Roffa Streetfoodbar

Scheepstimmermanslaan 31B 3016 AE Rotterdam Nederland Kaart
31-102066705

Over het restaurant Roffa Streetfoodbar

De biertjes bij Roffa Streetfood worden gebrouwen door lokale helden. En dat zijn er nogal wat, je hebt dus volop keuze! De gerechten worden klaargemaakt op de Oklahoma smoker, een sensationele smaakbeleving. Broodjes, burgers, sandwiches, hot dogs en runderribben, alles wordt met liefde voor pure gerechten bereid. Geef je een feestje op locatie en moet het eten van de beste kwaliteit zijn? Roffa Streetfood regelt het voor je!

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Roffa Streetfoodbar

Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Super lekker gegeten, gezellige zaak met heel relaxe sfeer.

Hadden alleen een beetje last van keuzestress bij het bekijken van het aanbod hapjes, burgers, hot dogs, en andere gegrilde/gerookte lekkernijen.

Bediening kon niet beter. Onze koffies mochten we niet betalen omdat we een heeeel klein beetje hadden moeten wachten op onze drank, waar we ons helemaal niet aan stoorden.

Zeker en vast voor herhaling vatbaar, volgende keer uitgebreider, langer, met meer mensen. Aanrader, zeker voor vlees -en bbq liefhebbers.
jeroen-1992 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Roffa is mijn favoriete plek om te lunchen, maar ook om avond te eten. Ik kom er maar al te graag met wat collega’s of vrienden. Soms moet ik mezelf inhouden en het niet doen. Hoe lekker de burgers, ribs en het bier ook zijn, alles kost geld. Maar de prijs/kwaliteit verhouding is wel gewoon goed. Niks meer aan doen. Als je er nog niet bent geweest, daar zou ik wat aan doen!
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Heel relaxed en gezellig. En leuke buren. Echt een aanrader!
Stef C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Leuke tent, super enthousiaste serveerster. Ze hebben lekker vlees en lekker bier en wijn in huis. Aanrader.
Simon H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Erg lekker eten aardige bediening
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Fantastische burgers! Beter dan Ter Marsch in de Witte de Withstraat en daar kan men er ook wat van. Kan met name de Roffa burger aanbevelen. Maar ga zeker ook de Pulle pork eens proberen.
Carola D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Zoals eerdere keren ook vanavond weer super gegeten. Er wordt top kwaliteit vlees geserveerd. Spareribs, pulled pork, de hamburger en ook de hotdogs zijn top. Lekker met verse friet of een maïskolf. Lekker lokaal biertje er bij, geserveerd door de toffe serveersters.
James W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Eten was heerlijk, goede service met heel vriendelijke serveerders. Een echte aanrader is de flank steak
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten; vriendelijk personeel. Goede prijskwaliteitverhouding.
Ming Yin H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Op basis van de kaart wilde ik dit graag uitproberen. Het is een hele kleine zaak en in principe meer geschikt voor een snelle hap dan lang tafelen. Gastvrouw was erg attent, vriendelijk en behulpzaam. Gaf goede uitleg van het eten en de mogelijkheden en je merkt dat de mensen hier bezig zijn met lekker eten maken voor de mensen.
Met z'n vieren hebben we van alles geproefd als pork ribs, angus beef rib, pulled pork, wings, braised brisket, homemade fries en coleslaw. Het vlees smaakt door de bereidingswijze heerlijk en er zijn niet veel plekken in de omgeving waar je dit kan proeven. Ook de homemade fries en coleslaw waren erg lekker!
Verder serveren ze hier zelfgemaakte limonade en andere biologische limonades, er is een kaart met lokale bieren (tip: de Harrie is geweldig! Een heerlijk fris biertje), die je niet gauw in andere restaurants vindt.
Kortom, een unieke zaak met speciale producten, betaalbare prijzen tezamen met goede service. Een echte aanwinst voor Rotterdam!
Marti B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Texaanse aanrader !
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Nu twee weken achter elkaar gegeten. Echt Rotterdams! Direct, spontaan en eerlijk. Alles klopt aan deze tent, de smaak, prijs en de bediening!

Als ik dan toch een opmerking zou moeten plaatsen; Wat meer verschillende soorten desserts zou het helemaal compleet maken.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Vanmiddag gegeten bij Roffa Streetfoodbar en dit in één woord te omschrijven: GOED!

Wij hadden 2 BIG Dirk en 1 CPR hotdog.
Goed gevulde broodjes met een heerlijke worst en goede toppings.
Als side dish de handmade fries (met schil!) die echt vers waren.
De coleslaw was prima.

Hier kom ik zeker nog een keer terug.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Godfather. Verreweg de lekkerste burger die ik tot op heden heb mogen eten. De zelfgemaakte patat met bbq saus en kaas was ook heerlijk.
Het is niet naast de deur voor ons maar hier gaan we zeker nog eens genieten van heerlijk eten.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We werden ontzettend leuk en enthousiast ontvangen. Ik ben beperkt in wat ik kan eten (fodmap-vrij) en de gastvrouw was daar heel flexibel in en heeft een maaltijd samengesteld met allerlei gerechten die ik kan eten. Alles smaakte heerlijk en werd prima op tijd geserveerd. Aan het menu en de aankleding is niets moeilijks. Gewoon goed eten, gezelligheid, goede service en zonder gedoe.

Hier kom ik zeker weer.
ronald1606 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Mezelf getrakteerd op het duurste gerecht van de kaart; Angus spareribs €21 ex. sidedishes. Op mijn bord lag één botje. Naar mijn mening te weinig waar voor m'n geld. Eigenaar gesproken. Feedback werd aangehoord, maar niks mee gedaan; "ons vlees is duur dus krijgt U een kleine portie". Right. Met honger de zaak verlaten. Bizar.
Brezy_Z .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Ik zag een aankondiging op een bord aan een lantaarnpaal en dacht: even kijken. Tamelijk klein restaurantje, met een klein terras, en iedereen kijkt relaxt. Ziet goed uit! Binnen zie je het menu aan de muur gekalkt: slowfood, burgers, en een grote rookoven achterin (met afvoer door het dak). Ik ben nu twee keer geweest, en heb nog niet alles geproefd.
De collectie lokaal bier is geweldig, ruim 20 soorten van 4 Rotterdamse brouwerijen. De frieten zijn prima, de mayonaise is iedere keer anders.
ThereseRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het vlees van Roffa is meer dan lekker. Wij hebben nog nooit in Nederland zo'n lekker vlees gegeten als bij Roffa. Beef Ribs, Pulled Pork en brisket allemaal even lekker. Echt een aanrader voor degene die fan zijn van het BBQ vlees uit de USA.
maureenww .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Wat een ontdekking dit! Via Groupon hier terecht gekomen. Zalige Rotterdamse bieren, verrukkelijk voedsel (wij hadden de Roffa burger en het broodje pulles porc), sfeervolle muziek (Johnny Cash o.a.), een toplocatie en prima service. Dank Hilbert Munnik en collega voor de waardevolle moeder-en-zoon uurtjes! Wij komen terug...
cooljohau .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Eten: Roffa Burger, Pulled Pork, handmade frites, grilled corn

Het eten is over het algemeen goed. Compliment voor de Roffa Burger en ruime assortiment aan speciaalbieren.

Wat de burger zo apart maakt is 't broodje: brioche. En 't vlees: vers, medium-rare, juicy.

De service is prima. Attent!

Decor: mooi, knus, informeel