Roezemoes

Hermitage 7 1506 Zaandam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Roezemoes

Erg gunstig
Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Roezemoes

Luna B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Een uur gezeten en alleen bij binnenkomst van de bediening gezien. Het gebakje van Buter was gelukkig wel lekker. Jammer, gemiste kans. Want heel druk was het niet.
DirkKarten .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Echt lekker eten voor een habbekrats: dat kun je bij Roezemoes. We werden gastvrij ontvangen door de bediening die goede uitleg gaf over de kaart en gerechten. Onze keuze viel op het (22,50 euro) driegangen keuzemenu, inclusief visje en prima carpaccio als voorafje. Vers, smaakvol en duidelijk gemaakt door een keukenbrigade die weet wat smaakbeleving is. De 'ontplofte' yoghurtbavarois met rodevruchtencoulis als verfrissend dessert was ook zalig. Perfect gelegen naast de bioscoop en vlak achter de parkeergarage. We komen terug!
Daisy T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Hier geluncht op 23/06/17. We hebben hier goed gegeten. Het broodje hete kip was erg lekker. Zeker een aanrader. De bediening was snel en vriendelijk. Het restaurant is leuk ingericht.
Karinkim M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Snel hapje gegeten voordat onze film begin in de bioscoop.

Bediening was druk en moeten wij om vragen. Na het bestellen en mededeling wij naar de film gingen werd er rekening mee gehouden en hadden wij snel ons eten.

Tomatensoep was heerlijk, met genoeg stokbrood erbij.
Salade met beefreepjes ook prima.
Broodje warme kip smaakte goed. En de saté met friet was ruim voldoende, wel erg stroperige donkere satésaus.

Inrichting geeft keus genoeg. Hoge bartafel, zithoek met bankjes en normale tafels. Prima
nadiavanderkemp .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Ik had een gegrilde kipfilet genomen, en ik moet zeggen de kipfilet was mooi mals, maar er zat kraak nog smaak aan, en dat het gegrild was, was nergens aan af te zien of te proeven! De kip was maar een bleke bedoeling... Frietjes waren goed en de salade was goed vers (mooi knapperig) had alleen wel het gevoel dat de dressings en sausen uit een flesje kwamen, jammer want de salade was zo mooi vers....

Het personeel was ontzettend aardig... Roezemoes ziet er leuk uit van buiten, maar wij zaten 'gezellig' op een bankje, alleen was dat het bankje dat redelijk dicht bij het rookruimte zat... en zelfs met de deuren dicht was dat goed te ruiken, dat vond ik wel vervelend!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Mijn hobby? Uit eten! Denk dat ik redelijke ervaring heb als Bourgondiër. Van eetcafe tot Michelin ster restaurants, ik ben er geweest en beiden maak je me blij mee. Het eten kan nog zo goed zijn, de bediening kan alles te niet doen! Ervaring met een ster restaurant mee van een bekende TV-kok! Maaaaar, mensen bij het beoordelen moet je ook rekening houden met de prijs die je betaalt. Hier eet je voor €19,95 een drie gangen keuze menu. Waar de keuze per gang ook nog eens groot is. Kortom mijn mening op waarde:
Prima voorgerecht carpaccio en ook nog eens mooi gepresenteerd.
Hoofdgerecht: sliptong in roomboter gebakken. Prima gegaard en smakelijk gepresenteerd met patat en mooie salade. Nagerecht een blijvende knaller te weten coupe dame blance. Rijkelijk gevuld glas! Ook mijn tafelgenoten hadden hier heerlijk gegeten. Kortom goed gegeten voor een te lage prijs naar mijn mening! AANRADER dus! Natuurlijk is de inrichting smaak. Wat de een mooi vind hoeft de ander niet mooi te vinden. Maar mijn smaak is het zeker. Modern, strak en toch gezellig en huiselijk. Dan de bediening, hier gaat het voor mij vaak mis. Ik blijf zeggen dit is een VAK! Ik lees hier veel negatieve berichten over de service. Echter, ook hier .... Beoordeling naar het geen je betaald lijkt mij wel zo eerlijk. Er staan twee jonge dames die de hele zaak bedienen en het echt druk hebben. Maar ze doen echt hun best! Vriendelijk, en behulpzaam. Vragen worden gehonoreerd en ze vergeten niets. Kortom, complimenten voor eigenaar, keuken en bediening. Wij komen zeker nog vaker hier.
Luckymama .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Met man en 2 kids bij Roezemoes gelunched met groupon.
De tomatensoep vooraf was heerlijk en de stokbroodjes met kruidenboter erbij ook.
Broodjes waren oké, vlees van broodje met saté wat aan de droge/taaie kant...
1 persoon had omelet besteld maar kreeg uitsmijter,deze was smakelijk maar het blijft slordig als je niet hetgeen krijgt wat je besteld....
Er zat koffie of thee bij de groupon, de kids wilden iets anders dus dit werd wel in rekening gebracht. Ik zou zeggen doe limonade als alternatief of iets dergelijks, deze service hadden wij wel in andere restaurants met groupon...
Het interrieur was modern netjes maar miste wat sfeer.
Al met al toch lekker gegeten, personeel was ook vriendelijk.

sandygrapendaal .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Het eten was erg lekker we hadden een club zalm en een salade uienringen deze waren ruim belegd en goed gevuld. De bediening was top kwam meteen met een kinderstoel drinken kwam erg vlot ze hadden erg veel oog voor alle tafels we werden erg goed geholpen en komen hier zeker terug . het decor is modern ieder zijn smaak en mijn smaak is het !
s0njaa .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Gister hier geluncht. Gewoon standaard niveau, niks bijzonders. Club sandwich was een beetje droog, geen dressing of boter of iets. Uitsmijter aan de kleine kant. Decor is modern, maar ik mis de afschermingen wat de grote ruimte wat breekt. Bediening was niet om over naar huis te schrijven. Of ik een waldkorn bol wilde voor mijn clubsandwich..??? Euhhh, dat wordt toch met toast gemaakt?? Ohja sorry.. Verder had ik nog best een kopje koffie gelust na de lunch, maar als de borden niet automatisch worden weggehaald, nuttig ik die liever ergens anders. Het was niet druk, dus een beetje service had welkom geweest.