Rokkaa

Van vollenhovenstraat 15 (Unit 10) 3016 BE Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Rokkaa

Genieten in mediterrane sferen Het interieur is best strak en modern, maar de mediterrane sferen en invloeden maken het zeer warm en gezellig van binnen. Sinds de opening van het restaurant enkele jaren geleden verovert Rokkaa steeds meer harten met hun Mediterrane keuken. Een hip en tegelijkertijd knus restaurant op het sfeervolle Westelijk Handelsterrein.

Meer informatie over restaurant Rokkaa

Tram 7 halte Westplein. Tram 8 halte Vasteland. Metro halte Leuvehaven
  • : Gratis parkeren vanaf 18:00

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

6,8
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Rokkaa

Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Met 6 personen geluncht via groupon, allemaal de ossenhaasburger besteld. Nog nooit zo slecht gegeten (en ik lunch 3 per week buiten de deur.) Het vlees was kurkdroog gebakken en de broodjes vielen van droogte uit elkaar, bediening was super slecht en alles duurde veel te lang en ben zelf een door de bediening vergeten drankje aan de bar gaan halen. Het handdoek papier op het heren toilet was op en heb dat aan het personeel doorgegeven. Ik kan dit niet eens een restaurant noemen en kom hier nooit meer !!
Iens-proever .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Op vrijdagavond met 3 volwassenen dit restaurant bezocht. Er waren slechts 2 tafels bezet, met totaal 7 gasten. Muziek stond veel te hard aan. Omdat er blijkbaar later op de avond familiefeest zou worden gehouden, werd het geluidsinstallatie al gereedgezet en uitgebreid het getest. Alsof de aanwezige gasten er niet toe deden. Het toiletpapier van beide damestoiletten waren overigens op (behoorlijk slordig!). Voor ons voorgerecht moesten wij 30min (na bestelling) wachten. Kippensoep had sterk een Maggi of Royco smaak en dito overkookt blik kwaliteit. Carpaccio was mooi rood/bordeau in het midden, maar aan de brede randen zag het er niet echt vers uit. Verder weinig smaak. De deegrollen gevuld met kaas smaakten best goed en waren mooi krokant gefrituurd. Als tussengerecht kregen wij droge gefrituurde kipblokjes met vrijwel geen smaak. Gevulde avocado met tomaten+kaas daarentegen smaakte goed, voor mij was dit een verrassend combi. Ribeye hoofdgerecht was goed gebakken, smaak was wat vlak. Kippenblokjes in championsaus was wederom heel droog (onbegrijpelijk dat restaurants nog kipfilet gebruiken ipv vlees van kipdijfilet), maar de saus was voortreffelijk. Dit in tegenstelling tot de ribeye in champignonsaus, bij dit gerecht was het vlees droog en de saus smaakloos tot het bittere toe. Ananas verwarmd met bessen was voor mij iets te zuur, maar bij der Creme brulee en Crema catalana was er totaal geen verschil in de smaak. Het waren gewoon beiden Creme brulee. Doordat de Creme brulee nog koud van de koeling kwam, hadden wij deze met weinig smaak genuttigd. Een belediging om gasten zo te onderschatten. Al met al hadden wij bijna 3 uren in het restaurant gedineerd, waarbij 60% van de tijd WACHTEN was. Volgens een medewerker van het restaurant was dit een veel gehoorde klacht. Maar ach, blijkbaar gaat het in dit restaurant niet om de gasten. Eigenlijk kan dit restaurant best de moeite waard zijn als zij met wat kleine moeite meer aandacht aan de gerechten besteden en haar gasten meer waarderen.
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Met groupon voucher wezen eten, tegenvaller, onprofessionele bediening, bizar lange wachttijden , eten waardeloos. Voor ons nooit meer.
Michiel J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Eten slecht klaargemaakt. Zalm droog, ossenhaas veel te ver doorbakken, saus uur een pakje. Gelukkig hoefde we niet het volledige bedrag af te rekenen.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voorgerecht en hoofdmenu waren prima, alleen de Tiramisu kwam uit de vriezer, was nat.
Bediening en ontvangst waren erg goed en ook een karaf water werd zondermeer gratis gegeven.
J.N. R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
