ROG Vistraiteur

Service7,5/10
Decor8,1/10
Bobje . Gastronoom (10 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Hier komen wij regelmatig lunchen. Soms een broodje maar meestal gebakken vis en/of een vissalade. Heerlijk wijntje erbij....top! Alleen laatst viel de lekkerbek tegen, die was week en waterig. Bleek panga filet te zijn. Dus dat wordt voortaan alleen maar kibbelingen (van zalm en kabeljauw) of een schol. Of de Noorse vissalade: een bordvol vers groen ruim bestrooid met heerlijke rivierkreeft / gamba's en heerlijke slasaus. De broodjes worden ook royaal belegd. Dan die heerlijke garnalen croquetjes!.....echt aan te bevelen. De service is vriendelijk en correct. Als het druk is kan het even duren (spitsuren) maar uiteindelijk verlaten we Rog met een voldaan en tevreden gevoel.

Titia04 . Gastronoom (13 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gebakken visje niet lekker. Het leek wel gemalen vis /een spons. Hierover gebeld. Mevrouw reageerde verbaast met tja het is panga filet.

Bij een traiteur verwacht ik toch wel kabeljauw. In ieder geval dat ze melden als het een andere vissoort is.

Lisette . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Al vaak verse vis bij Rog gekocht, altijd perfect. Vanavond voor het eerst met 4 personen in het restaurant gegeten. Geweldig! Bediening vriendelijk en vrolijk, heerlijke vis (alles zag er lekker uit, we konden geen keuze maken!), lekkere drankjes en een enthousiaste eigenaar vol verhalen. Een perfecte avond! Gelukkig wonen we dichtbij en kunnen we snel weer op vrijdagavond komen eten. Top!!
Iensrecensies . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Voor het eerst bij ROG gegeten, zou graag willen dat dit bedrijf wat dichterbij was, zou er dan vaker naar toe kunnen. Heerlijk 'simpel' geluncht met echt lekkere garnalencroquetjes en een mooi glas wijn. Mooie verzorgde zaak (aankleding en het uitgebreide assortiment) en heel aardige en kundige gastvrouw. Aanrader!!
Rob D. Gastronoom (29 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Attente gastvrije ontvangst. Verbluffend decor achter de voordeur, veel variatie en prachtig onderhouden.
Met tafelheer genoten van een prachtig stuk zeeduivel. Ik ben geregeld bij de koningen van de verse vishandel, het echtpaar Rog mag zich daar zeker toe rekenen.
Hoffelijkheid en vakmanschap! Prima tent.
Theo D. Gastronoom (119 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Naar een speciaal georganiseerde avond geweest in de zomer , lekkere muziek, leuke gasten maar het eten viel ons helaas wat tegen. Dit zijn we anders gewend.
Hassinklaan . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
We nemen nog wel eens vrienden mee naar Rog. Steevast zeggen we tevoren niet meer dan "we gaan eten bij een visboer." Wanneer ze dan binnenkomen bij Rog kijken ze hun ogen uit. "Whaw" En dan komt er een glaasje witte wijn. Welke wijn ze daar ook weer nieuw hebben in het assortiment; altijd heerlijk. En dan komt het eten! Geweldig!! Nooit word je er teleurgesteld. Het is verfijnd en altijd is alles even vers. Wij komen er al jaren en nooit tevergeefs. En de creativiteit van het echtpaar Rog dat steeds weer nieuwe dingen verzint voor het interieur van de zaak en voor de gerechten, in nauwe samenwerking met een uitstekende chef-kok. Deze zaak verdient een "10-met-de-griffel."
Jasper D. Gastronoom (48 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Vanmiddag hebben we een lunch gedaan bij Rog Vistraiteur te Deventer.

Bij binnenkomst konden we zelf een tafeltje uitzoeken in het zeer fraai aangeklede restaurant.
Alles ziet er netjes , schoon en verzorgd uit.
We werden zeer vriendelijk begroet en nadat we onze keuze hadden opgegeven kregen we een amuse van het huis. Een heerlijk krokant kabeljauw kroketje met bieslooksaus.

Als lunch had ik gekozen voor het traiteursbroodje tonijn en mijn tafelgenoot koos de meerval variant hiervan. Allebei supervers en heerlijk bereid met o.a. wakame en wasabi-mayonaise op italiaanse bol. Bij het broodje had ik een frisse Viognier wat de lunch helemaal af maakte.

