in een kaas/ auberginesaus. Het vlees had wat weinig smaak maar het geheel vormde een goed gerecht.
Toe hadden we dame blanche, daar kan niets aan fout gaan, en met walnoot gevulde dadels met zire room. Een heel lekkere en verrassende combinatie.
Bij de koffie kregen we een ordinair verpakt koffiekoekje. Daarvan hebben we gezegd dat we dat teleurstellend en niet passend vonden. Bij het afrekenen werd ons verzekerd dat ze dat door zouden geven aan de keuken. Bij het nakijken van de nota bleek dat er echt één menu niet gerekend was ongeacht de prijzen van de gerechten die wij kozen.
Al met al een aanrader, Rokkaa!