-Overdreven gedrag van de eigenaar/gastheer
-geen specificatienota ontvangen. 8 drankje en 4 koffie waarschijnlijk totaal 32 euro (redelijk geprijsd) 2 x menu ad 35 maakte bij elkaar 102 euro (was dus Albert Heijn menu)
-voorgerecht redelijk, hoofdgerecht en dessert zeer simpel voor die prijs
-geen reclame voor Rokkaa, komen daar niet meer terug.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Personeel liep druk heen en weer terwijl de zaak halfvol was. Dit geeft geen relaxe sfeer. We kwamen daar via de ah-actie. Ook stonden we niet op de reserveringslijst? We kregen geen menukaart het was vlees of vis met aardappeltjes en courgette. Leek van der valk wel terwijl we in een italiaans restaurant waren! Geen aanrader
John H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Kantineachtige sfeer, veel chaos, en een gestresde chef.die nogal weinig geduld heeft. ze doen hun best maar er moet nog veel gebeuren voordat het lekkker loopt.. over de Calzone kan ik kort zijn, niet te pruimen..
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
bediening enthousiast en vriendelijk ,goede uitleg over het menu,. eten lekker ,smaakvol Gezellige avond gehad
leuk ingericht restaurant . Levendige , maar zou wat minder rumoerig kunnen
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Eten viel tegen, tonijncarpaccio niet veel smaak en veel rauwkost erbij. Hoofdgerecht vis redelijk, broccoli teveel doorgekookt. Tiramisu en kaasplankje na waren prima.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben hier voor de derde keer afgesproken. Inmiddels is het geen mediterraans maar een luidruchtig Italiaans restaurant. Muziek staat veel te hard voor een normale conversatie. Nadat we aan tafel waren gaan zitten duurde het zeker 10 minuten voordat er iemand schoorvoetend naar ons toe kwam voor een drankje. We wilden graag wat brood met smeersels vooraf maar we zouden een bruscetta krijgen van de zaak. Na 10 minuten nog maar eens gevraagd en uiteindelijk kregen we stokbrood met een beetje boter. De bruscetta hebben we niet meer gezien. Het voorgerecht was goed van smaak maar we hebben nog nooit zo,n kleine carpaccio gezien. Het hoofdgerecht was lekker maar pover met een portie En net genoeg om de smaak te pakken. Het nagerecht was een verrasssing van de kok. Een heel klein schaaltje met pannacotta. Een inspiratieloze aanfluiting en zeker een negatieve verrassing. De eigenaar / bedrijfsleider hebben we geïnformeerd naar onze ervaring maar we kregen niet echt de indruk dat dit gewaardeerd werd. Drie keer is scheepsrecht maar ons zien ze niet meer.
jaap198503 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een uiterst gastvrije onthaal en bediening zorgde voor een heel prettige sfeer tijdens ons diner voor twee. Het eten smaakte goed, de huiswijn is ook een aanrader.
Mocht je overwegen om hier met de AH restaurant actie te gaan eten: bedenk dat je krijgt waar je voor betaalt. Het eten is echt heel erg karig: de porties zijn klein, en je krijgt geen gegrilde groenten bij je hoofdgerecht, zoals ze op hun website vermelden.
Gezien andere reacties kunnen ze gelukkig veel beter als je het volle pond betaalt.
juliette24 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Met de AH restaurantactie hier wezen eten. Het eten was goed (alle drie de gangen). Ontzettend aardige bediening, dat maakte de avond compleet.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gisteravond samen met mijn man gegeten bij Rokkaa, personeel was zeer vriendelijk en gastvrij. De Tonijn carpaccio was heerlijk van smaak, het toetje was verrukkelijk. het hoofdgerecht kalfsvlees en een visgerecht was goed. Prijs kwaliteit was prima.
DL L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Met ah diner actie wezen eten, wat resulteerde in een erge afknapper. Het enige wat ik hierover te melden heb: Als jullie vinden dat jullie klanten met een ah diner actie te weinig betalen (en jullie daardoor slecht voedsel en slechte service geven), doe dan niet mee aan zulke acties, dit is alleen in het nadeel van jullie restaurant.