Naast restaurant is dit ook een zeer luxe en uitgebreide viswinkel en kan je hier ook verse vis afhalen, een keuze maken uit de wereld aan sauzen & salades en alles wat je nodig hebt om thuis een visje te bereiden. Heb je daar geen zin in dan kan je ze ook laten komen want Rog doet ook Catering aan huis.

Kortom: Een zeer fijn en gezellig restaurant op goed bereikbare lokatie met heerlijk eten en vriendelijke mensen. Zeker een aanrader voor de visliefhebbers onder ons.

Tot gauw!
Sander H. 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Hartstikke leuk restaurant met kraakverse produkten gecombineerd met heerlijke bijpassende wijnen en enthousiaste bediening. Top-restaurant en absoluut een bezoek waard.
Sander
CHVE . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Verrassend, vers en vriendelijk!
Leuke, originele plek om allerlei visgerechten te proeven.
Vis is heel vers en wordt mooi gepresenteerd.
Uitgebreide kaart, afwijkende wensen geen probleem.
Goede wijnen.
Plezierige bediening
Idolovefood . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Ik kom hier regelmatig om te lunchen. Het eten is uitstekend en het is er altijd druk. Veel keuze uit verschillende gerechten. Broodjes, salades, verse vis gerechten.. en hun catch of the day is ook een aanrader! Ook serveren ze hele lekkere wijnen. Leuke bediening, goeie service. Gauw weer langs voor een visje. Top!
Theo D. Gastronoom (119 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Heerlijke plek om Thijssen de bedrijven door te lunchen. Parkeerplek voor de deur. De keuken is gespecialiseerd in vis en dat merk je. Alles vers , hoe op smaak en snel geserveerd! Een echte aanrader!
Alex R. Gastronoom (54 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Door de verbouwing wat meer ruimte gekregen! Dat biedt veel mogelijkheden! Mooie lunch plek langs de A1! Broodjes zijn lekker en vers!De wachttijd is soms wat te lang en de bediening loopt veel door elkaar! Heg beste is hier de drukke lunch spits te mijden, dan heb je alle aandacht en snelheid!
Kees62 . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Heerlijk gegeten bij rog echt als u van vis houdt zit u zeker heel goed bij rog, maar ook als u niet zo van vis houdt kunnen ze bij rog een heerlijk stukje vlees voor u klaar maken echt super allemaal bediening alles is super! Mensen het is echt een dikke aanrader!!!!
Jmw . Fijnproever (5 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Wat een heerlijkheden had ik op mijn bord. Vangst van de dag met groenten, gegarneerd met cantharellen en groene aspergepunten.
Wat een verademing dat er geen bakje sla bij was, maar de kok de meest heerlijke groenten perfect bereidde. oiets kom ik zelden tegen.
Attente bediening bovendien. Mooi te zien dat alle goede dingen hier verenigbaar zijn.
Lang niet zo heerlijk en puur gegeten.
Aanrader!
Jan D. Gastronoom (29 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Regelmatig sluiten wij hier aan voor de lunch! Het is er altijd druk en gezellig. Het eten wat er geserveerd word is goed en lekker op smaak. Wij komen zeker terug.
KarinOostNL . Gastronoom (13 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2013
Geweldig de nieuwe aanbouw met terras. Voor iedereen wat wils. De gezelligheid van het winkelgevoel en komen en gaan van ondernemers tijdens lunchtijd. En daarnaast nu de bar/brasserie met terras. Super!
Marianne V. Gastronoom (70 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
De lunch was overheerlijk. Het restaurant/viswinkel oogt aan de buitenkant meer als een cafetaria. Er wordt een gedeelte aangebouwd, misschien wordt dan het aanzien beter. Ruime en gratis parkeergelegenheid. Binnen is het niet ongezellig al zou het iets stijl-/sfeervoller kunnen. PRIMA gegeten!
Catja S. Gastronoom (18 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
Heerlijke lunch gehad. De vis vers op je bordje, snelle bediening en goede wijn. Het is altijd erg druk tijdens lunchtijd maar er is altijd wel een plekje vrij. De sfeer doet een beetje denken aan een grote viswinkel maar dat doet geen afbreuk aan de kwaliteit. Ik heb o.a. de oesters en gamba's gegeten en die waren overheerlijk. Echt een aanrader
Theo D. Gastronoom (119 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Voor een goede vis lunch moet ze zeker hier zijn! De heerlijkste verse vis word hier klaar gemaakt, de service is snel en behulpzaam. Een gezellige plek voor een snelle lunch. Ook een tip is de viswinkel een zee uitgebreid assortiment aan vis producten. Uit het centrum maar zeker een aanrader!