Rokkaa

Van vollenhovenstraat 15 (Unit 10) 3016 BE Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Rokkaa

Genieten in mediterrane sferen Het interieur is best strak en modern, maar de mediterrane sferen en invloeden maken het zeer warm en gezellig van binnen. Sinds de opening van het restaurant enkele jaren geleden verovert Rokkaa steeds meer harten met hun Mediterrane keuken. Een hip en tegelijkertijd knus restaurant op het sfeervolle Westelijk Handelsterrein.

Meer informatie over restaurant Rokkaa

Tram 7 halte Westplein. Tram 8 halte Vasteland. Metro halte Leuvehaven
  • : Gratis parkeren vanaf 18:00

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Sven D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Dit was in zijn totaliteit onvoldoende. Maar dan vooral de service. We zaten al ruim 40 min voordat we überhaupt een drankje konden bestellen, laat staan krijgen. En deze gebrek aan aandacht en trage service ging de hele avond door. De kwaliteit van het eten was niet bijzonder(zowel kwlaiteit van het vlees/inkoop als de vriezer wordt gebruikt, dit proef je), wat hopelijk lag aan de ah actie, want voor 35 euro zou je je bekocht voelen. Ik kom hier niet terug, zonde van je avond.
Ruben B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuke locatie, aardig personeel. Enigszins luidruchtig. Maar wel goede service, Rotterdam biedt zo een groot aanbod aan eetgelegenheden.
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben ons heerlijk vermaakt in dit restaurant. Na binnenkomst heb je gelijk het idee ergens in de hoofdstraat van Chersonissos te zijn beland (alhoewel de gastheer er af en toe een paar Italiaanse termen tussendoor gooit...). Er echt even tussenuit. Witte plavuizen vloeren, spiegel-pilaren en Happy Birthday muziek op de achtergrond (voor een aanwezige jarige gast) maakt het feest compleet.
We hebben hier een 3 gangen menu van de AH restaurant actie genuttigd. Vooraf een heerlijke amuse van het huis. Een stukje zwart aangebrand stokbrood met een lekkere dikke laag tapenade. Een echte delicatesse. Als soep van de dag stond er groentesoep op het menu (hoe origineel). Bij het hoofdgerecht (biefstuk) kwam hetzelfde ratjetoe aan groenten weer tevoorschijn, welke met uiterste precisie onder de lap vlees is geschoven. Afgemaakt met een truffelsaus op water-basis. Als afsluiter een Grand desert, waaronder een stukje Tiramisu. Mijn zwangere vrouw vroeg (cynisch bedoeld) of er geen alcohol in het desert verwerkt zat. Dit was volgens de dame niet het geval (ahum). Na een uur en tien minuten, kostelijk gelachen te hebben, stonden we weer buiten.
Conclusie: een MUST-GO voor mensen die er even tussenuit willen en zich in Mediterraanse sferen willen begeven. Als je op zoek bent naar culinaire verrassingen dan kan je deze deur beter voorbij lopen.
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Lekker eten, mooie inrichting (vooral als je buiten kan zitten) en een hele enthousiaste, behulpzame serveerder. Zeker een aanrader!
GekeW .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Het werd een keer tijd om buiten mijn gewone straat te gaan eten, ik heb gekozen om bij Rokkaa te gaan dineren. Een restaurant dat bekend staat als één erg goed mediterraans restaurant. De inrichting vond ik wat koud aanvoelen, ik kreeg niet echt het gevoel dat ik gezellig ging dineren meer het snel even iets naar binnen gooien en weer gaan, jammer. Het personeel was erg vriendelijke maar ook die gaven het gevoel af dat er afstand tussen ons was, niet echt een warm onthaal. Het eten was daar in tegen erg goed, ik heb genoten van mijn ossenhaas met pepersaus. Het eten is niet verkeerd in dit restaurant maar er moet nog wel gewerkt worden aan het ontvangen van de klanten en een nieuw interieur zou ook helpen.
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Gegeten met zes personen,en in 1 woord fantastisch,leuke sfeer ,goed en vriendelijk personeel en zeer zeker voor herhaling vatbaar
judith R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Echt lekker mediterraans eten. Gevarieerde smaken. Je voelt je echt gast door de hartelijke en attente bediening. Het was druk en de keuken had wat moeite om het tempo bij te houden. Maar een foutje bij de bestelling werd snel en goed hersteld.