See Wai T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Afgelopen zaterdag (30 september) heb ik met een gezelschap van 9 personen hier gegeten via de AH dineractie. De ontvangst was goed door het vriendelijke personeel. Al snel stroomde het restaurant vol. Dat wij hierdoor wat langer op onze gerechten moeten wachten is niet meer dan logisch. Wij kwamen rond 1840 uur binnen en binnen redelijke tijd kregen wij ons voorgerecht die prima bereid was. Helaas liep het daarna spuigaten uit. Om 2100 uur was ons hoofdgerecht nog steeds niet geserveerd. Dit terwijl het eten bij de tafels om ons heen wel uitgeserveerd werd. Aandacht aan onze tafel werd niet tot nauwelijks geschonken. Wij hebben zelf om brood moeten vragen omdat iedereen aan tafel vreselijk honger had gekregen van het wachten. Uiteindelijk werden de hoofdgerechten uitgeserveerd. Ook hier mankeerde van alles. 1) Er miste 1 hoofdgerecht - dus 8 ipv 9 hoofdgerechten werden uitgeserveerd 2) Iemand heeft hoofdgerecht A besteld maar kreeg hoofdgerecht B die ook niet eens op het menu stond 3) De porties van identieke hoofdgerechten verschillen onderling enorm. Zo kreeg iemand een vis die bijna de helft kleiner was dan die van tafelgenoot.
Voor het nagerecht is er door een tafelgenoot gecommuniceerd dat deze geen slagroom en chocolade wil hebben. Het resultaat is dat deze persoon uiteindelijk 2 van de 4 elementen van het nagerecht heeft gekregen. Wij zijn hierdoor erg verrast, want het personeel heeft 1) niet aangegeven dat het nagerecht dan wezenlijk anders zou zijn en 2) geen moeite willen doen om een alternatief aan te bieden.
Bij het afrekenen hebben wij aangegeven dat wij alles (te) lang vinden duren. Het antwoord van het personeel deed onze haren rechtop staan: voor de prijs die wij hebben moeten betalen (AH diner actie) moeten wij niet teveel (service) verwachten. Het kan zo zijn dat het restaurant vindt dat zij te weinig aan deze actie verdienen, dit is iets tussen het restaurant en AH en moet dit niet afwentelen op de klant. Wij vinden deze "uitleg" onacceptabel en hebben dan ook besloten om hier nooit meer te eten.
Alex L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ruim 3,5 uur voor 3 gangen. Duurde veel te lang. Zeer weinig keuzes. Ruimte stonk ontzettend naar tabaksrook.. Er geldt toch een rookverbod?? Excuus voor het langzaam serveren was dat het druk was, maar dat is geen geldige reden. Ik zou juist blij zijn vanwege de omzet. Als ze het niet aankunnen dan moeten ze maar geen reserveringen aannemen. De hoeveelheid eten was absoluut niet voldoende. Na 3,5 uur moesten we meerdere malen vragen om de rekening. Uiteindelijk was dit tijdverspilling.
Sk P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten was echt perfect van smaak. Problemen worden ook direct opgelost. De zaak was net open toen we gingen eten en het voorgerecht (carpaccio van zalm en tonijn) waa nog te koud. Het werd toen ik daar een opmerking over maakte tegen mn tafelgenoot gelijk weggehaald en even later kregen we onder excuus nieuwe voorgerechten. Alle gerechtjes smaakten voortreffelijk en we kregen ook nog vooraf een amuse vh huis. Top! Ik kan Rokkaa echt aan iedereen aanbevelen. Personeel is ook erg hartelijk en heeft hart voor de zaak.
Manuel G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten van het menu van de actie AH 3de menu gratis.
Vriendelijke bediening, goede portie's zodat er nog genoeg ruimte overblijft voor het dessert.
Mijn partner had een dessert met een bolletje ijs,puntje chocoladetaart en teramisu, ik een Italiaans kaasplankje met vier soorten kaas, rucola en chutney.

Zeker een aanrader.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben het gezellig gehad bij Rokkaaa, goed en vriendelijk ontvangen, gerechten waren nét voldoende qua porties en prima op smaak. Opvallend was dat het achterin wat donker was, dus wat sfeerverlichting zou helpen. De eigenaar 'mr Prego' was een druk maar aardig baasje en samen met zijn assistente zorgde hij voor een leuke sfeer. Tip: De muziek (Italiaanse radiozender) mag echter wat zachter zodat je elkaar wat beter kunt verstaan..
Dan zeker voor herhaling vatbaar! Succes!