Roffa Streetfoodbar

Scheepstimmermanslaan 31B 3016 AE Rotterdam Nederland Kaart
31-102066705

Over restaurant Roffa Streetfoodbar

De biertjes bij Roffa Streetfood worden gebrouwen door lokale helden. En dat zijn er nogal wat, je hebt dus volop keuze! De gerechten worden klaargemaakt op de Oklahoma smoker, een sensationele smaakbeleving. Broodjes, burgers, sandwiches, hot dogs en runderribben, alles wordt met liefde voor pure gerechten bereid. Geef je een feestje op locatie en moet het eten van de beste kwaliteit zijn? Roffa Streetfood regelt het voor je!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Bar , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Godfather. Verreweg de lekkerste burger die ik tot op heden heb mogen eten. De zelfgemaakte patat met bbq saus en kaas was ook heerlijk.
Het is niet naast de deur voor ons maar hier gaan we zeker nog eens genieten van heerlijk eten.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We werden ontzettend leuk en enthousiast ontvangen. Ik ben beperkt in wat ik kan eten (fodmap-vrij) en de gastvrouw was daar heel flexibel in en heeft een maaltijd samengesteld met allerlei gerechten die ik kan eten. Alles smaakte heerlijk en werd prima op tijd geserveerd. Aan het menu en de aankleding is niets moeilijks. Gewoon goed eten, gezelligheid, goede service en zonder gedoe.

Hier kom ik zeker weer.
Ronald1606 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Mezelf getrakteerd op het duurste gerecht van de kaart; Angus spareribs €21 ex. sidedishes. Op mijn bord lag één botje. Naar mijn mening te weinig waar voor m'n geld. Eigenaar gesproken. Feedback werd aangehoord, maar niks mee gedaan; "ons vlees is duur dus krijgt U een kleine portie". Right. Met honger de zaak verlaten. Bizar.
Brezy_Z .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Ik zag een aankondiging op een bord aan een lantaarnpaal en dacht: even kijken. Tamelijk klein restaurantje, met een klein terras, en iedereen kijkt relaxt. Ziet goed uit! Binnen zie je het menu aan de muur gekalkt: slowfood, burgers, en een grote rookoven achterin (met afvoer door het dak). Ik ben nu twee keer geweest, en heb nog niet alles geproefd.
De collectie lokaal bier is geweldig, ruim 20 soorten van 4 Rotterdamse brouwerijen. De frieten zijn prima, de mayonaise is iedere keer anders.
ThereseRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het vlees van Roffa is meer dan lekker. Wij hebben nog nooit in Nederland zo'n lekker vlees gegeten als bij Roffa. Beef Ribs, Pulled Pork en brisket allemaal even lekker. Echt een aanrader voor degene die fan zijn van het BBQ vlees uit de USA.
Maureenww .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Wat een ontdekking dit! Via Groupon hier terecht gekomen. Zalige Rotterdamse bieren, verrukkelijk voedsel (wij hadden de Roffa burger en het broodje pulles porc), sfeervolle muziek (Johnny Cash o.a.), een toplocatie en prima service. Dank Hilbert Munnik en collega voor de waardevolle moeder-en-zoon uurtjes! Wij komen terug...
Cooljohau .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Eten: Roffa Burger, Pulled Pork, handmade frites, grilled corn

Het eten is over het algemeen goed. Compliment voor de Roffa Burger en ruime assortiment aan speciaalbieren.

Wat de burger zo apart maakt is 't broodje: brioche. En 't vlees: vers, medium-rare, juicy.

De service is prima. Attent!

Decor: mooi, knus, informeel
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Streetfood is natuurlijk helemaal hot op dit moment en daarom met 2 vrienden gaan eten bij Roffafood. Nu hobby ik zelf af en toe met de BBQ dus daarom deze nieuwe tent gelijk proberen.
Als je binnen komt ruik je de rooklucht van de smoker, heerlijk.
De drankjes uit Rotterdamse omgeving zijn heerlijk en aan te raden, laat je eens verrassen.
Als voorgerecht verschillende bites, soort van bapao broodjes met buikspek en zalm.
Als hoofdgerecht de Roffaburger. Heerlijke smaak, prima burger en hoeveelheid samen met de verse patat.
De eigenaar kwam nog gezellig een praatje maken en dan merk je dat er echt met Rotterdamse passie gewerkt wordt met mooie producten.
Love it.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Lekker geluncht bij dit fijne tentje met zeer sympathieke eigenaar! Het vlees was heerlijk! De sfeer is top en de bediening geweldig. De smoker was deze dag voor het eerst aan, dus de deuren gingen open. Leuke aanwinst voor Rotterdam!
JLJmulder .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Voor de 2e keer gegeten hier en het was beide keren echt heerlijk! Eerste keer had ik een beefrib die echt super mals was! En vandaag een broodje pulled pork met een heerlijke maïskolf en echt goede patat erbij! Super leuke inrichting en er hangt een gezellige en relaxte sfeer in de zaak, ik kom zeker vaker terug!
Patteflet .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Goede berichten gehoord over Roffa, altijd goed om zelf even te gaan kijken/proeven. Het is een intiem gebeuren, inderdaad wat ik mij zou voorstellen als een streetfoodbar Wat hebben we heerlijk gegeten!! Mijn man is een vleesliefhebber en kon hier goed terecht :-) De kaart staat op de wand, moeilijk kiezen. Hij nam de ribs en ik de pulled beef. We waren er voor de lunch, volgende keer een diner! Het smaakt namelijk naar meer en om je zo in de middag te laten gaan...de huisgemaakte frites zijn ook erg lekker. Niks Aviko hier, hoorde wij van de chef. Hij vertelde enthousiast over zijn werk. De eigenaar stond achter de bar en het was zichtbaar met trots. Er zit veel liefde en plezier in Roffa en dat proef je. Die pulled pork..om mn vingers bij af te likken.
Jeremy N.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Afgelopen zaterdag avond heir gegeten. Veel over gehoord in de buik van Rotterdam dus we dachten we proberen het ff! Tot onze verrassing stond er een echte Amerikaanse smoker ! Mijn vriendin nam de Roffa burger en ik de beef ribs van de smoker.
Burger was perfect gegaard en goed samengesteld, niet teveel poespas. De beefribs waren simpelweg waanzinnig !! Heerlijk smokey van de smoker maar ook sappig en zacht. Dit weg gespoeld met een heerlijk Rotterdams biertje en frisse coleslaw. Wij komen zeker terug !