Melanie I.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Super lekker gegeten bij Rokkaa. Gezellige sfeer en erg vriendelijk, enthousiast personeel.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Fantastisch eten! Vlees was zo mals! Alle andere gerechten ook heel smaakvol. Bediening goed en gezellig. Een aanrader!!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben hier gisteravond voor het eerst gegeten. Het was erg rustig waardoor er iets minder sfeer hing dan als het vol is denk ik. Het eten was echt fantastisch goed. Maar weinig restaurants die vlees zo goed kunnen bereiden. Na carpaccio vooraf had mijn vriend ossenhaasblokjes en ik de lamshaas, ontzettend mals en smaakvol! Ook de bijgerechten waren erg lekker en goed. Het dessert opnieuw heerlijk. De bediening goed, netjes en gezellig. Een echte aanrader!
Els68 K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Voor het eerst gegeten in dit restaurant. Wij hadden gereserveerd om 18.30 op zaterdagavond, er waren op dat moment nog maar vier andere gasten maar rond 20.00 waren alle tafels bezet. Vriendelijke ontvangst en bediening, het eten werd vlot geserveerd en was niet spectaculair maar gewoon goed. De muziek werd op een gegeven moment vrij hard gezet maar na een opmerking van een gast direct weer naar een acceptabel niveau gezet. Het terras ziet er erg leuk uit, als het mooier weer wordt een aanrader. Nu veel te koud. We hadden ook binnen wat last van de kou als er nieuwe gasten binnenkwamen, een portaal kan dit oplossen.
Voor ons is dit restaurant voor herhaling vatbaar
Ariewet V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuk restaurant op een leuke plek (oude opslaghallen) met diverse restaurants in hetzelfde gebouw.
Restaurants is georiënteerd op Zuid Europa met m.i. veel Italiaanse invloeden en minder op de Turkse keuken alhoewel men wel zichzelf als Turks restaurant presenteert. (Turkse chefkok)
Leuke inrichting en heerlijke gerechten. Vlees uitstekend gegaard. Een beetje meer saus zou mogen m.i.
Wij waren de eerste gasten om 17.00 uur en de keuken moest nog even op gang komen zo lijkt het.
Maar verder zeker aan te bevelen.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was erg druk en het personeel kon dit niet aan. De meesten werkten er nog niet zo lang. circa 4 maanden. Voorgerecht kwam redeljjk snel, maar op het hoofdgerecht hebben we meer als een uur moeten wachten. Diverse mensen hadden ook geen plaats terwijl er wel besproken was en moesten een hele tijd aan de bar blijven staan, want daar waren ook geen krukken. Dit viel al met al wel tegen. Het eten was prima.
sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten zeer vriendelijk personeel met goede achtergrond muziek, Ik had het engelenhaar toetje dat was iets te machtig en teveel van het goede.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Verrassend goed restaurant. Vriendelijk ontvangen en bediend. Heerlijk gegeten van de kaart. Smaakvolle gerechten met een heerlijke Pinot blanc. Een aanrader.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke, correcte en snelle bediening. Ze zouden alleen wel een halletje bij de entree mogen maken, we zaten nu naast een bloedhete radiator met iedere keer koude tocht als de deur openging. Wat vaak was, de zaak loopt goed!
Helena B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Eten was erg lekker! Goede vegetarische opties. Vriendelijk personeel. Druk voor een dinsdag. Dat vind ik een goed teken!
HePons .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk eten en super vriendelijk personeel. De muziek staat wel wat harder dan wenselijk om goed een gesprek te kunnen voeren
Onno O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We werden zeer gastvrij ontvangen, de bedoening was vlot en vriendelijk. Een bepaalde wijn was niet meer voorradig, het verschil met de duurdere fles hebben we gedeeld. Prima opgelost! Het eten was erg lekker en mooi gepresenteerd. Aanrader,
just_dani01 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was geweldig. Wij wilde eens iets anders dan de standaad carpaccio en biefstuk. Dat is zeker gelukt. Ook fijn dat er naast de Turkse gerechten ook gerechten op staan voor de gene die iets minder avontuurlijker zijn. Voor ieder wat wils.
Een geweldige avond gehad!